Sorteig de 100 telèfons mòbils per utilitzar TMB iBus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Sorteig de 100 telèfons mòbils per utilitzar TMB iBus

Entrada Autor: metring » Dimecres 31/01/2007 17:27

De TMB:


Sorteig de 100 mòbils Motorola entre els usuaris del servei d’informació de temps d’espera TMB iBus


● El servei permet saber amb missatges de mòbil els minuts que falten perquè arribin els autobusos de fins a 33 línies diferents

Transports Metropolitans de Barcelona sortejarà 100 telèfons mòbils Motorola W375 entre els usuaris del TMB iBus, el sistema d’informació del temps d’espera per telèfon mòbil i Internet que proporciona en temps real una previsió aproximada dels minuts que falten perquè els dos primers autobusos d’una línia arribin a una parada determinada.

Amb aquesta promoció, que durarà tot el mes de febrer (de l’1 al 28 de febrer), TMB pretén estendre el coneixement del servei. La mecànica del concurs és senzilla. Així, per participar en el sorteig dels 100 mòbils només cal enregistrar-se a través del formulari que es troba a la web corporativa de TMB (concretament, a l’espai de TMB iBus i/o al banner que s’habilitarà a la web mentre duri la promoció). Un cop enregistrat, totes les consultes del servei que es facin via SMS al 7412 seran una possibilitat més de guanyar un mòbil.
El servei TMB iBus cobreix actualment les 33 línies més importants de la xarxa de bus de TMB: 6, 7, 10, 14, 15, 16, 17, 19, 22, 24, 27, 28, 32, 33, 34, 39, 41, 43, 45, 47, 50, 54, 55, 56, 57, 59, 64, 66, 72, 73, 74, 92 i 141. El sistema és utilitzable en les línies que transporten el 60% dels passatgers de la xarxa d’autobusos, i continuarà creixent en el futur fins a abastar la totalitat de la flota.

Simultàniament, i amb una sola gestió, el servei inclou també la possibilitat de saber el temps d’espera de diverses línies. Per a qualsevol de les dues modalitats del servei la mecànica és la següent:

· Per saber quant trigarà el bus d’una línia en concret, s’ha d’enviar un SMS al número 7412 amb la paraula “temps”, el codi de la parada (el número de 4 xifres que figura en totes les banderoles i marquesines) i el número de línia. Per exemple: “Temps 0515 17”.

· Per saber amb un sol missatge el temps que falta perquè arribin totes les línies de la parada integrades al TMB iBus, s’ha d’enviar al mateix número 7412 només amb la paraula “temps” i el codi de la parada. Per exemple: “Temps 0515”.

TMB presta el servei d’informació de manera gratuïta, mentre que les operadores de telefonia mòbil perceben la tarifa habitual dels missatges de text (15 cèntims per missatge més impostos). La consulta es pot fer també mitjançant GPRS i a través d’Internet, des de l’adreça http://www.tmb.net.

El TMB iBus es va posar en marxa el setembre del 2005 a tall de prova en vuit línies, com una eina que pretén reduir el marge d’incertesa en l’espera de l’autobús i ajudar l’usuari a prendre decisions sobre el sistema o combinació de sistemes de transport més adequat en cada moment. En aquest temps el servei ha atès prop de 310.000 peticions d’informació pels diferents canals.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”