Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ¿Lo qué?

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 17/09/2007 12:12

JaMiRo! ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:No m'he manifestat per que no s'ha donat la ocasió, però també estic en contra. Si els okupas, com qualsevol altre grup de persones, es volen manifestar, que ho facin, però sense tallar el trànsit.
Ei, tens un error semàntic al teu post company...

:twisted:
Com et passes, JaMiRo! :(



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 17/09/2007 12:14

Diverses línies de bus regionals afectades per culpa de la (...) volta ciclista a Espanya >:( >:( >:(
Alsina Graells ha escrit:AVIS ALS SRS/AS USUARIS/AS
EL PROPER DIA 10 DE SETEMBRE DE 2007, AMB
MOTIU DEL RECORREGUT DE L’ ETAPA DE LA
VOLTA CICLISTA A ESPANYA 2007, ELS SERVEIS
AMB SORTIDA D ‘ANDORRA, ENTRE LES 15:00 I
17:00
HORES ES PODRAN VEURE AFECTATS AMB
RETARDS PELS TALLS DE CARRETERA.
DISCULPIN LES MOLÈSTIES
INFORMACIÓ: Lleida Tlf. 973 27 44 70 Barcelona Tlf. 93 265 68 66, / 93 265 67 98
Alsina Graells ha escrit:AVIS ALS SRS/AS USUARIS/AS
EL PROPER DIA 10 DE SETEMBRE DE 2007, AMB
MOTIU DEL RECORREGUT DE L’ ETAPA DE LA VOLTA
CICLISTA A ESPANYA 2007, ELS SERVEIS AMB
SORTIDA DE LA SEU D’URGELL , ENTRE LES
15:30 I 17:00 HORES
ES PODRAN VEURE AFECTATS
AMB RETARDS PELS TALLS DE CARRETERA.
DISCULPIN LES MOLÈSTIES
INFORMACIÓ: Lleida Tlf. 973 27 44 70 Barcelona Tlf. 93 265 68 66, / 93 265 67 98



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/09/2007 12:18

No te'n perds ni una. Ets la perfecta guia de l'oci. :)

Vejam quan m'anuncies una calçotada. Un cop t'hagis refet del trauma de les cavalcades de Reis, ja saps...

:nyam


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 17/09/2007 12:36

En tal cas no sé si es podria admetre si es convidés a calçots als viatgers de les línies afectades.
Guigui ha escrit:No te'n perds ni una. Ets la perfecta guia de l'oci. :)

Vejam quan m'anuncies una calçotada. Un cop t'hagis refet del trauma de les cavalcades de Reis, ja saps...

:nyam


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/09/2007 17:14

Part de la Pl. Catalunya tallada pels preparatius de la Festa de la Mercè i el nostre paladí del lliure desbocament autobusístic no en diu res!

:osti


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 21/09/2007 11:04

Habrá un montón de líneas de bus cortadas este domingo por culpa de la (...) cursa de la mercè:
EMT ha escrit:BARCELONA. LÍNEAS L70, L72, L80, L81, L86, L87, L94 Y L95. ALTERACIONES DE SERVICIO POR LA CURSA DE LA MERCÈ.



El día 23 de Septiembre, de 08:00 a 12:00 aproximadamente, debido a la celebración de la Cursa de la Mercè las líneas de autobús tendrán su recorrido alterado.

* Líneas L70, L72, L80, L81, L86 y L87 no harán paradas entre plaza España y la parada de GV. Corts Catalanes/Farell.

* Líneas L94 y L95 no harán paradas desde su origen hasta la parada de GV. Corts Catalanes/Farell.

A demás todas las líneas urbanas de Barcelona que pasen por las calles por donde pasa la carrera tendrán alterado su recorrido.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 21/09/2007 21:06

El (...) Ecomobisostrans ha escrit:Habrá un montón de líneas de bus cortadas este domingo por culpa de la (...) cursa de la mercè:
T'aniria molt bé anar a la Cursa de la Mercé a desfogar-te una mica nano per no escriure d'una manera tan visceral en contra de qualsevol acte lúdic i/o cultural... :roll:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/09/2007 21:23

Jo diria que el nostre croat de la rectitud autobusera s'ha escapat del món feliç d'Aldous Huxley.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/09/2007 10:44

Varias líneas de bus cortadas en El Prat por culpa de las (...) fiestas. >:(
EMT ha escrit:EL PRAT DE LLOBREGAT. PR1, PR2, PR3, PR4, L10 Y L78. CORTE POR FIESTAS EN DIFERENTES CALLES DEL CENTRO.



A partir del día 24 de Septiembre, debido a un corte por fiestas de diversas calles del centro del Prat de Llobregat, las líneas PR1, PR2, PR3, PR4, L10 y L78 tendrán alterados sus recorridos. Harán paradas alternativas en la avenida Verge de Montserrat y en la avenida Remolar.
Las líneas PR1, PR2, PR3 y PR4 harán origen/final en la calle Vall d´Aran con los Jardines del Veterinari Rof i Codina.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/09/2007 10:47

BARCELONA. LÍNEAS N12 Y N15. CORTE POR CULPA DE LES (...) FESTES DE LA MERCÈ EN LA RAMBLA Y PLAZA CATALUNYA. >:( >:(


EMT ha escrit:A partir del día 21 de Septiembre, debido a cortes por fiestas de La Rambla de Barcelona, les líneas N12 y N15 tendrán alterados sus recorridos. Circularán por la avenida Paral.lel en un sentido y por la Via Laietana en otro y no harán las paradas de La Rambla, la ronda Universitat y la plaza Catalunya.

Los horarios de los cortes de la Rambla serán aproximadamente:

- 21 de Septiembre de 22:00 a 02:00 horas.
- 22 de Setiembre de 17:00 a 02:00 horas.
- 23 de Septiembre de 18:00 a 02:00 horas.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 24/09/2007 11:27

¿Por qué todo tiene que ser (...)?
:roll:



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/09/2007 12:16

Por que si sustituyo el (...) por la palabra o palabras a las que me refiero recibo quejas de todo el mundo, en otros foros incluso del administrador por vocabulario grosero, por eso prefiero ponerlo así y que cada cual entienda lo que quiera.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 24/09/2007 12:22

BARCELONA. LÍNEAS N12 Y N15. CORTE POR CULPA DE LES LUTHIERS FESTES DE LA MERCÈ EN LA RAMBLA Y PLAZA CATALUNYA.

:x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 24/09/2007 13:45

Fran-Ikarus ha escrit:BARCELONA. LÍNEAS N12 Y N15. CORTE POR CULPA DE LES LUTHIERS FESTES DE LA MERCÈ EN LA RAMBLA Y PLAZA CATALUNYA.
Acabo de recordar El explicado i m'estic descollonant de riure tot sol :riure



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 24/09/2007 23:11

Carta oberta a n'Ecomobisostrans:

Està molt bé que tinguis una estima tan gran al transport públic que trobis que ha de primar per damunt de tot; com tota opinió, és totalment respectable. Però mostrar una inflexibilitat tibant envers qualsevol canvi de traçat a causa de manifestacions multitudinàries demostra una estretor de mires que trepitja el terreny del fanatisme quan empres expressions com (...), que, malgrat que no ho diguis explícitament, insinuen que estàs tractant de meuca tot allò al qual li poses aquesta metàfora gràfica.

Altrament, oblides que part de les teves denostades festes, algunes molt anteriors a la implantació de qualsevol sistema de transport col·lectiu, són visitades en un sol dia per tantes persones com usuaris té la sacrosanta línia d'autobús en qüestió en tot un any. I, per respecte als participants (molts d'ells nens, contents amb poder comptar amb una saludable forma d'esbarjo), no estaria de més que deixessis d'insultar-los, encara que sigui de manera indirecta, amb els epítets que dediques a les corresponents celebracions.

Per una banda, la teva militància quixotesca m'ha divertit durant un bon temps, arribant a moments d'hilaritat. Però arriba un punt en que se m'ha fet feixuga i empipadora, car lluny de moderar les teves expressions, has acabat traspuant un fil d'odi subliminal que les fa abominables als meus ulls.

Per tant, demanaria que, d'ara endavant, t'abstinguessis de referir-te a aquestes qüestions en els termes que has adoptat últimament, ja que, entre d'altres, hauria de considerar injuriada la meva filla de tres anys per participar amb entusiasme en festes d'aquest tipus. En cap moment et demano que canviïs d'opinió, però sí que mostris més respecte envers manifestacions que, com aquestes, no siguin del teu grat.

PD: Potser tingui avui la pell més fina, però sempre m'estimo dir abans les coses d'aquesta manera que no pas amb un estirabot.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/09/2007 21:56

Guigui ha escrit:Carta oberta a n'Ecomobisostrans:

Està molt bé que tinguis una estima tan gran al transport públic que trobis que ha de primar per damunt de tot; com tota opinió, és totalment respectable. Però mostrar una inflexibilitat tibant envers qualsevol canvi de traçat a causa de manifestacions multitudinàries demostra una estretor de mires que trepitja el terreny del fanatisme quan empres expressions com (...), que, malgrat que no ho diguis explícitament, insinuen que estàs tractant de meuca tot allò al qual li poses aquesta metàfora gràfica.

Altrament, oblides que part de les teves denostades festes, algunes molt anteriors a la implantació de qualsevol sistema de transport col·lectiu, són visitades en un sol dia per tantes persones com usuaris té la sacrosanta línia d'autobús en qüestió en tot un any. I, per respecte als participants (molts d'ells nens, contents amb poder comptar amb una saludable forma d'esbarjo), no estaria de més que deixessis d'insultar-los, encara que sigui de manera indirecta, amb els epítets que dediques a les corresponents celebracions.

Per una banda, la teva militància quixotesca m'ha divertit durant un bon temps, arribant a moments d'hilaritat. Però arriba un punt en que se m'ha fet feixuga i empipadora, car lluny de moderar les teves expressions, has acabat traspuant un fil d'odi subliminal que les fa abominables als meus ulls.

Per tant, demanaria que, d'ara endavant, t'abstinguessis de referir-te a aquestes qüestions en els termes que has adoptat últimament, ja que, entre d'altres, hauria de considerar injuriada la meva filla de tres anys per participar amb entusiasme en festes d'aquest tipus. En cap moment et demano que canviïs d'opinió, però sí que mostris més respecte envers manifestacions que, com aquestes, no siguin del teu grat.

PD: Potser tingui avui la pell més fina, però sempre m'estimo dir abans les coses d'aquesta manera que no pas amb un estirabot.
+1 ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 25/09/2007 22:40

Guigui ha escrit:Carta oberta a n'Ecomobisostrans:

Està molt bé que tinguis una estima tan gran al transport públic que trobis que ha de primar per damunt de tot; com tota opinió, és totalment respectable. Però mostrar una inflexibilitat tibant envers qualsevol canvi de traçat a causa de manifestacions multitudinàries demostra una estretor de mires que trepitja el terreny del fanatisme quan empres expressions com (...), que, malgrat que no ho diguis explícitament, insinuen que estàs tractant de meuca tot allò al qual li poses aquesta metàfora gràfica.

Altrament, oblides que part de les teves denostades festes, algunes molt anteriors a la implantació de qualsevol sistema de transport col·lectiu, són visitades en un sol dia per tantes persones com usuaris té la sacrosanta línia d'autobús en qüestió en tot un any. I, per respecte als participants (molts d'ells nens, contents amb poder comptar amb una saludable forma d'esbarjo), no estaria de més que deixessis d'insultar-los, encara que sigui de manera indirecta, amb els epítets que dediques a les corresponents celebracions.

Per una banda, la teva militància quixotesca m'ha divertit durant un bon temps, arribant a moments d'hilaritat. Però arriba un punt en que se m'ha fet feixuga i empipadora, car lluny de moderar les teves expressions, has acabat traspuant un fil d'odi subliminal que les fa abominables als meus ulls.

Per tant, demanaria que, d'ara endavant, t'abstinguessis de referir-te a aquestes qüestions en els termes que has adoptat últimament, ja que, entre d'altres, hauria de considerar injuriada la meva filla de tres anys per participar amb entusiasme en festes d'aquest tipus. En cap moment et demano que canviïs d'opinió, però sí que mostris més respecte envers manifestacions que, com aquestes, no siguin del teu grat.

PD: Potser tingui avui la pell més fina, però sempre m'estimo dir abans les coses d'aquesta manera que no pas amb un estirabot.
Chapeau.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 27/09/2007 10:08

Guigui ha escrit:Carta oberta a n'Ecomobisostrans:

Està molt bé que tinguis una estima tan gran al transport públic que trobis que ha de primar per damunt de tot; com tota opinió, és totalment respectable. Però mostrar una inflexibilitat tibant envers qualsevol canvi de traçat a causa de manifestacions multitudinàries demostra una estretor de mires que trepitja el terreny del fanatisme quan empres expressions com (...), que, malgrat que no ho diguis explícitament, insinuen que estàs tractant de meuca tot allò al qual li poses aquesta metàfora gràfica.
Hola, Guigui:

Efectivament, els punts suspensius juntament amb les emoticones que utilitzo demostren el meu absolut desacord amb la situació, però m¡absting d'utilitzar certes paraules per no encendre encara mes els ànims. Ara be, tractar la meva opinió de fanatisme es com tractar de fanatics el qui estan en contra del soterrament d'unes vies, del discurs polític de X o Y o de la manera d'actuar de la Magdalena Àlvarez, per posar uns exemples, llavors la majoria o almenys una bona part dels usuaris habituals d'aquest fòrum seriem fanàtics.
Guigui ha escrit:Altrament, oblides que part de les teves denostades festes, algunes molt anteriors a la implantació de qualsevol sistema de transport col·lectiu, són visitades en un sol dia per tantes persones com usuaris té la sacrosanta línia d'autobús en qüestió en tot un any. I, per respecte als participants (molts d'ells nens, contents amb poder comptar amb una saludable forma d'esbarjo), no estaria de més que deixessis d'insultar-los, encara que sigui de manera indirecta, amb els epítets que dediques a les corresponents celebracions.

Per una banda, la teva militància quixotesca m'ha divertit durant un bon temps, arribant a moments d'hilaritat. Però arriba un punt en que se m'ha fet feixuga i empipadora, car lluny de moderar les teves expressions, has acabat traspuant un fil d'odi subliminal que les fa abominables als meus ulls.

Per tant, demanaria que, d'ara endavant, t'abstinguessis de referir-te a aquestes qüestions en els termes que has adoptat últimament, ja que, entre d'altres, hauria de considerar injuriada la meva filla de tres anys per participar amb entusiasme en festes d'aquest tipus. En cap moment et demano que canviïs d'opinió, però sí que mostris més respecte envers manifestacions que, com aquestes, no siguin del teu grat.

PD: Potser tingui avui la pell més fina, però sempre m'estimo dir abans les coses d'aquesta manera que no pas amb un estirabot.
En la meva opinió, la quantitat de gent que vagi a un determinat acte no es motiu per que l'acte en qüestió sigui considerat prioritari a la situació de normalitat. En molts llocs s'han prohibit "botellons" en els que hi anaven 10000 persones per preservar el descans de 500 o 1000 veins de la zona, cosa que em sembla molt correcta malgrat que al "botellón" hi hagi molta més gent fent soroll que veins descansant.

I quan expresso alguna paraula o símbol que pugui ser insultant, en cap moment ho faig en referència als participants de l'acte ni a les entitats organitzadores, sinó a les autoritats que han permes que es monti un esdeveniment en un lloc destinat a una altre cosa. De totes maneres, com vaig dir uns quants missatges més enrere, puc arribar a trobar llògiques petites excepcions a la normalitat reunint unes condicions determinades que impliquin que l'acte en qüestió no suposarà una gran molèstia per ningú.

Als qui em titlleu de boig, o d'alguna cosa per l'estil us proposo una reflexió, que encara que us pugui sonar força extranya, no és més que la manera d'actuar que jo critico però al revés:

Imagineu que TMB ha d'ampliar la seva flota d'autobusos i no te on aparcar-los. Compra una cotxera on s'hi han de fer obres i mentrestant es decideix que la gespa del Camp Nou serà on aparcaran els autobusos quan acabin el servei. Es a dir que si s'ha de celebrar algun partit haurà d'acabar abans de les 22h. per que es quan comencen a arribar autobusos. I els dissabtes i diumenges com que n'hi han menys en circulació, alguns hauran de quedar-se aparcats, per tant tampoc es podrà jugar. Es a dir, que o es canvia l'horari d'algun partit, o se li busca una ubicació alternativa, per exemple l'esplanada del fòrum, es fiquen porteries mòbils i 50000 cadires plegables (i si no n'hi caben tantes pues que la gent es quedi de peu) i au, a jugar.

Us semblaria llògic que s'actui d'aquesta manera?

Per últim, si després de totes les aclaracions hi ha algú que encara se senti ofès o molest pels meus comentaris, que s'abstingui d'obrir aquest fil per que jo no penso deixar de donar la meva opinió cada vegada que es doni l'ocasió.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/09/2007 10:23

Ferran, tot i que et pugui semblar difícil, o impossible, d'entendre, una vida en situació de normalitat és portar els nens a la cavalgata de Reis, còrrer una maraton (els que siguin capaços), participar en una gimkana o escoltar havaneres mentre beus rom cremat. Això que tu entens com a "situació de normalitat" (que res no alteri l'ordre pre-establert, tot i que aquest ordre no tingui res a veure amb els desitjos i sentiments de la gent) és més aviat una situació de "1984".

Va haver-hi vida abans de que existissin les línies d'autobusos. De fet, hi ha vida allà a fora. Surt i descobreix-la, abans de que sigui massa tard...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 27/09/2007 17:54

Defensar-te de l'acusació de fanàtic carregant contra una persona pública es totalment demagògic i infantil. La ministra de Foment és una incompetent, falaç i fins i tot tendenciosa, pero titllar-la de fanàtica o d'integrista ho veig totalment fora de lloc i de context.

Pel que fa a l'exemple del futbol, no hi veig la relació, comparar una situació estrambòtica (el Camp Nou té propietaris, oi?, la calçada és de tots). I a més estàs posant festes populars, institucionalitzades i legals a l'alçada dels macrobotellons, que no tenen res a veure amb la legalitat ni la conducta ciudadana. Crec que has de tenir més obertura de mires i pensar que abans del transport està la relació social, que es un bé comú que s'ha de mantenir.

En definitiva, què mes dóna que per uns dies els autobusos passin per un carrer o pel de sota? Si ho informen adequadament, quin problema hi ha? Voler que compleixin a "rajatabla" l'horari i el recorregut, al·legant el bé comú d'uns pocs (molt pocs!) a més d'impossible, és una talibanada i una mostra de menyspreu cap a la societat. I el teu ideari es sustenta sobre aquesta falsa entelèquia portada a la radicalitat i visceralitat.

Per cert, una pregunta: des de fa uns dies, han tallat el carrer Riera Blanca pel tram final de les obres de l'AVE, i s'han de desviar (crec) els busos L'H1 i L'H2. Segons el teu retorçat ordre de preferència, el (...) ferrocarril ha fet desviar els autobusos??? ja que també es un mitjà de transport...


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”