Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 08/01/2009 13:03

Guigui ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:El meu to no contradiu cap norma d'aquest fòrum.
(...) té tota la pinta de ser aquell sinònim tan usat de meuca i bagassa. Per tant, si no és aquest l'epítet que dediques a les festes populars, et pregaria que fossis més explícit.
-No es pas aquesta paraula, sino que els (...) es poden traduir per en un to mes cordial per "molestes", "inoportunes", "incòmodes", o en un to mes agressiu "maleides", "fotudes", "perverses", etc., per aixo poso els punts suspensius i les emoticones, per que tothom sapiga el fons del que vull dir, però sense fer servir cap paraula en concret.
Guigui ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:De la mateixa manera que uns critiquen a la RENFE, d'altres a l'ajuntament tal o qual, o als polítics, o a "Renfomentadif", o unes obres, o el que sigui, jo puc criticar el que em sembla que haig de criticar, i ningú ha de sentir-se ofès per això.
Les crítiques a Renfomentadif, l'ajuntament, els polítics, el 3%, el cotxe oficial, etc. són degudes a un mal funcionament del transport públic, mentre que la teva obsessió amb les (...) pretén eradicar quelcom que hi és molt abans que qualsevol mitjà que circuli. D'altra banda, també m'agradaria saber quants cops t'has vist afectat directament per línies desviades a causa d'aquestes suposades carrincloneries inútils o quantes persones coneixes que ho hagin patit.

Una cosa és informar d'alteracions de serveis, i una molt diferent és acompanyar-ho tot de bilis perquè sí.
[/quote]

Et recordo algunes "perles":
Guigui ha escrit:Doncs ja hi haurien pogut afegir un "Menú Maleni" que oferís ranxo a 100 euros: car i dolent, com la ministra. :evil:
Guigui ha escrit:Renfomentadif només viu de cara a dues coses: l'entorn immediat dels fastuosos despatxos oficials dels seus senyorets capitosts, que dóna la casualitat que es troben a Madrid, i l'enveja del món mundial, l'AVE. La resta no existeix, i si ho fa, és perquè és una nosa amb la qual han de complir perquè hi ha alguna refumuda llei que els hi obliga.

Aleshores, per què s'haurien de molestar per les reclamacions de quatre pagerols de províncies?
Guigui ha escrit:El que em temia. Tot el que un polític entén per tren, es redueix a AV. I no cal dir de quina classe són els que manen a Renfomentadif...
Guigui ha escrit:Ah, així Renfomentadif s'adona dels errors (per no emprar determinat terme escatològic) que comet?
Guigui ha escrit:Veieu? A Madrid, la gent encara té capacitat d'indignació. Que en aquest cas no tinguessin massa raó, és igual. Però segur que, mentre Renfomentadif se'ns riu a la cara aquí a Catalunya, a Madrid fan mans i mànigues perquè no els caigui un "puro" de tothom, fins i tot en casos que no són de la seva estricta responsabilitat.

Mentre aquí no es munti un cristo cada cop que passa alguna cosa i que els propis directors ho hagin de patir en viu, no millorarà res. A Renfomentadif no se li pot donar treva, així que cada capitost que vingui de la Meseta (des del ZP fins als directius de qualsevol de les "tres bessones") es mereixeria, pel cap baix, una senyora esbroncada massiva.
Guigui ha escrit:Però sembla que el seu valedor ha de ser el temible Sauron del Senyor dels Anells, perquè altrament no s'explica com aquesta dona està batent tots els registres d'incompetència i longevitat en el càrrec combinades...
Si aquests missatges no aboquen bilis...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/01/2009 13:06

Vaaa, calmem-nos tots, si us plau!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 08/01/2009 13:14

Ecomobisostrans ha escrit:Si aquests missatges no aboquen bilis...
No aboquen bilis, són una crítica amb més o menys ironia i més o menys indignació contra la pèssima gestió de part del transport públic. En canvi, el que tu sembles destil·lar és un odi visceral (sempre acompanyat per tres corresponents emoticones d'emprenyat) contra tot allò que representa un suposat greuge envers el transport públic, encara que es tracti d'esdeveniments centenaris i, per tant, molt anteriors a qualsevol línia d'autobús o altre mità de transport afectat.

De la mateixa manera, pretens que la gent, sempre que hi hagi col·lapse a Sants, estigui de xerinola com a la cavalcada de Reis? O que un grup de persones bloquegi el pas de les carrosses per la Via Laietana perquè han d'agafar el metro en lloc de l'autobús?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 08/01/2009 13:21

JaMiRo! ha escrit:Això si, si busquès un món sense celebracions al carrer (bé, amb poques) potser que recul·lis 50 anys enrere...
Ecomobisostrans ha escrit:Aquesta es la teva manera de dir que no estas d'acord amb mi? Em sembla que insultar un company si que contradiu les normes del fòrum, i les de la més mínima educació.
Et dono la raó en aquest punt, i et demano disculpes però...

Que sàpigues que parlar de "(...) Cabalgates de Reis" quan alguns hi participem (com a públic, estic parlant) també és insultant. Això és el que t'estic intentant dir no només jo, sinó altres companys del FoTraCat.

Dit això, si vols viure feliç i per molts anys et recomano no idealitzar les festes i celebracions al carrer com si fossin (...) perquè aquest pensament és més propi d'èpoques passades, amb allò del "circulen, circuleeen...".

Salut!
Disculpes acceptades.

Jo no busco un mon sense celebracions al carrer, sino que es facin d'una altra manera, ja ho he explicat més d'un cop. No conec ben be el que passava fa 50 anys amb les festes però m'imagino quins podien ser els motius per prohibir-les, doncs be, jo no ho faig per aquests motius, ni, com acabo de dir, pretenc erradicar-les, sino que es facin correctament. I una altra cosa, els punts suspensius van dirigits als organitzadors de l'acte en qüestió, no pas al públic assistent, per tant, no te sentit que et sentis ofès per això, es com si critico un partit polític i se senten ofesos qui l'han votat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 08/01/2009 20:03

Ecomobisostrans ha escrit:Jo no busco un mon sense celebracions al carrer, sino que es facin d'una altra manera, ja ho he explicat més d'un cop.
Sí, ja ho sabem això. Que es facin a recintes tancats, lluny del carrer...I això té més pinta del 1984 de George Orwell o de la pel·lícula V for Vendetta...
Ecomobisostrans ha escrit:No conec ben be el que passava fa 50 anys amb les festes però m'imagino quins podien ser els motius per prohibir-les, doncs be, jo no ho faig per aquests motius, ni, com acabo de dir, pretenc erradicar-les, sino que es facin correctament.
Perdona, però afortunadament per a la majoria de la gent ja es fan correctament. Que tu pensis que no es fa correctament, és una cosa. Que no sigui el correcte, una altra. Però veus, saps utilitzar un to adequat: parles que no és correcte, al teu parer, tallar un carrer per cel·lebrar alguna cosa, en comptes de dir que aquesta (...) cosa fa tallar els carrers i desviar busos...Ho entens o no ho entens?
Ecomobisostrans ha escrit:I una altra cosa, els punts suspensius van dirigits als organitzadors de l'acte en qüestió, no pas al públic assistent, per tant, no te sentit que et sentis ofès per això, es com si critico un partit polític i se senten ofesos qui l'han votat.
¿Mande? Mira, si jo vaig a quelcom que es fa al carrer és perquè hi gaudeixo i hi estic d'acord amb els organitzadors, amb la qual cosa em sento ofès pels teus (...).
metring ha escrit:Vaaa, calmem-nos tots, si us plau!!
metring, com ja he expressat no només jo, sinó d'altres companys, si el foraire Ecomobisostrans no canvia el seu to, opino que aquest fil hauria d'ésser tancat. :tancat


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/01/2009 20:05

Fins ara us he deixat que expressessiu els vostres punts de vista, però a partir d'ara, els propers missatges que no tractin del tema, seran esborrats.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 08/01/2009 21:38

Jo crec que queda clar que per la cavalcada e Reis, cal paralitzar la circulació de las ciutats, i tambe per algun acte important especial com una marató, cursa, etc.

Ara be, en lo que si te raó Ecomobisostrans, es que gairabé cada cap de setmana patim els dissabtes i diumenges carrers del centre tallats per actes que no s'ho mereixan, com manifestacions, bicicletadas, curses, festes, etc.,per lo que no es tracta de un problema de un día puntual, sino que es repeteix amb masa frecuencia especialment a alguns carrers de la xarxa básica com Pelai, Ramblas i Via Laietana, i aixo tampoc es de rebut.

La pitjor imatge que pot donar el transport públic, es una parada plena de gent desinformada que no sap quand arribará el seu autobús.

Aixo crec que es podría solucionar posant informació als nous panells de temps de las línies on es podría indicar que el servei esta interrumput a la parada e indicar la mes propera.

Aixi doncs, amb sembla bé tallar els carrers per actes importants, pro no per quansevol causa menor.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 09/01/2009 9:03

metring ha escrit:Fins ara us he deixat que expressessiu els vostres punts de vista, però a partir d'ara, els propers missatges que no tractin del tema, seran esborrats.
Si el tema és "Línies de bus afectades x culpa de maratons, cabalgates,etc." potser caldria suprimir tot el fil, no nomès per la mala baba que denota, sino també per l'ús de llenguatge sms que s'hi fa.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/01/2009 23:33

Per votació popular, reobrim el fil :D



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 20/01/2009 17:03

:plas :plas :plas Veig que s'ha apostat pel sentit comú i per la llibertat d'expressió i s'ha reobert aquest fil tan entranyable.

Ara ja puc penjar un missatge que tenia pendent des de fa dies:

Linea de bus desviada por culpa del (...) rodage de una película >:(
EMT ha escrit:BADALONA. LÍNEA B26. CORTE EN LA CALLE DE LA PRIMAVERA.



Durante el día 15 de enero de 2009 desde las 16:30 y hasta las 20:00 horas, debido al rodage de una película, la calle de la Primavera de Badalona permanecerá cerrada, afectando al recorrido de la línea B26, que será desviada por la calle de Guifré, la avenida Maresme y la calle de la Torrassa.

Paradas Anuladas
-Primavera (Enric Granados/Princep D'Astúries)
-Tardor (Alfons XII/Guifré)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 20/01/2009 17:13

Ecomobisostrans ha escrit::plas :plas :plas Veig que s'ha apostat pel sentit comú i per la llibertat d'expressió i s'ha reobert aquest fil tan entranyable.

Ara ja puc penjar un missatge que tenia pendent des de fa dies:

Linea de bus desviada por culpa del (...) rodage de una película >:(
EMT ha escrit:BADALONA. LÍNEA B26. CORTE EN LA CALLE DE LA PRIMAVERA.



Durante el día 15 de enero de 2009 desde las 16:30 y hasta las 20:00 horas, debido al rodage de una película, la calle de la Primavera de Badalona permanecerá cerrada, afectando al recorrido de la línea B26, que será desviada por la calle de Guifré, la avenida Maresme y la calle de la Torrassa.

Paradas Anuladas
-Primavera (Enric Granados/Princep D'Astúries)
-Tardor (Alfons XII/Guifré)
Així m'agrada, que només reobrir el fil segueixis fent mèrits perquè el tornin a tancar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/01/2009 19:00

Ah, una altra cosa a afegir a la llista.

No em barrufen les festes populars.
No em barrufen les cavalcades de Reis.
No em barrufen les fogueres de Sant Joan.
No em barrufa Sant Medir.
No em barrufen les curses populars.
No em barrufen les processons.
No em barrufen els dies del comerç al carrer.
No em barrufen les pel·lícules rodades al carrer.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/01/2009 19:36

Ecomobisostrans ha escrit::plas :plas :plas Veig que s'ha apostat pel sentit comú i per la llibertat d'expressió i s'ha reobert aquest fil tan entranyable.

Ara ja puc penjar un missatge que tenia pendent des de fa dies:

Linea de bus desviada por culpa del (...) rodage de una película >:(
EMT ha escrit:BADALONA. LÍNEA B26. CORTE EN LA CALLE DE LA PRIMAVERA.



Durante el día 15 de enero de 2009 desde las 16:30 y hasta las 20:00 horas, debido al rodage de una película, la calle de la Primavera de Badalona permanecerá cerrada, afectando al recorrido de la línea B26, que será desviada por la calle de Guifré, la avenida Maresme y la calle de la Torrassa.

Paradas Anuladas
-Primavera (Enric Granados/Princep D'Astúries)
-Tardor (Alfons XII/Guifré)

Vaaaja, has penjat la notícia massa tard, ja no podré anar a fer d'extra i xupar càmera!!!! :riure



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 20/01/2009 21:49

El fil torna a reobrir-se i la persona continua amb el mateix to.

:martell1


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 21/01/2009 9:05

l'entranyable Ecomobisostrans ha escrit:Linea de bus desviada por culpa del (...) rodage de una película >:(
Jo diria més aviat: Línea de bus desviada por culpa del rodaje de una (...) película.

Welcome back!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 21/01/2009 9:33

Si més no, podrien dir quina és la pel·lícula. Si és d' "època", potser fins i tot faria gràcia acostar-se a veure l'ambient del rodatge (i els actors/actrius, imagineu que es tractés d'una segona part sorpresa "Vicky Cristina Badalona" :P )

Per cert, sembla que serà l'últim any que el Bread & Butter desviarà pel carrer Ilerda els imprescindibles i vitals autobusos que pugen a Montjuïc.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 21/01/2009 12:58

Fran-Ikarus ha escrit: Per cert, sembla que serà l'últim any que el Bread & Butter desviarà pel carrer Ilerda els imprescindibles i vitals autobusos que pugen a Montjuïc.
No, si el més greu de les (...) fires tipus Bread & Shit (això és el que li faria menjar al pallasso que li va ficar el nom a aquesta fira) és que es blinda tota una zona, prohibint-hi el pas a vehicles de tot tipus i a vianants. El dia que, anant a peu de la Bordeta al Poble Sec intentant empassar poc fum, em van fer recular fins al carrer Mèxic per baixar a Gran Via i passar per plaça Espanya, no m'hauria disgustat que Fira de Barcelona desaparegués per sempre.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/01/2009 18:37

Platanito ha escrit:Jo diria més aviat: Línea de bus desviada por culpa del rodaje de una (...) película.
Que hi havia en Conrad Son? :culo


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/01/2009 20:06

Línia de bus desviada per culpa del (...) rodatge d'una pel·lícula >:(
EMT ha escrit:SANTA COLOMA DE GRAMENET. LÍNEA B18. CORTE EN LA CALLE DE BRUC.


Durante el día 29 de enero de 2009, desde las 7:00 y hasta las 11:00 horas, debido al rodaje de una película, en la calle de Bruc de Santa Coloma de Gramenet permanecerá cerrada, afectando al recorrido de la línea B18, que será desviada por la calle de Irlanda y la calle de Sant Just.

Paradas Anuladas:
-Joan Valentí Escalas (Pagès)
-Bruc (Jacint Verdaguer)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/01/2009 20:21

Déu n'hi do! Sí que hi ha producció cultural a Barcelona i voltants! En canvi, sembla que ja ningú no té interès en rodar al desert d'Almeria. Tan poques línies d'autobús que hi hauria per desviar...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”