Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
47%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
14
41%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 34
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 29/04/2017 13:02

oscsanchez6 ha escrit:Mirant el document anterior també he trobat el mapa amb la distribució de parades per a totes les línies. Sembla ser que l'H10 sentit Sants no tindrà cap parada entre Castillejos-València i Aragó-Pg St Joan. AIxò son 7 illes sense aturar-se :o
Deurà de ser una errata. Alguna parada o dues hauran de caure a la altura de la Sagrada Família (àrea d'intercanvi V21) i per Nàpols.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/04/2017 15:42

oscsanchez6 ha escrit:Sobre el tema de la V25/V27 i el carrer Bilbao:
Ajustar traçat de la H14 per Cristòbal de Moura en l’àmbit del Parc del Poblenou en coherència amb la proposta de nou eix cívic que s’està treballant.
Es més fàcil tallar Espronceda en l’àmbit del parc, i desviar la V27 d’Espronceda a Bilbao des de Mallorca, ja que per una banda la alternativa de Bilbao per Espronceda funciona des del punt de vista de la mobilitat, però per altra banda, s’equilibra una mica la cobertura territorial de la NXB. En particular millora la demanda legítima de manca de cobertura NXB per part del Clot.
El pas del bus en sentit Besòs pel carrer Pere IV és la millor opció en termes de cobertura del transport públic.
Aquest text està extret de https://www.slideshare.net/Barcelona_ca ... ction=save
Sabeu què és això de l'eix cívic i el carrer Espronceda?

PD: al document adjunt s'hi troben totes les respostes a cadascuna de les propostes i peticions
Aquest document és una mina d'or.

Molt fan de la proposta d'algú per a que la V3 finalitzi a l'Av. Diagonal i no continui fins a Can Caralleu. (Pg 21). Aiii aquests veïns xD I d'altres volen que l'H4 acabi convertida en un fideu tipus L9.
A la V21 demanen una parada prop de l'estació de Marina L1, quan aquesta ja existeix :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/04/2017 16:22

Els veïns del sector Diagonal Alta són uns catxondos. (Pg 149)
Imatge
:riure


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/04/2017 16:27

Aii que em pixoooo!! xD xD Aquests són els de Sarrià, tan amics del Transport públic com sempre. No tenen desperdici les respostes dels tècnics

Imatge


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 29/04/2017 17:12

Me cagüen diez! Pero esta gente ha viajado en transporte público alguna vez? Madre míaaa... :boig



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 29/04/2017 18:33

Aquests de l'Upper Diagonal... què en són de la broma!



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 30/04/2017 2:20

Per fer aquesta caqueta de treball, no calia fer un document de 265 páginas, per cert amb molts error de "bulto" sobretot a la nomenclatura de línies, ni malbaratar recursos públics en reunions participatives, ni fer perdre el temps als veïns assistint a las convocatorias.

N'hi hauria hagut prou fer un comunicat dient això serà així per coll.ns i per que ho manem nosaltres a can TMB, i si no us agrada us foteu.

Si us hi fixeu las respostes semblen fetes per una máquina o medi mecànic i es repeteixen: Si es fa una observació sobre un bus de barri o una línia convencional, contestan que "això no toca" perquè estem parlant de la NXB. Si la línia es afectada per supressió o modificació, a las horas justifican las bondats de la nova xarxa que es podrá fer el mateix recorregut amb transbordaments. Si es parla de intervals de pas diuen que amb la NXB tot millorarà, si es demana que amb el bitllet sencill es puguin fer transbordaments, contestan que això es competencia de AMB i no d'ells, i així tot, anant tirant pilotas fora.
El document diu que han acceptat el 60% de sugerencias i el 40% s'han desestimat. M'agradaria tenir un llistat de las que diuen que han acceptat perquè en el document mes enllà de la conservació parcial de la 91 no en trovo cap.

Una presa de pel mes als veïns que hem assistit a las reunions amb bona fe a proposar i discutir ideas per millorar la xarxa, i que no han acceptat cap, ja que desde dalt ja estavan decidits i beneits tots el canvis. Tot teatre del dolent perquè sembli que ens escoltan, sense cap intenció de fer-ho.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 30/04/2017 9:40

És el primer cop en ma vida que veig (llegeixo) algú demanant que retallin una línia de bus (o projecte de línia) perquè no arribi fins on viu :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 30/04/2017 10:55

Que volen que els treguin el bus perquè molesta? Molt bé. Treiem-los el bus, però seguint la mateixa regla de tres, treiem-los també els camions de la brossa, els camions de la neteja, i tots els serveis públics que vagin en camions, busos o altres vehicles.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 30/04/2017 12:32

foronda 141 ha escrit:
Per fer aquesta caqueta de treball, no calia fer un document de 265 páginas, per cert amb molts error de "bulto" sobretot a la nomenclatura de línies, ni malbaratar recursos públics en reunions participatives, ni fer perdre el temps als veïns assistint a las convocatorias.

N'hi hauria hagut prou fer un comunicat dient això serà així per coll.ns i per que ho manem nosaltres a can TMB, i si no us agrada us foteu.

Si us hi fixeu las respostes semblen fetes per una máquina o medi mecànic i es repeteixen: Si es fa una observació sobre un bus de barri o una línia convencional, contestan que "això no toca" perquè estem parlant de la NXB. Si la línia es afectada per supressió o modificació, a las horas justifican las bondats de la nova xarxa que es podrá fer el mateix recorregut amb transbordaments. Si es parla de intervals de pas diuen que amb la NXB tot millorarà, si es demana que amb el bitllet sencill es puguin fer transbordaments, contestan que això es competencia de AMB i no d'ells, i així tot, anant tirant pilotas fora.
El document diu que han acceptat el 60% de sugerencias i el 40% s'han desestimat. M'agradaria tenir un llistat de las que diuen que han acceptat perquè en el document mes enllà de la conservació parcial de la 91 no en trovo cap.

Una presa de pel mes als veïns que hem assistit a las reunions amb bona fe a proposar i discutir ideas per millorar la xarxa, i que no han acceptat cap, ja que desde dalt ja estavan decidits i beneits tots el canvis. Tot teatre del dolent perquè sembli que ens escoltan, sense cap intenció de fer-ho.
El millor de tot és que aquests debats els anunciaven com a debat de TOTA la xarxa de Bus, i resulta que després et diuen que les teves propostes no toquen.



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 30/04/2017 12:47

I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 30/04/2017 13:33

trenesrenfe123 ha escrit:I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...
Sí, dues a Horta-Guinardó (que jo sàpiga). La del V23 per Horta i la de segregar el 185 en dues.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/04/2017 16:38

adriaesc ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...
Sí, dues a Horta-Guinardó (que jo sàpiga). La del V23 per Horta i la de segregar el 185 en dues.
I la de la prolongació del 60 un parell de parades més, alguns canvis de parada pel districte, etc. I amb d'altres districtes també han acceptat canvis o ho continuarien estudiant.

També s'ha de ser realista, s'accepten els canvis que tenen un sentit, i no la primera exigència que se li passa a qualsevol pel cap. Òbviament no puc anar a x reunió a dir que "no em treguin la línia de bus perque a mi em va de conya i ara em tocaràs els nassos obligant-me a fer un enllaç, i si pot ser, prolóngala on jo vull."

A mi la veritat no em semblen males respostes, tot i que si que es cert es que la qualitat de l'escrit fa vergonya per ser un document oficial.

El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.


El metro de Barcelona amb motoristes!

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 30/04/2017 17:01

Miquel ha escrit: El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.
Això és el que diu a decidim.barcelona:
Durant el primer trimestre de 2017 es desenvolupa un procés d'informació i debat sobre la futura xarxa de bus de Barcelona i la cobertura que dóna a les necessitats de servei de tots els barris de la ciutat. Per primer cop, es posa a debat la xarxa completa (que inclou les línies de la nova xarxa de bus, les línies convencionals i el bus de barri).

Segons això, es podia debatre qualsevol cosa de la xarxa de bus, incloent el Bus del Barri (185) i les línies convencionals.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/04/2017 18:46

adriaesc ha escrit:
Miquel ha escrit: El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.
Això és el que diu a decidim.barcelona:
Durant el primer trimestre de 2017 es desenvolupa un procés d'informació i debat sobre la futura xarxa de bus de Barcelona i la cobertura que dóna a les necessitats de servei de tots els barris de la ciutat. Per primer cop, es posa a debat la xarxa completa (que inclou les línies de la nova xarxa de bus, les línies convencionals i el bus de barri).

Segons això, es podia debatre qualsevol cosa de la xarxa de bus, incloent el Bus del Barri (185) i les línies convencionals.
Jo sempre he entès que que es toquen temes relacionats amb la NXB de totes les línies.
El tema de la 60 es toca ja que es veu afectada per les modificacions de la NXB. Si la 102 va per Estatut de Catalunya o Campoamor no es objecte de debat ja que no es veu afectada per la NXB. Mateix cas que la 185, doncs la nova distribució de línies internes a Sant Genís i Montbau va amb total independència de les dos darreres fases de la NXB.

I òbviament, els tècnics van pendre nota de propostes de totes les línies, però les que no són canvis provocats per la implementació de la NXB passen a parlar-se a nivell de districte, ajuntament i associació de veïns de manera independent.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dilluns 01/05/2017 20:51

D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
v13noarticulats.png
v13noarticulats.png (81.16 KiB) Visualitzat 6587 cops



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dilluns 01/05/2017 21:03

ferran6420 ha escrit:D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
v13noarticulats.png
Jo en vaig veure dissabte. Un era un 36xx.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 01/05/2017 21:07

ferran6420 ha escrit:D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
v13noarticulats.png
Doncs els Solaris s'han escapat alguna vegada... :x



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 01/05/2017 21:43

Yo he visto varios articulados en la V13.

Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 02/05/2017 8:57

Renfe445 ha escrit:Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.
Competencia más que competitividad... que quedaría para carreras de autobuses :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”