Banderetes als busos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Re: I avui, per què?

Entrada Autor: erbuki » Dimecres 05/11/2008 23:36

Guigui ha escrit:Avui, els busos de TMB duien la bandera de Barcelona, i cap altra. Quina efemèride celebraven? La victòria de l'Obama, potser?
Potser celebren la dessignació de Barcelona com a seu europea per a les relacions entre tots els països del Mediterrani.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 06/11/2008 0:09

erbuki ha escrit:Potser celebren la dessignació de Barcelona com a seu europea per a les relacions entre tots els països del Mediterrani.
Això és el que també ha deduït la meva dona. Ara, ho ha preguntat a un conductor i aquest no li ho ha sabut dir. Es veu que aquest matí, quan ha arribat a la cotxera, ja s'ha trobat amb l'autobús guarnit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 06/11/2008 0:30

Guigui ha escrit:
erbuki ha escrit:Potser celebren la dessignació de Barcelona com a seu europea per a les relacions entre tots els països del Mediterrani.
Això és el que també ha deduït la meva dona. Ara, ho ha preguntat a un conductor i aquest no li ho ha sabut dir. Es veu que aquest matí, quan ha arribat a la cotxera, ja s'ha trobat amb l'autobús guarnit.
Jo ho he sentit aquest matí a Catalunya Informació i et puc confirmar el que diu erbuki, que celebren la dessignació de Barcelona, com a seu europea dels països del Mediterrani.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 06/11/2008 19:23

Doncs jo només he vist avui un 54 amb la senyera, una només i només aquesta, no pas la de Barcelona.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 10/11/2008 19:45

Jo també vaig quedar sorpres, fins i tot les línies 86 i 87 d'Authosa també les portaven de la mateixa manera que als de TMB.


El metro de Barcelona amb motoristes!

MiquelS
N4
N4
Entrades: 46
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: MiquelS » Dijous 13/11/2008 22:54

I recordem que el proper día 29 de Novembre fará 10 anys de la única vegada , que yo recordi, a la historia de TMB que els busos van portar la bandera del Barça com es pot veure a la foto.

Imatge

Salutacions



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 01/12/2008 17:08

Avui el que porten els busos de TMB, és una pegatina amb un llaç de color vermell. Amb quin motiu?

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 01/12/2008 17:12

^^ L'1 de desembre és el dia mundial contra la sida i es commemora portant un llaç vermell.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 02/12/2008 21:15

Sky ha escrit:^^ L'1 de desembre és el dia mundial contra la sida i es commemora portant un llaç vermell.
Gràcies, no ho sabia pas. Salutacions. ;)



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 10/05/2009 14:14

Un dia tard però...

Ahir a Sabadell els busos portaven banderetes d'Europa, amb motiu de la celebració del dia d'Europa.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/05/2009 15:42

Altaria_Trianilla ha escrit:Ahir a Sabadell els busos portaven banderetes d'Europa, amb motiu de la celebració del dia d'Europa.
Els de TMB també.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 11/05/2009 17:59

I toorno a escriure a aquest fil perquè a Sabadell estamos que nos salimos. Avui, 11 de maig, dia de la Salut, els autobusos de la TUS porten les banderetes de Sabadell.

;)


Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 11/05/2009 19:21

Avui, com segons m'han dit, es festa a Badalona, i els autobusos interurbans de Tusgsal (els urbans fan festa), portaven les banderetes, la senyera i la bandera de Badalona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/12/2011 19:42

http://www.lavanguardia.com/politica/20 ... orrar.html

Los autobuses de Barcelona retiran las banderas el Día de la Constitución para ahorrar



TMB asegura que a partir de ahora no se instalará en ningún festivo y alega que el protocolo del ayuntamiento barcelonés ha quedado desfasado

(Llegir la notícia sencera a l'enllaç).



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 06/12/2011 20:11

metring ha escrit:http://www.lavanguardia.com/politica/20 ... orrar.html

Los autobuses de Barcelona retiran las banderas el Día de la Constitución para ahorrar



TMB asegura que a partir de ahora no se instalará en ningún festivo y alega que el protocolo del ayuntamiento barcelonés ha quedado desfasado

(Llegir la notícia sencera a l'enllaç).
Un dia com avui els busos de TB portaven banderes? jo no ho recordo.

De totes maneres lamento la decisió, ja que a mi sempre m'ha agradat veure els autobusos lluint banderoles.
Desconec si portar les banderes és una despesa tant important com per suprimir-la, el que si que és segur, es que ens podriem estalviar el sou d'alguns directius que ven poc pinten a TMB per mantenir la tradició, o també podriem deixar de fer concursets absurds per deixar d'ingressar (perdó, regalar) uns títols de viatges il·limitats d'un any a 175 persones entre d'altres coses.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimarts 06/12/2011 20:24

A mi m'ha sorprès que avui els autobusos també duguessin banderetes; potser és perquè no li trobo gaire sentit a aquest festiu en sí. Però m'encanta que en duguin en determinades dates, així que, si realment els treuen, no només em sembla molt malament sinó que no s'estalviaran pas gaire (i amb la pujada de tarifes que ens espera ja quedaran més que pagades).



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/12/2011 22:08

En efecte els busos TMB no en portaven cap bandera avui 06/12/2011 , però en canvi els TUSGSAL de l'Aerobús portaven la senyera catalana i la bandera de Barcelona



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 06/12/2011 22:10

593Dromedario ha escrit:(i amb la pujada de tarifes que ens espera ja quedaran més que pagades).
Els augments de tarifes estan destinats a reduir (o, si més no, no augmentar) l'aportació dels organismes públics al manteniment del servei. Per tant, TMB cobrarà el mateix; només canvia la procedència del finançament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 06/12/2011 23:23

Miquel ha escrit:o també podriem deixar de fer concursets absurds per deixar d'ingressar (perdó, regalar) uns títols de viatges il·limitats d'un any a 175 persones entre d'altres coses.
I tant. Tot sigui per no fomentar l'ús del transport públic.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/12/2011 9:35

Jo voldria veure un estudi seriós que arribi a la conclusió que regalar 175 abonaments anuals fomenta l'ús del transport públic de milions de persones.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”