BARCELONA-MADRID EN BUS

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

BARCELONA-MADRID EN BUS

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 26/12/2008 21:52

A las empresas de transporte les encanta esto de variar el precio de sus billetes en función de la antelación con la que se compran los billetes. Osea que, para un viaje a dos meses vista podrás encontrar precios realmente bajos, no tanto para un mes, y si es para una seman vista los precios se disparan.
Muchos de los viajes que hacemos son inesperados y debidos a cuestiones laborales, familiares o de cualquier otra índole, por lo que el precio que pagamos a medida que se acerca la fecha de salida es más alto y en ocasiones lo considero abusivo.
A día de hoy y contando el tiempo es oro, pero el bolsillo manda, la opción más económica para la relación Barcelona-Madrid-Barcelona es en Bus, 50 euros, precio cerrado. La contrapartida son las 7 horas y media de viaje.

:tancat


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 26/12/2008 22:01

automotorserie 436 ha escrit:A las empresas de transporte les encanta esto de variar el precio de sus billetes en función de la antelación con la que se compran los billetes. Osea que, para un viaje a dos meses vista podrás encontrar precios realmente bajos, no tanto para un mes, y si es para una seman vista los precios se disparan.
Muchos de los viajes que hacemos son inesperados y debidos a cuestiones laborales, familiares o de cualquier otra índole, por lo que el precio que pagamos a medida que se acerca la fecha de salida es más alto y en ocasiones lo considero abusivo.
A día de hoy y contando el tiempo es oro, pero el bolsillo manda, la opción más económica para la relación Barcelona-Madrid-Barcelona es en Bus, 50 euros, precio cerrado. La contrapartida son las 7 horas y media de viaje.

:tancat
Ahora encuentra a gente dispuesta a pasarse 7h30 encallada en un asiento de bús...



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 26/12/2008 22:13

victorcasta ha escrit:Ahora encuentra a gente dispuesta a pasarse 7h30 encallada en un asiento de bús...
Yo he sido uno de ellos, quizás me picó la curiosidad de hacer este viaje en bus, pero te aseguro que van llenos, 60 plazas por unos 24 autobuses de ida y vuelta, cada dia unas 1400 personas lo hacen, no me parecen pocas.
;)


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 26/12/2008 22:18

De vegades prou gent per omplir més d'un vehicle a cada expedició.

60 persones per vehicle no, en són 48 normalment.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 26/12/2008 22:43

visir5704 ha escrit:De vegades prou gent per omplir més d'un vehicle a cada expedició.

60 persones per vehicle no, en són 48 normalment.
Repito, 60 personas por bus


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dissabte 27/12/2008 3:13

A la compra per internet pots comprovar tu mateix que s'ofereixen 50 places per vehicle, i alguns vehicles en tenen 48 i no 50.

Que s'ofereixin les places no vol dir que els autobusos vagin sistemàticament plens, tot i que en aquestes dates no serà gens estrany que moltes expedicions es facin amb més d'un vehicle.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 28/12/2008 1:19

Jo vaig fer aquest viatje uns quants cops entre 2002, 2003 i 2004, i la veritat, es una pallissa. D'altres viatjes que he fet, considero que les 3h aprox d'un BCN-Andorra amb Alsina (i SEMPRE amb el mateix conductor i parlo de 2003, 2005, 2006 i 2008) ja està al límit de l'avorriment (i això que el paissatge es maco, tot el contrari que BCN-Madrid).

Les instruccions les donaven en castellà, francès i àrab i la principal recomenació era no treure's el calçat, ja que podria molestar algú. Tela. Això sí, retards mínims, autobusos més que acceptables (Mercedes cap el 2002-03 i més tard ja em van tocar Setra molt xulos, com els d'Alsina).

Ara molt xungo ha d'estar la cosa per passar de l'AVE o l'avió.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/12/2008 2:13

Un cop vaig fer Madrid-Barcelona en bus, i a més, de nit, i vaig dir que mai més ho tornaria a fer. M'és igual pagar el doble o el triple d'un bitllet de bus per un bitllet de tren per tal de no repetir un viatge com aquell.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 28/12/2008 10:44

victorcasta ha escrit:Un cop vaig fer Madrid-Barcelona en bus, i a més, de nit, i vaig dir que mai més ho tornaria a fer. M'és igual pagar el doble o el triple d'un bitllet de bus per un bitllet de tren per tal de no repetir un viatge com aquell.
Jo tampoc tornaria a pillar un bus per tantes hores. Anys enrera, era assidua de pillar bus cap a Sant Sebastià, i les hores que feia, mareijos inclosos, al entrar a la ciutat, no les repetiria :vomit



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 29/12/2008 1:31

Un altre del club no-recomanable fer viatges llargs en bus. L'últim i únic que he fet: Sòria-Barcelona. Horroròs.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/12/2008 13:00

Si us dic les pallisses de bus que vaig arribar a fer en la meva vida d'estudiant... La palma se l'endú sens dubte un Viena-Dublín i tornada (sort dels dos trajectes en ferri). Això sí, em va permetre fer tres setmanes d'Irlanda amb només 80.000 peles d'aleshores, viatge inclòs.

Des d'aleshores, em vaig dir que mai més, tot i que encara em vaig empassar un Barcelona-Rabat perquè les connexions en tren eren un desastre, especialment a Bobadilla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”