N30

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
estir
N1
N1
Entrades: 5

N30

Entrada Autor: estir » Dilluns 28/07/2008 21:34

Hola, es el primer cop que escric y era per a que em parlessiu de l' N30...

Es que dintre de poc l'hauria d'agafar y per més que probo de buscar informació aquesta es mínima, així que us deixo aquestes preguntes:

-Quin horari té? (és correcte el de la web de mobilitat?)
-És segur? ;) es que em veig esperant y esperant y el bus no pasa y quasi que no tinc ganas de pasar la nit a l'intemperie jejeje
-On té la parada a Vilanova? (he llegit que a l'estació, però... diguem que davant hi ha una plaça força ampla y no em sona haver vist mai la parada)
El remat es que he perdut el mòbil, així que com em quedi... uf!


Bé, espero que no estigués aquest tema ja obert, com a mínim he buscat y no ho he trobat...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 28/07/2008 22:54

estir ha escrit:-Quin horari té? (és correcte el de la web de mobilitat?)
L'horari actual el pots trobar a la web de Mon Bus, la concessionària del servei
-És segur? ;) es que em veig esperant y esperant y el bus no pasa y quasi que no tinc ganas de pasar la nit a l'intemperie jejeje
Passar passa, ara, els caps de setmana tinc entès que és bastant impuntual, ja que l'agafa mooolta gent.
-On té la parada a Vilanova? (he llegit que a l'estació, però... diguem que davant hi ha una plaça força ampla y no em sona haver vist mai la parada)
La plaça de davant de l'estació de tren és l'estació d'autobusos. I sí, para allà.



estir
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: estir » Dimarts 29/07/2008 0:42

Moltes gràcies UT596001!, no havia trobat aquesta página, sempre em sortia una empresa que imagino serà gallega.

En quant als retards... em veig esperant una bona estona jejeje, home, si no es superior a 30' imagino que aguantaré, però a partir d'aquí acabaré dels nervis...


L'únic problema és amb la parada, y es que com dic la "zona estació" per dir-ho d'alguna manera es molt gran, per a que m'entengueu, no sé si m'hauria d'esperar just enfront de l'estació, (al número 1) o al parc (numero 2), que sería també per la zona, per aquests no pateixo molt, ara, potser t'ho identifiquen com a estació peró no entra en aquesta y simplement passa pel carrer del costat número 3 o la parada la té a un lateral, etc y aquests ja donarien problemes perque si no está ben senyalitzat... que es el que em preocupa, que hi he anat bastants cops y mai m'ha semblat veure aquesta parada.

Imatge



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 29/07/2008 16:51

El que tu dius ZONA 1 és la primera andana quan surts de l'estació, està reservada per la parada de taxis iles línies urbanes de Vilanova L1 CAMPING L2 TACO / MASIA D'EN NOTARI L3-L4 LA COLLADA/MASIA NOVA

El que posses Zona 2 (centra't en l'andana de busos no te'n vagis al parc) és la zona reservada a interurbans i supossoque en bona logica el N30 passarà per allà, on paren els Sitges/Sant Pere de Ribes , Cubelles/Calafell/Vendrell , Vilafranca i Barcelona's



estir
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: estir » Dimecres 30/07/2008 17:44

Moltes gràcies mikado!



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”