Novetats a Sagalés

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Re: Novetats a Sagalés

Entrada Autor: davidsantirso » Dijous 05/06/2014 15:20

UT596001 ha escrit:
davida ha escrit:La linea Barcelona Mollet també es un antiga lina de TMB, es va traspasar a Sagales el 1987.
Per tant potser també ha pogut heretar el permis per trajectes interns de Barcelona.
És possible, doncs en el cas de Sabadell que comenten més amunt és a causa que fins a mitjans anys 80 era Sagalés qui asseguraba el servei Sabadell-El Poblenou-Torre Romeu (part alta del barri). La TUS només arribava a la part baixa ja que no hi havia cap carrer transitable per a autobusos que unís les dues parts del barri, quan es construí la Ronda de l'Ebre es va procedir a prolongar la línia 4 al Poblenou i Sagalés va deixar de prestar el seu servei.
De veritat que es pot fer trajectes urbans amb Sagalés a Sabadell? No aniré a parar a Polinyà si un dia em pujo i demano parada a Mestre Planas?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3495
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 06/06/2014 0:56

davida ha escrit:La linea Barcelona Mollet també es un antiga lina de TMB, es va traspasar a Sagales el 1987.
Per tant potser també ha pogut heretar el permis per trajectes interns de Barcelona.
Vaig agafar una vegada, fa uns 7 o 8 anys, la Barcelona-Granollers per Sant Adrià, que només va 1 cop al dia fins a Barcelona i acaba a Clot, i es donava una situació curiosa: segons la màquina dels bitllets, direccio Barcelona podia agafar viatgers fins a Sant Pere de Reixac, ja que tot i ser municipi de Montcada, just per allà no hi passa ni TMB ni Tusgsal (si a l'altre costat del riu), a l'entrar a Santa Coloma ja no es podia, ni a Sant Adrià tampoc, però al entrar a Barcelona ja si, o sigui, podia haver venut un bitllet de La Pau a Bac de Roda o Clot (al mateix preu que el de Reixac, el d'1 zona).

Per si algú el vol agafar, horaris: http://www.sagales.com/pubdocs/4042_bar ... -(500).pdf - parades: http://www.sagales.com/pubdocs/4043_bar ... a-500).pdf



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 30/06/2014 18:09

http://www.sagales.com/ca/noticies/306_ ... pings.html

NOU SERVEI QUE CONNECTA CALELLA AMB ELS SEUS CÀMPINGS
30 de juny de 2014
Sagalés inicia una nova línia que comunica els càmpings de Calella amb el centre de la ciutat. El servei funciona cada dia, de dilluns a diumenge, durant els mesos de juliol i agost. Pots consultar els horaris en aquest link: http://bit.ly/1qqxsPg.

El nou servei que posa en marxa Sagalés és la línia 623 i es diu Calella Càmpings. Tal i com indica el seu nom, connecta els diferents càmpings de la zona amb el nucli urbà del municipi. Des del 30 de juny i fins el 31 d'agost de 2014, en horari de tardes, la companyia d'autobusos fa un recorregut diari cap a aquesta localitat de la comarca del Maresme, coneguda com la seva capital turística.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 26/07/2014 22:06

El vehicle número 661, un Irisbus Noge Midi Touring, que fins ara duia la decoració Elite Class, ha passat a rebre la decoració estàndart de l'empresa Sagalés.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 27/07/2014 0:37

UT440_132M ha escrit:El vehicle número 661, un Irisbus Noge Midi Touring, que fins ara duia la decoració Elite Class, ha passat a rebre la decoració estàndart de l'empresa Sagalés.
Aleluia. Per mi, no deuria d'haber cap EliteClass provinent de la segona mà, si es vol distingir el servei d'alguna manera. A més, aquest 661 el vaig agafar una vegada a la línia 470 i, malgrat que l'interior és una mica diferent, tampoc és res de l'altre món.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 27/07/2014 1:57

sag470 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:El vehicle número 661, un Irisbus Noge Midi Touring, que fins ara duia la decoració Elite Class, ha passat a rebre la decoració estàndart de l'empresa Sagalés.
Aleluia. Per mi, no deuria d'haber cap EliteClass provinent de la segona mà, si es vol distingir el servei d'alguna manera. A més, aquest 661 el vaig agafar una vegada a la línia 470 i, malgrat que l'interior és una mica diferent, tampoc és res de l'altre món.
És un Touring normal i corrent per dins, però de 10 metres. Moltes vegades l'he agafat a la 441. El mateix que dius, s'hauria d'aplicar al 660 i al 706? Que també provenen del mercat de segona mà, i almenys en el 660, l'interior és bastant simple, sense luxes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 28/07/2014 16:08

El 706 (MAN Irizar Century III) és nou de trinca, suposo que et refereixes al 703, un Irisbus EuroRiderD43 Noge Touring II ex-AutoRes. Cotxes de segona mà decorats d'Elite Class hi ha: 546, 547, 600, 607-609, 660, 677, 700, 703-704, 714-719, 724 i 769-772.

Aquest matí he vist per Tona el 661 fent la 441 i ha quedat força bé. Llueix bé.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 28/07/2014 19:48

sag470 ha escrit:El 706 (MAN Irizar Century III) és nou de trinca, suposo que et refereixes al 703, un Irisbus EuroRiderD43 Noge Touring II ex-AutoRes. Cotxes de segona mà decorats d'Elite Class hi ha: 546, 547, 600, 607-609, 660, 677, 700, 703-704, 714-719, 724 i 769-772.

Aquest matí he vist per Tona el 661 fent la 441 i ha quedat força bé. Llueix bé.
Exacte el 703, no recordava bé la numeració, si que se que era un dels Touring II Irisbus.
Deuria fer el Brull de mig matí, ja que la resta del dia he vist l'habitual 674 amb el meu xofer conegut.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 28/07/2014 20:36

Feia el Brull direcció Vic i el portava el que era xofer a Autos Casas. Suposo que és el mateix, ja que quasi sempre porta el 674.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 29/07/2014 0:23

sag470 ha escrit:Feia el Brull direcció Vic i el portava el que era xofer a Autos Casas. Suposo que és el mateix, ja que quasi sempre porta el 674.
Aquest home es diu Joan, i el conec de tota la vida, des que ens portava a les excursions i colònies amb l'escola.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2526
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 30/07/2014 8:12

Diari de Girona, 30 de juliol de 2014 ha escrit: Amplien les connexions de Girona i Figueres amb el Prat
Durant els mesos d'estiu també es reforçaran les freqüències cap a Barcelona, Lloret i Blanes
[...]


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 30/07/2014 15:01

sag470 ha escrit:El 706 (MAN Irizar Century III) és nou de trinca, suposo que et refereixes al 703, un Irisbus EuroRiderD43 Noge Touring II ex-AutoRes. Cotxes de segona mà decorats d'Elite Class hi ha: 546, 547, 600, 607-609, 660, 677, 700, 703-704, 714-719, 724 i 769-772.

Aquest matí he vist per Tona el 661 fent la 441 i ha quedat força bé. Llueix bé.
Els 740 i 741 crec que haurien ser Elite Class. Els vam utilitzar quan vam anar a esquiar amb l'institut, i jo crec, que pel que dieu, podrien perfectament estar fent serveis d'Elite Class.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1836
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 07/08/2014 22:20

Transports de Granollers (TG), antiga TMG (Transports Municipals de Granollers), passa a denominar-se TransGran (Transports Públics de la Conurbació de Granollers) i ara dependrà dels 4 ajuntaments de l'entorn de Granollers; tot i que seguirà gestionada pel Grup Sagalés. ;)

EL TRANSPORT PÚBLIC DE LA CONURBACIÓ DE GRANOLLERS S’INTEGRA SOTA LA MARCA TRANSGRAN

  • Es crea una nova marca, TransGran, per millorar la identificació visual dels serveis de bus que des de l’any passat es presten conjuntament a Granollers, Canovelles, les Franqueses del Vallès i La Roca del Vallès
  • A més, el 2014 s’introduiran millores en el recorregut, s’ampliarà el nombre d’expedicions nocturnes els laborables, i s’incorporaran més vehicles nous, entre d’altres actuacions

El Conseller Delegat de Sagalés, Ramon Sagalés, junt amb els alcaldes dels muncipis de Granollers, Les Franqueses del Vallès, La Roca del Vallès i Canovelles, i el Subdirector General de Coordinació i Gestió, Benjamin Cubillo, van presentar ahir en un acte púbic a l’Estació d’Autobusos de Granollers la marca Transgran. Es tracta de la nova marca sota la qual s’operaran tots els serveis de transport urbà i interurbà de la Conurbació de Granollers.

Imatge

Aquest acord, signat al febrer del 2013, pretén compartir sinèrgies i recursos per oferir un servei de transport públic més eficient i competitiu. Amb aquest objectiu, s’ha creat una nova marca comuna TransGran, amb una imatge pròpia que englobarà els Transports Públics de la Conurbació de Granollers. L’objectiu és donar una identitat pròpia al servei de bus interurbà, que sigui fàcilment identificable per a l’usuari. Per això, la imatge gràfica serà visible tant en els vehicles de la línia, com en marquesines i parades.

FONT: TransGran i Sagalés

LA NOVA MARCA TRANSGRAN JA ESTÀ ALS AUTOBUSOS

Dos autobusos de la conurbació de Granollers presenten aquesta setmana la nova imatge TransGran, presentada el darrer mes de març. El transport públic de Granollers, Canovelles, Les Franqueses del Vallès i La Roca del Vallès s'integra sota la marca TransGran en un acord signat el 2013 amb Sagalés, que pretèn compartir sinèrgies i recursos per tal d'oferir un servei més eficient i competitiu.

Després de l’edició de la Guia de Butxaca el passat mes de maig i l’adaptació de la flota interurbana, ara ha començat la feina d'actualització als vehicles de la flota urbana. Aquests dos autobusos que aquesta setmana ja estan circulant per Granollers són els primers amb la imatge de Transgran i, en breu, s’adaptarà a la resta d’autobusos verds.

Al llarg d'aquest 2014 s'aniran introduïnt un seguit de millores, que passen per ampliar la cobertura horària, unificar títols, racionalitzar parades i redissenyar tota la senyalització i informació.

Imatge

:flecha Irisbus CityClass amb la nova imatge de TransGran (foto 1) (foto 2)

FONT: TransGran i Sagalés

Ara entenem el traspàs dels serveis urbans de Canovelles (linia 415), La Roca (linia 590) i Les Franqueses (línia 408) de Sagalés a TG, que més amunt comentaba en sag470. Aquestes línies han passat a ser L-4, L-5 i L-6, respectivament. :ok


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2307
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 07/08/2014 22:29

A totes les fotos surt l'Iveco amb el llum trencat, jeje.


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

trainman
N9
N9
Entrades: 2356
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 03/10/2014 15:02

Actualidad, 3 al 6 de octubre de 2014
La empresa Sagalés confía en Solaris

La Empresa SAGALES ha decidido la adquisición de 4 autobuses urbanos de la marca Solaris que corresponden al modelo Alpino de 8,6 metros.

Los autobuses, que cuentan con 52 plazas, están equipados con motor CUMMINS ISB6.7 E6 280B y caja de cambios Voth Diwa.

Estos autobuses son muy demandados para trayectos donde hay complicaciones de espacio. Su diseño, medidas y potente motor hacen que sea un vehículo polivalente.

http://www.revistaviajeros.com/actualid ... fr_id=7616



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 03/10/2014 20:39

trainman ha escrit:Actualidad, 3 al 6 de octubre de 2014
La empresa Sagalés confía en Solaris

La Empresa SAGALES ha decidido la adquisición de 4 autobuses urbanos de la marca Solaris que corresponden al modelo Alpino de 8,6 metros.

Los autobuses, que cuentan con 52 plazas, están equipados con motor CUMMINS ISB6.7 E6 280B y caja de cambios Voth Diwa.

Estos autobuses son muy demandados para trayectos donde hay complicaciones de espacio. Su diseño, medidas y potente motor hacen que sea un vehículo polivalente.

http://www.revistaviajeros.com/actualid ... fr_id=7616
Quizá vayan a parar al urbano de Vic, por su longitud, no me extrañaría.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Divendres 03/10/2014 23:28

Dos de ellos deberian ir a Manresa para dar de baja los 5 y 6. Otros podrian ir a las L4-L5-L6 de Transgran, para la L1 de Mollet y al UrbàVic; y luego, podrian asignar alguno a BusNouBarris, pero es improbable.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 29/11/2014 13:29

Algú sap de quin any és? És força antic per el model, a més si us fixeu a l'esquerra és pot veure l'adhesiu de TransGram:
Imatge
https://www.flickr.com/photos/raulitinbcn/15902729591/


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 29/11/2014 13:47

És de 1999, el proper estiu deuria tenir el seu recanvi. El logo de Transgran li van incorporar fa uns mesos per indicar Transgran encara que no porti decoració integral. També és així el 276; i els 612-516 abans de repintar-se.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3756
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 29/11/2014 17:58

Segurament el seu substitut sigui un dels Solaris que van anunciar que adquiriran en el proper any.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”