Indicadors destinació TMB

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Renfe445
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Re: Indicadors destinació TMB

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 25/04/2018 1:36

Miquel ha escrit:Jo només he vist un V17 indicant correctament el sentit. La resta malament.

Pel que servirà la broma, ja podrien deixar només el número, com a mínim no portarà confusions a ningú. La informació de la parada ja es suficient com per a que des d'ara l'autobús et vulgui fer un embolic.
...se probó en su día... :D

Para las líneas que tienen una parada para ambos sentidos como la 109 en Sants, la 11 en Ciutat d'Asunción o la 76 en Ciutat Meridiana, está bien saber el sentido porque cabe la posibilidad que tomes el que va al sentido contrario.

Y lo que hay que hacer es quitar la consola de los carteles y que éstos se controlen en el SAE. ¿Si la megafonía de la próxima parada va automática por el GPS, por qué no los carteles del destino también? Un aparatejo menos en el puesto.



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Fran-Ikarus
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Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 25/04/2018 9:09

Aquest matí he vist un 33 (3425) amb el Z. UNIVERSIT. ben gran, i m'ha alegrat el matí inesperadament (no havia llegit la notícia d'ahir)


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Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 25/04/2018 16:07

Los autobuses de la línea 27, la implantación del nuevo formato está casi casi...



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Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 25/04/2018 16:14

Fran-Ikarus ha escrit:Aquest matí he vist un 33 (3425) amb el Z. UNIVERSIT. ben gran, i m'ha alegrat el matí inesperadament (no havia llegit la notícia d'ahir)
Per a això ja podrien posar-hi "ZONA / UNIVERSITÀRIA" en dues línies.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

França451
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Entrada Autor: França451 » Dimecres 25/04/2018 16:24

Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

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Entrada Autor: albert28 » Dimecres 25/04/2018 17:13

Tot i que els canvis no s'han fet a tots els vehicles, a veure si els han aplicat a una cotxera en concret. He vist diversos 34 amb la forma antiga i la nova



Miquel
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Entrada Autor: Miquel » Dimecres 25/04/2018 19:02

França451 ha escrit:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.

Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb... :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

França451
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Entrada Autor: França451 » Dimecres 25/04/2018 20:20

Miquel ha escrit:
França451 ha escrit:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.

Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb... :)
Pero es que hay casos sangrantes de buses en un origen en los que el conductor está Fuera del bus y delante del testero. Y he visto más de uno/una que con el letrero en sus narices se mete en el bus y no cambia el destino.
Vale, ya que se trata de darle a un botoncito, se lo recordaré a los buseros en las paradas de origen cuando vayan a arrancar con el letrero mal. Muchas gracias.


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Entrada Autor: iFercat » Dimecres 25/04/2018 23:07

França451 ha escrit:
Miquel ha escrit:
França451 ha escrit:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.

Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb... :)
Pero es que hay casos sangrantes de buses en un origen en los que el conductor está Fuera del bus y delante del testero. Y he visto más de uno/una que con el letrero en sus narices se mete en el bus y no cambia el destino.
Vale, ya que se trata de darle a un botoncito, se lo recordaré a los buseros en las paradas de origen cuando vayan a arrancar con el letrero mal. Muchas gracias.
Es tal como ha comentado Miquel, muchos no han tocado eso en la vida, y cuando bajan por mucho que esten delante del bus ni se fijan en el cartel.

Hay algun bus en modo prueba (serie 54) que si lleva el BKB vinculado al SAE

SI que hay recordatorios a los conductores del nuevo formato, tanto en los diferentes CON en lso tablones, como en el carton horario, como avisos por SAE de tanto en tanto des del CRT recordando que cambiemos los frontales.



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Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 27/04/2018 16:19

Bueno, todo parece que va de maravilla. He observado que:

Autobuses de la H8 indicando correctamente el destino, en este caso LA MAQUINISTA, aunque han elegido un tipo mega condensado. :x

Autobuses de la V11 indicando correctamente el destino, en este caso BONANOVA, aquí se ve fantástico.



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Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 28/04/2018 15:46

Ayer vi un H16 con el letrero cambiante, de esos que va alternando un mensaje y otro, en este caso "FORUM" y "CAMPUS BESÒS"



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Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 28/04/2018 16:08

Ecomobisostrans ha escrit:Ayer vi un H16 con el letrero cambiante, de esos que va alternando un mensaje y otro, en este caso "FORUM" y "CAMPUS BESÒS"
Al estilo de la 196?



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Entrada Autor: albert28 » Dissabte 28/04/2018 23:49

Ecomobisostrans ha escrit:Ayer vi un H16 con el letrero cambiante, de esos que va alternando un mensaje y otro, en este caso "FORUM" y "CAMPUS BESÒS"
Hoy he visto otros 63xx con ese tipo de indicadores sentido forum



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Entrada Autor: França451 » Diumenge 29/04/2018 12:13

Eso iba a decir. Fórum y si se quiere, Maristany. Al Cmpus no llega todavía ni de lejos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

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Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 30/04/2018 2:15

Renfe445 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Ayer vi un H16 con el letrero cambiante, de esos que va alternando un mensaje y otro, en este caso "FORUM" y "CAMPUS BESÒS"
Al estilo de la 196?
Pues no lo se, no me he fijado nunca en la 196, que pone allí? Tibidabo/Bellesguard, o algo así, no?



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Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 30/04/2018 14:44

Ecomobisostrans ha escrit:Pues no lo se, no me he fijado nunca en la 196, que pone allí? Tibidabo/Bellesguard, o algo así, no?
Va alternando en bucle PL. KENNEDY, FUNICULAR, BELLESGUARD.



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Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/07/2018 12:26

Corregit novament avui, a un H10 que anava en sentit Badalona y resava "BADAL". El conductor ha reaccionat ràpid i contrariat davant l'errada, "Vaja!, no es canvia", senyal que ningú des de Badal l'hi havia fet notar abans... (i ja anava per la Verneda)

Vull dir que quelcom tan senzill com donar un cop de mà quan notem quelcom d'incorrecte que té fàcil solució (tanta com avisar el conductor) es va fent menys i menys a mida que avancen els temps...


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Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 28/07/2018 16:11

Fran-Ikarus ha escrit:Corregit novament avui, a un H10 que anava en sentit Badalona y resava "BADAL". El conductor ha reaccionat ràpid i contrariat davant l'errada, "Vaja!, no es canvia", senyal que ningú des de Badal l'hi havia fet notar abans... (i ja anava per la Verneda)

Vull dir que quelcom tan senzill com donar un cop de mà quan notem quelcom d'incorrecte que té fàcil solució (tanta com avisar el conductor) es va fent menys i menys a mida que avancen els temps...
A mí me pasó dos veces, una que el chófer era mala persona y me miraba mal y ni se molestó en cambiarlo.

Y en otra ocasión todo lo contrario, amabilidad absoluta. :ok



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Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/07/2018 23:35

I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

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Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 29/07/2018 3:30

Guigui ha escrit:I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.
Se supone que han hecho una prueba con un coche.

Llevamos como 20 años esperando a que llegue el momento. :)



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