Autobusos a Castellar del Vallés

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Autobusos a Castellar del Vallés

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 13/10/2009 17:13

Hola,

El cap de setmana 24/25 d´octubre, hi haurà una trobada de modelisme ferroviari a Castellar del Vallés, amb maquetes modulars (N i Ho) i un circuit de vapor viu. Necesito saber, com arribar en transport públic desde Barcelona, quina seria la combinació més ràpida, si hi ha algun autobús desde Barcelona, o potser si hi algún autobús desde Sabadell i és millor arribar desde Barcelona fins a Sabadell amb els Ferrocarrils o Rodalies per guanyar temps, ja que només disposaria de dues hores pel matí del dissabte per fer la visita, ja que per la tarda treballo.

Gràcies.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 13/10/2009 18:19

No conec cap línia de bus directe Barcelona - Castellar diurna (la nocturna N65 sí ho és, llàstima). Crec que el millor que pots fer es anar a Sabadell amb tren (Renfe -R4- o FGC -S2-) i allà agafar la C1 de la Vallesana.

Aquí tens l'horari del bus.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/10/2009 18:29

L'usuari UT596001 en dóna una clara explicació aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 14/10/2009 2:42

m.h.t. ha escrit:No conec cap línia de bus directe Barcelona - Castellar diurna
El bus directe Barcelona-Castellar de dia va desaparèixer el 1999, encara que jo ja ho vaig conèixer sent només 1 bus al dia, sortida de Castellar a les 07.45 del matí i de Barcelona a les 19 hores, només circulava els laborables. No el vaig fer servir mai.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 14/10/2009 12:15

Guigui ha escrit:L'usuari UT596001 en dóna una clara explicació aquí.
Gràcies, no havia vist encara aquest tema. ;)
Salutacions.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dijous 15/10/2009 12:26

El mes rapid es agafar la r4 de rodalies renfe, i baixar a sabadell centre, andana 9, c1 de sarbus, 05 i 35 de cada hora, fins el camp de futbol. Una vegada alla, es baixar un parell de carrers, on es veu una nau i una parc davant. Altre opcio es FGC-S2 fins a sabadell rambla, cinc minutos caminant fins a l'estacio de busos. Una 3a opcio es agafar l'A1 (sbd - bcn) en fabra i puig fins a l'estacio de busos de sbd.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 16/10/2009 11:31

m.h.t. ha escrit:No conec cap línia de bus directe Barcelona - Castellar diurna (la nocturna N65 sí ho és, llàstima).
Només circula el 1r diumenge de juliol. (Per mantenir la concessió)



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 26/10/2009 12:37

Vaig fer el següent, el dissabte, per anar a la trobada de modelisme:

-Metro L3 fins a Pl. Catalunya (5 minuts)
-Rodalies Renfe de Pl. Catalunya fins a Sabadell-Centre (31 minuts)
-Autobús C1 de Sabadell-Centre fins a Castellar (parada més propera a Espai Tolrà) (14 minuts)

Total, serien 50 minuts nets de viatge, però si es conten els temps de transbordaments, i els temps d´espera en els diferents mitjans, en va sortir per 1 hora i 18 minuts el temps de viatge total a l´anada, ja que els transbordaments van anar força bé. A la tornada vaig trigar una mica més, gairebé 1 hora i tres quarts, perquè l´autobús C1 em va fer esperar gairebé 25 minuts a la parada, la qual cosa també em va fer perdre el rodalies que tenia previst d´agafar, però em va donar temps de fer fotos a l´antic edifici de l´estació de tren, molt maco, i alguns autobusos, als quals també sóc aficionat. :D

Salutacions.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”