Jo que sóc usuari de la bicicleta, abans anava a la meva (quan tenia menys consciència que estava fent, ja que era molt més crio que ara). Però, anys més tard, ja he observat el que faig bé i malament i en una cosa ho tinc clar del tot. Les voreres són pels vianants, o sigui per les persones i res més. Jo que vaig en bici, ni de conya circulo per les voreres per dues causes:
1- Per lo que he mencionat abans, és només per les persones, per a que hi passegin tranquilament, sense estar pendent d'altres vehicles com les bicis.
2- Per la velocitat mitjana. Es circula molt més ràpid per la calçada o pel carril bici, a més d'anar més recte, que no pas per la vorera esquivant els vianants.
Quan agafo la bici, procuro anar pels carrers on hi hagi carril bici. Si no n'hi ha, doncs per la calçada circulant pel carril contigu al del Bus. És cert que abans circulava pel carril bus, no obstant anava a una velocitat mitjana de 30, 35 km/h. És a dir, a un ritme bastant alegre, com faig actualment. I això sí... Sempre portant el casc, guants, llums de posicionament i roba reflectant (amb el maillot groc em veuen perfectament).
👍0👎0