Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-240

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3259
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-240

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 15/10/2013 9:05

El Punt Avui, 15 d'octubre de 2013 ha escrit: La Generalitat estudia prohibir el pas de camions per l'N-340 i l'N-240
Se'ls obligaria a passar per l'AP-7 i l'AP-2, on s'aplicarien peatges tous
Santi Vila extrapolaria així a altres vies del país l'experiència del tram gironí de l'N-II
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3259
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 25/04/2014 8:54

3/24, 25 d'abril de 2014 ha escrit: El RACC proposa treure els camions de l'N-340 i que passin per l'AP-7 amb un rescat del peatge

El RACC proposa treure els camions de gran tonatge que circulen per la carretera N-340 entre Nules (a la Plana Baixa, a Castelló) i Cervelló (Baix Llobregat) per reduir l'"alt grau d'accidentalitat" de la carretera.
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dimarts 09/09/2014 9:28

Fomento aprueba el estudio informativo de la autovía A-7 entre El Perelló y L’Hospitalet de L’Infant en Tarragona
http://www.fomento.gob.es/MFOM/LANG_CAS ... 908-05.htm

A dilapidar diners...
(he ficat aquest post en aquest fil ja que és el més similar que he trobat)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7072
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 09/09/2014 10:36

komatek ha escrit:Fomento aprueba el estudio informativo de la autovía A-7 entre El Perelló y L’Hospitalet de L’Infant en Tarragona
:x
En aquest tram el que cal és rebaixar el peatge de l'autopista i augmentar els accessos a la mateixa. Com a molt, si l'augment de trànsit ho aconsellés es podria afegir un carril més a l'AP-7 (obligant a la concessionària a fer-lo sense cost pels contribuents) però no crec que calgui de moment. Això, evidentment, combinat amb el fet de potenciar la transferència de càrrega i viatgers al corredor ferroviari mediterrani.

El que sí caldria és acabar el tram ja construït de l'A-7 entre Hospitalet de l'Infant i Altafulla. Sobretot a Altafulla les cues que s'hi formen són contínues i d'escàndol, un absolut caos, i és que l'autovia, de cop, acaba en una carretera convencional plena de rotondes i encreuaments. La lògica seria fer un enllaç amb l'AP-7 en ambdós extrems ampliant un carril l'AP-7 entre Altafulla i la unió amb l'autopista del Garraf.

Tot plegat es tractaria de donar una certa continuïtat al que ja està (mal) fet i deixar de dilapidar diners en obres absurdes, centrant-nos en obres realment necessàries. Però fer una nova autovia paral·lela a una autopista en una zona gens col·lapsada és autènticament de bojos. Amb la quantitat de coses millors que es podrien fer amb aquests diners!!!



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3259
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 19/02/2015 12:48

Aquest matí m'ha semblat escoltar a la ràdio que prohibiran els camions a la N-340 i la N-240. Aniria en el mateix paquet que la represa de les obres de la B-40 entre Olesa i Viladecavalls, el desdoblament de la R3 fins a Vic, el tren a l'Aeroport del Prat i els accessos ferroviaris al Port de Barcelona. També pretenen obrir al trànsit l'enllaç entre la B-30 i la A-2 a Castellbisbal abans d'aquest estiu de 2015. Benvolgut any electoral...

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Vehicles privats”