Senyals curiosos a la xarxa de carreteres

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Senyals curiosos a la xarxa de carreteres

Entrada Autor: orique » Dissabte 13/01/2007 14:22

L'altre dia, circulant per la zona gratuïta de l'AP-7 a Tarragona, vaig veure un senyal que deia "Barcelona 92". Si no recordo malament, aquest senyal també està col·locat a "l'altre cantó", és a dir, per Girona. Em sembla curiosa aquest "remember subliminal" dels JJOO... lo habitual és anunciar els 90 o els 100 kms de distància, no pas els 92, no creieu?

Si voleu, podeu posar comentaris sobre altres senyals curiosos que hagueu vist...



Avatar de l’usuari
Denekcalb
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Cambrils y Les Corts

Entrada Autor: Denekcalb » Diumenge 14/01/2007 2:27

en la carretera N230, entre Lleida y Benabarre, iba con el coche y a lo lejos había un cartel que ponía NACHA, acceso al pueblo de Nachá. De lejos, lo primero q pensé fue Nacha Pop (vaya friki estoy hecho). Pues resulta q me voy acercando al cartel, veo que hay una pintada debajo y... efectivamente, alguien había tenido la misma paranoya que yo y pintó con graffiti la palabra POP... vaya tela

perdon si os he rallao, es lo q tiene estar más de un mes de examenes, jeje

ala!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/01/2007 14:34

orique ha escrit:L'altre dia, circulant per la zona gratuïta de l'AP-7 a Tarragona, vaig veure un senyal que deia "Barcelona 92". Si no recordo malament, aquest senyal també està col·locat a "l'altre cantó", és a dir, per Girona.
Cert. A Girona està entre les sortides de Girona Nord i Girona Sud. Irònicament, el trajecte entre aquestes dues sortides també és gratuït.

Per cert, que durant molts anys va estar a l'antiga autopista A-17 (no sé com es diu ara, és la que va de la Meridiana fins a trobar l'AP-7 a Parets) un altre cartell amb Barcelona '92 i el logotip olímpic. Era prou divertit perquè semblava com si estiguessis a 92 quilòmetres de la ciutat comtal.

Per altra banda, almenys a l'AP-7 nord, els indicadors de distància a diferents poblacions se solen ubicar uns quilòmetres més endavant d'una incorporació (sigui entrada d'autopista o d'àrea de servei).

També resulta divertit, anant per la N-II, l'anunci del trencant cap a la població de Franciac. Estic segur que més d'un castellanoparlant haurà anat a parar a aquell poble en el seu viatge a terres franceses.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 14/01/2007 16:45

orique ha escrit:L'altre dia, circulant per la zona gratuïta de l'AP-7 a Tarragona, vaig veure un senyal que deia "Barcelona 92". Si no recordo malament, aquest senyal també està col·locat a "l'altre cantó", és a dir, per Girona. Em sembla curiosa aquest "remember subliminal" dels JJOO... lo habitual és anunciar els 90 o els 100 kms de distància, no pas els 92, no creieu?

Si voleu, podeu posar comentaris sobre altres senyals curiosos que hagueu vist...
Recordo que durant l'any 92 i fins força més enllà aquests indicadors de "Barcelona 92" duien també incoporat el logotip dels Jocs Olímpics.



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Diumenge 14/01/2007 19:04

Una senyal molt curiosa es que per exemple hi arribis a un peatge i et posen un cartell que hi dui: desde vicotria-gasteix... X euros, desde Bilbao-Bilbo. tant... però i desde Zaragoza???? (d'on venia jo) aixo si, la clavada de l'autopista a burgos es... impresionant. pero si que es cursios que no et posin els preus...

També per exemple per terres gallegas em vaig fixar que les senyasl de sortida per exemple Imatge t'ho possen despres de la sortida... (a uns quants metres...)més d'una vegada em vaig perdre per aquesta xorrada, per sort ja han canviat algunes pero diuen que a portugal es pitxor (aixo si que ya no ho se)


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/01/2007 0:54

Estrella_de_Galicia ha escrit:També per exemple per terres gallegas em vaig fixar que les senyasl de sortida per exemple Imatge t'ho possen despres de la sortida... (a uns quants metres...)més d'una vegada em vaig perdre per aquesta xorrada, per sort ja han canviat algunes pero diuen que a portugal es pitxor (aixo si que ya no ho se)
Això de Portugal t'ho confirmo. Sembla fer per imbècils i per a imbècils. Un exemple: a les afores de Porto, ja m'he trobat rètols que indicaven tot de pobles... menys Porto. En sortides seguides, mai no saps quin rètol fa referència a quina sortida. Per a una mateixa direcció, la població de referència canvia cada dos per tres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”