http://www20.gencat.cat/portal/site/Sal ... 0c1e0aRCRD
Nota: continuació de la notícia publicada a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1866&start=240
Protocol per a la millora dels laterals de la C-31
D’altra banda, el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, i l’alcalde de Badalona, Jordi Serra, han signat avui un protocol de col·laboració que estableix les bases per a portar a terme un conjunt d’actuacions als trams urbans de la C-31. L’objectiu és la millora de la connectivitat i permeabilitat entre els costats mar i muntanya de la ciutat i la construcció d’un tram de calçada lateral. Les actuacions comportaran una inversió estimada en 50 MEUR, que assumirà la Generalitat.
En virtut d’aquest acord, el DPTOP serà l’encarregat de redactar i aprovar els projectes corresponents, així com de programar els treballs. L’Ajuntament de Badalona aportarà els terrenys necessaris per a l’execució de les obres.
En concret, les actuacions projectades són les següents:
Construcció d’un últim tram de les calçades laterals. Aquest tram se situa al costat muntanya, entre la rambla de Sant Joan i l’avinguda President Companys, i tindrà una longitud d’1,1 quilòmetres.
Nou accés al tronc de la C-31 al torrent Vallmajor. Es preveu la construcció d’un nou enllaç a la zona del torrent de Vallmajor, que permetrà millorar l’accessibilitat i alleugerir el trànsit de l’enllaç existent a la zona de l’avinguda del President Companys. El nou enllaç estarà format per un pas inferior i els ramals d’incorporació i sortida al tronc de la C-31. També permetrà canalitzar el trànsit cap a i des de la B-500.
Formació d’un carril de trenat: Per tal de facilitar la seguretat i fluïdesa en els moviments dels vehicles atesa la proximitat d’enllaços, s’hi construirà un quart carril tant al costat mar com al costat muntanya, al llarg d’1,7 quilòmetres, entre l’avinguda President Companys i el límit amb el terme de Montgat.
Millora de la connectivitat i permeabilitat entre els costats mar i muntanya. Es preveuen diverses actuacions a l’altura dels carrers següents:
Rambla de Sant Joan: es construirà una rotonda el·líptica regulada per semàfors sota el tronc de la C-31
Carrer de Coll i Pujol: es formaran dos passos inferiors paral·lels que connectaran les calçades laterals mar i muntanya en aquesta zona.
Avinguda de Martí Pujol: les calçades laterals es connectaran mitjançant una rotonda semaforitzada situada a diferent nivell respecte de la C-31. També es comunicaran a aquest encreuament els carrers de la Independència i del Doctor Robert.
Avinguda del President Companys: els costats mar i muntanya quedaran connectats mitjançant una rotonda el·líptica de grans dimensions, semaforitzada i situada a diferent nivell respecte de la C-31
Millora de l’accés a la C-31 des del barri d’Artigues: una nova rotonda permetrà accedir a la C-31 des d’aquest barri, a cavall entre els termes de Badalona i Sant Adrià de Besòs. Actualment, l’accés s’efectua pel barri de Sant Roc.
Hora i data actual: Dimecres 24/04/2024 19:44
Millora dels laterals de la C-31
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres