L'ATM no existeix!
Re: L'ATM no existeix!
Per cert, oblidava dir que podeu dir la vostra de qualsevol de les ATM's existents, no tant sols de la de Barcelona!
I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Em referia a les reclamacions manades a TMB i això, que directament "Paperera". Però si aquella carta del Marçal i un fotimer de firmes més va contribuir d'alguna manera a l'"escàndol" del metro Liceu, l'FTC pot fer moltes coses més.metring ha escrit:I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
Jo el que faria seria dir que cadascú fes les seves reclamacions en un document del Word i després les manés a admin(arrova)transport.cat. I que els admins si teniu temps llegíssiu totes les que els fotracaters manin i: 1) enviar-les totes als mitjans; si es vol, totes en un zip / o 2) fer un Word amb tots els documents manats a l'adreça i aquest manar-lo als mitjans. Dic aquest correu perquè és el comú de tots els forumistes. Vaja, és la idea meva. Aquesta idea, si agrada, es pot confeccionar d'acord amb tots i fer això.
Edito perquè tinc una altra idea: a unes males, crear un fil només de reclamacions. Aquí cadascú escriuria la seva. Només les reclamacions, els possibles missatges quotejant i en un altre. Bé, són dues idees, però segons el meu parer si s'hagués d'escollir alguna esculliria la primera.
Què us semblaria a tots?


P.D: Tinc més de 300 entrades i sense ni adonar-me'n!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
També es pot escriure aquí la reclamació, sense enviar mail a l'administració, com s'ha fet altres cops.
P.D.: Plis, no escriviu les adreces de correu tal qual, que així arriben spammers
P.D.: Plis, no escriviu les adreces de correu tal qual, que així arriben spammers

- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Bé, o fil nou (la meva segona idea). Bé, com us sigui més còmode.metring ha escrit:També es pot escriure aquí la reclamació, sense enviar mail a l'administració, com s'ha fet altres cops.
Jo, de fet, ja he escrit la meva més a dalt.
Reclamació de l'Adolescent barceloní:
Això de que, per a TMB, Tusgsal no existeix (al metro ni posen els enllaços amb Tusgsal) i que TMB es creu que és el gran magnat (ja que als panells dels busos només anuncien bus i metro de TMB). I també dir que per moltes reclamacions que enviem sempre fan el mateix: paperera de reciclatge.
Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Les obres no les fa TMB, les fan les institucions públiques, i es fa un concurs de gestió. Si es tracta de l'ampliació d'una línia, també les fan les institucions públiques però el gestor ja queda determinat. L'L9 la construeix la Generalitat mitjançant Ifercat, gestora d'infraestructores, i va dur a terme un concurs de gestió (on també hi era FGC) i on va guanyar (no sé si per bé o per mal) TMB.Adolescent barceloní ha escrit: Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Lo de les obres de la L9 tinc entès que és Ifercat que té subcontratada diverses UTE's per construir la línia. I lo de les obres ho deia en general, no anava només per TMB. I lo de la trasparència en les operacions no té res a veure amb les obres, però més que que sapiguem en què es gasta els diners TMB, que ho sapiguem també de les altres companyies.Lluita1714 ha escrit:Les obres no les fa TMB, les fan les institucions públiques, i es fa un concurs de gestió. Si es tracta de l'ampliació d'una línia, també les fan les institucions públiques però el gestor ja queda determinat. L'L9 la construeix la Generalitat mitjançant Ifercat, gestora d'infraestructores, i va dur a terme un concurs de gestió (on també hi era FGC) i on va guanyar (no sé si per bé o per mal) TMB.Adolescent barceloní ha escrit: Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
Lo de les obres en estacions, de La Sagrera o Liceu va encarregar-se'n GISA crec; ara, si surt elegida per a totes les obres, ni idea.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
El cas és que trobo que TMB no té la culpa del retard de les obres en el calendari, però sí que cal més transparència, és veritat. Imagino que avui dia, TMB deu tenir uns ingressos irrisoris per publicitat i deu estar subvencionada al màxim si és que és deficitària. El pitjor és tots els diners que es gasta en activitats com posar una pista de gel a Universitat, i la poca despesa en il·luminació i ventilació de segons quines estacions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Citeu aquest missatge i afegiu les vostres reclamacions! Això sí, han de ser temes on l'ATM (qualsevol ATM) hi tingui competència. Absteniu-vos de reclamar per coses concretes d'un operador.
P.D: En tots aquests temes l'ATM sí que pot ficar-hi mà, no?
P.D: En tots aquests temes l'ATM sí que pot ficar-hi mà, no?
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 20/08/2012 10:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Apart, que les reclamacions d'aquest mateix fil siguin cap a temes en els quals l'ATM tingui o hagi de tenir competències, no anar cap a ells per qualsevol cosa com lo de la pista de gel, això és cosa d'una operadora concreta 

- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
He editat el missatge posant només coses on l'ATM (qualsevol) pot ficar-hi mà.metring ha escrit:Apart, que les reclamacions d'aquest mateix fil siguin cap a temes en els quals l'ATM tingui o hagi de tenir competències, no anar cap a ells per qualsevol cosa com lo de la pista de gel, això és cosa d'una operadora concreta
Mentre el missatge sigui com el que he editat, reclamant a l'ATM aspectes on aquesta pot fer-hi algo, no faria falta crec jo...Guigui ha escrit:Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Atès l'elevat risc de crear un off-topic de tres parells de nassos, és altament recomanable crear un nou fil col·lectiu de reclamacions al subfòrum de "Transport en general". I això ho pot fer qualsevol usuari.Adolescent barceloní ha escrit:Mentre el missatge sigui com el que he editat, reclamant a l'ATM aspectes on aquesta pot fer-hi algo, no faria falta crec jo...Guigui ha escrit:Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Però de reclamacions cap a l'ATM, o cap a qualsevol operadora?
De qualsevol cosa relacionada amb el transport. Si es crea el nou fil, proposo que els usuaris es cenyeixin a formular reclamacions concretes i fonamentades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=12663 Ja l'he creat jo mateix.Guigui ha escrit:De qualsevol cosa relacionada amb el transport. Si es crea el nou fil, proposo que els usuaris es cenyeixin a formular reclamacions concretes i fonamentades.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Continuo la història iniciada en un altre fil, perquè n'hi ha per llogar-hi cadires!
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Això d'enviar-te a FGC per fer el bescanvi des del metro té bastanta pinta d'escaquejada per part del treballador del metro.Guigui ha escrit:Continuo la història iniciada en un altre fil, perquè n'hi ha per llogar-hi cadires!
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Seguirem el tema per fascicles.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hahahaha!! Que bo! Els estranya que el del bus i metro se't traguessin de sobre? Quina vergonya l'ATM!Guigui ha escrit:La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Per fer algun informe d'aquests que costen 20.000€ podrien anar per la xarxa de metro i bus preguntant als treballadors com arribar a un lloc, com fer-se la T-12, fer bescanvis... i podrien escriure una enciclopèdia d'errors i excuses.
Hi ha dos aspectes a destacar:
-la pèssima formació que té el personal sobre el conjunt de la xarxa de transport.
-la barra descomunal d'alguns treballadors que es pensen que estan allà com a part del decorat.
Aviam si TMB s'hi posa i arregla la formació i millora l'actitud de part del seu personal. Ara mateix hi ha molta gent que mataria per poder treballar dins de l'empresa, així que candidats no en faltarien i amb una predisposició del 200% en fer bé la feina.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Jo hi afegiria que el paper o plàstic sigues de millor qualitat, els ultims bescanvis m'han sigut per targetes en parts o amb forats.Ferry1ac1 ha escrit:Hahahaha!! Que bo! Els estranya que el del bus i metro se't traguessin de sobre? Quina vergonya l'ATM!Guigui ha escrit:La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Per fer algun informe d'aquests que costen 20.000€ podrien anar per la xarxa de metro i bus preguntant als treballadors com arribar a un lloc, com fer-se la T-12, fer bescanvis... i podrien escriure una enciclopèdia d'errors i excuses.
Hi ha dos aspectes a destacar:
-la pèssima formació que té el personal sobre el conjunt de la xarxa de transport.
-la barra descomunal d'alguns treballadors que es pensen que estan allà com a part del decorat.
Aviam si TMB s'hi posa i arregla la formació i millora l'actitud de part del seu personal. Ara mateix hi ha molta gent que mataria per poder treballar dins de l'empresa, així que candidats no en faltarien i amb una predisposició del 200% en fer bé la feina.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -