Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Targeta ATM sense contacte
Re: Targeta ATM sense contacte
Ja s'ha iniciat el procés de licitació de la T-Mobilitat. A la part inferior d'aquest web https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... oc=7159267 han publicat dos nous documents sobre el projecte. A la pàgina 109 del "Document descriptiu", apareixen dos gràfics molt interessants que indiquen com seran els descomptes en funció de l'ús. Per exemple, al fer 79 viatges a la zona 1, els següents són gratuïts durant aquell període de tarificació mensual.
Gràcies per mantenir-nos al dia, la informació que ens ofereixes és força interessant (sobretot per als "professionals" que ens toca treballar amb el tarifari! )
Un fabulós descompte del 2,5% No s'hi posen per res...nitrasc ha escrit:Per exemple, al fer 79 viatges a la zona 1, els següents són gratuïts durant aquell període de tarificació mensual.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sembla que la butxaca dels usuaris no agrairà gaire la implantació d'aquest nou sistema. S'haurà de veure com influeixen les bonificacions socials per jubilats, aturats, nens/es i estudiants o si, per exemple, els membres d'una familia poden computar tots junts per anar baixant el preu per viatge.
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/02/ ... mobilitat/
El Corte Inglés , CaixaBank, Mastercard i IBM, en el procés de selecció per gestionar la T-Mobilitat
Aquest dimarts comença el procés de selecció d'empreses per gestionar la T-Mobilitat, un projecte que es preveu adjudicar al juliol i que té com a objectiu implantar una única targeta xip amb validació sense contacte per utilitzar en tota la xarxa de mobilitat de Catalunya. S'hi han presentat quatre grups empresarials. La tria es farà mitjançant "un procés de diàleg competitiu".
L’Autoritat del Transport Metropolità comença el diàleg amb les quatre agrupacions empresarials per debatre sobre la tecnologia del nou sistema i com s’implantarà. Les empreses que hi participen són quatre UTE (Unió Temporal d’Empreses) CaixaBank, Fujitsu, Indra i Moventia; El Corte Inglés, Etra, Affiliated Computer, Tugsal, Sagalés, Plana i Teisa; IBM i Telvent, i Ricoh, Mastercard i Prodata.
El pressupost inicial de licitació del projecte és de 60 milions d’euros i l’empresa s’escollirà mitjançant el diàleg competitiu. Aquest procés s’utilitza quan, per la complexitat que té, l’òrgan de contractació no té capacitat suficient per determinar com satisfer els objectius. En aquests casos, es convida les diverses empreses a dialogar, sota supervisió de l’Administració, qui obté així informació sobre les diverses propostes que es presenten i pot acabar de concretar els requisits del projecte. El diàleg sobre la implantació de la T-Mobilitat s’acabarà entre l’abril i el maig, moment en què l’Administració entregarà un plec amb les condicions tècniques del projecte.
A partir d’aquí, les empreses que participin al diàleg competitiu es presentaran a un concurs que adjudicarà el projecte de la T-Mobilitat a finals del mes de juliol d’aquest any. A partir de l’1 de setembre es formularà la primera contractació de la T-Mobilitat i el 2015 es posarà en marxa la primera prova pilot, que substituirà el maquinari i programari actuals. El nou sistema es posarà en funcionament el 2016 i coexistirà amb el magnètic fins a 2017, quan només s’utilitzarà la T-Mobilitat.
Per a la posada en marxa de la T-Mobilitat s’haurà de modificar la maquinària i el programari de totes les empreses que formen part del tarifari integrat de l’àrea metropolitana. Aquesta serà una de les tasques que haurà de fer el grup empresarial que guanyi el projecte. Amb la nova targeta els ciutadans pagaran en funció de l’ús que facin del transport públic.
El Corte Inglés , CaixaBank, Mastercard i IBM, en el procés de selecció per gestionar la T-Mobilitat
Aquest dimarts comença el procés de selecció d'empreses per gestionar la T-Mobilitat, un projecte que es preveu adjudicar al juliol i que té com a objectiu implantar una única targeta xip amb validació sense contacte per utilitzar en tota la xarxa de mobilitat de Catalunya. S'hi han presentat quatre grups empresarials. La tria es farà mitjançant "un procés de diàleg competitiu".
L’Autoritat del Transport Metropolità comença el diàleg amb les quatre agrupacions empresarials per debatre sobre la tecnologia del nou sistema i com s’implantarà. Les empreses que hi participen són quatre UTE (Unió Temporal d’Empreses) CaixaBank, Fujitsu, Indra i Moventia; El Corte Inglés, Etra, Affiliated Computer, Tugsal, Sagalés, Plana i Teisa; IBM i Telvent, i Ricoh, Mastercard i Prodata.
El pressupost inicial de licitació del projecte és de 60 milions d’euros i l’empresa s’escollirà mitjançant el diàleg competitiu. Aquest procés s’utilitza quan, per la complexitat que té, l’òrgan de contractació no té capacitat suficient per determinar com satisfer els objectius. En aquests casos, es convida les diverses empreses a dialogar, sota supervisió de l’Administració, qui obté així informació sobre les diverses propostes que es presenten i pot acabar de concretar els requisits del projecte. El diàleg sobre la implantació de la T-Mobilitat s’acabarà entre l’abril i el maig, moment en què l’Administració entregarà un plec amb les condicions tècniques del projecte.
A partir d’aquí, les empreses que participin al diàleg competitiu es presentaran a un concurs que adjudicarà el projecte de la T-Mobilitat a finals del mes de juliol d’aquest any. A partir de l’1 de setembre es formularà la primera contractació de la T-Mobilitat i el 2015 es posarà en marxa la primera prova pilot, que substituirà el maquinari i programari actuals. El nou sistema es posarà en funcionament el 2016 i coexistirà amb el magnètic fins a 2017, quan només s’utilitzarà la T-Mobilitat.
Per a la posada en marxa de la T-Mobilitat s’haurà de modificar la maquinària i el programari de totes les empreses que formen part del tarifari integrat de l’àrea metropolitana. Aquesta serà una de les tasques que haurà de fer el grup empresarial que guanyi el projecte. Amb la nova targeta els ciutadans pagaran en funció de l’ús que facin del transport públic.
http://www.324.cat/noticia/2324193/cata ... ort-public
Llum verda al projecte T-Mobilitat de targeta única amb xip per al transport públic
Llum verda al projecte T-Mobilitat de targeta única amb xip per al transport públic
La premsa sempre diu que alguna cosa és pionera, però a diferents parts del món ja s'utilitza un sistema semblant, suposo. Ara, si aquest sistema dona opcions més barates al beneficiari del bitllet, millor.
Com que els altres bitllets ja tenen els dies comptats, a col·leccionar-los!!!
Com que els altres bitllets ja tenen els dies comptats, a col·leccionar-los!!!
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
No te n'adones que per aquestes contrades sempre som els millors i més moderns del món i la galàxia sencera? I si ho hem de demostrar ens hi deixem tots i més dels quartos que tenim, fins arribar a l'actualitat, que estem com estem...Renfe445 ha escrit:La premsa sempre diu que alguna cosa és pionera, però a diferents parts del món ja s'utilitza un sistema semblant, suposo. Ara, si aquest sistema dona opcions més barates al beneficiari del bitllet, millor.
Com que els altres bitllets ja tenen els dies comptats, a col·leccionar-los!!!
En fi
El metro de Barcelona amb motoristes!
Me n'adono.Miquel ha escrit:No te n'adones que per aquestes contrades sempre som els millors i més moderns del món i la galàxia sencera? I si ho hem de demostrar ens hi deixem tots i més dels quartos que tenim, fins arribar a l'actualitat, que estem com estem...
En fi
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- res_publica
- N6
- Entrades: 253
- Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Me n'adono també...Renfe445 ha escrit:Me n'adono.Miquel ha escrit:No te n'adones que per aquestes contrades sempre som els millors i més moderns del món i la galàxia sencera? I si ho hem de demostrar ens hi deixem tots i més dels quartos que tenim, fins arribar a l'actualitat, que estem com estem...
En fi
amb aquest nou sistema... serà mès difícil fer-ne un T11,
jo espero que sigui nomès una targeta... i que no passi pas com a Saragossa amb la possibilitat de tenir-ne tres: 1) AUZSA, 2) Consorci i 3) Rodalies. Segons deia la notícia, sembla que es per a tota la xarxa de Catalunya... a vore que ha de dir l'ATM...
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
En el projecte de T-Mobilitat també estava en un principi l'eliminació de les actuals ATM territorials, sent substituïdes per una única nova entitat (es digui ATM o com vulguin que es digui) per a tot Catalunya.
També implica que a tot Catalunya es passi a fer servir la T-Mobilitat.
També implica que a tot Catalunya es passi a fer servir la T-Mobilitat.
I amb els actuals transbordaments seguira funcionant igual o tot transbordament actual contara com un viatge nou?
En la teoria seguirà igual, ja que la Gene no ha dit res al respecte.albert28 ha escrit:I amb els actuals transbordaments seguira funcionant igual o tot transbordament actual contara com un viatge nou?
Només 2 grups lluiten per la T-Mobilitat
Dels 4 consorcis que optaven inicialment a implantar el nou sistema de pagament del transport públic es mantenen els de Caixa Bank i el Corte Inglés
En les darreres setmanes, dos grups empresarials s'han retirat del concurs per gestionar la T-Mobilitat, el nou sistema de pagament del transport públic.
A primers d'aquest any, l'Autoritat del Transport Metropolità va iniciar un procés de diàleg competitiu amb 4 agrupacions empresarials . Vol dir que va començar a parlar amb elles per acabar de definir els detalls tecnològics i funcionals que ha de tenir el nou sistema de pagament.
Però superada la primera fase del diàleg, el grup d'IBM i Telvent i el de Ricoh i Mastercard han renunciat a continuar. Per tant ara la cosa està entre dos consorcis. El que formen Caixa Bank, Fujitsu, Indra i Marfina i el que agrupa Informàtica El Corte Inglés, Etra, una filial de Xerox, i 10 operadors de transport de viatgers (OPENCAT).
Un d'aquests grups acabarà implantant la nova tecnologia que es basarà en targetes amb xip i no amb banda magnètica que farà més difícil el frau i permetrà fer descomptes en funció dels viatges que faci cada usuari.
FONT: Cadena SER (SER Catalunya)
És l'únic mitjà de comunicació que se n'ha fet ressò de la notícia
Per cert, el consorci OPENCAT ja té web: www.opencat.cat
Dels 4 consorcis que optaven inicialment a implantar el nou sistema de pagament del transport públic es mantenen els de Caixa Bank i el Corte Inglés
En les darreres setmanes, dos grups empresarials s'han retirat del concurs per gestionar la T-Mobilitat, el nou sistema de pagament del transport públic.
A primers d'aquest any, l'Autoritat del Transport Metropolità va iniciar un procés de diàleg competitiu amb 4 agrupacions empresarials . Vol dir que va començar a parlar amb elles per acabar de definir els detalls tecnològics i funcionals que ha de tenir el nou sistema de pagament.
Però superada la primera fase del diàleg, el grup d'IBM i Telvent i el de Ricoh i Mastercard han renunciat a continuar. Per tant ara la cosa està entre dos consorcis. El que formen Caixa Bank, Fujitsu, Indra i Marfina i el que agrupa Informàtica El Corte Inglés, Etra, una filial de Xerox, i 10 operadors de transport de viatgers (OPENCAT).
Un d'aquests grups acabarà implantant la nova tecnologia que es basarà en targetes amb xip i no amb banda magnètica que farà més difícil el frau i permetrà fer descomptes en funció dels viatges que faci cada usuari.
FONT: Cadena SER (SER Catalunya)
És l'únic mitjà de comunicació que se n'ha fet ressò de la notícia
Per cert, el consorci OPENCAT ja té web: www.opencat.cat
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/04/2014 22:28, en total s’ha editat 3 vegades.
Salvem l'Estació de França!
Ha! Ha! Ha!Un d'aquests grups acabarà implantant la nova tecnologia que es basarà en targetes amb xip i no amb banda magnètica que farà més difícil el frau
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Fer més difícil el frau? I un be negre! I, sí, Guigui, s'autoenganyen a si mateixos.
Per cert, aquests d'OpenCAT també tenen Twitter.
Per cert, aquests d'OpenCAT també tenen Twitter.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Com si els xips evitessin el salt de torniquets o el passar sigilosament per darrere de persones a les barreres grans. Ha ha.
Es refereixen al frau de qui falsifica o manipula els títols, no de qui es cola. Si bé el primer tipus de frau deu ser negnilible respecte del segon, és cert que la T-Mobilitat permetrà suprimir-lo.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Caixabank (ergo: Abertis)??
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.