Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
TMB ha tret entreteniments per als més petits, com dibuixos per pintar o retallables (hi ha un 9000!), a l'estil del Serge le Lapin de la RATP (segur que els ha inspirat):
Relacionat amb el conill, cada dia treuen un entreteniment:
Relacionat amb el conill, cada dia treuen un entreteniment:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Per cert, no sé si n'esteu al cas, però s'ha suspès el servei del Funicular de Montjuïc mentre duri la situació actual. El Telefèric porta també dies tancat. El servei a Montjuïc es presta exclusivament amb autobusos (13, 55 i 150).
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
(.....................)
França451 l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 juny 2020, 12:50, en total s’ha editat 1 vegada.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... ts-demanda
FGC adapta el seu servei ferroviari d'acord amb els nous requeriments de demanda
La lĂnia Barcelona-Vallès oferirĂ a partir de demĂ dimecres, 1 d’abril, un servei adaptat a la mobilitat existent, complint els requeriments de demanda i espai
La lĂnia Llobregat-Anoia mantĂ© des d’ahir les freqüències de cap de setmana amb trens de doble composiciĂł per oferir mĂ©s espai i amb reforços puntuals per garantir que l’ocupaciĂł del tren serĂ inferior al terç requerit
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adapta la seva oferta a les lĂnies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus. D’aquesta manera, l’empresa adequa l’oferta d’acord a la demanda, que ha caigut en un estabilitzat 90%, i a les indicacions rebudes per part del Govern i de l’Autoritat del Transport MetropolitĂ (ATM) de Barcelona.
AixĂ, a partir de demĂ , 1 d’abril, la lĂnia Barcelona-Vallès ajustarĂ les seves freqüències a la davallada de demanda, tenint en compte les hores punta i les hores vall. Per tant, el servei en aquesta lĂnia serĂ el segĂĽent:
Barcelona-Vallès (a partir de l’1 d’abril)
Circulacions en hora punta (de 6 h a 9 h i de 14 h a 16 h):
2 trens/hora a la lĂnia S1 (Terrassa)
2 trens/hora a la lĂnia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la lĂnia S5 (St. Cugat-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la lĂnia L7 (llançadora GrĂ cia-Av. Tibidabo)
Circulacions a la resta d’hores:
1 tren/hora a la lĂnia S1 (Terrassa)
1 tren/hora a la lĂnia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la lĂnia L6 (SarriĂ -Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la lĂnia L7 (llançadora GrĂ cia-Av. Tibidabo)
Tots els trens s’aturen a totes les estacions i la lĂnia L12 (Reina Elisenda) no circula.
Pel que fa a la lĂnia Llobregat-Anoia, mantĂ© des d’ahir dilluns les seves freqüències de cap de setmana amb trens suplementaris de reforç en les hores punta. D’aquesta manera es garanteix que l’ocupaciĂł no superarĂ en cap cas a 1/3 del total requerit. Per tant, aquestes sĂłn les freqüències de manera ja permanent a la lĂnia:
Llobregat-Anoia
1 tren/hora a la lĂnia R5 (Manresa)
1 tren/hora a la lĂnia R6 (des de i a La Pobla de Claramunt)
1 tren/hora a la lĂnia L8 (Pl. Espanya-MolĂ Nou Ciutat Cooperativa)
Els trens circulen amb composiciĂł doble (sis cotxes).
El servei finalitzarĂ a les 23.00 h a ambdues lĂnies.
Tot i aquestes modificacions, FGC desaconsella viatjar excepte per raons inajornables i, per aquest motiu, recomana als clients que es vegin obligats a desplaçar-se que s’informin sobre les possibles afectacions al servei a través dels missatges de megafonia d’estacions i d’interior de tren, que consultin les vitrines informatives, el web www.fgc.cat, l’app d’FGC, el tuiter @FGC o que truquin al telèfon d’informació 012.
Caiguda de la demanda
Pel que fa al comportament de la demanda al servei d’FGC, des de la setmana passada l’evolució ha sigut clarament a la baixa (demanda a les 9 h):
Dia Viatges Percentatge decrement
23 de març 8.978- 89,4%
24 de març 8.406 -90,2%
25 de març 8.051 -90,5%
26 de març 7.775 -90,8%
27 de març 7.825 -90,4%
28 de març 3.130 -80,0%
29 de març 1.693 -80,2%
30 de març 5.589 -93,2%
31 de març 5.286 -93,7%
Respecte a la resta de serveis, les estacions d’esquà aixà com el Cremallera de Montserrat i el Cremallera de Núria romanen tancats.
Increment de les mesures higièniques
A més, en el marc de la resposta de la pandèmia de la SARS-CoV-2 a Catalunya, FGC ha realitzat un seguit de mesures de caire informatiu i organitzatiu dirigides als clients i al conjunt del personal amb l’objectiu de minimitzar el risc d’infecció i assegurar alhora la prestació del servei, preveient l’evolució de la situació.
En aquest sentit, FGC ha elaborat un Pla de contingència i ja des de l’inici de l’episodi ha activat diverses mesures higièniques, seguint els protocols sanitaris, per evitar tant com sigui possible els contagis.
Per tal de minimitzar el risc d’infecció pel coronavirus i evitar el risc de contagi entre les persones usuà ries, Ferrocarrils ha modificat el mode de funcionament de tots els ascensors de les seves estacions: s’operen a distà ncia de forma centralitzada i s’activen des del Centre de Control d’FGC. Amb aquesta mesura s’aconsegueix que les persones que necessitin fer servir els ascensors no premin els botons per a sol·licitar-los. El que han de fer és contactar amb el Centre de Control trucant al telèfon gratuït 900901515 o mitjançant l’intèrfon dels Punts d’Ajuda que hi ha a les estacions. Pet tal de garantir la distà ncia de seguretat recomanable, també s’ha limitat l’accés als ascensors a un mà xim de dues persones.
Aquesta mesura estĂ en la lĂnia de la resta de mesures higièniques que FGC des de l’inici de l’episodi ha anat prenent, seguint allò establert en el seu Pla de contingència, per minimitzar el risc d’infecciĂł entre els clients. Entre d’altres:
- S’ha intensificat la neteja i la higiene dià ria de les instal·lacions.
- Es desinfecten diĂ riament barres, agafadors, botoneres, tauletes, mampares, endolls i marcs de finestres de l’interior dels trens a totes les lĂnies.
- Les mà quines de venda de bitllets, els punts d’informació, les botoneres dels ascensors i els passamans de totes les estacions es netegen freqüentment.
- Els i les maquinistes obren i tanquen totes les portes dels trens automà ticament perquè el passatge no hagi de tocar les botoneres de portes.
- Les portes no automĂ tiques de les estacions es mantenen obertes per minimitzar la seva manipulaciĂł.
- S’han tancat al públic els Centres d’Atenció al Client, l’Oficina de confecció de carnets de pensionista i l’atenció es fa via telefònica.
A més d’aquestes mesures, FGC també comunica als seus clients, mitjançant diversos canals, que cal tenir en compte altres mesures d’autoprotecció com ara rentar-se les mans sovint; evitar el contacte proper (de menys de dos metres) amb persones amb afeccions respiratòries i no compartir-hi pertinences personals; tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i rentar-se les mans de seguida, entre altres.
En l’aplicació de totes les mesures, FGC actua en tot moment atenent a allò que dictaminen el Govern i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Quant a la situació sanità ria del personal, 5 persones han donat positiu per coronavirus, 85 estan confinats, 59 es troben a casa per ser considerar-se grup de risc (persones que pateixin malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunodeprimit) i la resta estan treballant des de casa. El servei mèdic d’FGC fa un seguiment continu de l’estat dels treballadors i treballadores.
FGC adapta el seu servei ferroviari d'acord amb els nous requeriments de demanda
La lĂnia Barcelona-Vallès oferirĂ a partir de demĂ dimecres, 1 d’abril, un servei adaptat a la mobilitat existent, complint els requeriments de demanda i espai
La lĂnia Llobregat-Anoia mantĂ© des d’ahir les freqüències de cap de setmana amb trens de doble composiciĂł per oferir mĂ©s espai i amb reforços puntuals per garantir que l’ocupaciĂł del tren serĂ inferior al terç requerit
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adapta la seva oferta a les lĂnies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus. D’aquesta manera, l’empresa adequa l’oferta d’acord a la demanda, que ha caigut en un estabilitzat 90%, i a les indicacions rebudes per part del Govern i de l’Autoritat del Transport MetropolitĂ (ATM) de Barcelona.
AixĂ, a partir de demĂ , 1 d’abril, la lĂnia Barcelona-Vallès ajustarĂ les seves freqüències a la davallada de demanda, tenint en compte les hores punta i les hores vall. Per tant, el servei en aquesta lĂnia serĂ el segĂĽent:
Barcelona-Vallès (a partir de l’1 d’abril)
Circulacions en hora punta (de 6 h a 9 h i de 14 h a 16 h):
2 trens/hora a la lĂnia S1 (Terrassa)
2 trens/hora a la lĂnia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la lĂnia S5 (St. Cugat-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la lĂnia L7 (llançadora GrĂ cia-Av. Tibidabo)
Circulacions a la resta d’hores:
1 tren/hora a la lĂnia S1 (Terrassa)
1 tren/hora a la lĂnia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la lĂnia L6 (SarriĂ -Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la lĂnia L7 (llançadora GrĂ cia-Av. Tibidabo)
Tots els trens s’aturen a totes les estacions i la lĂnia L12 (Reina Elisenda) no circula.
Pel que fa a la lĂnia Llobregat-Anoia, mantĂ© des d’ahir dilluns les seves freqüències de cap de setmana amb trens suplementaris de reforç en les hores punta. D’aquesta manera es garanteix que l’ocupaciĂł no superarĂ en cap cas a 1/3 del total requerit. Per tant, aquestes sĂłn les freqüències de manera ja permanent a la lĂnia:
Llobregat-Anoia
1 tren/hora a la lĂnia R5 (Manresa)
1 tren/hora a la lĂnia R6 (des de i a La Pobla de Claramunt)
1 tren/hora a la lĂnia L8 (Pl. Espanya-MolĂ Nou Ciutat Cooperativa)
Els trens circulen amb composiciĂł doble (sis cotxes).
El servei finalitzarĂ a les 23.00 h a ambdues lĂnies.
Tot i aquestes modificacions, FGC desaconsella viatjar excepte per raons inajornables i, per aquest motiu, recomana als clients que es vegin obligats a desplaçar-se que s’informin sobre les possibles afectacions al servei a través dels missatges de megafonia d’estacions i d’interior de tren, que consultin les vitrines informatives, el web www.fgc.cat, l’app d’FGC, el tuiter @FGC o que truquin al telèfon d’informació 012.
Caiguda de la demanda
Pel que fa al comportament de la demanda al servei d’FGC, des de la setmana passada l’evolució ha sigut clarament a la baixa (demanda a les 9 h):
Dia Viatges Percentatge decrement
23 de març 8.978- 89,4%
24 de març 8.406 -90,2%
25 de març 8.051 -90,5%
26 de març 7.775 -90,8%
27 de març 7.825 -90,4%
28 de març 3.130 -80,0%
29 de març 1.693 -80,2%
30 de març 5.589 -93,2%
31 de març 5.286 -93,7%
Respecte a la resta de serveis, les estacions d’esquà aixà com el Cremallera de Montserrat i el Cremallera de Núria romanen tancats.
Increment de les mesures higièniques
A més, en el marc de la resposta de la pandèmia de la SARS-CoV-2 a Catalunya, FGC ha realitzat un seguit de mesures de caire informatiu i organitzatiu dirigides als clients i al conjunt del personal amb l’objectiu de minimitzar el risc d’infecció i assegurar alhora la prestació del servei, preveient l’evolució de la situació.
En aquest sentit, FGC ha elaborat un Pla de contingència i ja des de l’inici de l’episodi ha activat diverses mesures higièniques, seguint els protocols sanitaris, per evitar tant com sigui possible els contagis.
Per tal de minimitzar el risc d’infecció pel coronavirus i evitar el risc de contagi entre les persones usuà ries, Ferrocarrils ha modificat el mode de funcionament de tots els ascensors de les seves estacions: s’operen a distà ncia de forma centralitzada i s’activen des del Centre de Control d’FGC. Amb aquesta mesura s’aconsegueix que les persones que necessitin fer servir els ascensors no premin els botons per a sol·licitar-los. El que han de fer és contactar amb el Centre de Control trucant al telèfon gratuït 900901515 o mitjançant l’intèrfon dels Punts d’Ajuda que hi ha a les estacions. Pet tal de garantir la distà ncia de seguretat recomanable, també s’ha limitat l’accés als ascensors a un mà xim de dues persones.
Aquesta mesura estĂ en la lĂnia de la resta de mesures higièniques que FGC des de l’inici de l’episodi ha anat prenent, seguint allò establert en el seu Pla de contingència, per minimitzar el risc d’infecciĂł entre els clients. Entre d’altres:
- S’ha intensificat la neteja i la higiene dià ria de les instal·lacions.
- Es desinfecten diĂ riament barres, agafadors, botoneres, tauletes, mampares, endolls i marcs de finestres de l’interior dels trens a totes les lĂnies.
- Les mà quines de venda de bitllets, els punts d’informació, les botoneres dels ascensors i els passamans de totes les estacions es netegen freqüentment.
- Els i les maquinistes obren i tanquen totes les portes dels trens automà ticament perquè el passatge no hagi de tocar les botoneres de portes.
- Les portes no automĂ tiques de les estacions es mantenen obertes per minimitzar la seva manipulaciĂł.
- S’han tancat al públic els Centres d’Atenció al Client, l’Oficina de confecció de carnets de pensionista i l’atenció es fa via telefònica.
A més d’aquestes mesures, FGC també comunica als seus clients, mitjançant diversos canals, que cal tenir en compte altres mesures d’autoprotecció com ara rentar-se les mans sovint; evitar el contacte proper (de menys de dos metres) amb persones amb afeccions respiratòries i no compartir-hi pertinences personals; tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i rentar-se les mans de seguida, entre altres.
En l’aplicació de totes les mesures, FGC actua en tot moment atenent a allò que dictaminen el Govern i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Quant a la situació sanità ria del personal, 5 persones han donat positiu per coronavirus, 85 estan confinats, 59 es troben a casa per ser considerar-se grup de risc (persones que pateixin malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunodeprimit) i la resta estan treballant des de casa. El servei mèdic d’FGC fa un seguiment continu de l’estat dels treballadors i treballadores.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
A partir de dimecres 1 d'abril de 2020, i fins a nou avĂs, com a mesura excepcional per la COVID-19, es redueix l'oferta de les segĂĽents lĂnies de bus:Per a mĂ©s informaciĂł consulteu els nous horaris a la pĂ gina covid19.ambmobilitat.cat
- Es redueix la freqüència provisionalment de les lĂnies L74, L75, L77, L96, E79, SB1, LH2, M12, M14, B2, B3, B5, B20, B29, B80, N0, N5, N7, N8, N12, N13 i N15.
- Restaran sense servei provisionalment les lĂnies E43, E97, E98, PR2, PR3, B7, B8, B9, B21, B34, B82, N10, N26 i N28.
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=13446
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
https://www.regio7.cat/arreu-catalunya- ... 05733.html
El Govern impulsa la gratuĂŻtat del transport pĂşblic i dels peatges mentre duri el confinament
L'executiu negocia amb la Moncloa per fixar les condicions de la mesura per no cobrar cap import als vehicles
acn | barcelona 31.03.2020 | 15:59
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic que depèn de la Generalitat, i negocia amb l'Estat perquè els peatges també siguin a cost zero durant l'estat d'alarma pel coronavirus. El departament de Territori aprovarà una resolució perquè el transport que depèn de la Generalitat sigui gratuït, tal com ha explicat la portaveu del Govern, Meritxell Budó, durant la roda de premsa telemà tica d'aquest dimarts al migdia. També es convocaran les Autoritats del Transport Metropolità (ATM) perquè adoptin aquesta mesura, que es proposarà a la reunió del consorci d'aquesta tarda. En paral·lel, la Generalitat també planteja al govern espanyol la gratuïtat dels peatges, una decisió que requereix de futurs acords dels executius.
El Govern impulsa la gratuĂŻtat del transport pĂşblic i dels peatges mentre duri el confinament
L'executiu negocia amb la Moncloa per fixar les condicions de la mesura per no cobrar cap import als vehicles
acn | barcelona 31.03.2020 | 15:59
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic que depèn de la Generalitat, i negocia amb l'Estat perquè els peatges també siguin a cost zero durant l'estat d'alarma pel coronavirus. El departament de Territori aprovarà una resolució perquè el transport que depèn de la Generalitat sigui gratuït, tal com ha explicat la portaveu del Govern, Meritxell Budó, durant la roda de premsa telemà tica d'aquest dimarts al migdia. També es convocaran les Autoritats del Transport Metropolità (ATM) perquè adoptin aquesta mesura, que es proposarà a la reunió del consorci d'aquesta tarda. En paral·lel, la Generalitat també planteja al govern espanyol la gratuïtat dels peatges, una decisió que requereix de futurs acords dels executius.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
SuspensiĂł temporal de pagament
He vist això en un grup de Facebook. Encara no ho veig ni al Twitter ni al Facebook d' InfoTMB. Potser ho tinguin preparat per a ser publicat demà (la gratuïtat començaria dijous dia 2)

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
L'ATM de Barcelona ho ha fet oficial via Twitter
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
SĂ, TMB ja tambĂ©.
És que som massa rà pids
Expliquem en què consisteix la suspensió temporal del pagament que s'aplicarà a les xarxes de #metrobcn i #busbcn de TMB del 2 al 9 d'abril.
De manera temporal, els usuaris que es desplacen per atendre activitats essencials hauran de continuar validant el bitllet però no se'ls descomptarà el viatge.
És una decisió de l'Autoritat del Transport Metropolità de l'à rea de #Barcelona, condicionada al fet que es mantingui el confinament i la baixa ocupació dels transports públics.
http://ow.ly/4kgL50z1neC
És que som massa rà pids
Expliquem en què consisteix la suspensió temporal del pagament que s'aplicarà a les xarxes de #metrobcn i #busbcn de TMB del 2 al 9 d'abril.
De manera temporal, els usuaris que es desplacen per atendre activitats essencials hauran de continuar validant el bitllet però no se'ls descomptarà el viatge.
És una decisió de l'Autoritat del Transport Metropolità de l'à rea de #Barcelona, condicionada al fet que es mantingui el confinament i la baixa ocupació dels transports públics.
http://ow.ly/4kgL50z1neC
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Una curiositat d'aquests dies. Hi ha varies lĂnies de SagalĂ©s amb mĂ©s servei en dissabte que d'un dissabte normal. Per exemple, la e12 fa 14 expedicions un dissabte normal i amb els horari d'aquests dies fa 17 expedicions. TambĂ© pasa a la 470 de 2 expedicions ha passat a 4 expedicions, a la 476 ha passat d'una expediciĂł a dues, a la 441 ha passat de 2 expedicions a 4.
Aviam si després es mantenen com millores del servei, que vindrien molt bé. Almenys jo podria sortir els dissabtes sense tenir que agafar el cotxe.
Aviam si després es mantenen com millores del servei, que vindrien molt bé. Almenys jo podria sortir els dissabtes sense tenir que agafar el cotxe.
Re: Avistaments curiosos de busos
Buenas tardes,
Hace tiempo que no participo porque la situación de las últimas semanas, además, me resultan especialmente tristes y este hobbie lo he medio dejado.
Pero bueno, hago un alto, para indicaros que he visto que la 6 lleva todo su servicio con articulados (los Citaro 30xx bajos, 3016, 3018 y algĂşn otro que no recuerdo), mientras que en la 47 sigo viendo "sus" 69xx.
Por cierto, en la H10, que debe llevar muy pocos turnos, como el resto de lĂneas...., lleva solo 60xx de los más nuevos, como el 6042. Los 62xx no los veo circular. Supongo que deben tenerlos en cochera sin desifectarlos… En la 39 vi un 155x nuevo.
De todos modos, avisto poco últimamente por lo del confinamiento claro.... Los buses por lo demás van prácticamente sin nadie.
Otro tema, pero que tendrĂa que ser un nuevo hilo, serĂa como TMB va a volver a la normalidad con lo que se avecina luego..... Supongo que recuperar los niveles de usuarios que habĂa tardará mucho, mucho tiempo..... Y los nuevos proyectos, tranvĂa Diagonal, incorporaciĂłn de nuevos buses, revisiĂłn de la nueva xarxa, metros nuevos, el tranvĂa del Tibidabo, etc. supongo que se quedará todo patas arriba.
Disculpad, pero, pero igual el gestor de la web podrĂa abrir un hilo nuevo o a lo mejor lo hay pero no lo he visto.
Gracias!
Saludos y hasta pronto.
Hace tiempo que no participo porque la situación de las últimas semanas, además, me resultan especialmente tristes y este hobbie lo he medio dejado.
Pero bueno, hago un alto, para indicaros que he visto que la 6 lleva todo su servicio con articulados (los Citaro 30xx bajos, 3016, 3018 y algĂşn otro que no recuerdo), mientras que en la 47 sigo viendo "sus" 69xx.
Por cierto, en la H10, que debe llevar muy pocos turnos, como el resto de lĂneas...., lleva solo 60xx de los más nuevos, como el 6042. Los 62xx no los veo circular. Supongo que deben tenerlos en cochera sin desifectarlos… En la 39 vi un 155x nuevo.
De todos modos, avisto poco últimamente por lo del confinamiento claro.... Los buses por lo demás van prácticamente sin nadie.
Otro tema, pero que tendrĂa que ser un nuevo hilo, serĂa como TMB va a volver a la normalidad con lo que se avecina luego..... Supongo que recuperar los niveles de usuarios que habĂa tardará mucho, mucho tiempo..... Y los nuevos proyectos, tranvĂa Diagonal, incorporaciĂłn de nuevos buses, revisiĂłn de la nueva xarxa, metros nuevos, el tranvĂa del Tibidabo, etc. supongo que se quedará todo patas arriba.
Disculpad, pero, pero igual el gestor de la web podrĂa abrir un hilo nuevo o a lo mejor lo hay pero no lo he visto.
Gracias!
Saludos y hasta pronto.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... ervei_0604
Suprimida la circulació ferrovià ria als trams Ripoll – Puigcerdà (R3) i Manresa – Lleida (R12) a partir de dilluns 6 d’abril
A partir de dilluns dia 6 d’abril
.
A partir de dilluns dia 6 d’abril, l’adequaciĂł i optimitzaciĂł per part d’Adif dels recursos que disposa al centre de Control del TrĂ nsit Centralitzat i manteniment de la infraestructura comporten la supressiĂł de la circulaciĂł de trens als trajectes Ripoll – PuigcerdĂ , lĂnia R3, i Manresa – Lleida, lĂnia R12.
Entre Ripoll i PuigcerdĂ s’estableix un servei alternatiu per carretera amb tres expedicions per sentit (matĂ, migdia i tarda-nit).
Pel que fa al recorregut de la lĂnia R12 entre Lleida –Cervera queda cobert amb els busos interurbans i entre Manresa i L’Hospitalet els viatgers disposen dels serveis de l’R4.
Des d’avui, Rodalies de Catalunya ha reduït al 50 % la seva oferta seguint els parà metres marcats per les autoritats. De forma coordinada amb el titular del servei, es reajusta el servei ferroviari a la demanda existent, que s’ha reduït prà cticament un 95%, la qual cosa permet que es mantingui, com a mà xim, un nivell d’ocupació que representi un terç de la capacitat mà xima. D’aquesta manera es respecta el propòsit de mantenir distà ncies entre els viatgers recomanades per les autoritats sanità ries.
A les mesures d’Adif, s’afegeix que a partir de dilluns la RT2 (L’Arboç – Port Aventura) no prestarĂ servei. Els viatgers disposen dels serveis de les lĂnies R4 al tram L’Arboç-Sant Vicenç de Calders, i dels servei de les lĂnies R14, R15, R16 i R17 entre Sant Vicenç de Calders i Port Aventura).
Des del passat dimecres 26, els trens de les R7, RG1 i RT1 no circulen. A la lĂnia R7 la Universitat Autònoma de Barcelona estĂ tancada i la resta d’estacions estan servides per l’R4. La RG1 comparteix recorregut amb trens de l’R11 i R1 i finalment els viatgers de la lĂnia RT1 disposen de serveis de les lĂnies R14, R15 i R16 per desplaçar-se entre Tarragona, Vilaseca i Reus.
Cal recordar que els trens de la lĂnia R11 inicien o finalitzen el seu recorregut a l’estaciĂł de Portbou.
Aquestes mesures han estat adoptades en el marc de l’Estat d’Alarma decretat pel Consell de Ministres amb motiu de l’emergència sanità ria pel Covid-19, que obliga a una situació excepcional de mobilitat i a l’aplicació de mesures extraordinà ries. Renfe desaconsella viatjar excepte que sigui per raons inajornables o d’extrema necessitat.
Els nous horaris es podran consultar a partir de dissabte a través dels canals digitals d’informació i atenció al client de Renfe i Rodalies de Catalunya. Aixà com als telèfons 900 41 00 41 i 912 320 320.
Suprimida la circulació ferrovià ria als trams Ripoll – Puigcerdà (R3) i Manresa – Lleida (R12) a partir de dilluns 6 d’abril
A partir de dilluns dia 6 d’abril
.
A partir de dilluns dia 6 d’abril, l’adequaciĂł i optimitzaciĂł per part d’Adif dels recursos que disposa al centre de Control del TrĂ nsit Centralitzat i manteniment de la infraestructura comporten la supressiĂł de la circulaciĂł de trens als trajectes Ripoll – PuigcerdĂ , lĂnia R3, i Manresa – Lleida, lĂnia R12.
Entre Ripoll i PuigcerdĂ s’estableix un servei alternatiu per carretera amb tres expedicions per sentit (matĂ, migdia i tarda-nit).
Pel que fa al recorregut de la lĂnia R12 entre Lleida –Cervera queda cobert amb els busos interurbans i entre Manresa i L’Hospitalet els viatgers disposen dels serveis de l’R4.
Des d’avui, Rodalies de Catalunya ha reduït al 50 % la seva oferta seguint els parà metres marcats per les autoritats. De forma coordinada amb el titular del servei, es reajusta el servei ferroviari a la demanda existent, que s’ha reduït prà cticament un 95%, la qual cosa permet que es mantingui, com a mà xim, un nivell d’ocupació que representi un terç de la capacitat mà xima. D’aquesta manera es respecta el propòsit de mantenir distà ncies entre els viatgers recomanades per les autoritats sanità ries.
A les mesures d’Adif, s’afegeix que a partir de dilluns la RT2 (L’Arboç – Port Aventura) no prestarĂ servei. Els viatgers disposen dels serveis de les lĂnies R4 al tram L’Arboç-Sant Vicenç de Calders, i dels servei de les lĂnies R14, R15, R16 i R17 entre Sant Vicenç de Calders i Port Aventura).
Des del passat dimecres 26, els trens de les R7, RG1 i RT1 no circulen. A la lĂnia R7 la Universitat Autònoma de Barcelona estĂ tancada i la resta d’estacions estan servides per l’R4. La RG1 comparteix recorregut amb trens de l’R11 i R1 i finalment els viatgers de la lĂnia RT1 disposen de serveis de les lĂnies R14, R15 i R16 per desplaçar-se entre Tarragona, Vilaseca i Reus.
Cal recordar que els trens de la lĂnia R11 inicien o finalitzen el seu recorregut a l’estaciĂł de Portbou.
Aquestes mesures han estat adoptades en el marc de l’Estat d’Alarma decretat pel Consell de Ministres amb motiu de l’emergència sanità ria pel Covid-19, que obliga a una situació excepcional de mobilitat i a l’aplicació de mesures extraordinà ries. Renfe desaconsella viatjar excepte que sigui per raons inajornables o d’extrema necessitat.
Els nous horaris es podran consultar a partir de dissabte a través dels canals digitals d’informació i atenció al client de Renfe i Rodalies de Catalunya. Aixà com als telèfons 900 41 00 41 i 912 320 320.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
S'acaba la gratuĂŻtat
S'acaba la gratuĂŻtat:
DemĂ s'acaba la restricciĂł de mobilitat per als sectors no essencials i, per tant, el perĂode de suspensiĂł de les tarifes integrades de l'@ATM_BCN. A partir de divendres, 10 d'abril, tornaran a ser de pagament el #metrobcn i #busbcn.
http://ow.ly/Bt0f50z99LB #COVID19 #NoEtMoguis
DemĂ s'acaba la restricciĂł de mobilitat per als sectors no essencials i, per tant, el perĂode de suspensiĂł de les tarifes integrades de l'@ATM_BCN. A partir de divendres, 10 d'abril, tornaran a ser de pagament el #metrobcn i #busbcn.
http://ow.ly/Bt0f50z99LB #COVID19 #NoEtMoguis
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: TEISA 1920
AFECTACIONS TEMPORALS AL SERVEI - HORARIS ESPECIALS COVID-19 ACTUALITZAT 08/04 15:00 h
02/04/2020
------------------------------------------
ACTUALITZAT 08/04 17:00 h
Els informem de la posada en marxa de 3 + 3 expedicions que connectaran Ripoll i PuicerdĂ , i aniran lligades a les arribades i sortides dels trens que connecten Ripoll amb Barcelona.
http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... font/1/619
02/04/2020
------------------------------------------
ACTUALITZAT 08/04 17:00 h
Els informem de la posada en marxa de 3 + 3 expedicions que connectaran Ripoll i PuicerdĂ , i aniran lligades a les arribades i sortides dels trens que connecten Ripoll amb Barcelona.
http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... font/1/619
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Tela..
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
AdriĂ Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (GuipĂşscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta lĂnia es revisen a les cotxeres de Sant GenĂs, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que nomĂ©s quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reuniĂł d'aquest matĂ amb TMB on s'ha traslladat la informaciĂł, indiquen que set operaris de Sant GenĂs estan de permĂs retribuĂŻt perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set mĂ©s estan de baixa. AixĂ doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril MetropolitĂ de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recĂłrrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reuniĂł.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situaciĂł a la L3 Ă©s complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la lĂnia. A mĂ©s, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
AdriĂ Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (GuipĂşscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta lĂnia es revisen a les cotxeres de Sant GenĂs, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que nomĂ©s quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reuniĂł d'aquest matĂ amb TMB on s'ha traslladat la informaciĂł, indiquen que set operaris de Sant GenĂs estan de permĂs retribuĂŻt perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set mĂ©s estan de baixa. AixĂ doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril MetropolitĂ de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recĂłrrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reuniĂł.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situaciĂł a la L3 Ă©s complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la lĂnia. A mĂ©s, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Horaris que canvien el dimarts 14 d'abril: https://covid19.ambmobilitat.cat/14abril.html
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Certament, el 3013-3036 (el primer reformat) porta mesos fora de servei, però no tinc localitzats els altres dos. No se si TMB podria fer un pensament, i els primers nous 5000 que estan arribant, portar-los a L3 fins que arribin els seus. Suposo que la baixada de demanda també ha donat una mica d'oxigen. Doncs no cal que tots els trens circulin.metring ha escrit: ↑10 abr. 2020, 18:35 Tela..
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
AdriĂ Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (GuipĂşscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta lĂnia es revisen a les cotxeres de Sant GenĂs, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que nomĂ©s quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reuniĂł d'aquest matĂ amb TMB on s'ha traslladat la informaciĂł, indiquen que set operaris de Sant GenĂs estan de permĂs retribuĂŻt perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set mĂ©s estan de baixa. AixĂ doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril MetropolitĂ de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recĂłrrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reuniĂł.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situaciĂł a la L3 Ă©s complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la lĂnia. A mĂ©s, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
Esperem que la situaciĂł a cotxeres millori
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Malauradament, ahir vam haver de lamentar la mort d'un conductor de bus de TMB pel maleit virus:
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Per cert, tots els pobles de l'Anoia com ho deuen fer? Si el bus va del seu poble a Igualada, i no es pot entrar a Igualada es queden sense bus, o el bus va fins La Pobla de Claramunt, o com ho fan, algĂş ho sap?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
GenTMB ha rescatat avui l'entrevista que li van fer al 2010:
https://gentmb.tmb.cat/seccio/actualita ... ar-muriano
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan



