Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Re: Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publics?

Entrada Autor: marc » Dilluns 30/08/2010 19:40

Si nomes fos Palautordera rai, i El Figaró, Borgonyà, La Farga...
Per cert avui dues noies i un senyor han travessat devant del meu semidirecte a La Tour, a l'estació de Mollet Sta. Rosa, quan el conductor arrencava. La franada i la pitada han estat sonades, i els renecs del maquinista es sentien amb la porta tancada. Aquests incivics a sobre s'han posat a riure. Despres els enganya un dia el tren i tot es culpa de renfe


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 30/08/2010 22:16

Atenció amb el que he vist avui a Arc de Triomf.

Dos homes travessant la via just a l'extrem sud de l'estació(costat Pl.Catalunya).I ara ve el més fort,els hos homes eren dos agents de seguretat de la Renfe!!!!!!!.Qué no podien canviar d'andana pel pas superior,o qué?Per cert,que estaven registrant les paparel.les i tot.Increïble peró cert,els guàrdies de seguretat creuant les vies en un estació subterrànea :avall :avall :avall



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/08/2010 23:05

Meravellós exemple, si senyor! Suposo que es mereixerien una patadeta a on el cogombre és amargant.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 31/08/2010 10:52

Mako448 ha escrit:Dos homes travessant la via just a l'extrem sud de l'estació(costat Pl.Catalunya).I ara ve el més fort,els hos homes eren dos agents de seguretat de la Renfe!!!!!!!

Caldria veure si tenien autorització per ràdio per a fer-ho. En cas contrari i a no ser que fos un cas que ho requerís, caldria aplicar algun tipus de sanció.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 05/09/2010 13:04

Ahir a l'andana de la vía 1 de l'estació de Vilafranca hi havia un neng fent tonteries,primer sense samarreta i desprès és va treure els pantalons i és va quedar en calçotets!.Per sort el guàrdia de seguretat el va veure i va anar per ell,i per mala sort,no vaig poder el que li hauria dit el guardià per qué just en el moment que el va enxampar,va sortir el meu tren.



twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Dimecres 08/09/2010 23:35

el primer tren (i successius) que surt de Terrassa als diumenges es transforma en un infern a partir de sabadell sud, estacio on pujen tots els "fiesteros". ho puc dir per experiencia, ja que no es el primer cop que agafo els primers trens del mati. a part d'aixo, us explicare algunes experiencies:

-fa 2 anys, quan tornava de montmelo el dissabte de gran premi de F1, el tren avana ple a vessar. aixo no seria cap cosa extraordinaria si no fos perque a sant andreu comptal quatre dones marroquines amb un carreto de nado, tot i veient que era fisicament impossible entrar al tren, van voler entrar per collons. i ho van aconseguir a costa d'empenyer a tot cristo contra l'altra porta
-l'any passat, quan tornava tambe de montmelo aquest cop per el MotoGP, vaig pujar a sants a un tren que venia de martorell sense aire acondicionat. el tren estava tambe ple perque tots els fiesteros anaven a sabadell sud (fent lo tradicional en ells) i feia un calor insoportable (37º dins del tren) aixi que, degut a aixo, un dels passatgers es va desmaiar per la calor. nomes uns pocs passatgers vam ajudar a l'home i tots els "fiesteros" es van enfadar perque haviem retingut el tren a cerdanyola. quan vam arribar a sabadell sud, el tren va quedar fora de servei a la via 4 i tots els "fiesteros" van creuar la via



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dimecres 15/09/2010 21:22

Incivisme... i manca de seguretat.

Aquesta mateixa tarda ho he viscut en les meves pròpies carns... anant jo i Altaria_Trianilla cap a Sants en un C7, a Montcada Sta. Maria han pujat un parell de sudamericans, un, amb un clar estat d'embriaguesa, no es podia aguantar dret. Nosaltres ens trobàvem situats als seients de 3 arramblats a la paret al costat de la porta, quan al arribar a St. Andreu Arenal, la gent baixa i, de cop, sense solta ni volta, el que anava ben borratxo se'm acosta, em comença a insultar i enrecordar-se de ma mare i de cop, sense saber perquè em clava una bufetada a la cara i em tira les ulleres. El que anava amb ell l'agafa i el fa baixar. Ni l'hem mirat, ell continuava insultant-me. Ens canviem de seients i ens posem a davant de tot. Ell des de fora amb prou feines s'aguantava dret, anava cridant i insultant-me, amb grans esperpents amb les mans. Només diré una cosa... increíble. Gràcies Renfe per no posar càmeres de video-vigilancia, gràcies Renfe per treure els revisors, gràcies també per posar vigilants allà on no calen. :plas

Aquesta tarda he vist el que mai esperava veure, i a sobre, en mi mateix.


Salutacions emprenyades...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/09/2010 21:41

Per favor, quin horror!!!!!!!!!! Com et trobes ara? És terrible que hagis tingut que aguantar una agressió física quan l'únic que feies és agafar el tren tranquil·lament. No deixis de posar una reclamació, perquè això no s'ha d'aguantar!!

L'altre dia, en el tren de tornada, un individu que ja no era cap crio, amb una edat, anava pel tren amb un got de plàstic amb cervesa, i em va tirar a sobre els pantalons. Li vaig dir que ja es podia disculpar, etc., però ni cas, anava grogui perdut, i tampoc és que la gent ajudés en res, visca la solidaritat! Així que quan vaig sortir de l'estació, al primer guarda de seguretat que vaig veure, li vaig explicar quin tren i cotxe era, i de seguida va parlar amb el walky amb algú per tal que el vigilessin.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 16/09/2010 12:11

No vaig tenir el gust de veure aquesta escena en persona però posa els pèls de punta igualment:

Un adolescente clava un bolígrafo en la cara a una mujer en un autobús de Lleida

Un adolescente ha clavado este miércoles un bolígrafo en la cara, muy cerca de un ojo, a una mujer en un autobús de Lleida, después que ella reprendiera al joven y a sus dos amigos por mal comportamiento, según ha confirmado a Europa Press la Policía Local.

La mujer, de 37 años, fue trasladada al Hospital Arnau de Vilanova en una ambulancia medicalizada que le atendió la herida. Los menores discutieron con la mujer después de que ella les reprendiera en el autobús L-6 que une Lleida y el barrio de Magraners y uno de ellos sacó el bolífigrafo, según adelantan los diarios Segre y La Mañana.

Testigos presenciales comunicaron a la Guardia Urbana que los tres chicos, todos menores, eran vecinos del barrio de Magraners donde los agentes los localizaron y los trasladaron, junto a sus padres, a la Comisaría de los Mossos d'Esquadra que tramitará diligencias al Juzgado de Menores.

El agresor, en compañía de sus progenitores, declaró ante los agentes de la Policía de la Generalitat que abrieron las diligencias oportunas y dejaron al niño bajo la guardia y custodia de sus propios padres.
Mientras, la víctima de 37 años continuaba ayer en el hospital. El azar hizo que el bolígrafo no se clavara directamente con el globo ocular, sino en un lugar cercano.

http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... leida.html



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 17/09/2010 12:12

Sky ha escrit:Un adolescente clava un bolígrafo en la cara a una mujer en un autobús de Lleida
"Em va clavar el boli al renyar-los per escopir i insultar els passatgers"

• La dona agredida dimecres a l'autobús dels Magraners relata el seu malson

"Tot va ser molt ràpid, no m'ho esperava." C.C., de 47 anys, víctima dimecres d'una brutal agressió a l'autobús de la L-6 als Magraners, va explicar aquest dijous que tot va començar quan tres menors, que són germans i veïns del barri, van començar a escopir i a insultar els passatgers i la gent que esperava a les parades. Un dels passatgers, J.H., de 33 anys, els va cridar l'atenció i els menors es van tornar contra ell. Al pujar de to l'altercat, la dona va intentar calmar J.H. "Deixa'ls o et posaràs en problemes", li va advertir. J.H. va baixar a la següent parada. Llavors, els nens, que tenen entre uns 10 i 14 anys, es van encarar contra la dona. "I què, seràs tan xula ara que estàs sola?", li van cridar. En aquell moment, un d'ells va treure un bolígraf i el va clavar a la templa de la dona, molt a prop de l'ull. Afortunadament, no va arribar a impactar contra el globus ocular. "Va començar a sortir-me sang i ells van baixar de l'autobús i van fugir corrent", va relatar C.C. Els passatgers van alertar la Urbana i van explicar als agents qui són els agressors i on viuen. Una ambulància es va emportar la dona ferida a l'Arnau. "Hauria pogut ser molt pitjor, aquests nens fan por", va afirmar. La Urbana va localitzar els menors a casa seua i els va traslladar, acompanyats dels seus progenitors, a la comissaria dels Mossos, on els van prendre declaració. Al seu torn, la policia autonòmica va enviar les diligències a la Fiscalia de Menors. El més probable és que se'ls imputi una falta de lesions, segons els Mossos.

http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... assatgers/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 17/09/2010 12:17

S'ha de ser malp#### per fer una cosa així, aquesta senyora podria haver perdut un ull per culpa d'un ninyato maleducat i agressiu, i tot quedarà simplement en lesions, quan haurien de tancar-lo 3 anys, com aquells que van atacar als Mossos.



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dissabte 18/09/2010 23:27

metring ha escrit:S'ha de ser malp#### per fer una cosa així, aquesta senyora podria haver perdut un ull per culpa d'un ninyato maleducat i agressiu, i tot quedarà simplement en lesions, quan haurien de tancar-lo 3 anys, com aquells que van atacar als Mossos.
Aquesta gent no apren metring de petita eren animalets i clar els que van a la cua no sera menys, em pregunto que li diran els pares amb aquest maleducat, pero aquests patrons de conducta son perque els aprenen dels pares o ho veuren a certs llocs, un dia us animo a agafar el bus de la L6 Magraners dilluns dimarts o dijous a la tarda cap alla a les 5 sereu testimonis de que entren al autobus com animals, nemos arribar el bus tots pegats al vidre com si els hi fos la vida, com tambe de faltes de respecte als conductors, als passatgers o entre ells dintre del autobus i clar acompanyat dels cops al vidres per a acabar d'arrodonir l'escena.



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dissabte 18/09/2010 23:42

Pero que te 37 o 47 anys la dona mireu be la noticia :x



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 24/09/2010 17:20

Dimecres 22 en el Rodalies L'Hospitalet 15.35-Blanes ???

Entre Sant Pol i Calella,el revisor demanar bitllets als passatgers desprès de demanar-ho a una parella que no tenia bitllets, i arriba a un grup de joves enfront meu que no portaven bitllets,l'interventor els hi diu que són 25 minuts,i els joves comencen a incripar-hi de que "si te has vuelto loco",que "són 1 y pico de euros y no 25",és posen de peu i discuteixen amb l'interventor,aquest acaba trucant a la policia,a seguretat o a no se qui,ja arribar a Calella els "nengs"és posen al costat de la porta preparats per baixar i l'interventor darrere d'ells per qué no s'escapin,a l'obrir-se les portes s'intenten escapar,i l'interventor aconsegeuix agafar per darrere a un d'ells,la resta de nengs sorten corrents direcció nord de l'andana,peró aquest li respon agafant-hi del coll a l'interventor,i cabant barallant-se,i atenció amb aixó,ve un altre neng diferent(imigrant),i diu,"que le haces al chaval",i se'n va a pagar a l'interventor,2 contra 1,per sort apareix un home que veient la situació i és baralla amb els nengs que estaven increpant amb l'interventor,l'interventor enganxats a ells,vol imposar-hi una multa costi el que costi,apareix un agent de seguretat i finalment se'n atrapen els dos nengs,el que anava sense bitllet i el que "como pegues al neng te mato".Quan ha arrencat el meu tren,a l'andana de la via general observo als altres que s'han escapat caminant tan tranquiament per l'andana,espero que els haguin vist i atrapat a tota la colla de pocasoltes que no ha pagat el bitllet i sobre tenen la tabarra d'agredir verbalment i físicament a l'interventor.

En resum,indigant i mil coses més,lamentable l'actitud d'uns pocasoltes que és creuen que són"els deús del món"i per aixó han de viatjar gratis,altres pocasoltes que és creuen els defensors dels nengs i que "como te vea pegando a un neng te mato",i també indignant la falta de segurteat a l'interior dels trens de Rodalies.Molt trist tot plegat.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 24/09/2010 20:44

[quote="Mako448"]Dimecres 22 en el Rodalies L'Hospitalet 15.35-Blanes ???

Entre Sant Pol i Calella,el revisor demanar bitllets als passatgers desprès de demanar-ho a una parella que no tenia bitllets, i arriba a un grup de joves enfront meu que no portaven bitllets,l'interventor els hi diu que són 25 minuts,i els joves comencen a incripar-hi de que "si te has vuelto loco",que "són 1 y pico de euros y no 25",és posen de peu i discuteixen amb l'interventor,aquest acaba trucant a la policia,a seguretat o a no se qui,ja arribar a Calella els "nengs"és posen al costat de la porta preparats per baixar i l'interventor darrere d'ells per qué no s'escapin,a l'obrir-se les portes s'intenten escapar,i l'interventor aconsegeuix agafar per darrere a un d'ells,la resta de nengs sorten corrents direcció nord de l'andana,peró aquest li respon agafant-hi del coll a l'interventor,i cabant barallant-se,i atenció amb aixó,ve un altre neng diferent(imigrant),i diu,"que le haces al chaval",i se'n va a pagar a l'interventor,2 contra 1,per sort apareix un home que veient la situació i és baralla amb els nengs que estaven increpant amb l'interventor,l'interventor enganxats a ells,vol imposar-hi una multa costi el que costi,apareix un agent de seguretat i finalment se'n atrapen els dos nengs,el que anava sense bitllet i el que "como pegues al neng te mato".Quan ha arrencat el meu tren,a l'andana de la via general observo als altres que s'han escapat caminant tan tranquiament per l'andana,espero que els haguin vist i atrapat a tota la colla de pocasoltes que no ha pagat el bitllet i sobre tenen la tabarra d'agredir verbalment i físicament a l'interventor.

En resum,indigant i mil coses més,lamentable l'actitud d'uns pocasoltes que és creuen que són"els deús del món"i per aixó han de viatjar gratis,altres pocasoltes que és creuen els defensors dels nengs i que "como te vea pegando a un neng te mato",i també indignant la falta de segurteat a l'interior dels trens de Rodalies.Molt trist tot plegat.[/quote
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 21:18, en total s’ha editat 1 vegada.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 24/09/2010 20:59

pedrofgc ha escrit:
Mako448 ha escrit:Dimecres 22 en el Rodalies L'Hospitalet 15.35-Blanes ???

Entre Sant Pol i Calella,el revisor demanar bitllets als passatgers desprès de demanar-ho a una parella que no tenia bitllets, i arriba a un grup de joves enfront meu que no portaven bitllets,l'interventor els hi diu que són 25 minuts,i els joves comencen a incripar-hi de que "si te has vuelto loco",que "són 1 y pico de euros y no 25",és posen de peu i discuteixen amb l'interventor,aquest acaba trucant a la policia,a seguretat o a no se qui,ja arribar a Calella els "nengs"és posen al costat de la porta preparats per baixar i l'interventor darrere d'ells per qué no s'escapin,a l'obrir-se les portes s'intenten escapar,i l'interventor aconsegeuix agafar per darrere a un d'ells,la resta de nengs sorten corrents direcció nord de l'andana,peró aquest li respon agafant-hi del coll a l'interventor,i cabant barallant-se,i atenció amb aixó,ve un altre neng diferent(imigrant),i diu,"que le haces al chaval",i se'n va a pagar a l'interventor,2 contra 1,per sort apareix un home que veient la situació i és baralla amb els nengs que estaven increpant amb l'interventor,l'interventor enganxats a ells,vol imposar-hi una multa costi el que costi,apareix un agent de seguretat i finalment se'n atrapen els dos nengs,el que anava sense bitllet i el que "como pegues al neng te mato".Quan ha arrencat el meu tren,a l'andana de la via general observo als altres que s'han escapat caminant tan tranquiament per l'andana,espero que els haguin vist i atrapat a tota la colla de pocasoltes que no ha pagat el bitllet i sobre tenen la tabarra d'agredir verbalment i físicament a l'interventor.

En resum,indigant i mil coses més,lamentable l'actitud d'uns pocasoltes que és creuen que són"els deús del món"i per aixó han de viatjar gratis,altres pocasoltes que és creuen els defensors dels nengs i que "como te vea pegando a un neng te mato",i també indignant la falta de segurteat a l'interior dels trens de Rodalies.Molt trist tot plegat.
no ho entenc,abans es tenia molt de respecte al revisor.La veritat es que els mossos d´esquadra en lloc de anar a fer compres als centres comercials estant de servei(ho he vist varies vegades al Montserrat centre d´Abrera)podrien aprofitar aquesta estona per donar-se un tomb pels transports públics no????
És més fàcil que els vigilants de seguretat, que més d'una vegada els veus rondar sense fer molt, acompanyessin al revisor. Només per aquest fet, un ja s'ho pensaria dues vegades per a increpar-lo. Els mossos hi han d'anar si són avisats, sinó no hi hauria efectius suficients per a tant tren.


Salutacions,

Oriol

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 24/09/2010 21:20

oriolp13 ha escrit:
pedrofgc ha escrit:
Mako448 ha escrit:Dimecres 22 en el Rodalies L'Hospitalet 15.35-Blanes ???

Entre Sant Pol i Calella,el revisor demanar bitllets als passatgers desprès de demanar-ho a una parella que no tenia bitllets, i arriba a un grup de joves enfront meu que no portaven bitllets,l'interventor els hi diu que són 25 minuts,i els joves comencen a incripar-hi de que "si te has vuelto loco",que "són 1 y pico de euros y no 25",és posen de peu i discuteixen amb l'interventor,aquest acaba trucant a la policia,a seguretat o a no se qui,ja arribar a Calella els "nengs"és posen al costat de la porta preparats per baixar i l'interventor darrere d'ells per qué no s'escapin,a l'obrir-se les portes s'intenten escapar,i l'interventor aconsegeuix agafar per darrere a un d'ells,la resta de nengs sorten corrents direcció nord de l'andana,peró aquest li respon agafant-hi del coll a l'interventor,i cabant barallant-se,i atenció amb aixó,ve un altre neng diferent(imigrant),i diu,"que le haces al chaval",i se'n va a pagar a l'interventor,2 contra 1,per sort apareix un home que veient la situació i és baralla amb els nengs que estaven increpant amb l'interventor,l'interventor enganxats a ells,vol imposar-hi una multa costi el que costi,apareix un agent de seguretat i finalment se'n atrapen els dos nengs,el que anava sense bitllet i el que "como pegues al neng te mato".Quan ha arrencat el meu tren,a l'andana de la via general observo als altres que s'han escapat caminant tan tranquiament per l'andana,espero que els haguin vist i atrapat a tota la colla de pocasoltes que no ha pagat el bitllet i sobre tenen la tabarra d'agredir verbalment i físicament a l'interventor.

En resum,indigant i mil coses més,lamentable l'actitud d'uns pocasoltes que és creuen que són"els deús del món"i per aixó han de viatjar gratis,altres pocasoltes que és creuen els defensors dels nengs i que "como te vea pegando a un neng te mato",i també indignant la falta de segurteat a l'interior dels trens de Rodalies.Molt trist tot plegat.
És més fàcil que els vigilants de seguretat, que més d'una vegada els veus rondar sense fer molt, acompanyessin al revisor. Només per aquest fet, un ja s'ho pensaria dues vegades per a increpar-lo. Els mossos hi han d'anar si són avisats, sinó no hi hauria efectius suficients per a tant tren.
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 21:17, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Diumenge 10/10/2010 12:48

El jueves bajando de la autónoma, fui a coger el metro en Urquinaona (así acompaño a unas compañeras que se van a la L4 y so sigo por la L1 dirección Sagrera). Despidiéndonos pasada la barrera, me fijo que hay un hombre, aparentemente del personal de Metro que se dirge a un teléfono que hay en el pasillo que conecta con la L1. Miro de nuevo hacia las canceladoras y veo un grupo de 7-8 canis, chonis y demás fauna, unos saltando los tornos, otros pasando por las puertas de salida etc. Y tan tranquilos, el presunto hombre de Metro seguía hablando por el teléfono, aunque no apartaba su mirada de los indeseables. No sé si era para comunicar a alguien en el andén (?) lo que pasaba, se iban hacia la L4.

En ese momento recordé lo que vi apenas una semana antes en el Metro de Nueva York:

Imatge

Imatge

Si fuera el responsable de Metro, no lo dudaría, con las mismas formas y en todas partes. Como usuario no tendría miedo, al contrario, lo agradecería... pero claro, no es progre :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 10/10/2010 13:00

Doncs jo estic totalment d'acord, a la gentussa els hi passaria de seguida les ganes de fer la seva.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/10/2010 21:30

Doncs a mi no m'agradaria trobar-me amb aquests Rambos pel metro. Què farien si es troben un indesitjable fumant? Dedicar-li una ràfega d'ametralladora, amb possibles "danys col·laterals" per als altres passatgers?

No fotem...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”