Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Zones transversals

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/07/2011 0:42

Si no vaig equivocat, sí que compten com a zones diferenciades a tots els efectes. Passa que, com que la tarificació de l'ATM no admet més de sis zones, si algú va de Vic a St. Vicenç de Calders, passant teòricament per un total de 11 zones, només en pagaria 6. Els desplaçaments entre zones del mateix nombre però lletra diferent solen ser per a recorreguts curts/comarcals/locals, ja que amb prou feines hi ha serveis integrats que abastin tota la regió metropolitana sense passar per Barcelona. Una excepció en seria l'R8 (que tanmateix només cobreix 5 zones) i alguna o altra relació d'autobús.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ian
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: ian » Dilluns 05/09/2011 17:40

Bones, soc angles y estic hospedat a un hotel a propr de Masrampinyo. Tinc que anar al Vall d'hebron i no se com. Tinc una parada de Renfe molt a prop pero no se com podria go to Vall d'Hebron. La parada es la de Montcada i Reixac.
La parada de metro mes a prop es Can Cuias pero es too far. Seria perfecte si pogues anar am Renfe. Renfe trains are of better quality than metro :)

Saluts :hola



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dilluns 05/09/2011 17:56

Hi ian,

If you want to use renfe... :P el millor que pots fer es anar amb renfe fins a la sagrera-meridiana, i alla fer transbord a la l5 que arriba a la vall d'hebron. Can cuias es l'altra opcio, renfe --> l11 --> l3.

see u!!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 05/09/2011 19:56

ian ha escrit:Bones, soc angles y estic hospedat a un hotel a propr de Masrampinyo. Tinc que anar al Vall d'hebron i no se com. Tinc una parada de Renfe molt a prop pero no se com podria go to Vall d'Hebron. La parada es la de Montcada i Reixac.
La parada de metro mes a prop es Can Cuias pero es too far. Seria perfecte si pogues anar am Renfe. Renfe trains are of better quality than metro :)

Saluts :hola
It would be better if you take Renfe at Montcada Ripollet or Montcada i Reixac-Manresa and go to La Sagrera - Meridiana. Then, you take L5 (blue line) to Vall d'Hebron, and that's all.



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dimecres 12/10/2011 19:09

Bona tarda,

Aquest Divendres, m'hen vaig d'excursio a L'Escala - L'estartit, per anar-hi, com que no hi arriba el

tren directe a L'Escala - L'estartit, farem desde Barcelona fins a Flaça amb la R11 i desde Flaça fins

a L'Escala amb autobus i per tornar, farem desde L'Estartit fins a San Jordi Desvalls amb autobus i

desde Sant Jordi Desvalls fins a Barcelona , un altre cop amb la R11. ( Fem aixo per que surti mes

barat i aprofitar el descompte de RENFE de grups del 40 % ), ja se que es mes directe amb autocar i

punt, pero vam estar mirant preus i amb autocar sortia a 40 € /persona i amb la RENFE i autobus,

sortia entre 15 i 20 € /persona, segons les persones que s'hi apuntin. El cas es que per anar, teniem

pensat agafar el Regional a Cerbere de les 7h 15 min , m'agradaria saber a on hem recomeneu

agafar-ho, per tal de poder agafar lloc, mes que res perque al arribar a L'Escala, m'esperen 4 hores

de caminar i m'agradaria agafar lloc ( Se que aixo es una mica dificil de respondre, pero suposo que

algu hi haura que per treball o per estudis, agafi la R11 a aquestes hores del mati, tambe ho dic,

perque serem un grup de 21 persones, que farem una caminada desde L'Escala fins a L'Estartit )



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 12/10/2011 19:26

Un ramalet de tren des de Blanes fins a Cadaqués estaria bé.., més amunt potser que no.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 13/10/2011 14:52

A les 7:15 no compto que tingueu problemes per trobar lloc a Barcelona per agafar un tren cap a Portbou. Jo l'agafaria a Sants, ja que és la primera parada comercial (*). Però no crec que tinguéssiu problemes per trobar espai a Ps. de Gràcia. Clot-Aragó no us l'aconsello, a no ser que sigueu veïns d'aquesta estació.

* Abans de l'AVE a Sants, els trens de Girona quedaven «formats» a la via 4 una bona estona abans de l'hora de sortida. Si hi anaves d'hora podies triar on seure i tot. Després, el canvi de sentit dels trens i l'espera es feia a Bellvitge, sense viatgers. Ara no se com es fa.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 04/02/2012 1:16

El pròxim dijous tinc que anar des de St. Joan Despí a la Universitat de Bellaterra, per tant tinc que agafar Rodalies fins Catalunya i desprès ferrocata fins la UAB. Normalment tinc una T-10 d'1 zona. Quin seria el bitllet millor per agafar? Només és per utilitzar-la el mateix dia.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 04/02/2012 9:56

I si vas en Rodalies de Sant Joan Despí fins a Sant Andreu Arenal i allà agafes l'R7? Tot amb un mateix bitllet senzill, que costa 2,95 euros.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 04/02/2012 10:16

victorcasta ha escrit:I si vas en Rodalies de Sant Joan Despí fins a Sant Andreu Arenal i allà agafes l'R7? Tot amb un mateix bitllet senzill, que costa 2,95 euros.
La combinació més ràpida, pel mateix preu, és fent l'enllaç a Castellbisbal. La llàstima és que només es pot fer cada hora.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dissabte 04/02/2012 10:16

Obviamente luego tendrias o que ir andando, o coger el bus interno de la UAB desde renfe al propio campus... la opcion de los FGC es un poco mas liosa, por decirlo asi, pero te deja en el mismo campus... Otra opcion que tiene tienes es ir hasta sant andreu arenal, y coger alli el a3 (sarbus), que tb te deja dentro del propio campus... en cuanto a billete unico, solo veo factible si te desplazases con cercanias... la otra opcion seria tirar de t-dia, pero no se cuanto vale...



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 04/02/2012 10:22

Sagrerenc ha escrit:
victorcasta ha escrit:I si vas en Rodalies de Sant Joan Despí fins a Sant Andreu Arenal i allà agafes l'R7? Tot amb un mateix bitllet senzill, que costa 2,95 euros.
La combinació més ràpida, pel mateix preu, és fent l'enllaç a Castellbisbal. La llàstima és que només es pot fer cada hora.
Jo sóc de Sant Andreu de la Barca, i no, no vaig el dia 9 a les portes obertes de la UAB sinó el dia 7, dimarts vinent. Saps que faré? Aniré a Plaça Catalunya i pujaré a la UAB havent passat per Barcelona, el trajecte és més llarg però em permet sortir més tard per no perdre el temps esperant que comencin les presentacions, i m'estalvio, si no m'equivoco, una zona, a més de que FGC et deixa directament a la Plaça Cívica.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 04/02/2012 12:44

Afegeixo, se m'ha oblidat, que anem amb l'escola i ens han informat que necessitem un bitllet (sigui quin sigui) de 2 zones.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 04/02/2012 13:09

Posa't d'acord amb 4 companys de l'escola (suposant que tots fareu junts els trajectes Barcelona/Pl. Catalunya-Bellaterra i vice-versa), i compreu una T10 de 2 zones (costa 18,40 €) entre tots cinc.

La T10 et compromets a comprar-la tu, la compres a Sant Joan Despí, i la utilitzes ja pel viatge Sant Joan Despí-Barcelona (se suposa que no passarà més d'hora i mitja entre que l'hagis validada a Sant Joan Despí i la vostra entrada en grup als FGC).

Quan entreu als FGC, el viatge que has validat a Sant Joan Despí permetrà el trasbordament pel primer que entri, i descomptarà 4 viatges més pels altres quatre companys.

A la tornada, valideu els 5 viatges restants a Bellaterra, i després per tornar a Sant Joan Despí (si ho fas immediatament) et serveix novament l'últim dels viatges validats per fer el trasbordament a Rodalies sense tornar a pagar.

D'aquesta manera, l'anada i tornada Barcelona-Bellaterra us surt a 3,68 €/persona, i a tu de retruc et surt gratis Sant Joan Despí-Barcelona i vice-versa. Una T-Dia de 2 zones costa 10,95 €. No hi ha color.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 04/02/2012 13:41

Fran-Ikarus ha escrit:Posa't d'acord amb 4 companys de l'escola (suposant que tots fareu junts els trajectes Barcelona/Pl. Catalunya-Bellaterra i vice-versa), i compreu una T10 de 2 zones (costa 18,40 €) entre tots cinc.

La T10 et compromets a comprar-la tu, la compres a Sant Joan Despí, i la utilitzes ja pel viatge Sant Joan Despí-Barcelona (se suposa que no passarà més d'hora i mitja entre que l'hagis validada a Sant Joan Despí i la vostra entrada en grup als FGC).

Quan entreu als FGC, el viatge que has validat a Sant Joan Despí permetrà el trasbordament pel primer que entri, i descomptarà 4 viatges més pels altres quatre companys.

A la tornada, valideu els 5 viatges restants a Bellaterra, i després per tornar a Sant Joan Despí (si ho fas immediatament) et serveix novament l'últim dels viatges validats per fer el trasbordament a Rodalies sense tornar a pagar.

D'aquesta manera, l'anada i tornada Barcelona-Bellaterra us surt a 3,68 €/persona, i a tu de retruc et surt gratis Sant Joan Despí-Barcelona i vice-versa. Una T-Dia de 2 zones costa 10,95 €. No hi ha color.
Sortirem de la mateixa estació tots però aixó ho veig factible.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 04/02/2012 13:46

Llavors ja ho tens. I, si volguéssis ser més equànim amb els altres quatre companys, pots pagar tu una mica més que ells (per exemple tu 4 € i 3,50 € cadascun dels altres quatre), ja que tu et beneficiaries per no pagar apart els viatges entre Sant Joan Despí i Barcelona, i ells no, perquè haurien de fer-ho amb els seus títols/bitllets d'1 zona (el problema de compartir títol multiviatge multipersonal és que només s'aprofita per fer trasbordament l'últim viatge validat).


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 04/02/2012 13:52

Fran-Ikarus ha escrit:Llavors ja ho tens. I, si volguéssis ser més equànim amb els altres quatre companys, pots pagar tu una mica més que ells (per exemple tu 4 € i 3,50 € cadascun dels altres quatre), ja que tu et beneficiaries per no pagar apart els viatges entre Sant Joan Despí i Barcelona, i ells no, perquè haurien de fer-ho amb els seus títols/bitllets d'1 zona (el problema de compartir títol multiviatge multipersonal és que només s'aprofita per fer trasbordament l'últim viatge validat).
Un moment que m'estic liant. Partim tots de la mateixa estació. Agafem una T-10 de 2 zones per anar de St. Joan a Plaça Catalunya i de Plaça Catalunya a la UAB no seria com a transbordament (Rodalies + FGC) i a l'inrevés ?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 04/02/2012 15:27

Doncs algú que hi estigui més avesat ho haurà d'aclarir, perquè jo no utilitzo sovint les T10 en "mode multipersona" per a fer trasbordaments.

La meva idea (potser equivocada) és que si validéssiu 5 viatges a Sant Joan Despí amb la T10 de 2 zones, quan entreu als FGC a Pl. Catalunya, si l'utilitzeu per entrar-hi tots 5, aprofitarà un dels viatges validats des de Sant Joan Desí, com a "trasbordament", i pels 4 restants "gastaria" els viatges 6è, 7è, 8è i 9è de la T10.

Si m'estic equivocant, i realment es poden utilizar 2 o més viatges simultàniament tot gaudint de trasbordament "gratuït" pels 2 o més viatges fins que s'esgoti el termini, que algú altre ho aclareixi.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 04/02/2012 16:50

Efectivament, si en origen es valida un cert nombre de bitllets, aquests tenen el mateix dret a transbordament que el primer.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 05/02/2012 13:14

Gràcies. Al final sembla que farè Rodalies + FGC.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”