Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2180
Ubicació: L7 - El Putxet

Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 08/02/2018 15:29

Adrià Grande ha escrit:Tinc un dubte. Com mai he agafat la linea de Lleida - La Pobla vull que algú em respongui. En uns dies vaig amb la família a Camarasa per passar el cap de setmana. Com que em tornaré abans vull agafar el tren a St Llorenç de Montgai cap a Lleida, i d'allá tornar a Barcelona. Com que St Llorenç és una parada facultativa, em pot dir algú si puc agafar el tren desde aquesta parada, o he d'anar directament a Balaguer?
El pots agafar des d'aquesta estació. A l'estació hi ha un panell informatiu on hi ha un botó que s'ha de prèmer per a indicar al tren que vols pujar-hi.

Salutacions,

Oriol

Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2286
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 14/02/2020 12:21

Bones! Aquest estiu faré una ruta per Varsòvia, Cracòvia, Praga, Viena, Bratislava i Budapest. Quines opcions de transport em recomaneu per a un grup de 4 persones?

Pel que he vist, el que més a compte ens surt és fer avió de Barcelona fins a Varsòvia, i de Budapest a Barcelona, i fer els desplaçaments entre les diferents ciutats en tren. Potser ens podeu recomanar alguna altra opció millor? Hem agafat Varsòvia i Budapest com a ciutats d'inici i de final per poder fer la ruta d'una forma més o menys ordenada, per cert.

Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

pukyxd
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: pukyxd » Divendres 14/02/2020 12:27

Per anar de Cracòvia a Viena jo vaig usar FlixBus.

bigcoaster
N8
N8
Entrades: 884

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 14/02/2020 16:25

Adolescent barceloní ha escrit:
Divendres 14/02/2020 12:21
Bones! Aquest estiu faré una ruta per Varsòvia, Cracòvia, Praga, Viena, Bratislava i Budapest. Quines opcions de transport em recomaneu per a un grup de 4 persones?

Pel que he vist, el que més a compte ens surt és fer avió de Barcelona fins a Varsòvia, i de Budapest a Barcelona, i fer els desplaçaments entre les diferents ciutats en tren. Potser ens podeu recomanar alguna altra opció millor? Hem agafat Varsòvia i Budapest com a ciutats d'inici i de final per poder fer la ruta d'una forma més o menys ordenada, per cert.
De Praga a Cracòvia i Varsòvia hi ha un tren nocturn que vaig agafar aquest estiu que estava bé. Vam dormir de fàbula i tenia inclús endolls, cosa que aquí costa veure. Per cert aquest tren té parada a Osviecim (Auschwitz), l'únic problema és que hi para molt d'hora, a les 4 del matí o així i nosaltres vam preferir anar fins Cracòvia i des d'allí agafar el regional que t'hi porta, que va per una altra línia, a trossos nova a trossos està caient, literalment(!), tant la plataforma com la catenària. Els regionals de polònia ja són un altre món, t'adverteixo. :)

Per anar de Cracòvia a Varsòvia hi ha bons trens a preus tirats pels nostres estàndards.

Realment mira't l'oferta de trens nocturns de la zona perquè és molt àmplia i val la pena. Viena és la capital del tren nocturn -pots anar a tot arreu- però tots els països de la vora no tenen res a envejar en quan a oferta de serveis nocturns, una altra cosa són les qualitats. Per qualitats, els de la ÖBB i els ferrocarrils Txecs són els millors, els altres són més bàsics. El que t'he comentat de Praga-Varsovia-Cracovia era dels ferrocarrils Txecs (colors blanc i blau cel).

This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Platanito
N9
N9
Entrades: 2343
Ubicació: Isàrnia

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/02/2020 17:37

bigcoaster ha escrit:
Divendres 14/02/2020 16:25
Adolescent barceloní ha escrit:
Divendres 14/02/2020 12:21

De Praga a Cracòvia i Varsòvia hi ha un tren nocturn que vaig agafar aquest estiu que estava bé. Vam dormir de fàbula i tenia inclús endolls, cosa que aquí costa veure. Per cert aquest tren té parada a Osviecim (Auschwitz), l'únic problema és que hi para molt d'hora, a les 4 del matí o així i nosaltres vam preferir anar fins Cracòvia i des d'allí agafar el regional que t'hi porta, que va per una altra línia, a trossos nova a trossos està caient, literalment(!), tant la plataforma com la catenària. Els regionals de polònia ja són un altre món, t'adverteixo. :)

Per anar de Cracòvia a Varsòvia hi ha bons trens a preus tirats pels nostres estàndards.

Realment mira't l'oferta de trens nocturns de la zona perquè és molt àmplia i val la pena. Viena és la capital del tren nocturn -pots anar a tot arreu- però tots els països de la vora no tenen res a envejar en quan a oferta de serveis nocturns, una altra cosa són les qualitats. Per qualitats, els de la ÖBB i els ferrocarrils Txecs són els millors, els altres són més bàsics. El que t'he comentat de Praga-Varsovia-Cracovia era dels ferrocarrils Txecs (colors blanc i blau cel).
Jo vaig fer la mateixa ruta el setembre, però començant a Istanbul (vam arribar a Budapest via Sofia i Bucarest) i acabant a Gdansk. Nosaltres vam agafar tren de Budapest a Viena, vaixell de Viena a Bratislava i un cop allà tren a Praga i el nocturn a Cracòvia. D'aquest darrer lloc a Auschwitz (Oswiecim) pots anar en tren o en bus (surt de l'estació d'autobusos de Cracòvia). Això sí, reserveu visita guiada amb unes setmanes d'antelació, si voleu veure la part museïtzada del camp (el que seria pròpiament Auschwitz). Auschwitz II - Birkenau és a una mitja hora a peu i es pot veure per lliure, sense reserva i sense pagar, però perds una oportunitat única d'entendre com funcionava el KZ més fatídicament famós del món i de veure zones molt interessants.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”