Eleccions municipals 2011: propostes dels partits

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Eleccions municipals 2011: propostes dels partits

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 18/05/2011 9:28

wefer ha escrit:Mentre els mitjans de comunicació massius continuïn intervinguts pels partits actuals, no hi ha res a fer. Tenim la democràcia gairebé tant morta com en temps de la dictadura franquista :(
Home, no exageris... Ara podem triar quina nissaga de lladres explotadors enriquir durant quatre anys. Amb Franco, els cognoms venien imposats des de El Pardo.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 18/05/2011 17:00

Sempre queda la possiblitat d'anar a l'Hotel Plaça Catalunya amb uns cartrons... així sí, millor no agafar la línia 22 :roll:

Tens raó en que tots roben, però jo sóc d'aquells que pensen que millor dolent conegut que espavilat per conéixer...


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/05/2011 18:27

wefer ha escrit:
Trenscat ha escrit:Per saber què diuen els partits en 10 ciutats catalanes podeu veure el qüestionari que els ha fet la PTP:
Aquest qüestionari que han fet no serveix per a res, ja que únicament inclou els partits de sempre, que al cap i a la fi sempre diuen el mateix de sempre (valgui la redundància)

Algú sap on trobar un llistat dels partits que es presenten a Barcelona a les properes eleccions? És una burla a la democràcia (si és que encara existeix) que sigui pràcticament impossible saber els partits que es presenten de veritat, més enllà dels 4 o 5 partits de la plutocràcia actual.
Els mitjans que han parlat sobre les eleccions per municipis, n'hi ha prou amb posar eleccions municipals + nom del municipi sí que tenen pels municipis petits totes les candidatures, a partir d'aquí pots buscar quin és aquest partit i què proposa que sovint quan es tracta de partits petits són formats per gent que no és del municipi o que no tenen cap proposta ni fan campanya.

I sobre la discussió posterior partits convencionals vs partits frikis gran part dels partits frikis són partits d'escisions i segones i terceres escisions i per tant més units per anar en contra d'algun altre partit o idea i per tant de destruir que de fer res positiu.

Qui pregunta per les propostes de Plataforma per Catalunya abans havia seguit bastant el partit i no en recordo cap proposta, que no vol dir que no en tinguin, malgrat tot desenganyem-nos el transport públic no ha estat mai un tema important a les campanyes electorals i quan ha sortit el tema ha estat sovint amb propostes estrambòtiques que evidencien ignorància i a més increïbles veient l'actuació del mateix partit en un altre municipi.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/05/2011 13:23

Tornem a centrar transport públic i eleccions.

Avui quan he agafat el metro a l'estació de Fabra i Puig, m'he trobat dos individus que repartien fulletons de propaganda. La veritat, és que m'indigna bastant (jo m'he negat a agafar-la) perquè aquesta manera de fer campanya és un malgastament de diners i paper totalment innecessari i prescindible. Com tots podeu imaginar, tal com es repartien els fulletons (bastants grossos per certs i a tot color) a dalt de les escales, anaven a parar gairebé tots a dins de les papereres del metro, papereres genèriques que a sobre no són ni de reciclatge.

El més indignant de tot això, sabeu què era? Doncs que la propaganda era d'Iniciativa - Els verds.

Colla d'hipòcrites, tots són iguals, i alguns pitjors.

Aneu votant aquests partits, que mentrestant ells riuen a gust...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 19/05/2011 14:19

Abans els votaria a aquests que a un partit que creessin els oportunistes que es manifesten avui a la Plaça Catalunya.
wefer ha escrit:Tornem a centrar transport públic i eleccions.

Avui quan he agafat el metro a l'estació de Fabra i Puig, m'he trobat dos individus que repartien fulletons de propaganda. La veritat, és que m'indigna bastant (jo m'he negat a agafar-la) perquè aquesta manera de fer campanya és un malgastament de diners i paper totalment innecessari i prescindible. Com tots podeu imaginar, tal com es repartien els fulletons (bastants grossos per certs i a tot color) a dalt de les escales, anaven a parar gairebé tots a dins de les papereres del metro, papereres genèriques que a sobre no són ni de reciclatge.

El més indignant de tot això, sabeu què era? Doncs que la propaganda era d'Iniciativa - Els verds.

Colla d'hipòcrites, tots són iguals, i alguns pitjors.

Aneu votant aquests partits, que mentrestant ells riuen a gust...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/05/2011 16:57

josep_serre ha escrit:Abans els votaria a aquests que a un partit que creessin els oportunistes que es manifesten avui a la Plaça Catalunya.
Oportunistes? Oportunistes de què? :x

Interessant concepte segons el qual els oportunistes no són els polítics corruptes que malgasten els nostres diners, sinó la gent que es sacrifica dormint al mig del carrer queixant-se de que no té feina, que els retallen els drets socials i que els polítics només afavoreixen els rics.
Ja només em falta sentir algú que intenti convèncer-nos de que les pilotes són quadrades i que les SS eren una ONG d'ajuda als jueus.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 19/05/2011 16:58

Com que no aguantem prou coses, com gairebé 5 mil·lions d'aturats, per a què protestar?

I ara, si us plau, :topic



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/05/2011 17:12

metring ha escrit:I ara, si us plau, :topic
De fet, continuem en "topic".

En aquest fil es parla de les propostes per al transport que tenen els partits. I el que jo vinc a dir és que en el fons tant me fa, com si diuen que posaran un teletransportador per anar de Plaça Catalunya al Tibidabo... és que no me'ls crec, a cap. I am accions com les que comentava abans, demostro com en són d'hipòcrites els partits, TOTS, inclosos els "buenrollistas" de ICV, que són els primers de passar-se per l'entrecuix l'ecologia i qualsevol dels seus principis quan es tracta d'esgarrapar quatre vots per a conservar la poltrona. De CiU, PP, PSOE, etc ja ni en parlo, perquè són iguals o pitjors.

Ale, a anar votant i anar-se creient tot el que diguin aquesta gent, que ells estan molt contents de seguir viatjant amb els seus cotxes oficials i cobrant al voltant de 100.000 euros l'any sense comptar el que cobren "per altres vies" (el sou més habitual a Espanya és de 15.000, i molt menys els parats), mentre ens demanen que nosaltres ens rebaixem el sou i anem en bici.

Una dita catalana diu:
MENTRE HI HAGI BURROS, HI HAURÀ QUI ANIRÀ A CAVALL

Vosaltres mateixos.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 19/05/2011 17:14

Segur que si estiguessin governant farien bons als que hi ha ara.
wefer ha escrit:
josep_serre ha escrit:Abans els votaria a aquests que a un partit que creessin els oportunistes que es manifesten avui a la Plaça Catalunya.
Oportunistes? Oportunistes de què? :x

Interessant concepte segons el qual els oportunistes no són els polítics corruptes que malgasten els nostres diners, sinó la gent que es sacrifica dormint al mig del carrer queixant-se de que no té feina, que els retallen els drets socials i que els polítics només afavoreixen els rics.
Ja només em falta sentir algú que intenti convèncer-nos de que les pilotes són quadrades i que les SS eren una ONG d'ajuda als jueus.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 20/05/2011 9:03

josep_serre ha escrit:Segur que si estiguessin governant farien bons als que hi ha ara.
wefer ha escrit:
josep_serre ha escrit:Abans els votaria a aquests que a un partit que creessin els oportunistes que es manifesten avui a la Plaça Catalunya.
Interessant concepte segons el qual els oportunistes no són els polítics corruptes que malgasten els nostres diners, sinó la gent que es sacrifica dormint al mig del carrer queixant-se de que no té feina, que els retallen els drets socials i que els polítics només afavoreixen els rics.
Ja se sap: "cualquier tiempo pasado fue mejor". Amb aquesta filosofia, en Mayor Oreja defensa que durant el franquisme es va viure "una extraordinaria placidez".


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 20/05/2011 9:28

Bé, ahir vaig estar a la Plaça Catalunya, crec que val la pena abans de dir res haver-ho vist directament, tot i que hi havia un espai dedicat al es infrastructures, segons els manifestants infraestructures, ja us dic que no vaig veure cap comentari sobre la mobilitat, però podeu comptar no a tot i transports públics gratuïts és el que deuen pensar, els ideals principals de la concentració és l'autogestió i algunes coses més, una cosa que allà on s'ha provat ha fracassat.

Personalment trobo la concentració de gent legítima i no em sembla que s'hagi de prohibir com postulen alguns i ho han fet algunes juntes electorals, però no la comparteixo, malgrat que puguin tenir raó en algunes coses i tinc dubte de si realment les persones que s'hi manifesten realment els hi preocupa realment o es creuen el que defensen.

Quan he dit oportunistes abans, he de dir que potser ha estat la primera paraula que se m'ha acudit, però realment és oportunista a les proximitats de les eleccions i això sí les consignes electorals per molt que siguin demanant l'abstenció o el no votar a uns determinats partits no hi poden ser durant la jornada de reflexió ni durant la jornada electoral.

Jo penso que per molt dolent que siguin els nostres polítics, per molt dolent que sigui el nostre sistema aquest sistema és el que tenim, i si realment tenen tan bones idees, que es constitueixin com a partit i es presentin a les eleccions, a la Plaça Catalunya hi ha prou gent per formar unes quantes candidatures, o és que potser el problema és que posar-se d'acord per muntar merder és molt fàcil però per fer coses positives ja no ho és tant?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/05/2011 9:32

josep_serre ha escrit:però podeu comptar no a tot i transports públics gratuïts és el que deuen pensar
Ho deuen pensar o ho pensen?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Bloquejat

Torna a “Transport en general / Transporte en general”