Noves tarifes ATM Barcelona

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/12/2006 15:35

Serie600 ha escrit:Hola:
metring ha escrit:Que guai, la T-10 d'una zona costarà 6,90 de sopeton, quina alegria!!!!!!
i es queixarà algú? Noooo, tots a apechugar, com sempre!! >:(
D'aixo em queixo Mrtrig. D'aixo em queixo. Que la rel.lacio cualitat-preu del transport public esta totalment descompensada. Paguem una burrada per un servei indigne i denigrant.
Doncs imagina't fora de Barcelona, on el transport públic és pitjor i paguen més. Recordo que jo, aquest any 2007, pagaré el mateix per anar de Castellar a Sabadell que fa 7 anys, i amb unes condicions molt millors que les de aleshores.

Ja ens agradaria a molts dels que vivim fora de Barcelona tenir un transport públic com el vostre, i als preus que pagueu. Per exemple, recercant acabo de trobar que la T-10, a Girona val 8.40 euros. I l'abonament de 66 viatges, que val 43,55 euros, té el mateix cost pràcticament que la nostra T-10... (0.659 euros/viatge). I només tenen dret a transbord durant mitja hora (a Barcelona 1h 15 minuts). I compte, que si mirem els combinats TMG (urbans de Girona)+Teisa (línies suburbanes a Salt, Sarrià de Ter...) es dispara a... 11.20 euros!!! Per una distància més o menys equivalent per anar de la Plaça Catalunya a Collblanc, posem per cas. Mira-ho aquí: http://www.ajuntament.gi/web/index2.php ... TICIA=2306



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 13/12/2006 19:38

Holy shit, I didn't know Girona is in Gibraltar! xD



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/12/2006 20:15

I així, tornant a la meva pregunta: jo que tinc 25 anys ja fets puc fer-me una T-Jove o ja he fet tard? :roll: :roll: :roll:



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 13/12/2006 22:43

Hola:

M'enrecodro (no ho vaig viure per raons obvies) de la vaga de tramvies.....

Apa. Altra pujadeta de tarifes. La T10 vora 7 euros. I el servei penos!.... Pero continuarem baixant el cap, pagant i el mes fotut, veient com per la porta del costat els de sempre es colen per la patilla sense que ningu intervingiui. Visca el deficit!.

Deficit que eixuguem els "tontos" de sempre amb els nostres abonaments.

Viure per veure.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 19:53

Trenscat ha escrit:I així, tornant a la meva pregunta: jo que tinc 25 anys ja fets puc fer-me una T-Jove o ja he fet tard? :roll: :roll: :roll:
Ho sento, has fet tard.

El meu cas encara és més patètic: he tingut dret a la T-Jove de l'u de gener al set d'agost del 2006 i el recuperaria a partir de l'u de gener del 2007 :x
orique ha escrit:Holy shit, I didn't know Girona is in Gibraltar! xD
No saps la conya que es va muntar aquí a Girona quan va esclatar la polèmica del domini .es versus el domini català que el govern Aznar negava sistemàticament. Hi va haver un èxode brutal d'empresaris gironins a Gibraltar per donar-se d'alta allà. Curiosament, un dels pocs (per no dir l'únic) que manté el domini gibraltareny és el consistori :D

Tu saps el goig que fa fardar de domini gironí?

:victoria

Pel que fa a les tarifes del bus urbà, encara resulta més xocant comprovar que el bitllet senzill és lleugerament més econòmic a Girona que a Barcelona, cosa que encara fa menys atractius als abonaments multiviatge :(



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dilluns 18/12/2006 5:34

Jo per aquestes dates em compro un munt de T10 i T50 abans de que pugin de preu el dia 1/1/2007!
:D


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/12/2006 11:26

Jo també, per a que em durin fins febrer, si és que aquest any no ho canvien, esperem que no!!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/12/2006 15:33

Jo això no ho faig perquè com no faig desplaçaments "obligats" amb transport públic (els obligats els faig en bici) no sé quan gastaré les T-10, i si m'en sobren perquè no les he gastat llavors alguna cosa no va bé...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/12/2006 16:42

UT596001 ha escrit:Ja ens agradaria a molts dels que vivim fora de Barcelona tenir un transport públic com el vostre, i als preus que pagueu. Per exemple, recercant acabo de trobar que la T-10, a Girona val 8.40 euros. I l'abonament de 66 viatges, que val 43,55 euros, té el mateix cost pràcticament que la nostra T-10... (0.659 euros/viatge). I només tenen dret a transbord durant mitja hora (a Barcelona 1h 15 minuts). I compte, que si mirem els combinats TMG (urbans de Girona)+Teisa (línies suburbanes a Salt, Sarrià de Ter...) es dispara a... 11.20 euros!!! Per una distància més o menys equivalent per anar de la Plaça Catalunya a Collblanc, posem per cas. Mira-ho aquí: http://www.ajuntament.gi/web/index2.php ... TICIA=2306
Que em crideu??? xD Efectivament, les tarifes que tenim no són precisament barates. I Robert, deixa'm aclarir les dades que has posat perquè tenen errors :D

Aviam...a l'Àrea de Girona tenim 5 poblacions que estan dins de la xarxa de busos urbans: Salt, Girona, Sarrià de Ter, Vilablareix i Fornells de la Selva, i tenim 2 companyies de bus: TMG i TEISA. TMG s'encarrega de les línies exclusivament urbanes de Girona i dels serveis a Vilablareix/Aiguaviva i Fornells. TEISA, per la seva banda, fa les línies de Girona a Salt (la caca de la L3 i la maca L4 :D), Sarrià (L6) i l'urbà de Salt (LC). Les tarifes són les mateixes a les 2 companyíes: (tarifes 2006)

Bitllet senzill -> 1.10€
Bitllet A/T (només Salt) -> 1.20€ -> 0.60€/viatge
T-10 -> 8.40€ (10 viatges) -> 0.84€/viatge
T-22 -> 17.20€ (22 viatges) -> 0.78€/viatge
T-45 -> Ni idea (vora els 30€, em sembla)
T-66 -> 43.55€ (66 viatges) -> 0.66€/viatge
T-88 -> Ni idea (vora els 50€, em sembla)(només TEISA)
T-Jove-22 -> 14.45€ (22 viatges) -> 0.66€/viatge
T-Jove-47 -> 28.40€ (47 viatges) -> 0.60€/viatge
T-Jove-66 -> Ni idea
T-Jove-88 -> 41.50€ (88 viatges) -> 0.47€/viatge
T-UdG -> 100€ (382 viatges) -> 0.26€/viatge (només TMG)
T-10-Combinada -> 11.20€ (10 viatges) -> 1.12€/viatge
... i després venen les de jubilats que no sé els preus...

Cap tipus de recàrrega admet transbord, a excepció de la T-UdG (només entre línies de TMG) i la T-10-Combinada, que només permet canvi entre TEISA i TMG i vv. (no es pot amb la mateixa companyia). Ambdues permeten un transbord de 30 minuts des de la validació al primer viatge, pel que és força dificil que puguis aprofitar el transbordament (jo ho he provat diversos cops amb la T-UdG i no hi ha manera, mai baixo dels 33 minuts de la validació).

Així mateix, per exemple, amb la LC, a vegades hi vaig a donar una volta, i em fot ràbia pagar 0.67€ per un viatge que el podria fer apeu (suposo que per això a penes hi puja ningú).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/12/2006 16:49

Aaron, les dades les vaig treure de la web de l'Ajuntament de Girona doncs a la web de la TEISA no vaig veure res de res. Així que no puc fer gaire més :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/12/2006 17:01

UT596001 ha escrit:Aaron, les dades les vaig treure de la web de l'Ajuntament de Girona doncs a la web de la TEISA no vaig veure res de res. Així que no puc fer gaire més :D
Ja ho sé, però que a la web de l'Ajuntament es columpien molt...per culpa d'ells vaig haver de tornar a peu el dia de la "Trobada orxatera II: Xocolata amb Xurros" ...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 24/12/2006 0:24

Lo que me pregunto cuando veo al Teisa aparecer por Cerdanyola es ¿cuánto costará el billete Olot-Fontetes? :D :D

Saludos

Y con éste llego a mi mensaje 1000 :D :D :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 24/12/2006 9:51

trainman ha escrit:Lo que me pregunto cuando veo al Teisa aparecer por Cerdanyola es ¿cuánto costará el billete Olot-Fontetes? :D :D

Saludos

Y con éste llego a mi mensaje 1000 :D :D :D
Pues pienso que entre 8 y 10 euros, aunque siempre lo puedes probar :D Y felicidades por el 1000 mensaje!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 07/02/2007 21:00

El dissabte passat vaig estrenar una T50/30 comprada al 2006 XD. Tot i que deia que era vàlida fins el 4 de març jo ja sabia que només em serviria fins el 28 de febrer.

El cas és que diumenge, al pujar al bus, donava títol defectuós. Vaig anar a conductor i hem va fer un bescanvi. (per culpa de tot això i de que el bús no pares desde on vaig pujar jo, valència-girona fins a valència-2 maig, vaig acabar baixant 3 paradés després de la meva)

Avui, he caigut en que ni el conductor ni la màquina sabien que aquella T50/30 era del 2006. Així doncs, la del bescanvi ja no caducarà el 28 de febrer sino el 5 de març no? :twisted:



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 07/02/2007 23:27

T'hauria de funcionar fins al març, ja que el conductor introdueix la data final i la validadora la fa.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/02/2007 11:32

Ujoo aquest tema per recordar que, els títols adquirits fins el 31 de desembre del 2006, caduquen avui mateix. Si a algú li queden viatges, que els gasti avui, o els passi a algú ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 28/02/2007 14:59

metring ha escrit:Ujoo aquest tema per recordar que, els títols adquirits fins el 31 de desembre del 2006, caduquen avui mateix. Si a algú li queden viatges, que els gasti avui, o els passi a algú ;)
Excepte la T-Trimestre i la T-Jove que caduquen el 31 de març.

Jo encara tinc un títol pendent de gastar: un abonament de 10 viatges de l'autobús urbà de Sabadell.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/02/2007 15:14

En canvi, les T-50/30 són enganyoses en aquest sentit. La meva dona les utilitza i va fer a començaments de febrer la primera validació en la targeta que està acabant ara (comprada a tarifa de 2006). Doncs han sigut incapaços de programar-la perquè indiqui com a data límit el 28/02/07 en comptes de la data de començaments de març que diu.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/03/2007 10:15

Potser li serveix fins la data impresa, ho heu provat?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/03/2007 10:25

Ecomobisostrans ha escrit:Potser li serveix fins la data impresa, ho heu provat?
No, igualment l'ha acabat abans i som massa garrepes com per regalar-li res a TMB, l'ATM o qui sigui d'aquests. Tanmateix, sospito que compti la data límit tarifària, més tenint en compte el que diu l'empresa: llevat les T-Jove i T-Trimestre, tots els altres títols caduquen el 28 de febrer.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”