UT596001 ha escrit:Molt senzill: tarificació per kilòmetres, pur i dur. Estic fart de pagar per un Castellar-Badia, uns 12 km, el doble que un Barcelona-Castelldefels que és més del doble que aquesta distància.
Barcelona-Castelldefels 2 zones JA!

Trenscat ha escrit:Evidentment el sistema per km recorreguts seria el més just però... com ho fas? El sistema es complicaria enormement!
( Jo personalment procuraria agarfar les vacances just aleshores!!!)

megapauer ha escrit:3 zones:
Barcelona - Mataró -> 30 kms
Barcelona - Sitges -> 39 kms
Barcelona - Terrassa -> 27 kms
Barcelona - Martorell -> 28 kms
La meva pregunta és: per què es beneficia especialment als pobles de la línia de Vilanova? Puc entendre la dificultat de establir una tarifa per kilòmetres, però les zones no haurien d'estar estipulades per a TOTS IGUAL?

Túnels del Garraf ha escrit:metring ha escrit:De L.V.:
Por otra parte, Sitges (Barcelona) ha firmado hoy el convenio de adhesión al sistema tarifario integrado, que se hará efectivo antes del 1 de abril de 2008.
Con esta adhesión, los ciudadanos de la capital del Garraf podrán beneficiarse de la integración tarifaria con la red interurbana y los servicios de Renfe, metro, autobús y tranvía del área metropolitana de Barcelona.
![]()
![]()
![]()
Doble alegria! Per una part ja estem al Sistema Tarifari Integrat i per una altra els de La Vanguardia ens fan capital del Garraf. Espero que no ho llegeixi cap vilanoví...![]()
Ara, aquesta notícia no és del tot correcta, doncs jo soc de Sitges i utilitzo títols integrats per anar en Rodalies i després utilitzar metro, tramvia, etc.

Túnels del Garraf ha escrit:Com pots veure, les coses canvien molt segons el lloc d'origen a l'hora de prendre les distàncies, i en el cas de Terrassa, també la companyia.
Dir que es beneficia a la línia de Vilanova ho trobo massa arriscat. I fins Castelldefels és àrea metropolitana oficialment, no només ho considera l'ATM.

ATM acuerda las nuevas tarifas para 2008 con un aumento medio de los títulos del 3,8% | La T-Jove es de las que menos ve incrementado su aumento porcentual, un 3,85%
metring ha escrit:Túnels del Garraf ha escrit:metring ha escrit:De L.V.:
Por otra parte, Sitges (Barcelona) ha firmado hoy el convenio de adhesión al sistema tarifario integrado, que se hará efectivo antes del 1 de abril de 2008.
Con esta adhesión, los ciudadanos de la capital del Garraf podrán beneficiarse de la integración tarifaria con la red interurbana y los servicios de Renfe, metro, autobús y tranvía del área metropolitana de Barcelona.
![]()
![]()
![]()
Doble alegria! Per una part ja estem al Sistema Tarifari Integrat i per una altra els de La Vanguardia ens fan capital del Garraf. Espero que no ho llegeixi cap vilanoví...![]()
Ara, aquesta notícia no és del tot correcta, doncs jo soc de Sitges i utilitzo títols integrats per anar en Rodalies i després utilitzar metro, tramvia, etc.

Mako448 ha escrit:Sincerament,el bitllet senzill de 2 zones que el deixin tal com està ara(1,85€),perqué com pugui a 2€,em passo als S&S(encara que el servei comparat amb FGC és una m****)

L'Ajuntament de Barcelona justifica l'encariment de la T-10 per l'increment del preu del combustible
Guigui ha escrit:L'Ajuntament de Barcelona justifica l'encariment de la T-10 per l'increment del preu del combustible
El que m'estranya és que hagi de ser l'Ajuntament de Barcelona qui hagi de justificar l'augment del bitllet integrat. Que no toca a l'ATM donar la cara? Prou que sé que tota l'estructura en qüestió fa una forta ferum d'incest, però almenys podrien guardar les formes...
) o bé a través de l'AMTU.
UT596001 ha escrit:L'ajuntament de Barcelona és l'únic que té representació directa a l'ATM, per tant en certa manera sí és responsable de la decisió del preu de la T-10.
La resta d'ajuntaments que puguin estar representats o bé ho estan via EMT (el qual també en forma part l'Ajuntament de Barcelona, és a dir, té doble representació![]()
) o bé a través de l'AMTU.
Santfeliuenc ha escrit:¿Más cara la T-10 por el combustible?
wefer ha escrit:Ens prenen a tots per subnormals profunds.
Torna a: Transport en general / Transporte en general
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant