Com vols que sigui Gran de Sant Andreu? (BCN)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Com vols que sigui Gran de Sant Andreu? (BCN)

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/05/2014 13:59

El dia 1 de juny, haurà un taller participatiu a Sant Andreu del Palomar per consultar com volen que sigui la mobilitat al carrer Gran. Més informació a http://w110.bcn.cat/portal/site/SantAndreu



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 24/05/2014 16:43

Imatge

Aquest carrer es veu bastant nou, espero que no decideixin tornar a fer-hi obres! Ni que treguin el bus, perque de la Meridiana a Joan Torras hi ha molta separació, deixaria molts veins força penjats.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/05/2014 17:26

Jo vull que tornin els troleibusos! :)



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 24/05/2014 21:23

Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dissabte 24/05/2014 23:35

yo quiero " ir a Barcelona "....



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 25/05/2014 1:44

Jo vull que hi posin una autopista per fer la punyeta als ciclistes perroflautes :D :

Imatge



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 25/05/2014 2:11

No, ara seriosament... hi passo sovint i allò és un caos en molts moments. Les voreres en molts trams són absolutament ridícules:

https://maps.google.es/?ll=41.433701,2. ... 89,,0,9.56

I és un carrer per on hi passa molta gent, al ser el centre de la vida del barri.
Crec que el carrer hauria de ser només per a vianants durant tot l'horari comercial, eliminant la calçada a diferent nivell per als cotxes, des del carrer Joan Torras fins a la Rambla de Fabra i Puig.
De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 25/05/2014 16:13

wefer ha escrit:De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri. A aquesta zona no hi ha trànsit de pas, ja que està envoltat per carrers ràpids com Meridiana, Fabra i Puig/Onze de Setembre, Segre/Torras i Bages, i Palomar. En canvi, a Ciutat Vella de no ser per la restricció, no pocs conductors farien drecera per Carme, l'Hospital, Portaferrissa, etc.

Per cert, la foto anterior es tracta d'un fotomuntatge?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 25/05/2014 16:49

Javi M ha escrit:Per cert, la foto anterior es tracta d'un fotomuntatge?
Sí, perquè veig que hi ha cotxes iguals.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 25/05/2014 17:23

Lo + probable es que el fotomuntatge siguin nomes els cotxes, perque molt monumental tindria que ser l'embús perque estigui tota la carretera sencera ocupada, però la carretera en si deu ser de debò, que a USA n'hi ha mes d'una d'aquestes dimensions.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 26/05/2014 9:54

Adolescent barceloní ha escrit:Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.
El poble de Sant Andreu de Palomar es va fundar fa més de mil anys i encara avui molta gent considera Sant Andreu com un poble i diu que "va a Barcelona" per anar al centre de la ciutat (fins i tot gent jove).

El problema del carrer Gran, respecte al transport public, és que no té l'amplada suficient com per a encabir-hi una linia de transport de doble sentit (entre la Rambla i Mossèn Clapés), havent de desviar el sentit nord cap a l'eix Segre-Torres i Bages.
Sagrerenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/05/2014 10:24, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 26/05/2014 10:18

Javi M ha escrit:
wefer ha escrit:De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri.
Precisament, el mateix que passa al Casc Antic del centre de Barcelona.
Per això, i per l'excessiva massificació que fa difícil passejar-hi a peu en molts moments degut a les aglomeracions, cal eliminar el trànsit de Gran de Sant Andreu en horari comercial.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/05/2014 10:22

wefer ha escrit:
Javi M ha escrit:
wefer ha escrit:De fet, la zona cmpresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri.
Precisament, el mateix que passa al Casc Antic del centre de Barcelona.
Per això, i per l'excessiva massificació que fa difícil passejar-hi a peu en molts moments degut a les aglomeracions, cal eliminar el trànsit de Gran de Sant Andreu en horari comercial.
També passa per exemple, a la Barceloneta. Voreres estretíssimes i cotxes passant per tots els carrers. Allà alguns hauries de ser pels vianants.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dilluns 26/05/2014 10:47

Sagrerenc ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.
El poble de Sant Andreu de Palomar es va fundar fa més de mil anys i encara avui molta gent considera Sant Andreu com un poble i diu que "va a Barcelona" per anar al centre de la ciutat (fins i tot gent jove).

El problema del carrer Gran, respecte al transport public, és que no té la amplada suficient com per a encabir-hi una linia de transport de doble sentit (entre la Rambla i Mossèn Clapés), havent de desviar el sentit nord cap a l'eix Segre-Torres i Bages.
Se podría hacer pasar el tranvía en vía única y sin compartir circulación, en plan Bahnhofstrasse de Zurich pero en miniatura (véase imagen), como parte final de una línea desde Glòries que fuera por Meridiana, Aragó, Clot, Berenguer de Palou (vuelta por Gran de la Sagrera), Rambla Onze de Setembre y Gran de Sant Andreu hasta la altura de la calle Malats, que dejaría a 50 metros de la Plaça Orfilia y del Metro. No solo serviría a Sant Andreu, sino también al Clot y la futura estación de La Sagrera.

Serían los últimos 750 metros de la línea en vía única, desde Rbla Onze Setembre hasta la altura de Pl. Orfilia, podría haber una parada intermedia también en vía única. Esto sería compatible con una frecuencia de 8 minutos.

Me encantaría ver la cara de los vecinos de llegar y decirles que les van a meter el tranvía por Gran de Sant Andreu xD
Fitxers adjunts
zuerich-vbz-tram-13-be-690797.jpg
zuerich-vbz-tram-13-be-690797.jpg (105.96 KiB) Visualitzat 5737 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/05/2014 10:50

Cap de vosaltres s'ha inscrit a la consulta del tema? Aquí surten idees molt interessants.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 26/05/2014 11:16

alf_ ha escrit:Se podría hacer pasar el tranvía en vía única y sin compartir circulación, en plan Bahnhofstrasse de Zurich pero en miniatura (véase imagen)
Fer passar el tram en via unica voldria dir eliminar tota la resta de la circulacio, pero hem de tenir en compte que hi ha una circulacio gens menyspreable de càrrega i descàrrega (estem parlant d'un carrer comercial important) i hi ha aparcaments en alguns edificis d'aquest carrer. Veig molt complicat compatibilitzar-hi un tramvia reversible. A més a més, molts carrers transversals desemboquen al carrer Gran (molts pocs carrers tenen continuïtat a esquerra i dreta del carrer Gran) i tot el trànsit del carrer Gran s'hauria de desviar per carrers encara més estrets.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”