L'AMB proposa que els municipis de la zona 2 passin a zona 1

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: L'AMB proposa que els municipis de la zona 2 passin a zo

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 14/10/2018 19:09

Carlos González ha escrit:Llavors tots aquests municipis de la zona 2 que passarien a ser zona 1... els de la zona 3 seran de zona 2... els de la zona 4 a 3 i així successivament.
No. Zona 1 els 36 municipis que formen part de l'AMB. La resta no es toca



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 14/10/2018 19:20

albe6 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Llavors tots aquests municipis de la zona 2 que passarien a ser zona 1... els de la zona 3 seran de zona 2... els de la zona 4 a 3 i així successivament.
No. Zona 1 els 36 municipis que formen part de l'AMB. La resta no es toca
Cosa que no te sentit. Les zones haurien de ser d'un rang de Km semblant.

Martorell - Papiol 3 Zones. Papiol - Montcada 1 Zona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Solella
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Badal L5
Contacta:

Entrada Autor: Solella » Diumenge 14/10/2018 21:27

Això vol dir que la Zona 2 tindrà una limitació força ridícula comparada amb la resta. Esperaria a veure-ho, però crec que s'haurien d'incloure els municipis de l'AMB a la Zona 1 alhora que la resta es reordena per no desorientar els usuaris.


Fora cotxes de les ciutats!

Instagram: @solellalex
Twitter: @solellalex
https://solellalex.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 15/10/2018 16:12

Segons aquesta informació apareguda a l'iSabadell, podem entendre que els nous municipis AMB seran zona solapada (zona 1 i 2 alhora). :ok

https://www.isabadell.cat/sabadell/soci ... -sabadell/

Per tant, es manté la mateixa relació zonal i tarifària amb els municipis que no ingressen a la zona 1 i "tots contents". :roll:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 15/10/2018 20:14

m.h.t. ha escrit:Segons aquesta informació apareguda a l'iSabadell, podem entendre que els nous municipis AMB seran zona solapada (zona 1 i 2 alhora). :ok

https://www.isabadell.cat/sabadell/soci ... -sabadell/

Per tant, es manté la mateixa relació zonal i tarifària amb els municipis que no ingressen a la zona 1 i "tots contents". :roll:
Creo que esto es lo que deberían hacer en el resto de zonas, como lo hacen en las zonas de TFL (London).



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 15/10/2018 21:24

Pero en Londres son en algunas zonas... no en todas.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 15/10/2018 21:41

En Londres estan tocando todo el tema zonal por el Crossrail (linea Elizabeth del Metro)

Tienden a poner las paradas "fronterizas" entre zonas como bizonales



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 16/10/2018 11:22

L’Àrea Metropolitana incrementarà un 2,5% el seu tribut metropolità

Els ingressos contribuiran a elevar els recursos destinats al transport públic de l'àrea de Barcelona


Imatge

L'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), que presideix Ada Colau, apujarà l'any vinent un 2,5% el seu tribut metropolità, amb el qual aquest any preveia ingressar 104 milions d'euros. A aquesta xifra previsiblement s'hi afegiran uns 17 milions d'euros dels contribuents de 18 municipis que integren la corporació municipal que encara no pagaven aquest impost, en no estar integrats en la primera corona tarifària de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), la qual cosa suposa pagar un bitllet integrat més barat.

L'increment en l'impost, que es paga en funció del valor cadastral dels habitatges, s'aprovarà previsiblement al plenari de l'AMB que es farà aquest dimarts. [...]

L'impost es calcula sobre la base del valor cadastral dels immobles i actualment el seu coeficient és del 0,156, cosa que implica que el propietari d'un habitatge amb un valor de 100.000 euros ha de liquidar una taxa de 156 euros. Amb la modificació que l'AMB aprova aquest dimarts –segons el document al qual ha tingut accés EL PAÍS– l'índex puja a 0,160, així que el mateix rebut s'incrementarà a 160 euros anuals. [...]

L'objectiu és que, a partir de l'1 de gener, aquests 36 municipis vegin com es redueix el preu del bitllet quan el trajecte sigui entre ells. Però tot depèn del fet que l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), que gestiona el servei integrat de transport, ho faci possible. [...]

https://cat.elpais.com/cat/2018/10/15/c ... 07866.html


Salvem l'Estació de França!

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 16/10/2018 18:06

La integració tarifària del transport passa el primer examen al Consell Metropolità

Política

Dimarts, 16 de Octubre de 2018

El Consell Metropolità de l’AMB ha aprovat avui, 16 d’octubre, de forma inicial, l’ordenança que regularà la inclusió de Cerdanyola –i altres 17 municipis- en la Corona 1 del transport metropolità amb el vot favorable dels grups de govern Entesa, PSC i ERC. L’alcalde de Cerdanyola, Carles Escolà, s’ha abstingut, com a portaveu del grup de la CUP, tot destacant ser favorable a la integració tarifària però amb un pla d’inversions concret i una aplicació gradual del tribut metropolità.

L’1 de gener de 2019 està previst que Cerdanyola i altres 17 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) que formen part de la Zona 2 del transport metropolità passin a formar part de la primera corona, on hi ha els altres 18 municipis metropolitans. El Consell Metropolità, màxim òrgan de govern de l’AMB, ha donat avui el primer pas perquè això sigui així amb l’aprovació inicial de les ordenances fiscals per a l’any vinent.

L'oposició qüestiona el tribut i les inversions

Tothom està d’acord en els beneficis de la integració tarifària, però els grups de l’oposició s’han abstingut per mostrar-se en desacord amb la manera d’aplicar un tribut metropolità que es carregarà a l’IBI a partir de l’any vinent. Els grups han anunciat la presentació d'al·legacions per tractar al debat de l'aprovació definitiva de les ordenances.

L’alcalde de Cerdanyola, Carles Escolà, ha actuat com a portaveu del grup de la CUP. Escolà ha manifestat ser favorable a la integració tarifària, “sí, però no així”, diu, però considera que “no és just” que el tribut metropolità s’apliqui per igual a municipis on el transport públic no serà equiparable l’any vinent. Escolà proposava que es posi en marxa un pla d’inversions que permeti millorar la xarxa de transports als municipis que ara passaran a la primera corona i que el tribut metropolità es vagi aplicant de manera progressiva d’acord a aquestes inversions. Aquest pla d’inversions, indicava Escolà, ha de comunicar també amb els altres municipis de la comarca, recordant que, per exemple, l’hospital de referència de Cerdanyola no és a l’AMB, sinó a Sabadell.

Escolà, que també ha reclamat que l’AMB assumeixi directament la gestió del transport urbà a Cerdanyola, assegura que es vol “activar el relat per desvincular" l’aplicació del tribut metropolità del canvi al transport i denuncia electoralisme ja que el nou impost es carregarà al mes de juny, passats els comicis municipals de l’any vinent.

Altres grups també han manifestat la seva abstenció. Alberto Fernández Díaz (PP) destacant que es un tribut injust; Santiago Alonso (C’s) per desconeixement de com serà “l’impacte real sobre l’economia de les famílies” dels municipis afectats; Isidre Sierra (PDeCAT) destacant que un nou tribut ha de ser coherent i transparent; Sílvia Fuster (Plataforma Ciutadana per Barberà) insistint en la necessitat d’un pla d’inversions i la preocupació per l’impacte del tribut; i Ferran Puig (Compromís i Acord per Torrelles) per la necessitat que el transport sigui equivalent a tots els municipis afectats.

El govern metropolità remarca la millora immediata del servei

Des del govern metropolità, el socialista Antoni Poveda, recordava que la integració tarifària suposarà una reducció del 50% del cost del transport públic per a 80’4 milions de passatges a l’any i que el pla d’actuació de la integració tarifària suposa un cost de 45 milions d’euros dels quals es recaptaran amb el tribut 17 milions, tot manifestant la necessitat que les diferents institucions aportin més diners al transport públic, tant AMB com Generalitat i Ajuntament de Barcelona. Igualment, des de l’Entesa Jordi San José destacava que suposarà una “millora immediata del servei” per a més de 300.000 persones.

Poveda, que destacava que el contracte del transport urbà de Cerdanyola està “caducat i pendent del traspàs a l’AMB per poder millorar”, insistia que el tribut metropolità afecta a “tots els serveis de l’AMB” i no només el transport i que, per tant, no són qüestions que vagin lligades i que l’aplicació al juny no és electoralista ja que “el calendari sempre és el mateix” i no presenta cap canvi.

En aquest sentit, el vicepresident de l’AMB Antonio Balmón, que presidia el plenari en substitució d’Ada Colau, recordava que l’origen del tribut no és el transport, sinó el finançament de la targeta rosa, “un tema social”, i apuntava que la ciutadania de Cerdanyola ja fa ús actualment de la xarxa de transport metropolità quan circula per Barcelona.

http://cerdanyola.info/politica/la-inte ... tropolita/



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 16/10/2018 22:46

A mi el que em deixa atònit és aquest escàndol de fer zona 1 a tots els municipis de l'AMB... Val que l'àrea de Barcelona sigui una de les àrees més poblades d'Europa (La 7na)
però malgrat sigui bo el tenir el privilegi d'ésser part de la zona 1, també perjudicarà molt, en aquest cas, de que ara en alguns llocs seran més cars que altres.

No crec que faci molta gràcia el fet de que Terrassa sigui zona 3, que ara vagin a pagar més per anar a Sant Cugat que es actualment zona 2 i seria zona 1, i que ara a Sabadell s'hauria de pagar més, ja que Sant Cugat seria zona 1...
Parlant d'això... m'he trobat aquesta notícia.

El PSC impulsarà un acord per incloure Terrassa en la zona 2
"Esperem que aquesta vegada Terrassa no sigui menystinguda pel govern català" diuen els socialistes
https://elmon.cat/monterrassa/politica/ ... arifaria-2


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 17/10/2018 18:50

No diuen que seran zones solapades ? que seran a la vegada zona 1 i 2 amb les relacions amb municipis de zones adjacents ?



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 17/10/2018 21:17

Si et dic la veritat... jo ja no ho sé... el que es fa són remors sobre què proposen els ajuntaments i què podria passar sobre aquest tema de fer els 18 municipis restants de l'AMB com zona 1.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 18/10/2018 14:55

El PSC destaca que el pas a Zona 1 d’integració tarifària no farà variar el preu del bitllet a Sabadell
Dijous, 18 de Octubre de 2018

Els representants del PSC de Cerdanyola, Barberà, Badia i Ripollet qualifiquen de “molt bona notícia” passar a formar part de la Zona 1 del transport públic a principis de 2019 i remarquen que no implicarà un augment de preu amb els municipis no metropolitans que no canvien de zona, com és el cas de Sabadell.

Carlos Cordón, regidor i primer secretari del PSC de Cerdanyola, explica que aquest nou sistema farà baixar considerablement el preu del bitllet per anar cap a Barcelona, però, a més, afirma que “aquest canvi no implicarà un increment de preu per anar a municipis no metropolitans que no canvien de zona, com poden ser Sabadell (zona 2), Rubí (zona 2) o Terrassa (zona 3). Això vol dir que els quatre municipis mantindrem la qualificació de Zona 1 i 2”.

Segons han confirmat fonts de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) a aquesta redacció, el pas de Cerdanyola a la zona 1 no farà variar la relació tarifària amb els municipis, com Sabadell, amb què comparteix ara la zona 2 ja que es farà una tarifa plana metropolitana però el mapa de zonificació de l'ATM no variarà. El Consell de l’AMB ha donat aquesta setmana el primer pas per a la integració tarifària amb l’aprovació inicial de la nova Ordenança fiscal del tribut metropolità sobre l’IBI que hauran d’aplicar els municipis afectats, com ja fan les 18 poblacions que ja es troben a la primera corona actualment.

Tribut i possibles bonificacions

En aquest sentit, Cordón manifesta que “s'ha de veure les contraprestacions que hauran de fer els ajuntaments, però és un dia important pel transport públic metropolità al nostre municipi”. Segons indica Eva Menor, l’alcaldessa de Badia, “aquesta aportació no només es destinarà a abaratir el preu del bitllet o de les targetes, sinó també a la millora de la xarxa del transport dels nostres municipis, tant en temes d'infraestructures com en la gestió dels itineraris i en la connectivitat amb altres localitats. Per la seva banda, la portaveu municipal del PSC a Barberà, Anna del Frago, indica que els municipis hauran “d'estudiar els mecanismes de bonificacions per ajudar a pagar el tribut, si és necessari, una vegada tinguem la informació sobre com afectarà” al veïnat.

Tarifes

Els socialistes del Vallès sud metropolità insisteixen que la ciutadania es podrà beneficiar d'una rebaixa important en la despesa en transport ja que una T-10 d'una zona costa 10,2 euros, mentre que una de dues zones puja fins a 20,1 euros, “gairebé el doble”. En aquest sentit, apunten que els usuaris de la T-Mes d’aquests municpis paguen actualment 72,7 euros, “mentre que si la mesura estigués ja en marxa pagarien un 34% menys. I una cosa similar passa amb el títol T-Trimestre, que implicaria una rebaixa tarifària del 35%” amb els preus actuals.

http://cerdanyola.info/politica/el-psc- ... -sabadell/



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 18/10/2018 16:15

Badia es beneficiarà de la reducció en el preu del transport públic gràcies a la seva integració en la zona 1

Badia del Vallès és un dels municipis que s´integrarà a la zona tarifària 1 i es beneficiarà d´una important reducció en el preu dels títols de transport. Així, per als ciutadans de Badia, la T-10 reduirà el seu preu en un 50%. L´AMB preveu que aquest canvi serà efectiu l´1 de gener de 2019.

Badia serà doblement beneficiada en la seva integració, perquè se situarà a la zona 1-2, un fet que farà que els bitllets per anar als municipis de la zona 2 mantinguin el preu actual. És a dir, els habitants de Badia podran anar a Barcelona en transport públic per la meitat de preu i no hauran de pagar més per anar a Sabadell.

Reivindicació històrica

Aquesta decisió, que dóna resposta a una reivindicació històrica de Badia, l’ha aprovat el Consell Metropolità de l’Àrea Metropolitana de Barcelona el dimecres 16 d’octubre, en una sessió en què ha decidit l’ampliació del tribut metropolità als 18 municipis metropolitans de la segona corona tarifària, entre ells Badia.

Aquest tribut s’aplica dins de l’Impost de Béns Immobles (IBI) i recapta els fons necessaris per facilitar aquestes reduccions en el preu del servei de transport, entre altres beneficis per als municipis que el paguen; entre ells, manteniment de jardins, espais públics, i plans d’ocupació.

En el cas de Badia, aquest tribut no s’aplicarà a la gran majoria de la població, ja que, pel valor cadastral de les llars, quedaran exemptes. Només als veïns que visquin en els edificis més moderns se’ls aplicarà, però encara queda per definir com es durà a terme. L’Ajuntament facilitarà aquesta informació de seguida que es conegui el seu procés d’implantació.

L'aprovació del Consell Metropolità és un pas previ per a la formalització de la integració tarifària dels municipis metropolitans de la segona corona en la primera, que l’AMB preveu sigui efectiva l’1 de gener de 2019.

L’entrada de Badia en la zona 1 aportarà més avantatges. Com tot el transport públic queda integrat en l’Àrea Metropolitana de Barcelona, l’Ajuntament té un interlocutor molt més proper a l’hora de programar i aplicar millores a la mobilitat. Així, representants de l’Ajuntament ja s’han reunit amb els seus homòlegs en aquest organisme per millorar les freqüències del transport amb destí Cerdanyola i UAB. Un altre exemple dels avantatges que comporta aquesta proximitat és l’acord que ha permès la recent instal·lació de les marquesines de les parades d’autobús al carrer dels Infants-carrer Porto, Av. de Burgos-carrer Bètica i av. Mediterrània, 22.

http://www.badiadelvalles.cat/document.php?id=6699



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 21/10/2018 22:13

Segons m'he fixat... Això que passarà a Badia passa en alguns llocs semblants com FGC... No sabia segons la pàgina web dels preus dels bitllets senzills, que des de Sant Boi fins Santa Coloma de Cervelló valgui el preu d'una zona malgrat es mostra en els mapes el contrari.
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/10/2018 16:17, en total s’ha editat 1 vegada.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

França451
N9
N9
Entrades: 2236
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 22/10/2018 11:54

Carlos González ha escrit:Segons m'he fixat... Això que passarà a Badia passa en alguns llocs semblants com FGC... No sabia segons la pàgina web dels preus dels bitllets senzills, que des de Sant Boi fins Santa Coloma de Cervelló valgui el preu d'una zona malgrat es mostra en els males el contrari.
Eso lo comenté yo hace tiempo, Carlos. Hay un enlace a mi Flickr dond salen los códigos internos de validación de tarjetas ilimitadas, y esto es debido a que tanto Sant Boi como Santa Coloma de cervellò tienen código propio (Sant Boi el 26, no sé si alguna vez te preguntaste por qué tenías un código de validación de tu tarjeta distinto al de Barcelona) y Santa Coloma C, el 33, y ambos permiten moverse entre ambos municipios en todos los modos de tarjeta al precio de 1 zona, en el caso de las ilimitadas siempre y cuándo su primera validación esté circunscrita a uno de estos dos códigos. El motivo entre estos dos municipios está en la Colonia Güell, un barrio compartido entre Santa Coloma de Cervellò y la Ciudad Cooperativa de Sant Boi, lo cual provocó que la relación entre estos dos municipios fuera de una zona para no perjudicar a dicha barriada. Del mismo modo, en la L76 en todo su recorrido los títulos serán todos de 1 zona, debiendo ser las tarjetas de viajes ilimitados circunscritas igualmente a códigos 33 y 26 para establecer esta relación.

Y esto en sí mismo no es un off topic, ya que...

Y a todo esto, el 1 de enero de 2019... Sant Boi, Santa Coloma, Sant Cugat y Les Planes perderán sus codificaciones internas propias actuales o las seguirán manteniendo? ¿Pasará lo mismo con el misterioso 35 de Gavá, a pesar de que Begues entra en área metropolitana? ¿Se podrá usar una T Trim de 1 zona validada en Barcelona para coger el L88 de Snt Climent a Viladecans?

Sant Climent, sinceramente me parece uno de los casos más sangrantes y aplaudo que entre a formar parte de la zona 1. Es un municipio como sabéis adscrito a la zona 2B, pero sin ningún tipo de comunicación con los municipios de su zona. Tan sólo tiene una única comunicación con Viladecans, perteneciente a Zona 1. Esto provoca que la relación interzonal en las tarjetas ilimitadas tenga que ser forzosamente de 2 zonas, siendo la relación interzonal con tarjetas de viajes limitados de 1 zona, y dándose el caso de que las tarjetas ilimitadas de 1 zona sirven en uno de los municipios pero en el otro no. Al pasar a zona 12, Sant Climent pierde esta injusta peculiaridad en la que hasta ahora se necesitaban tarjetas de 2 zonas para cubrir su única relación de transporte público con Viladecans, vamos un robo a mano armada que el 1 de enero se le pondrá fin de una santa vez.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 25/10/2018 12:45

El ple de l'ATM va aprovar ahir la "Tarifa Plana AMB" a petició de l'AMB. Finalment, es mantenen les zones tal qual però indicant la zona de "tarifa plana AMB", que tarifica com a Zona 1 els trajectes interns.

Imatge

A més, també es va aprovar l'aplaçament de la T-Mobilitat al 2021 i el seu sistema de tarificació kilomètric (d' això en parlem al fil indicat) ;)

L'ATM presenta tota la informació a aquest PDF informatiu: http://www.atm.cat/gestor/uploads/20181 ... na-amb.pdf :ok


Salvem l'Estació de França!

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 20/12/2018 1:00

Sembla que ja s'estan fent les adaptacions tècniques per implantar la "tarifa metropolitana" (així és com l'anomena l'ATM al seu web...). L'altre dia vaig fer servir FGC per anar de Valldoreix a Sabadell i vaig observar que la zona de primera validació ja no era la 02 sinó la 61.

Avui he agafat FGC de Barcelona a Sarrià i ja no era la 00 sinó la 01. Després he agafat un bus de TMB i a mi m'ha fet transbord, però la persona que m'acompanyava iniciava viatge i també marcava com a zona de primera validació la 01 i no la 00.

Unes hores més tard he agafat un tren de Renfe i la validadora continuava marcant la zona de 1a validació 00. I a les Planes, continua sent el 24.



França451
N9
N9
Entrades: 2236
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 20/12/2018 10:48

Granolleri ha escrit:Sembla que ja s'estan fent les adaptacions tècniques per implantar la "tarifa metropolitana" (així és com l'anomena l'ATM al seu web...). L'altre dia vaig fer servir FGC per anar de Valldoreix a Sabadell i vaig observar que la zona de primera validació ja no era la 02 sinó la 61.

Avui he agafat FGC de Barcelona a Sarrià i ja no era la 00 sinó la 01. Després he agafat un bus de TMB i a mi m'ha fet transbord, però la persona que m'acompanyava iniciava viatge i també marcava com a zona de primera validació la 01 i no la 00.

Unes hores més tard he agafat un tren de Renfe i la validadora continuava marcant la zona de 1a validació 00. I a les Planes, continua sent el 24.
Y tendrá la amabilidad dicho operador de facilitarnos digcha codificación para que podamos enterarnos de qué trayectos se pueden hacer y hasta dónde y cuáles no o piensan callarlo para freírnos a multas y así ganar la pasta que han perdido por congelar las tarifas?
Pregunto.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 20/12/2018 15:45

França451 ha escrit:[...] enterarnos de qué trayectos se pueden hacer y hasta dónde y cuáles no o piensan callarlo para freírnos a multas
Según lo comunicado por la ATM y el AMB, cualquier trayecto con orígen-destino dentro del AMB :ok Así, un trayecto St. Cugat-Castellbisbal será "zona 1" aún pasando por Rubí.

Para trayectos extra-metropolitanos, se conservan las zonas actuales. Por tanto, un Barberà-Sabadell sigue siendo "1 zona" y un Molins-Martorell sigue siendo "2 zonas". ;)


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”