Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
La CUP proposa restringir les T-10 als empadronats a Barcelona
La CUP proposa restringir les T-10 als empadronats a Barcelona
Forasters, deixeu de massificar el TP de Barcelona i agafeu un taxi, c****ns!!
Metropolitans, go home!!
La CUP proposa restringir les T-10 als empadronats a Barcelona
La CUP Capgirem Barcelona proposarà que l' abonament T-10 sigui d'ús exclusiu pels veïns de la capital, que s'haurien d'identificar en el moment de la compra. Actualment, la targeta de transport T-10 és multipersonal i l'abonament més venut de tots els títols integrats.
Segons la iniciativa defensada pels anticapitalistes, els ingressos obtinguts en la venda dels títols de transport destinats al col·lectiu de turistes es destinarien a "revertir els seus efectes sobre la ciutat", asseguren en un comunicat. Aquesta mesura forma part del paquet d'iniciatives per combatre la massificació turística que la formació presentarà al consell plenari de l'Ajuntament de Barcelona d'aquest divendres.
https://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/c ... 9_102.html
Metropolitans, go home!!
La CUP proposa restringir les T-10 als empadronats a Barcelona
La CUP Capgirem Barcelona proposarà que l' abonament T-10 sigui d'ús exclusiu pels veïns de la capital, que s'haurien d'identificar en el moment de la compra. Actualment, la targeta de transport T-10 és multipersonal i l'abonament més venut de tots els títols integrats.
Segons la iniciativa defensada pels anticapitalistes, els ingressos obtinguts en la venda dels títols de transport destinats al col·lectiu de turistes es destinarien a "revertir els seus efectes sobre la ciutat", asseguren en un comunicat. Aquesta mesura forma part del paquet d'iniciatives per combatre la massificació turística que la formació presentarà al consell plenari de l'Ajuntament de Barcelona d'aquest divendres.
https://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/c ... 9_102.html
Salvem l'Estació de França!
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
I els de Badalona, Sant Adrià, L'Hospitalet, etc. no ??La CUP Capgirem Barcelona proposarà que l' abonament T-10 sigui d'ús exclusiu pels veïns de la capital
En contrapartida haurem de prohibir als habitants de Barcelona ciutat comprar qualsevol abonament de qualsevol transport públic de la resta de Catalunya, inclosa la resta de la zona 1. I sobretaxar als Barcelonins el bitllet senzill.
A part, evidentment que TMB deixi de prestar servei fora de Barcelona ciutat, i les línies interurbanes que actualment explota passin a TUSGSAL/Rosanbus/Sagalés/etc., on no s'admetrien els títols bonificats per a Barcelonins.
A part, evidentment que TMB deixi de prestar servei fora de Barcelona ciutat, i les línies interurbanes que actualment explota passin a TUSGSAL/Rosanbus/Sagalés/etc., on no s'admetrien els títols bonificats per a Barcelonins.
Jo penso que més aviat es refereixen a limitar que els turistes no puguin utilitzar la T-10, i que està tot molt mal explicat i redactat.
Jo penso, però, que aprofitant la T-Mobilitat tot això deixa de tenir sentit, i pots penalitzar molt més els usuaris habituals i turistes, afavorint aquells usuaris habituals que fan més trajectes.
Tot i això no acabo d'entendre per a que un turista ha de pagar més que una persona que fa usos esporàdics del transport públic....
Jo penso, però, que aprofitant la T-Mobilitat tot això deixa de tenir sentit, i pots penalitzar molt més els usuaris habituals i turistes, afavorint aquells usuaris habituals que fan més trajectes.
Tot i això no acabo d'entendre per a que un turista ha de pagar més que una persona que fa usos esporàdics del transport públic....
Salutacions,
Oriol
Oriol
Això això, i per tant clausurar estacions del MetroGranolleri ha escrit:En contrapartida haurem de prohibir als habitants de Barcelona ciutat comprar qualsevol abonament de qualsevol transport públic de la resta de Catalunya, inclosa la resta de la zona 1. I sobretaxar als Barcelonins el bitllet senzill.
A part, evidentment que TMB deixi de prestar servei fora de Barcelona ciutat, i les línies interurbanes que actualment explota passin a TUSGSAL/Rosanbus/Sagalés/etc., on no s'admetrien els títols bonificats per a Barcelonins.
L1: Mercat Nou (o tornar a obrir "Bordeta") - Baró de Víver
L2: Sant Antoni - La Pau
L5: Badal - Vall d'Hebron
L9 de Sagrera a Bon Pastor i per l'altre part deixar només el tram Parc Logistic Mercabarna
Tancar Can Cuyas de la L11 ( ja que és al terme municipal de Montcada i Reixac)
Molaría molt
O que siguin explotats per altres companyies: des d'FGC o per part de les companyies d'autobusos locals.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Penalitzar turistes per ser turistes a part de ser lleig, és il·legal en dret comunitari. Hi han altres mètodes més efectius com encarir la T-10 i abaratir molt la T-Mes.oriolp13 ha escrit:Jo penso que més aviat es refereixen a limitar que els turistes no puguin utilitzar la T-10, i que està tot molt mal explicat i redactat.
Jo penso, però, que aprofitant la T-Mobilitat tot això deixa de tenir sentit, i pots penalitzar molt més els usuaris habituals i turistes, afavorint aquells usuaris habituals que fan més trajectes.
Tot i això no acabo d'entendre per a que un turista ha de pagar més que una persona que fa usos esporàdics del transport públic....
No perque aquestes companyies d'autobusos locals entrarien a barcelona, i com son locals no podrien sortir de la seva localitat no?Granolleri ha escrit:O que siguin explotats per altres companyies: des d'FGC o per part de les companyies d'autobusos locals.
Lo logic seria aillar totes les poblacions, i que nomes es pugi anar caminant, no pot ser aixo que una companyia entri en un altre poblacio que no es la seva, no pot ser
Granolleri i el seu odi a barcelona, capitol 7459
La proposta és coherent pero hi veig un avantatge i un inconvenient. Primer de tot, la idea, encara que el partit sigui la part de l'alcaldia, hauria d'extendre's a tota la RMB. Així només venent-la a la zona de residència, reduiria el seu ús pels turistes més llunyans. L'inconvenient és la seva traçabilitat. D'acord que no la comprarà el turista directament, pero la pot comprar qualsevol de la ciutat en nom d'un turista. L'única manera seria fer-la nominativa, pero perd la seva versatilitat.
No entenc perquè la CUP ha de tenir aquest olor a acne tan descarat. Sembla que ningú en aquell grup sapigui què és i com funciona el sector públic. Tot el rato dient propostes que a qualsevol expert li dona mal de cap.
Per cert, no té sentit intentar remoure el tema de la T-10 quan la T-Mobilitat arribarà en dos anys i ho canviarà tot.
Per cert, no té sentit intentar remoure el tema de la T-10 quan la T-Mobilitat arribarà en dos anys i ho canviarà tot.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Malgrat que en molts aspectes estigui d'acord amb ells, aquesta proposta em sembla totalment fora de lloc i discriminatòria. Com bé diuen la zona 1 no només és Barcelona ciutat, i fer aquesta mesura és totalment il·legal. Molt malament la CUP en això.
De veritat, sobren les paraules, i aquest comentari t'ho podries haver estalviat.
I jo proposo que tots els usuaris de fora de Barcelona ciutat paguin un suplement per utilitzar els transports de la zona 1. Vinga, a veure qui la diu més grossa!Granolleri ha escrit:En contrapartida haurem de prohibir als habitants de Barcelona ciutat comprar qualsevol abonament de qualsevol transport públic de la resta de Catalunya, inclosa la resta de la zona 1. I sobretaxar als Barcelonins el bitllet senzill.
A part, evidentment que TMB deixi de prestar servei fora de Barcelona ciutat, i les línies interurbanes que actualment explota passin a TUSGSAL/Rosanbus/Sagalés/etc., on no s'admetrien els títols bonificats per a Barcelonins.
De veritat, sobren les paraules, i aquest comentari t'ho podries haver estalviat.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
<offtopic>Aeduh ha escrit:Per cert, no té sentit intentar remoure el tema de la T-10 quan la T-Mobilitat arribarà en dos anys i ho canviarà tot.
La pregunta aquí seria: arribarà en dos anys, la T-Mobilitat?
</offtopic>
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Sí. Ara sí.Adolescent barceloní ha escrit:<offtopic>Aeduh ha escrit:Per cert, no té sentit intentar remoure el tema de la T-10 quan la T-Mobilitat arribarà en dos anys i ho canviarà tot.
La pregunta aquí seria: arribarà en dos anys, la T-Mobilitat?
</offtopic>
Salut!
#volemL9
#volemL9