Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2310
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 12/01/2021 8:17

Mun germà estudia a la UAB, també va enviar el formulari, i tampoc ha obtingut resposta per part de l'ATM.


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

marc_valldo
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: marc_valldo » Dimarts 12/01/2021 15:30

Adrià Grande ha escrit:
Dimarts 12/01/2021 2:05
No se si aquest serà el fil més adient pero tinc un dubte. Desconec si hi ha cap estudiant universitari que pertanyi a aquest fòrum, pero com alguns ja sabreu, l'ATM va anunciar unes mesures de reemborsament de la T-Jove via formulari per tots els universitaris que la feien servir per desplaçar-se, i que va veure inutilitzat el seu ús degut a que a mitjans d'octubre ens van enviar cap a casa a realitzar classes online. Doncs bé, jo vaig realitzar aquest formulari el 3 de desembre, i al enviar-lo, automàticament vaig rebre un correu electrònic informant-me de que s'estudiaria de quina forma em tornarien els viatges perduts, i que en un termini màxim de 30 dies es posarien en contacte amb mi per informar-me de la resolució del meu cas. 40 dies després i encara no rebo cap correu ni trucada sobre la resolució. Volia preguntar si hi ha algú en aquest fòrum que hagi demanat el reemborsament de la seva tarjeta i que estigui en la mateixa situació que jo, o si per altra banda la ha rebut sense cap problema. En el correu hi ha adjuntat un número de telèfon reservat per dubtes i suggeriments. Deuria trucar per preguntar sobre aquest incident (llevat que dubto molt que em responguin) o segueixo esperant a que acabi el gener (ja que l'ATM accepta formularis fins el dia 31)?
Bona tarda,

Jo vaig fer la sol·licitud el 26 de novembre i encara no ho rebut cap resposta (excepte el mail instantàni de confirmació de registre). Em preocupa que en el meu cas, per exemple, la T-Jove és la que vaig validar per primera vegada el 12 de febrer i que després a causa del confinament vaig poder revalidar-la el 20 de setembre, així que espero que igualment tingui dret a la compensació.

Avui per Twitter he vist que en resposta un mail de l'ATM diversa gent es queixava que passats 30 dies encara no havien rebut res, no som els únics. Això sí, una noia contestava que ja havia rebut el títol, així que ja deuen estar començant a tramitar les primeres sol·licituds.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 435
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 12/01/2021 17:25

Adrià Grande ha escrit:
Dimarts 12/01/2021 2:05
No se si aquest serà el fil més adient pero tinc un dubte. Desconec si hi ha cap estudiant universitari que pertanyi a aquest fòrum, pero com alguns ja sabreu, l'ATM va anunciar unes mesures de reemborsament de la T-Jove via formulari per tots els universitaris que la feien servir per desplaçar-se, i que va veure inutilitzat el seu ús degut a que a mitjans d'octubre ens van enviar cap a casa a realitzar classes online. Doncs bé, jo vaig realitzar aquest formulari el 3 de desembre, i al enviar-lo, automàticament vaig rebre un correu electrònic informant-me de que s'estudiaria de quina forma em tornarien els viatges perduts, i que en un termini màxim de 30 dies es posarien en contacte amb mi per informar-me de la resolució del meu cas. 40 dies després i encara no rebo cap correu ni trucada sobre la resolució. Volia preguntar si hi ha algú en aquest fòrum que hagi demanat el reemborsament de la seva tarjeta i que estigui en la mateixa situació que jo, o si per altra banda la ha rebut sense cap problema. En el correu hi ha adjuntat un número de telèfon reservat per dubtes i suggeriments. Deuria trucar per preguntar sobre aquest incident (llevat que dubto molt que em responguin) o segueixo esperant a que acabi el gener (ja que l'ATM accepta formularis fins el dia 31)?
Jo també l'he demanat, però la vaig sol·licitar fa dues setmanes i encara hi ha temps. A l'anterior sistema de compensacions vaig tenir un problema semblant al teu, i trucant m'ho van resoldre prou bé. De totes maneres, fins el dia 1 de febrer no començaran a repartir els nous títols...



iFercat
N6
N6
Entrades: 301

Entrada Autor: iFercat » Dimarts 09/02/2021 0:01

EnQuèEtPucAjudar? ha escrit:
Dissabte 09/01/2021 13:37
iFercat ha escrit:
Diumenge 08/11/2020 19:52
oscar440 ha escrit:
Dijous 05/11/2020 21:43

Vosaltres mateixos. Feu el que vulgueu. Sou vosaltres qui us podeu contagiar i no pas els altres perquè la mampara no us dona la suficient protecció perquè no tapa del tot el vostre lloc de treball. Avui al migdia he agafat un H6 i la conductora anava sense mascareta.

És que resulta una mica paradoxal que molts busos portin vinils publicitaris amb la campanya "amb seguretat i confiança" i que els viatgers pujem al bus i el primer que veiem sigui els conductors sense mascareta doncs no dona ni "seguretat ni confiança". No sé si escolteu els comentaris dels viatgers en aquest sentit i per aquest tema desde el vostre lloc de conducció. La meva crítica del meu anterior missatge era per les mampares cutres que us han posat, haurieu d´haver posat una queixa al comité d´empresa o al sindicat per unes mampares en condicions per tapar tot el vostre lloc de conducció, i així sí que podrieu anar tranquil.lament sense mascareta.

Pensa que quan obriu la porta del vostre costat per pujar els viatgers, es generen uns fluxos d´aire i corrents d´aire que van cap a vosaltres perquè porteu la vostra finestra oberta o una mica oberta, i aquest fluxos d´aire desde l´exterior us estàn entrant al vostre lloc de treball perquè la mampara no us tapa del tot i en conseqüencia no teniu protecció suficient. I si puja un viatger amb la mascareta mal posada amb el nas a l´aire? Molta gent que utilitza la mascareta quirúrgica (la de color blau) i se li va caient del nas tota l´estona i ni se n´adonen, altres se la van pujant tota l´estona per tapar el nas. La millor mascareta és la de color blanc amb peça metalica al nas. I ja per acabar, imagina que en un semàfor en vermell, se t´atura al teu costat una moto o bicicleta amb el motorista o ciclista sense mascareta, tos o estornuts, i tu amb la teva finestra oberta i sense mascareta...

I em sembla que tots podem expresar la nostra opinió en aquest forum desde el respecte, sense qualificar als que no pensen com a nosaltres de "pesats" o "amargats".
No hi ha cap proba de cap conductor infectat en el lloc de conduccio. Nose que us penseu que es el virus, pero en un bus amb renovació del aire continua per porte, finestres, claraboies, o AC el virus no arriba enlloc. Sino no podrieu obrir mai les finestres de casa vostre , estaríeu tots infectats, deu meu una mica de cap.
El covid existeix, i es bastant contagiós, pero amb sentit comu, i vigilant es pràcticament impossible contagiar-se. Gent amb mascareta, mampara (que es sobretot per evitar quan algu parla aprop, es practicament imposible que un conductor es contagi. Es molt mes perjudicial per al conductor estar conduint 8 hores amb mascareta.
Les queixes del usuaris (la majoria) son perque els hi fot rabia que el conductor porti mascareta, pq a ells no els afecta en res, i ami em sembla patetic perque l'unic que es busca es fotre al conductor i li es completament igual la salut.
iFercat suposo k ja ho deus saber, no?

http://www.actub.com/noticias-actub/286 ... ona-franca

FALLECE CAYETANO RODRIGUEZ LOZANO, CONDUCTOR DE ZONA FRANCA

Desde la Asociación de Conductores de transportes Urbanos de Barcelona, queremos transmitir nuestro pésame a la familia del conductor de Zona Franca, Cayetano Rodríguez, que nos ha dejado hoy después de una intensa batalla contra el COVID. Cayetano es el segundo compañero que fallece en TMB, curiosamente los dos del colectivo de conductores de Bus.

Desde ACTUB deseamos que el próximo año que comienza sea inmensamente mejor que este y que no tengamos que lamentar ninguna pérdida más de ningún trabajador en TMB.
Per supsoat que ho se, y que vols dir amb aixo? Que creus que els conductors no tenen vida i no es poden haver infectat a casa, al carrer, en alguna reunio social etc?



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”