Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2307
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 12/01/2021 8:17

Mun germà estudia a la UAB, també va enviar el formulari, i tampoc ha obtingut resposta per part de l'ATM.

Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

marc_valldo
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: marc_valldo » Dimarts 12/01/2021 15:30

Adrià Grande ha escrit:
Dimarts 12/01/2021 2:05
No se si aquest serà el fil més adient pero tinc un dubte. Desconec si hi ha cap estudiant universitari que pertanyi a aquest fòrum, pero com alguns ja sabreu, l'ATM va anunciar unes mesures de reemborsament de la T-Jove via formulari per tots els universitaris que la feien servir per desplaçar-se, i que va veure inutilitzat el seu ús degut a que a mitjans d'octubre ens van enviar cap a casa a realitzar classes online. Doncs bé, jo vaig realitzar aquest formulari el 3 de desembre, i al enviar-lo, automàticament vaig rebre un correu electrònic informant-me de que s'estudiaria de quina forma em tornarien els viatges perduts, i que en un termini màxim de 30 dies es posarien en contacte amb mi per informar-me de la resolució del meu cas. 40 dies després i encara no rebo cap correu ni trucada sobre la resolució. Volia preguntar si hi ha algú en aquest fòrum que hagi demanat el reemborsament de la seva tarjeta i que estigui en la mateixa situació que jo, o si per altra banda la ha rebut sense cap problema. En el correu hi ha adjuntat un número de telèfon reservat per dubtes i suggeriments. Deuria trucar per preguntar sobre aquest incident (llevat que dubto molt que em responguin) o segueixo esperant a que acabi el gener (ja que l'ATM accepta formularis fins el dia 31)?
Bona tarda,

Jo vaig fer la sol·licitud el 26 de novembre i encara no ho rebut cap resposta (excepte el mail instantàni de confirmació de registre). Em preocupa que en el meu cas, per exemple, la T-Jove és la que vaig validar per primera vegada el 12 de febrer i que després a causa del confinament vaig poder revalidar-la el 20 de setembre, així que espero que igualment tingui dret a la compensació.

Avui per Twitter he vist que en resposta un mail de l'ATM diversa gent es queixava que passats 30 dies encara no havien rebut res, no som els únics. Això sí, una noia contestava que ja havia rebut el títol, així que ja deuen estar començant a tramitar les primeres sol·licituds.

adriaesc
N7
N7
Entrades: 432
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 12/01/2021 17:25

Adrià Grande ha escrit:
Dimarts 12/01/2021 2:05
No se si aquest serà el fil més adient pero tinc un dubte. Desconec si hi ha cap estudiant universitari que pertanyi a aquest fòrum, pero com alguns ja sabreu, l'ATM va anunciar unes mesures de reemborsament de la T-Jove via formulari per tots els universitaris que la feien servir per desplaçar-se, i que va veure inutilitzat el seu ús degut a que a mitjans d'octubre ens van enviar cap a casa a realitzar classes online. Doncs bé, jo vaig realitzar aquest formulari el 3 de desembre, i al enviar-lo, automàticament vaig rebre un correu electrònic informant-me de que s'estudiaria de quina forma em tornarien els viatges perduts, i que en un termini màxim de 30 dies es posarien en contacte amb mi per informar-me de la resolució del meu cas. 40 dies després i encara no rebo cap correu ni trucada sobre la resolució. Volia preguntar si hi ha algú en aquest fòrum que hagi demanat el reemborsament de la seva tarjeta i que estigui en la mateixa situació que jo, o si per altra banda la ha rebut sense cap problema. En el correu hi ha adjuntat un número de telèfon reservat per dubtes i suggeriments. Deuria trucar per preguntar sobre aquest incident (llevat que dubto molt que em responguin) o segueixo esperant a que acabi el gener (ja que l'ATM accepta formularis fins el dia 31)?
Jo també l'he demanat, però la vaig sol·licitar fa dues setmanes i encara hi ha temps. A l'anterior sistema de compensacions vaig tenir un problema semblant al teu, i trucant m'ho van resoldre prou bé. De totes maneres, fins el dia 1 de febrer no començaran a repartir els nous títols...

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”