Remodelació de la Via Laietana de Barcelona i voltants

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Remodelació de la Via Laietana de Barcelona i voltants

Entrada Autor: wefer » Dimecres 30/11/2005 0:53

De El Periódico de Catalunya:
------------------------------------
La Via Laietana es quedarà amb un sol carril ascendent per a busos

• Ciutat Vella posarà límit al cotxe per ampliar les voreres i connectar millor el Born i el Gòtic
• La restricció de la Rambla al costat Besòs i l'ús tan sols per a vianants de Princesa completen el pla


PATRICIA CASTÁN
BARCELONA

El Born, el Gòtic i el Raval reduiran les seves fronteres naturals de trànsit per convertir-se en una gran àrea comercial molt més ben connectada a peu. L'empenta final a aquest vell projecte la farà possible l'ampliació de voreres de la Via Laietana, que finalment només tindrà un carril ascendent per a autobusos.
El pla, que es pretén posar en marxa el 2007, serà el colofó al canvi de sentit del carrer Princesa, que serà preferent per als vianants, i amb la restricció de trànsit controlat per càmeres que tindrà el costat ascendent de la Rambla, al llarg de l'any que ve.
La reivindicada pacificació de la Via Laietana tirarà endavant finalment amb la pèrdua d'un sol carril que, no obstant, es considera suficient per dignificar les dues voreres i convertir-les en un pont entre el Born i Santa Caterina i el Gòtic. El sentit ascendent suporta més de 24.000 vehicles diaris, que a partir del 2007 --quan s'espera que s'iniciïn les obres-- hauran d'optar per rutes com el passeig de Picasso.

RUTES ALTERNATIVES
Des d'allà es podrà accedir al centre de la ciutat pel carrer Princesa, que durant el primer semestre del 2006 canviarà de sentit per connectar en línia recta amb l'eix Ferran-Jaume I. El carrer Princesa serà de prioritat invertida, amb accés controlat per pilons retràctils per a veïns i operacions de càrrega i descàrrega. També perdrà el carril d'aparcament de zona blava, detalla el regidor del districte, Carles Martí.
La Via Laietana, per tant, només es podrà recórrer en bus en sentit ascendent, mentre que el descendent mantindrà tres carrils, un únicament per a taxi i bus. Des del sentit de baixada ja no es podrà girar a l'esquerra (excepte a la rotonda d'Antoni Maura) per endinsar-se al Born en cotxe. Per poder-ho fer s'hauran d'escollir alternatives com ara el carrer Comerç.
El pla de la Via Laietana ha passat per mil i una propostes fins a arribar a l'actual proposta, que es concretarà en un projecte formal el 2006, explica Martí. L'ajuntament dóna per fet que amb l'ampliació de les voreres del carrer n'hi haurà prou per fer-la més atractiva com a passeig i deixar enrere la seva imatge de mera barrera entre barris. Altres actuacions a la zona, com a la nova avinguda de Francesc Cambó, dibuixaran una altra "connexió natural" amb l'avinguda de la Catedral. Encara queda per definir quin serà el sentit de Sant Pere més baix per rematar el nou pla de mobilitat a la zona.
Els treballs de la Via Laietana tindran com a principal complicació la planificació del trànsit mentre durin les obres, que provocarà previsibles embussos al centre de la ciutat. El regidor calcula que el cost possiblement serà inferior als sis milions d'euros.

DESCONGESTIONAR
Aquesta revolució del mapa del trànsit al districte serà més palpable l'any que ve a la Rambla, tan bon punt s'acabi l'obra del metro i es pugui posar en marxa el sistema de restricció de trànsit ascendent, a mitjans d'any. El fet que les retallades es produeixin en els dos casos en aquest sentit és perquè l'objectiu d'aquests trajectes sol ser "travessar la ciutat", cosa que genera més embussos, reflexiona el regidor Carles Martí. Per contra, el de descens s'utilitza rumb al litoral marí- tim o per arribar al Raval.
A la Rambla, s'està treballant en el software que possibilitarà que les càmeres registrin l'accés dels vehicles autoritzats (veïns i comerciants per arribar als pàrquings) i establirà els horaris.
wefer l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 03/12/2005 19:55, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 30/11/2005 23:58

Algú de El Periódico de Catalunya ha escrit:La Via Laietana es quedarà amb un sol carril ascendent per a busos
Siiiiiiiiiii nena )))3


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 02/12/2005 20:14

CLICK AQUÍ Y ESPERAIS 16 SEGUNDOS

Después de enterarse de los maléficos planes para Via Laietana y eso de reducirla a un carril el Doctor Clos Maligno dijo...

Hoooooooola Powers !!!

- Estoy viendo que que quereis reducir los carriiiiiiiiiiiles, en Via Laietanaaaaaaaa,
¿qué pasa Powers, acaso no os gusta mi modelo ideal de Pole Position en
los semáforoooooooooos?
Porque como sigais así me veré obligado a eliminar también las aceeeeeeeeeeeeeeras
Y entonces os vais a enterar de lo que vale un peeeeeeeeeeeeeine
¿Verdad que sí mini-Clos?

- ¡¡¡ siiiiiiiiii !!! ¡¡¡ es verdad, déjame que les sacuda déjameeeeeeee !!! me cago en...

- Tranquiiiiiiiiiiiiilo mini-Clooooooos, no te sulfuuuuuuuuuuures, que ya verán estos pedoooooooorros lo que pasa cuando se juega con mis cocheciiiiiiiiiiitos.

xD xD xD xD xD xD xD

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 03/12/2005 19:54

De El Punt:
------------------------------------
La reforma del carrer Princesa obre la reorganització del trànsit al Casc Antic

Ciutat Vella estudia l'impacte de la reducció de carrils a la Via Laietana

ROSA DÍAZ. Barcelona

Ciutat Vella ha anunciat la remodelació urbanística del carrer Princesa per donar més espai als vianants, una obra que dóna inici a una reforma més profunda del trànsit al Casc Antic. També ha avançat que està estudiant l'impacte que tindrà la reducció de carrils a la Via Laietana.

Serà la segona reforma urbanística del carrer Princesa des de la democràcia. L'anterior es va fer fa uns 12 anys, quan era regidor del districte el primer tinent d'alcalde, Xavier Casas. I aquesta nova intervenció donarà més espai als vianants i a les operacions de càrrega i descàrrega, segons va anunciar el portaveu socialista del consell del districte, Xavier Patón, durant el plenari de dijous. El carrer tindrà vegetació en jardineres i el districte es planteja ja la possibilitat futura que «només hi puguin circular vehicles autoritzats», va dir Patón.
Aquesta reforma inicia tot un seguit d'intervencions que implicaran la reorganització profunda del trànsit al Casc Antic. Una reorganització que està marcada, segons va dir el regidor del districte, Carles Martí, «per la posada en marxa del mercat de Santa Caterina». Culminarà aquesta reforma de la mobilitat la reducció de carrils a la Via Laietana, que està en fase d'estudi sobre l'impacte que tindrà en l'entorn. Ciutat Vella parteix de la idea que a la Via Laietana hi haurà un carril ascendent només per a autobusos i tres de descendents, un dels quals també serà exclusiu per a transport públic. Als comentaris de CiU i el PP expressant la preocupació sobre l'impacte que pot tenir la intervenció a la Via Laietana, Carles Martí va respondre que «els estudis són positius».



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 19/02/2007 0:31

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
----------------------------------------------
La Via Laietana suporta un trànsit de 50.000 vehicles al dia, la majoria cotxes
L'Ajuntament obre un procés de participació ciutadana amb la intenció d'eliminar carrils i fer més amples les voreres


ROSA DÍAZ. Barcelona

La Via Laietana és un carrer saturat de vehicles i inhòspit per als vianants. Hi passen, segons ha calculat l'àrea de Mobilitat i Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona, uns 50.000 vehicles els dies de més trànsit, i 40.000 els de menys. La major part, uns 30.000, ho fan de baixada. Mobilitat considera que és un dels principals carrers de sortida de l'Eixample al mar. Pel que fa a les persones, hi transiten –sempre amb presses i amb actitud d'anar de pas– entre 500 i 800 a l'hora. El districte de Ciutat Vella ja fa temps que vol canviar radicalment aquest carrer per fer-lo més humà. Ja té una primera proposta de reducció de carrils i d'ampliació de voreres, però vol captar quina és l'opinió de la gent; per això ha obert un procés de participació perquè els ciutadans opinin.

Si bé en sentit muntanya Ciutat Vella té diferents alternatives d'accés, és clar que hi ha poques sortides de l'Eixample al mar per aquest sector de Barcelona. Hi ha la Rambla, que té un caràcter molt més marcat de passeig de vianants, i la Via Laietana. D'aquí els 29.000 vehicles que els dies de més trànsit travessen aquest carrer en sentit descendent –22.000 els dies amb menys intensitat– en el qual té tres carrils de circulació, un d'ells reservat al transport públic. Cap a muntanya, en què hi ha només dos carrils de circulació, un dels quals és per als autobusos, el volum de pas de vehicles és lleugerament inferior, entre 21.000 els dies punta i 16.000 els més tranquils. Aquests volums de trànsit en un carrer situat al cor de Ciutat Vella, l'han convertit en una autèntica barrera que separa físicament el Gòtic de Santa Caterina i Sant Pere. Un carrer on el soroll dels vehicles fa impossible una conversa i a on l'amplada dels carrers convida a evitar-los en comptes de caminar-hi. Malgrat això, la gent hi passa a un ritme d'entre 500 i 800 persones l'hora.

El districte de Ciutat Vella, i sobretot el seu regidor, Carles Martí, ha liderat un projecte per fer més humana i més transitable per als vianants la Via Laietana. Això implica, necessàriament, treure cotxes i ampliar les voreres. I en aquesta idea es basa la proposta inicial que ara sí, oficialment, fa l'Ajuntament de Barcelona per remodelar la Via Laietana. L'àrea de Mobilitat i Seguretat, que és la que ha d'intervenir en aquest projecte perquè incideix sobre un vial principal de la ciutat, ha recollit les idees del districte de Ciutat Vella i després de sospesar mitja dotzena de possibilitats, ha formulat la següent proposta: ampliar les voreres fins a quatre metres i mig –actualment en tenen entre tres i tres i mig però en realitat només en són útils dos i mig–. Eliminar el trànsit en sentit muntanya per als vehicles que no són ni transport públic ni serveis. És a dir, deixar un únic carril bus, com havia proposat el districte. De baixada, deixar tres carrils, un dels quals multiús per a càrrega i descàrrega i per als transports públics. La idea no és la definitiva. Fins al 30 de març el districte espera rebre suggeriments dels ciutadans a través de correu ordinari a les oficines municipals, a la bústia del centre cívic del Pati Llimona o al correu electrònic de Ciutat Vella.

-----------------------------

Intensitat de trànsit
- Sentit mar: de 22.000 a 29.000 vehicles al dia
- Sentit muntanya: de 16.000 a 21.000 vehicles al dia
- Total: de 40.000 a 50.000 vehicles/dia
- En hora punta arriben als 2.000 vehicles l'hora en sentit mar, i 1.400 en sentit muntanya

Tipus de vehicles
- Turismes: 46%
- Motocicletes: 23%
- Taxis: 19%
- Comercials: 8%
- Autobusos: 2%
- Camions: 2%

Transports públics
- Dues línies de metro, L1 amb una estació i L4 amb dues estacions
- Quatre línies d'autobusos diürns: 17, 19, 40, 45 amb una freqüència de pas entre tots de 2 minuts en hora punta
- Una línia de bus nocturn: Nitbus 8

Les voreres
- Les amplades van de 3 a 3,5 metres

Vianants
- N'hi passen de 500 a 800 l'hora

--------------------------------------------------

«Volem que ho facin ben aviat»

Jordi Olmos treballa a la botiga de còmics Continuarà, al número 29 de la Via Laietana i assegura que els comerciants d'aquest carrer «no només estem d'acord en el projecte previst per a la Via Laietana sinó que volen que ho facin ben aviat perquè això farà que la zona sigui més comercial i més maca». Ben a prop, al número 23, la dependenta de Calçats Cubedo, Victòria Solé, afirma que «ampliar les voreres serà positiu per al comerç perquè ara aquest carrer produeix estrès, i no només pel soroll, també perquè no s'hi pot caminar». El dependent de la botiga Milar, del número 38, Valentí Roca, només el preocupa «la càrrega i descàrrega», ja que en aquest establiment es dispensen productes de gran volum –rentadores, neveres, televisors–. L'establiment té la porta oberta permanentment i reconeix que «el soroll que entra és horrorós». A la farmàcia del número 40, no només molesta el soroll: «Quan obren la porta entren el client i un núvol de fum», comenta la farmacèutica Anna Marquès. I hi afegeix: «Si treuen cotxes la gent no anirà tan de bòlit.» Carlos Estrada, dependent de La Boutique es mostra engrescat amb la iniciativa: «Tindrem més clients, més turistes, i més gent caminant per aquí.» No només les botigues mostren gran entusiasme amb la remodelació de la Via Laietana. Els bars i restaurants somien amb un carrer tranquil i amb terrasses. Ramón Càtedra, del cafè Càtedra, assegura: «Volem tenir unes bones voreres per posar terrassa.» Fidel Alba, del restaurant Casa Platero, manifesta que «si no redueixen el trànsit aquest carrer no té futur».

Només posen pegues al projecte els responsables de l'estanc del número 4, que no volen dir el seu nom: «S'han begut l'enteniment, el transport públic és insuficient, les voreres són prou amples i no hi ha cap problema per passar.»



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3495
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 19/02/2007 10:18

Santfeliuenc ha escrit:CLICK AQUÍ Y ESPERAIS 16 SEGUNDOS

Después de enterarse de los maléficos planes para Via Laietana y eso de reducirla a un carril el Doctor Clos Maligno dijo... :blah Saludos,
Sergio
Santfeliuenc en la firma ha escrit:_________________
Se ponga como se ponga el Dr. Maligno... al final habrá CERCANíAS por Gran Vía y por Diagonal

"... Non fuyades cobardes e viles criaturas, que es un solo caballero el que os acomete..."
Cada vez que veia tu firma pensaba ¿Quien es ese dr.Maligno? Parece que el misterio se resuelve... o no es el mismo?

¿Y la frase que esta en castellano antiguo debe estar sacada de Don Quijote, o algo asi, no?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23393
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/02/2007 11:34

Veig que no estic gens mal acompanyat en les meves idees:
Un servidor, [url=http://transport.cat/viewtopic.php?t=3991]en aquest altre fil[/url] ha escrit:Des de sempre, la Via Laietana m'ha semblat el carrer més gris, trist, pestilent i hostil de Ciutat Vella. Actualment hi ha cinc carrils (dos de baixada i dos de pujada, el del mig variant segons els girs a l'esquerra que toquin). Aquí una proposta de millora:

Ampliació de les voreres a cada banda per tal que quedin tres carrils. De pujada, un carril exclusiu per a bus, taxi i vehicles d'emergència i serveis i de baixada, dos carrils (eventualment, un d'ells bus i taxi). La Via Laietana és la continuació natural de Pau Claris cap al port, mentre que de pujada hi ha alternatives com el Pg. Picasso, Pg. Lluís Companys i Rda. St. Pere o Pg. St. Joan. Els carrers Jonqueres i Ortigosa també passarien a tenir un carril, d'acord amb el de pujada de la Via Laietana.

Les voreres més amples s'aprofitarien, entre d'altres, per a plantar-hi arbres. Així, crec que tot plegat faria que fos més agradable per als vianants i fins i tot podria agilitzar-hi una mica el transport públic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22848
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/02/2007 14:49

El que cal també, és una neteja de dalt a baix dels edificis, ja que, entre que són alts, la calçada estreta (més o menys), i la gran densitat de trànsit, vaig sentir a dir que era el carrer de Barcelona amb la proporció de contaminació química als edificis més alta. I això és molt corrosiu per aquests.



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimarts 20/02/2007 1:08

I, ja posats a fer, tirar a terra aquells edificis lletjos i els que no hi pinten res enmig de Ciutat Vella. Em refereixo a l'estil arquitectònic, que n'hi ha cada un... El que es va volguer fer quan s'obrí la Laietana a la seva època fou recrear un mini-Manhattan, una espècie de Wall Street a la barcelonina. I el van fer en el pitjor lloc de tots: al bell mig de la ciutat medieval... Allà s'hi hauria de fer quelcom més que remodelar l'urbanisme!!


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22848
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/05/2008 9:15

De EPC:

La Via Laietana estará 20 meses en obras a partir de julio del 2009


1. • El ayuntamiento optará, casi seguro, por 2 carriles de subida y 2 de bajada, a petición de los usuarios
2. • El proyecto ejecutivo se inicia este mes e incluye la conversión de una docena de calles en peatonales

PATRICIA CASTÁN
BARCELONA

Esta vez es la definitiva. Con el proyecto básico sobre la mesa perfilado, el ayuntamiento comienza este mes a elaborar el proyecto ejecutivo de la futura Via Laietana, que perderá un carril de tráfico para contar con al menos 4,25 metros de acera a cada lado. Finalmente, el ayuntamiento casi seguro se decantará por la fórmula de dos carriles de bajada y dos también de subida, a petición de algunas entidades de comerciantes y vecinos del entorno. Con el actual calendario, la obra comenzará en julio del 2009 y finalizará en febrero del 2011. Serán 20 meses de obras.
La concejala Itziar González, así como el propio alcalde Jordi Hereu, han mantenido recientes reuniones con entidades de la zona, partidarias de mantener el tráfico de coches particulares también en sentido ascendente. Y es que los planes iniciales, como avanzó en noviembre del 2005 EL PERIÓDICO, se basaban en mantener tres carriles de bajada y uno de subida de bus y taxis.
La edil del distrito admite que "el territorio reclama la fórmula del dos más dos", y está dispuesta a llevar a cabo este planteamiento estructural, que también cuenta con el favor de Hereu. No obstante, el consistorio se reserva la posibilidad de tomar una decisión final sobre la distribución de los carriles en el plazo de un par de años, en la recta final de las obras, cuando se proceda al pintado de los carriles.

TRASVASE Y
es que el grueso de la obra se centra en la ampliación de las aceras (a falta de encontrar ubicación para las motos que ahora las ocupan), el replanteamiento de los principales cruces y la pacificación de muchas pequeñas calles que desembocan en ella. "Lo importante es el trasvase de gente de un lado a otro", insiste González.
La concejala ha iniciado ya la rueda de encuentros con los responsables de los suministros y servicios de la zona, dado que la planificación de las afectaciones va a ser uno de los puntos complicados de la intervención urbanística. Con la intervención de comerciantes, vecinos y entidades se quiere acabar de consensuar el diseño básico que el ayuntamiento tiene sobre el papel para desarrollar todo el entorno. Se calcula que el proyecto ejecutivo estará listo hacia febrero del 2009, explica, de manera que la licitación se podrá hacer hacia la mitad del año. El objetivo es que en julio (o, más improbablemente, en otoño) del 2009 se inicien 20 meses de obras.
Los principales ejes peatonales se situarán de la avenida de la Catedral a Francesc Cambó, tras modificar posiblemente el acceso a los párkings y en la calle de Jonqueres, que se convertirá en un ramal directo en dirección al centro de Barcelona para los paseantes. Esa peatonalización obligará a que los carriles de subida de la Via Laietana lleguen a Urquinaona y, por tanto, a variar la distribución del tráfico en esta plaza.
La amplitud de las aceras de la vía incentivará también el acceso peatonal a Sant Pere més Baix y Sant Pere més Alt y de los ramales que rodean a Santa Caterina.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1837
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 19/03/2019 18:15

14 anys després de l'anunci de reforma de la Via Laietana, d'intens debat i diferents propostes fallides, ja tenim 2 propostes finalistes sobre la taula:
El més destacat: carril bus/taxi en ambdós sentits, carril de circulació només descendent, carril bici, voreres més amples i fanals "penjants" (cosa que estalviarà pals a les voreres).

El c/ Jonqueres i Pl. d'Antoni Maura passen a ser peatonals. Per tant, V. Laietana serà bidireccional per a busos/taxis en tota la seva extensió.


Salvem l'Estació de França!

marciruelos
N4
N4
Entrades: 78
Facebook: facebook.com/marciruelos
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: marciruelos » Dimarts 19/03/2019 21:58

No me gustan nada ninguna de las dos opciones. Teniendo en cuenta que se bajará la velocidad y habrá más tráfico por la eliminación de carriles, los carriles bici sobran, estorban, y las bicis podrían ir por los carriles para vehiculos. Es más, las bicis pueden ir haciendo zig zag por calles paralelas, cosa impensable para los coches en ese barrio. Con esas propuestas ni se ha pensado para la carga y descarga ni las molestias por eliminar un sentido de circulación. Además está el inconveniente de los cruces entre los carriles bici y las paradas de autobús.

Yo dejaría esa calle tal y como está, pero si realmente hay problemas de contaminación o ruidos, pondría un carril bus por sentido y un carril para el resto de vehiculos por sentido, más un carril (en uno de los 2 sentidos) para carga y descarga, contenedores (que ahora no hay), paradas de taxi, etc

Me sorprende que bcnencomu apueste tan bien por según que políticas de movilidad, pero las tenga que complementar con nuevos carriles bus inútiles y carriles bici inútiles a lo largo de Barcelona.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5253
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 20/03/2019 9:25

marciruelos ha escrit:los carriles bici sobran, estorban, y las bicis podrían ir por los carriles para vehiculos. Es más, las bicis pueden ir haciendo zig zag por calles paralelas
Si algo no tiene la Via Laietana, son calles paralelas...

Los proyectos presentados no me entusiasman, pero cierto es que hacer convivir las bicicletas con el único carril de circulación para coches me entusiasmaría aún menos (y apuesto que a los ciclistas habituales tampoco)

Por lo demás, tu idea de un carril bus y un carril para el resto por sentido, más el carril auxiliar para carga y descarga, en lo esencial no me desagrada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

adriaesc
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimecres 20/03/2019 11:50

És obvi que aquella zona requereix d'una millora. Les voreres són bastant estretes i un eixamplament és necessari. Ara bé, crec que aquesta millora no és la que volen ni els veïns ni els comerciants ni la resta de barcelonins. Limitant els carrils de pujada i baixada i inclús restringint-ne l'ús només aconseguiran crear retencions a la resta de la ciutat.
Aquesta reforma només podria ser factible en cas que el TP de Barcelona pugués absorbir tota la capacitat que deixaria de poder passar, i no és el cas. Per tant, per ara una solució intermitja com la que proposa en marciruelos podria ser factible. Els carrils bicis, atès que circular pel centre del barri sense problemes i a major velocitat, no són necessaris.



Gat_l-h
N4
N4
Entrades: 58
Ubicació: L'Hospitalet centre del centre

Entrada Autor: Gat_l-h » Dimecres 20/03/2019 14:05

Tot això està molt bé, però com arribaran els repartidors i altres serveis a demanda a la zona?



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”