Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Ganes de justícia

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 01/08/2008 0:08

Guigui ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
mikado ha escrit:Martes 29 de Julio
Decido hacerme un TRAM ahora que estoy de vacaciones desde Cornellà Centre a F.Macià. Voy a l'Hospitalet RENFE para coger un C4 con destino Sant Vicenç de Calders que pasa sobre las 12.05 con doble de UT-447. Hasta aquí nada destacable, entro en el vagón de cola de la primera unidad (que va de coña para el paso subterráneo de Cornellà) y patapam una colla de impresentables 4-6 sentados a lo largo de los asientos con los pies delante ocupando todo lo ocupable y más. Otros dos en el fuelle de intercomunicación de los vagones fumando y con perdón o meando o haciendo otra cosa . . . A todo eso añadir una especia de Blackberry a todo trapo con música bereber.

Al bajar en Cornellà busco y busco alguien de RENFE o vigilante pero . . . sólo estaba la taquillero-cafetera-croissantera.

Vamos bien y eso que era mediodía.
Lamentablemente esta gente que se queda entre los vagones fumandose sus canutos cada día es más habitual, y cómo nunca los pillan, pues aún lo hacen más. El problema es esta peste a porro que invade todo el vagón entero, aparte que si quieres cambiar de vagón te esperas a llegar a la estación y luego bajas y vuelves a subir, ya que ellos no se apartarán para ná!
Qualsevol dia em vindran ganes d'agafar un extintor i perfumar aquestes bèsties de Neandertal...
Aveure ara que passen interventors els hi foten una bona multa per no pagar (perquè casi segur que no paguen o paguen 1 zona) i també una altra per a fumar en un lloc prohibit!


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 01/08/2008 10:45

oriolp13 ha escrit:Aveure ara que passen interventors els hi foten una bona multa per no pagar (perquè casi segur que no paguen o paguen 1 zona) i també una altra per a fumar en un lloc prohibit!
- Niño, no lo vuelvas hacer que eso no está bien
- Perdone jefe, ya lo apago
[un minut després i l'interventor ja a l'altre cotxe]
- Qué Jose, ¿nos fumamos otro canutillo?

I així anar fent... al cap i a la fi, igualment de cada 50 viatges que faran, només en un trobaran interventor.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 01/08/2008 10:58

wefer ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Aveure ara que passen interventors els hi foten una bona multa per no pagar (perquè casi segur que no paguen o paguen 1 zona) i també una altra per a fumar en un lloc prohibit!
- Niño, no lo vuelvas hacer que eso no está bien
- Perdone jefe, ya lo apago
[un minut després i l'interventor ja a l'altre cotxe]
- Qué Jose, ¿nos fumamos otro canutillo?

I així anar fent... al cap i a la fi, igualment de cada 50 viatges que faran, només en un trobaran interventor.
L'única manera de solucionar això és posar un segurata a dins dels trens, com fan al metro, que cada 3 vagons n'hi hagués un. Potser només estant allà ja dissuardirien els que els hi venene ganes de fumar


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 01/08/2008 13:21

Segurates als trens???

No home, els segurates són elemens disuasoris de tranquils afeccionats que fan fotos als trens. Que s'han cregut aquests tios armats amb càmeres digitals i targes sd . Home ¡¡¡¡ :boig



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 01/08/2008 13:24

oriolp13 ha escrit: L'única manera de solucionar això és posar un segurata a dins dels trens, com fan al metro, que cada 3 vagons n'hi hagués un. Potser només estant allà ja dissuardirien els que els hi venene ganes de fumar

Segur??????

Aixó va passar fa un mes i mig a l'estació de la Torrassa de la L1:
http://es.youtube.com/watch?v=CkzIFDhyF1E
http://es.youtube.com/watch?v=pU7zX4_o6WM


Com que aquestes coses no l'eviten?
Són tant tontos els 'nengs'que van gravar el video,que la policia els ha pillat,peró solament els ha dit que no ho fessin mès,i apa en llibertat tornen a estar >:(



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 03/08/2008 17:43

Avui un individu ha sortit de Bac de Roda i un cop travessades les barreres no se li acut cap altra cosa que tornar a entrar, això si, saltant per damunt (no son torniquets) i no se si també donant-li una puntada de peu, ja que he sentit un cop. He vist molts cops a gent colant-se, però mai colar-se perquè si.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Diumenge 03/08/2008 23:49

Avui al regional Lleida-Barcelona que surt a les 15:45 de Lleida a l'alçada de Tarragona hi havia un bon home fumant... Al mig del vagó! Era a l'altra punta de vagó però m'ha arribat el flaire de tabac i li he cridat "Està prohibit fumar, eh?" a la qual cosa ha respost "¿Qué?" i li he fet signes. Ha dit "¿Te molesta?", li he dit que sí i ha dit "¡Pues te jodes!" i ha començat a despotricar. El millor és que al cap de 2 o 3 minuts ha baixat a Tarragona. Tant li costava esperar 5 minuts per fumar?


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 04/08/2008 0:07

Avui sobre las 14 horas al vestibul sortida al mercat de Sant Antoni de la L2, un usuari ha posat la tarjeta, i derrera de ell han pasat 5 personas (per nombrar-les d'alguna manera) amb la tarja T-Cuelas.

Es de destacar que aquesta estació fa pocs dies s`ha remodelat el tronc de peatge treient els tradicionals torniquets i posan las barreras de vidre.

Segons semble el sistema te eficacia nula, doncs han pasat tots cinc aguantat la porta amb una ma un dels incivics, sense cap mena de problema.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dilluns 04/08/2008 8:27

foronda 141 ha escrit:Avui sobre las 14 horas al vestibul sortida al mercat de Sant Antoni de la L2, un usuari ha posat la tarjeta, i derrera de ell han pasat 5 personas (per nombrar-les d'alguna manera) amb la tarja T-Cuelas.

Es de destacar que aquesta estació fa pocs dies s`ha remodelat el tronc de peatge treient els tradicionals torniquets i posan las barreras de vidre.

Segons semble el sistema te eficacia nula, doncs han pasat tots cinc aguantat la porta amb una ma un dels incivics, sense cap mena de problema.

Salutacions.
Això és el pa de cada dia, encara gràcies que només eren 5! Jo ho he vist fer amb 10 o més. Però per suposat, segons TMB, aquest sistema de validadores és "el més efectiu".


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dimecres 06/08/2008 17:25

foronda 141 ha escrit:Avui sobre las 14 horas al vestibul sortida al mercat de Sant Antoni de la L2, un usuari ha posat la tarjeta, i derrera de ell han pasat 5 personas (per nombrar-les d'alguna manera) amb la tarja T-Cuelas.

Es de destacar que aquesta estació fa pocs dies s`ha remodelat el tronc de peatge treient els tradicionals torniquets i posan las barreras de vidre.

Segons semble el sistema te eficacia nula, doncs han pasat tots cinc aguantat la porta amb una ma un dels incivics, sense cap mena de problema.

Salutacions.
Home per a colar-se en un torniquet com a molt hi caben dos persones, mentre que la barrera de portes de vidre, m'imagino que mentre bloquegin la fotocèl·lula es pot colar tot quisqui.
Fa bastant (molt de temps) vaig veure a vall d'hebron (L3) com una colla potser d'uns 10 ó 12 practicaven la disciplina olímpica de salt sobre el torniquet, el líder fent un crit de guerra (rot) per celebrar la victòria, i aquí lo més xocant: el taquiller de TMB a la seva garita sense fer ni mu.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 06/08/2008 17:44

És increïble l'incíviques que poden arribar a ser les persones, també el taquiller per no fer res, permetent que facin barbaritats >:( .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/08/2008 0:15

orig440 ha escrit:És increïble l'incíviques que poden arribar a ser les persones, també el taquiller per no fer res, permetent que facin barbaritats >:( .
I què voleu que faci? Com a màxim, pot avisar els segurates i la brigada d'interventors (aneu a saber on paren) perquè interceptin l'escamot de neandertals.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 10/08/2008 13:26

orig440 ha escrit:És increïble l'incíviques que poden arribar a ser les persones, també el taquiller per no fer res, permetent que facin barbaritats >:( .
No és culpa del taquiller.
Pensa que actualment a TMB la seguretat és pràcticament nul·la, ja que en molts moments tota la presència que hi ha d'agents de seguretat és de 4 per línia... i moltes vegades ni tan sols això. Fes comptes, i entendràs per què ningú s'atreveix a fer res contra un grup de 12 persones... si són gairebé tant nombrosos com tota la plantilla de seguretat disponible en aquell moment a tot el metro de Barcelona!!!

Resumint: si no passen més coses és perquè encara hi ha gent amb cap, no pas perquè hi hagi mitjans per evitar-ho. Això sí, el dia que passi alguna cosa greu, aleshores tothom a lamentar-se i els polítics a anunciar mesures. Tant de bo no es doni el cas.



Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dilluns 11/08/2008 14:47

Ahir vaig fer un tres en un: entro a Gorg i un individu fumant dins el vagó. Després, a l'alçada de Clot, dos nois, un demanant caritat ("por favor, soy seropositivo"... es deu haver fet seropositiu puntxant-se amb els diners que li donen, no et fot!) i un altre que l'acompanyava i duia una bossa on suposo que desaven els diners, i quan surto a Sagrada Família... un altre imbècil d'uns 50 anys fumant a les escales mecàniques! Vaig anar a buscar un agent de seguretat que hi havia al vestíbul per explicar-li, però ni tan sols em va deixar explicar què havia vist: em va interrompre diversos cops per dirigir-se a altra gent (havent estat jo el primer, ja que no hi havia ningú quan li vaig començar a explicar) i va demostrar total passotisme pel tema. Total, me'n vaig anar a casa indignat perquè ni tan sols m'havia escoltat.

Ara, això no quedarà així, penso posar una queixa a TMB si més no perquè li caigui algun avís a aquest segurata inútil.

Sóc jo o cada dia hi ha més gent que fuma dins del metro? Els últims mesos n'he vist força, i fa un any viatjava bastant més i gairebé no veia ningú fumant.


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 12/08/2008 11:19

Penso el mateix, des de fa un temps veig molta mé sgent fumant al metro que avanç, també a conicidit força amb l'estiu, i gran part de la gent que veig fent-ho es turista. Veurem ara la resta de l'any si la cosa torna a la normalitat o no.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 18/08/2008 15:09

Ahir, en l'últim tren que feia el trajecte Ribes-L'Hospitalet, els de darrere fumant (van comentar d'anar a fumar de dos en dos no se on... almenys no ho van fer allà). Després, un parell de nois amb els peus damunt dels seients i per acabar-ho de rematar, a Vic puja una dona, es treu les sabates, i peus damunt del seient del davant TOT el trajecte (jo vaig baixar a Sant Andreu Arenal i encara els tenia allà).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/08/2008 16:55

aim ha escrit:a Vic puja una dona, es treu les sabates, i peus damunt del seient del davant TOT el trajecte (jo vaig baixar a Sant Andreu Arenal i encara els tenia allà).
Això, si no hi ha massa gent i, per tant, prou seients lliures, encara em sembla acceptable, ja que aquella dona va tenir prou cura per no embrutar els seients. Mentre els peus no fessin pudor, és clar...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 18/08/2008 17:16

De gent n'hi havia... de fet, n'hi havia dempeus i tot.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/08/2008 17:21

aim ha escrit:De gent n'hi havia... de fet, n'hi havia dempeus i tot.
Aleshores, jo m'hi hauria dirigit i, una de dues: o li ho demanava abans, o m'hi asseia directament. Ja és tenir barra!

Una altra versió del personal que posa bosses i motxilles al seient del costat sense importar-li un rave si hi ha gent que va dreta a causa d'això.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 18/08/2008 17:46

A la C3 és molt habitual que la gent es tregui les sabates, una nefasta costum, però que quasibé és el plat de cada dia.
Au revoir :hola .



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”