Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

La plaga continua

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/10/2011 15:02

De Rodalies de Catalunya:

Línia R16
14/10/2011 14:54h
Tren Tortosa (13:24) - Est França (15:52) circula amb 25 minuts de demora com a conseqüència d'actes incívics a l'interior del tren.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 14/10/2011 16:27

aquest fil no consistia en dir les mostres d'incivisme que haviem vist?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/10/2011 18:20

Si us sembla que hem de filar prim entre mostres d'incivisme que hem vist i mostres d'incivisme de les quals ens hem assabentat sense veure-les, endavant...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 14/10/2011 19:20

al principi, aquest fil es feia servir per denunciar i debatre els actes incívics dels quals érem testimonis. D'això s'ha passat a un còpia/enganxa de les incidències d'incivisme de les webs. D'aquí venia la meva pregunta.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/10/2011 19:25

És cert que s'ha convertit en un copia i enganxa, i el principal impulsor n'he sigut jo. Però ha estat precisament en aquest esperit de denúncia, per a fer veure que el problema és greu i molt estès. Com que ningú que hauria de fer-ho sembla voler-hi ficar mà per a solucionar-ho, faig ús del meu dret a la rebequeria.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 14/10/2011 19:33

doncs la sol.lució es senzilla; canviar el títol del fil de "Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publics?" per " Mostres d'incivisme als Transports Públics"



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 15/10/2011 0:06

Fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/10/2011 19:04

De Rodalies de Catalunya:

Línia R11
19/10/2011 18:20h
Tren Bcn Sants (17:16) - Cerbere (20:00) circula amb demora de 35 minuts per actes incívics en estació d'origen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dimecres 26/10/2011 22:47

http://www.324.cat/noticia/1435666/cata ... s-viatgers


Barcelona
FGC es personarà com a part perjudicada per una agressió homòfoba contra tres viatgers
Redacció Actualitzat a les 17:49 h 26/10/2011
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) es presentarà com a part perjudicada en les actuacions judicials per una agressió presumptament homòfoba contra tres viatgers. Segons ha informat la mateixa companyia, els fets van passar el 15 de maig a l'estació de l'Hospitalet-Avinguda Carrilet, situada a prop de les discoteques de la zona Femades. Tres usuaris esperaven el ferrocarril quan van rebre insults, consignes homòfobes i fins i tot agressions per part d'un altre usuari, segons van denunciar als Mossos d'Esquadra. Els Mossos d'Esquadra van detenir el presumpte responsable dels fets.
L'agressió es va produir un diumenge a primera hora del matí en una estació pròxima a les discoteques de la zona de Femades, al terme municipal de l'Hospitalet. El jutge prendrà declaració als tres joves agredits el 30 de novembre. Segons assegura l'ACN, FGC aportarà les imatges que van enregistrar les seves càmeres de l'estació.

Els veïns del barri Centre de l'Hospitalet, la zona habitada més pròxima, fa anys que denuncien les molèsties que provoquen els clients, així com les seves conductes incíviques.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 09/11/2011 23:56

Avui estava a l'R2 i hi havia un noi que tenia posada música al mòbil. He sentit com una noia francesa li preguntava a la senyora del costat, en castellà amb accent francès: "¿Aquí se permite poner música en los trenes? En Francia te multan por eso..."

Que cadascú n'extregui les seves conclusions.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 10/11/2011 0:27

Sagrerenc ha escrit:Avui estava a l'R2 i hi havia un noi que tenia posada música al mòbil. He sentit com una noia francesa li preguntava a la senyora del costat, en castellà amb accent francès: "¿Aquí se permite poner música en los trenes? En Francia te multan por eso..."
Els francesos millor que no donin lliçons de civisme que allà la cosa la tenen igual o pitjor que aquí! Això si, es creuen que estan per sobre de tothom. Dic això tenint molt clar que aquí estem més a la selva que a la civilització, però lliçons les justes! >:(

Podria fer una cerca ràpida de coses increïbles que han passat en trens francesos per no parlar ja directament dels problemes amb l'incivisme que tenen al RER de París.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/11/2011 22:08

De Twitter:

R1: #rod1 Un gilipolles fuma dins del tren, passen els de seguretat i no diuen res! A quin país estem? via @francescgg:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 03/12/2011 12:18

Avui he "patit" l'incivisme i per partida doble. Primer, sortint de l'estació de Castellbisbal, un home africà s'ha posat al davant de la meva validadora de sortida dient que el deixés passar a ell primer (per colar-se), i després passés jo (surrealista total). Com és lògic li he dit que no i m'he aturat a la sortida de la validadora fins que la porta s'ha tancat. Una estona més tard, aquest cop a Martorell, m'he trobat amb un altre home que també es volia colar, aquest cop jo entrava i ell també ho volia fer, amb una bicicleta i tot! Aquest cop també l'he parat però no ha servit de res, perquè la porta de la validadora que he utilitzat s'ha quedat oberta i al final ha pogut passar. A sobre en aquest moment a l'estació hi havia tres guàrdies de seguretat, tots al costat de les toperes, on hi ha una caseta. He estat a punt d'anar a queixar-me a un d'ells, però llavors he vist com un home africà li ha dit alguna cosa que no he aconseguit entendre i el guàrdia li ha respost amb una actitud de "chulo", i he preferit deixar-ho estar perquè encara em tocaria rebre.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 03/12/2011 14:02

Fa pocs dies, a la sortida de Pl. Catalunya, un noi d'uns 18 anys i amb males pintes volia sortir darrere meu per la validadora.
En adonar-me'n, em vaig aturar en sec un cop passada la porta de vidre però encara dintre dels sensors per a que la màquina es tanqués, quan el noi, encara que no gaire violentamenten, em va empentar per poder passar.
Per si no fos bastant, un cop al vestíbul em va seguir fins que vaig entrar al Metro, dient "Uhh... S'ha cabreao la nenazaa".



Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Dissabte 03/12/2011 20:56

L´altre dia un grupet de joves es dedicava a pintar de colorins una 447 direcció Martorell. Perquè no es pinten les seves cares?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/12/2011 16:56

De Rodalies de Catalunya:

Línia R3
10/12/2011 15:54h
Tren La Tour de Carol 13:47 L`Hospitalet 16:47 circula amb 40 minuts de demora per actes incívics
Aquest tren a l'arribar a Vic modificarà el seu recorregut fent parada a totes les estacions


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/12/2011 19:27

De Rodalies de Catalunya:

Línia R4
10/12/2011 19:22h
Tren Manresa 17:02 Sant Vicenç de Calders 19:40 circula amb 15 minuts de demora per actes incívics.
Aquest tren es troba detingut al Papiol per actes incívics, s'està esparant la arribada de les forces d'ordre públic.

Una explicació més concreta dels fets a Twitter:

R4: Debo esperar 20 mn a que 2 terminen de pelear en tren de #rod4 ? no pueden dejarlo para luego? PuFffff via @hichnasya:
2 minutes ago via twitterfeed


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 24/12/2011 20:23

Ahir a la nit vaig agafar l'N3 que surt de l'Av. Cardenal Reig a les 03.20. Resulta que en el trajecte anterior algú havia llençat ous al vidre del davant i el conductor tenia dificultats per veure bé. El conductor va haver de parar un parell de minuts davant de la font de l'Av. Sant Ramon Nonat per netejar el vidre.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/01/2012 20:17

De Rodalies de Catalunya:

Línia R11
02/01/2012 19:43h
Tren Bcn Sants (19.16) - Portbou (22.02) circula amb 30 minuts de demora amb motiu d'actes vandàlics al tren.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/01/2012 19:44

De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
Línia R2 Nord
03/01/2012 19:19h
Tren de Granollers Centre (19:12) a Castelldefels (20:14) avui no circula per actes vandàlics al tren.
Els viatgers poden fer servir tren posterior direcció Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”