Suggeriments i reclamacions als transports: funcionen?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Feu sovint reclamacions o suggeriments als transports?

Si, moltes
3
21%
De tant en tant
2
14%
Alguna
5
36%
No, no serveixen per res
3
21%
Altres (expliqueu)
1
7%
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Suggeriments i reclamacions als transports: funcionen?

Entrada Autor: metring » Dijous 09/10/2008 22:15

M'han contestat per dues reclamacions que vaig fer fa uns mesos. Servirà o no?
Fitxers adjunts
img003.jpg
img003.jpg (195.98 KiB) Visualitzat 3008 cops



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/10/2008 23:59

La resposta és clara: en altres paraules, han dit "tu ves reclamant, que nosaltres no hi farem res perquè no ens dóna la gana". O, com és possible que altres operadors sí que són capaços?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/11/2008 19:41

Ara la gent comença a reclamar més:

http://www.3cat24.cat/noticia/337143/ca ... -any-i-mig

Barcelona

Els usuaris de Rodalies Renfe han presentat 370.000 reclamacions en un any i mig

Actualitzat a les 16:19 h 28/11/2008

L'evolució de les reclamacions dels usuaris de Rodalies Renfe reflecteixen que els últims mesos no s'han aconseguit rebaixar els retards, i que aquesta tardor fins i tot s'ha registrat una augment de les queixes. Des que es va instaurar el servei de devolució expres, el juny del 2007, s'han fet unes 370.000 reclamacions. Els que més es queixen són els usuaris de la línia de Vic.

Aquest octubre han reclamat uns 18.000 viatgers, mentre que al setembre ho van fer 14.000. No és la xifra més alta, perquè al juny d'aquest mateix any n'hi van haver 25.000, però és equiparable als nivells de l'estiu del 2007, quan encara es feien les obres del TGV a prop de Sants.

El cap de gabinet de Rodalies, Jesús Pozo, assegura que l'índex de puntualitat dels trens ha pujat un punt, per sobre del 92%, i que la devolució expres no supera el 0,2% dels viatgers. Si es mira per línies, aquest 2008 la de Vic ha acumulat unes 60.000 reclamacions, mentre que la de Mataró, que té quatre vegades més usuaris, n'ha registrat la meitat: unes 32.000.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 28/11/2008 20:05

El cap de gabinet de Rodalies, Jesús Pozo, assegura que l'índex de puntualitat dels trens ha pujat un punt, per sobre del 92%, i que la devolució expres no supera el 0,2% dels viatgers.
Quan algú entrevista algun d'aquests personatges, podria fer el favor de preguntar-li què entén per "puntualitat"? Concretament, fins a quants minuts de retard sobre l'horari previst considera Renfomentadif que un tren és "puntual"? Perquè em fa molt l'efecte que aquí hi ha algú que vol reinventar el diccionari.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 30/11/2008 1:30

Guigui ha escrit:La resposta és clara: en altres paraules, han dit "tu ves reclamant, que nosaltres no hi farem res perquè no ens dóna la gana". O, com és possible que altres operadors sí que són capaços?
Ja és més complerta que una que em va contestar la Generalitat que vaig posar per el pèssim servei de La Vallesana a l'agost.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Diumenge 30/11/2008 9:36

Fa anys en els trens de rodalies es considerava puntual fins a 5 minuts de retard.

En qualsevol cas una puntualitat del 92% significa que un de cada 10 viatges és a dir, en una setmana lectiva almenys un dels desplaçaments té festa, més tenint en compte la major puntualitat que tindrà el servei en hores de menys moviment de trens.
Guigui ha escrit:
El cap de gabinet de Rodalies, Jesús Pozo, assegura que l'índex de puntualitat dels trens ha pujat un punt, per sobre del 92%, i que la devolució expres no supera el 0,2% dels viatgers.
Quan algú entrevista algun d'aquests personatges, podria fer el favor de preguntar-li què entén per "puntualitat"? Concretament, fins a quants minuts de retard sobre l'horari previst considera Renfomentadif que un tren és "puntual"? Perquè em fa molt l'efecte que aquí hi ha algú que vol reinventar el diccionari.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 17/10/2009 12:26

http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... 92413.html

Adif respon, però no informa

16/10/09 02:00 - CECÍLIA LLESUY. LA POBLA DE SEGUR (PALLARS JUSSÀ) email protegit

En la meva carta Consigna inoperant vaig explicar el meu problema pel fet que l'estació Lleida-Pirineus no tingui activada la consigna per poder-hi deixar l'equipatge. Després de la publicació de la carta han estat moltes les persones que m'han explicat haver patit el mateix problema però que no havien fet cap reclamació per desconeixement, o simplement, per no perdre el temps inútilment. Segons un recent estudi, assessorat pel Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya, el 55% de catalans no saben com presentar una queixa. La gran majoria opta per la resignació, i aquesta alimenta el peix que es mossega la cua: l'usuari calla, el responsable fa veure que tot va bé, i quan algú es queixa diuen que es tracta d'un fet puntual i es queden tan amples. Adif ha contestat puntualment la meva reclamació del 2 de setembre, però la informació ha estat nul·la; diu: «Sentim les molèsties que ocasiona que actualment no es presti servei de consignes a l'estació de Lleida i expressem les nostres disculpes.» Arran de la meva carta, diputats/des han presentat una proposta de resolució al nostre Parlament instant el govern de la Generalitat que reclami al Ministerio de Fomento (de qui depèn Adif) que Renfe instal·li totes les mesures de seguretat necessàries per donar als usuaris de l'estació de ferrocarrils de Lleida-Pirineus el servei de consigna per a equipatges. Ara, només cal que el govern català faci el que li pertoca.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Divendres 23/09/2011 13:13

Me llega hoy una reclamacion que puse en la B8 (sarbus), hace ya la tira y media... la contestacion de territori i sostenibilitat, si cabe mas escueta que cuando estava el tripartito en el gobierno de la gene... ¿ahorro de tinta? Fechada el dia 1 del corriente en la carta, y me llega ayer dia 22... 3 semanas una triste contestacion de barcelona a castellar, y certificado... para eso que lo pongan como ordinario, que igual llega antes y todo, y de paso ahorran en franqueo postal. Hemos pasado de la palmadita en la espalda, a que te digan "aguantate"...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 23/09/2011 13:55

fcuevas27 ha escrit:3 semanas una triste contestacion de barcelona a castellar, y certificado... para eso que lo pongan como ordinario, que igual llega antes y todo, y de paso ahorran en franqueo postal.
El magnífico servicio de correos que tenemos en Castellar... te pondré un ejemplo: cuándo vivía en Castellar, si pedía una devolución exprés por internet a RENFE, debía contar que me tardaría almenos dos meses en qué me llegara la carta. Ahora, que vivo en Barcelona, unas tres semanas a lo más tardar.

Y que llegue, que no pase cómo a un pintor de Matadepera que le debía llegar un cuadro por correos no precisamente barato que nunca le llegó...



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”