Trens, autobusos, cotxes, etc., que van fracasar

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Re: Trens, autobusos, cotxes, etc., que van fracasar

Entrada Autor: escursso » Dimarts 29/07/2008 10:34

Les locomotores de Renfe serie 4000 (340) no van acabar la seva vida útil, ja que per falta de coneixements o diners per a manteniment per part de Renfe, les van haver de retirar del servei abans del previst, tenien molts problemes amb la transmissió hidràulica i totes trencaven per allà.
Les màquines eren guapíssimes i molt potents.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3152
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 12/08/2008 13:48

escursso ha escrit:Les locomotores de Renfe serie 4000 (340) no van acabar la seva vida útil, ja que per falta de coneixements o diners per a manteniment per part de Renfe, les van haver de retirar del servei abans del previst, tenien molts problemes amb la transmissió hidràulica i totes trencaven per allà.
Les màquines eren guapíssimes i molt potents.
Mentre les van destinar a allò per a què havien estat dissenyades i construides (llargs i pesats expressos a 100 Km/h) i amb un manteniment acurat "a la alemanya" van anar com un rellotge suís. Eren la versió "espanyola" de la V200 de la DB, amb dos motors de 16 cilindres de 2000 CV cadascun, enlloc dels de 12 cilindres i 1000 CV cadascun de les alemanyes. Derivades de les V200 també hi ha(via) les 2000 Talgo, 352 UIC.

Quan les van començar a maltractar i a fer-les un manteniment "a l'espanyola" el carro va anar pel pedregar. Especialment crític va ser destinar-les a fer trens col·lectors a tipus 60 Km/h. Precisament a aquesta velocitat canviava la relació d'engranatges. Pels continus canvis s'escalfava massa la caixa de canvis (*) i al final, "cascava" la transmissió.

* Transmissió hidromecànica, pràcticament idèntica a la de les locomotores 2000 Talgo o sèrie 352 en matriculació UIC, que han funcionat molts anys molt bé, gràcies al curós manteniment i dedicació específica de serveis que els han donat.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 18:20

Les 440 chopper, per mal comportament d'aquest sistema envers aquest estil de material.
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 10/09/2008 15:59

genissimon ha escrit:Si no recordo malament el fuego era una "evolució" del R-18, amb els mateixos motors i plataforma.

El "senzill" tenia poc motor (2.0 gasolina) per a un esportiu i el turbo (bruto, a l'època) si no recordo malament era bastant car i difícil de conduir de pressa (coses del turbo amb carburador).

Salut !!
awe ha escrit:Ma mare va tenir un Renault Fuego 2.0. El va tenir com uns 10 o 12 anys, i no se li va espatllar mai res de res, i venia força ben equipat per l'època. Va sortir boníssim i era còmode en trajectes llargs, però se'n veien poquíssims. Oi que no n'hi va haver mai gaires?
el problema principal de la versió turboalimentada era la potència que donava per al poc pes relatiu del cotxe. Quan el feies pencar, a vegades, literalment, el cotxe no tocava el terra.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/09/2008 18:49

Això mateix de no tocar al terra li va passar a un Fiesta Sport, que ràpidament va ser substituït pel XR3.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”