Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Quins programes fan servir les empreses de transports?
Quins programes fan servir les empreses de transports?
Obro aquest fil, per parlar de quins programes fan servir a les empreses de transports. Sabem el sistema operatiu (normalment Windows XP), que apareix a Canal Metro, a les MAE's (sobretot, es veuen les finestres de quan peten). Coneixeu els programes?
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Fa pocs dies, a les pantalles del Canal Metro, sortia una bonica pantalla amb el logo de Quicktime, no sé si d'error o d'actualització. Per tant, entenc que fan servir aquest reproductor per passar els vídeos.
El sistema operatiu, amb gairebé tota seguretat, és Windows XP.
El sistema operatiu, amb gairebé tota seguretat, és Windows XP.
Per l'aspecte de les icones jo diria que és un Windows 2000.wefer ha escrit:El sistema operatiu, amb gairebé tota seguretat, és Windows XP.
Fa una mica més d'un any vaig anar a demanar informació sobre abonaments de regionals a l'estació de Sants i usaven Windows 95/98. Val a dir que l'aplicació de consulta de la informació l'executaven sota MS-DOS.
«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»
Les MAE de TMB van amb Windows XP. Avui a Pg de Gràcia la que només accepta targetes s'estava reiniciant.
Comentar per cert que avui el 9000 que he agafat tenia error amb lletres blanques i fons negre a les pantalles.
Comentar per cert que avui el 9000 que he agafat tenia error amb lletres blanques i fons negre a les pantalles.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ja, però el que preguntava era els programes, no els sistemes operatius, que ja se'ns fa familiar veurel's quan peta alguna màquina
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
quiero dar mi granito de arena:
Si decis windows 2000 podria que se ejecutarabajo RDP usando Terminal Server...y porque... usar ICA (Citrix)
Si decis windows XP, también podria ser la versión para Think clients (windows XP embbebed)
Si decis windows 2000 podria que se ejecutarabajo RDP usando Terminal Server...y porque... usar ICA (Citrix)
Si decis windows XP, también podria ser la versión para Think clients (windows XP embbebed)
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Quan vaig tenir l'oportunitat de visitar el CTC de FGC, vaig fotografiar gairebé tots els monitors que allí hi havia. Per això, ara he pogut investigar alguns dels programes que fan servir.
- Sistema operatiu: Windows en tots els casos que vaig poder comprovar. En molts vaig poder comprovar que era XP, en altres no estaria segur de quina versió és encara que tenia pinta de Windows 2000. En alguns casos el sistema operatiu estava en castellà i en altres en anglès .
- Ofimàtica: Microsoft Office. En desconec la versió.
- Antivirus: Norton.
- La megafonia es gestiona amb el programa "Optimus - SMP": http://www.fenitel.es/revista/70/opvimus.pdf
- La senyalització i posició dels trens és de Dimetronic: http://www.dimetronic.es/
- El Funicular de Vallvidrera es controla amb el software de "freyag-stans": http://www.freyag-stans.ch/index.php?id=10&L=1
- Les MAEs es controlen amb software de SICE, que permet veure des del CTC qualsevol aspecte de cada màquina particular: http://www.sice.com/
- També vaig poder veure que utilitzen el servidor d'ordinadors remots VNC i un programa anomenat Exceed (en la part de gestió elèctrica)
- La resta d'aplicacions que vaig veure semblaven aplicacions pròpies de FGC, una de les quals anomenada "Plastic v2". Desconec exactament per què serveix, però especulo que poden ser el nom del paquet d'aplicacions fetes a mida per a FGC.