Quins programes fan servir les empreses de transports?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Quins programes fan servir les empreses de transports?

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/10/2008 23:11

Obro aquest fil, per parlar de quins programes fan servir a les empreses de transports. Sabem el sistema operatiu (normalment Windows XP), que apareix a Canal Metro, a les MAE's (sobretot, es veuen les finestres de quan peten). Coneixeu els programes?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/10/2008 10:21

Fa pocs dies, a les pantalles del Canal Metro, sortia una bonica pantalla amb el logo de Quicktime, no sé si d'error o d'actualització. Per tant, entenc que fan servir aquest reproductor per passar els vídeos.
El sistema operatiu, amb gairebé tota seguretat, és Windows XP.



Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dijous 16/10/2008 13:08

wefer ha escrit:El sistema operatiu, amb gairebé tota seguretat, és Windows XP.
Per l'aspecte de les icones jo diria que és un Windows 2000.

Fa una mica més d'un any vaig anar a demanar informació sobre abonaments de regionals a l'estació de Sants i usaven Windows 95/98. Val a dir que l'aplicació de consulta de la informació l'executaven sota MS-DOS.


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 17/10/2008 23:16

Les MAE de TMB van amb Windows XP. Avui a Pg de Gràcia la que només accepta targetes s'estava reiniciant.

Comentar per cert que avui el 9000 que he agafat tenia error amb lletres blanques i fons negre a les pantalles.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 18/10/2008 0:49

Ja, però el que preguntava era els programes, no els sistemes operatius, que ja se'ns fa familiar veurel's quan peta alguna màquina :?



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dissabte 18/10/2008 11:37

quiero dar mi granito de arena:

Si decis windows 2000 podria que se ejecutarabajo RDP usando Terminal Server...y porque... usar ICA (Citrix)

Si decis windows XP, también podria ser la versión para Think clients (windows XP embbebed)


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 19/10/2008 18:08

Quan vaig tenir l'oportunitat de visitar el CTC de FGC, vaig fotografiar gairebé tots els monitors que allí hi havia. Per això, ara he pogut investigar alguns dels programes que fan servir.
  • Sistema operatiu: Windows en tots els casos que vaig poder comprovar. En molts vaig poder comprovar que era XP, en altres no estaria segur de quina versió és encara que tenia pinta de Windows 2000. En alguns casos el sistema operatiu estava en castellà i en altres en anglès :?.
  • Ofimàtica: Microsoft Office. En desconec la versió.
  • Antivirus: Norton.
  • La megafonia es gestiona amb el programa "Optimus - SMP": http://www.fenitel.es/revista/70/opvimus.pdf
  • La senyalització i posició dels trens és de Dimetronic: http://www.dimetronic.es/
  • El Funicular de Vallvidrera es controla amb el software de "freyag-stans": http://www.freyag-stans.ch/index.php?id=10&L=1
  • Les MAEs es controlen amb software de SICE, que permet veure des del CTC qualsevol aspecte de cada màquina particular: http://www.sice.com/
  • També vaig poder veure que utilitzen el servidor d'ordinadors remots VNC i un programa anomenat Exceed (en la part de gestió elèctrica)
  • La resta d'aplicacions que vaig veure semblaven aplicacions pròpies de FGC, una de les quals anomenada "Plastic v2". Desconec exactament per què serveix, però especulo que poden ser el nom del paquet d'aplicacions fetes a mida per a FGC.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 22/10/2009 0:30

Definitivament, les MAEs de TMB van amb Windows :D :
Fitxers adjunts
Imagen044.jpg
Imagen044.jpg (37.46 KiB) Visualitzat 4009 cops
Imagen039.jpg
Imagen039.jpg (56.23 KiB) Visualitzat 4010 cops



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”