Enquesta de Mobilitat FoTraCat 2009

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Quin és el vostre mitjà de transport habitual?

Automòbil propi
6
24%
Automòbil compartit (carsharing)
0
No hi ha cap vot
Motocicleta pròpia
0
No hi ha cap vot
A peu (inclou opcions tipus patins, skateboard, etc.) :-D
6
24%
Bicicleta pròpia o llogada (tipus bicing)
1
4%
Autobús urbà (com MOHN, TMB, TUSGSAL, etc.)
1
4%
Autobús interurbà (recorreguts tipus Mataró-Barcelona, etc.)
1
4%
Autocar (recorreguts més llargs, tipus Barcelona-Girona, etc.)
0
No hi ha cap vot
Metro
5
20%
Rodalies Renfe
1
4%
Mitja Distància Renfe
0
No hi ha cap vot
Tram
0
No hi ha cap vot
Ferrocarrils de la Generalitat
1
4%
Combinació de diversos sistemes ferroviaris (per exemple, agafeu aquesta opció si preneu diàriament Tram i Metro)
2
8%
Altres (expliqueu)
1
4%
 
Vots totals: 25
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Enquesta de Mobilitat FoTraCat 2009

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 06/01/2009 2:16

Hola!

Fem un estudi sobre els hàbits de mobilitat dels foraires. Escolliu quin és el vostre mitjà de transport habitual (definim habitual com el que prenem els dies laborables ó 2 de cada 3 vegades).

Vejam què surt. Comentaris, els que vulgueu.

Començo: jo utilitzo l'automòbil de forma habitual per motius de feina.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/01/2009 11:38

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Fem un estudi sobre els hàbits de mobilitat dels foraires. Escolliu quin és el vostre mitjà de transport habitual (definim habitual com el que prenem els dies laborables ó 2 de cada 3 vegades).

Vejam què surt. Comentaris, els que vulgueu.

Començo: jo utilitzo l'automòbil de forma habitual per motius de feina.

Salut!
Hola!

bona la idea de l'enquesta, però et suggereixo que possis més d'una opció, perque molts agafem més d'una ;)



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimarts 06/01/2009 11:54

Jo, ara per ara utilitzo predominantment el cotxe per anar a treballar, i ocasionalment el tren, que entre transbords i esperes em fa trigar més del doble fins i tot en el cas de conduir molt per sota dels 120, espero que aviat pugui treballar en algun lloc que em permeti deixar el cotxe a casa.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 06/01/2009 13:02

Jo a peu, ja que tinc la feina a 5-10 minuts caminant de casa.

Altres mitjans de transport que acostumo a utilitzar per moure'm per la ciutat són el metro i el tramvia. Si toca anar més lluny doncs FGC o Renfe. De totes formes si puc anar caminat (en un temps raonable :D) hi vaig caminant.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimarts 06/01/2009 15:48

Por mi parte comentar que los desplazamientos urbanos los hago en metro y a pie de dia y en coche de noche.
Para los interurbanos en coche tanto de dia como de noche, su fuera en transporte píblico para estos desplazamientos perderia el triple de tiempo.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dimarts 06/01/2009 19:14

Jo per desplaçar-me a la facultat acostumo a utilitzar FGC (LA) + RENFE + FGC (BV) o bé Bus Urbà + Renfe + FGC (BV).



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 06/01/2009 19:45

Jo com que ara mateix estic a l'atur, el vehicle privat amb prou feines l'utilitzo, i el que més faig servir, és la bici, per oci, i més esporàdicament Renfe Rodalies (R3) i el vehicle privat, serien per aquest ordre els transports amb què em moc, ja que al viure en un poblet petit de 8.000 habitants, el vehicle privat el faig servir per desplaçar-me fora de la població on visc, ja que no és que tingui masses alternatives de transport públic. (Si algú coneix Tona, sabrà de què parlo).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/01/2009 17:15

Sóc empresari autònom que treballa bona part del temps des del despatx de casa, però per desplaçar-me utilitzo preferentment el metro. Com a alternativa, a peu o en autobús, i menys sovint en tren o cotxe privat. Tot plegat és motivat pel fet d'haver d'anar a indrets diferents, tot i que la immensa majoria es troba a la ciutat de Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 07/01/2009 18:20

Jo sóc usuari habitual del metro per anar a estudiar, i quatre cops a la setmana, per anar a entrenar faig servir metro+FGC.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 07/01/2009 19:19

Jo vaig a peu. De casa a la feina trigo 2 minuts.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 08/01/2009 12:30

Jo en general els dies feiners sempre baixo a Barcelona fent a peu des de casa+FGC+a peu fins a la feina. La tornada solc fer-la a peu des de la feina+FGC+bus TMESA per pujar un tros de Rambla fins a casa. Alguns cops per tornar de la feina vaig en renfe per canviar i/o anar a fer fotos per algun lloc les tardes lliures que tinc entre setmana. Els caps de setmana per anar de Terrassa a Olesa sempre en cotxe, quin remei... :roll:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 08/01/2009 20:06

Trenscat ha escrit:Els caps de setmana per anar de Terrassa a Olesa sempre en cotxe, quin remei... :roll:
Amigo, i qui no... :|

Per cert, sorpren la quantitat de gent que fem servir el vehicle privat i, podeu estar segurs, ho fem perquè "no hay más cojones*"...

*Vull dir, no hi ha més alternativa. :(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 08/01/2009 23:30

JaMiRo! ha escrit:Per cert, sorpren la quantitat de gent que fem servir el vehicle privat i, podeu estar segurs, ho fem perquè "no hay más cojones*"...

*Vull dir, no hi ha més alternativa. :(
A mi no em sorprèn tant. Llevat del segment que agafa el cotxe privat per sistema pel fàstic que li fa haver de barrejar-se amb els plebeus, és un resultat de la meravellosa política d'infraestructures d'aquest país, que queda engolida per una creixent allau de cotxes. I és que ha quedat demostrat amb claredat meridiana: a més autopistes, més efecte crida, cosa que torna a causar col·lapses.

Això sí, les noves línies de ferrocarril aniran fent voltetes d'excursió de cap de setmana. Els ho deuen a la pobre gent que necessita el tren.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 09/01/2009 1:06

Doncs des que visc a la nova casa, m'he hagut de comprar un cotxe. El transport públic es limita a 10 busos diaris a Madrid en laborables i 4 en caps de setmana. Hi ha una línia urbana que et deixa a l'estació però tarda mitja hora. Per tant, en TP tardaria uns 90 minuts a arribar. Amb vehicle privat en tardo uns 35-40 si hi ha trànsit o uns 25 si no n'hi ha. Per ciutat, en metro i bus o a peu.

A Barcelona generalment amb moto i a peu.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 09/01/2009 10:28

estem distingint entre tipus de transport o entre empreses? perquè si fem servir línies urbanes de FGC compta com a FGC o com a metro?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 09/01/2009 19:34

Utilitzo el cotxe per casi tot, visc a uns 3 kms. de El Vendrell i tant per la feina com per qualsavol altra cosa sempre el cotxe, tinc autobusus pero per horari no ajuden gaire a pujar, de tant en tant si i després quan amb moc fora d'aquí, tant si vaig cap a Bcn. o a Tarragona a vegadas vaig amb tren, que trobu que es el millor ja que anar cap a Bcn. en cotxe quan arribas no saps mai on deixarlo aparcat, el problema es que faltan mes serveis a determinadas horas del dia i si perds un depend el moment tens que esperar masa estona.


:ok



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 10/01/2009 15:03

A peu. El meu centre d'estudis es troba a 10 minuts caminant. Però per anar a Barcelona, bus urbà fins a Granollers + Rodalies RENFE. Rarament faig servir els Sagalés per anar fins a BCN directament des de Lliçà. Potser quan entri en funcionament el servei BusExprès a la Vall del Tenes canvio de mode de transport ;)


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 20/01/2009 20:53

Jo faig 4 viatges de l'institut a casa a peu. Excepte el dijous que faig un viatge en cotxe.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 26/01/2009 0:58

Bàsicament metro (L1, L2 i L5) i bus (34, 50 o 51).
Esporàdicament Renfe, a peu, en cotxe o bicing.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”