TFG sobre la xarxa ferroviària de la AMB

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

TFG sobre la xarxa ferroviària de la AMB

Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 29/09/2019 21:11

Hola, aquest estiu vaig terminar el meu TFG sobre ampliacions de la xarxa ferroviària a la AMB.
He pensat que ho podria compartir en aquest fòrum, realment hi ha pocs llocs millors per a fer-ho que aquí.
Hi detallo actuacions a la Línia del Vallès, la Línia del Llobregat, una hipotètica Línia del Besòs, i el potencial Tercer Túnel a Barcelona.
El meu tutor va ser en Germà Bel.
Si algú vol comentar, precisar, criticar o corregir, està benvingut.



Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 29/09/2019 21:18

Moltíssimes gràcies per confiar en nosaltres i compartir aquest treball excel·lent!!



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 30/09/2019 18:56

És tan ferrofob com sembla?



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 30/09/2019 19:19

Buenas,
Gracias por compartirlo, lo leere tranquilamente y veremos que podemos aprender y que visiones nuevas podemos aprender.
Saludos.



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dilluns 30/09/2019 23:00

Básicamente Germà Bel es un profe que le gusta ser muy estricto con los cálculos de rentabilidad social de los proyectos de infraestructuras. Está traumado con el AVE y la L9, y le gusta rajar de la camarilla de ingenieros que dice que han acabado por invadir Territori. Sospecha inmediatamente de cualquier proyecto de infraestructura, por que son caros (desde un punto de vista presupuestario, lo son). Y dice que por mucho que le gusten los trenes, gastar dinero público siempre es elegir entre gastar en diferentes cosas posibles, y que él considera moralmente malvado querer gastar dinero en ampliaciones cuyos cálculos de rentabilidades sociales dan resultados menores que gastos en hospitales, por ejemplo.

Y mersi Ortegote. En verdad el TFG es parcialmente una recopilación de algunos posts que poco a poco estuve publicando aquí en los últimos dos años y medio, una suerte de visión final. Me habría gustado incluir mis propuestas para el metro, pero había un máximo de 50 páginas. Si fuiste prestando atención a mis posts, verás un poco lo mismo, mejor explicado.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Divendres 11/10/2019 1:50

Aeduh ha escrit:
Diumenge 29/09/2019 21:11
Hola, aquest estiu vaig terminar el meu TFG sobre ampliacions de la xarxa ferroviària a la AMB.
He pensat que ho podria compartir en aquest fòrum, realment hi ha pocs llocs millors per a fer-ho que aquí.
Hi detallo actuacions a la Línia del Vallès, la Línia del Llobregat, una hipotètica Línia del Besòs, i el potencial Tercer Túnel a Barcelona.
El meu tutor va ser en Germà Bel.
Si algú vol comentar, precisar, criticar o corregir, està benvingut.

Me l'he estat llegint, la veritat és que està molt currat, moltes gràcies per compartir-lo!


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

GigioGigo
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: GigioGigo » Divendres 29/11/2019 9:45

Hola Aeduh,

Quan vas publicar el TFG el vaig llegir i em va semblar molt interessant! Molt bona feina! Em van agradar molt els mapes que has fet que ajuden molt a entendre el que proposes. Segueixo amb molt d'interès tot el tema de la línia FGC B-V. Per cert molt encertades les entrevistes amb els caps d'ADIF i FGC, si jo pogués parlar amb aquesta gent els hi faria moltes preguntes jaja.

Ens veiem pel fòrum :).



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 01/12/2019 23:45

Moltes mersis Gigiogigo, a mi també m'encanta seguir el desenvolupament de la FGC B-V. Amb les entrevistes, vaig anar-hi amb una muntanya de preguntes que no vaig poder terminar, però van ser mooolt interessants.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”