Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 20/08/2014 17:14

metring ha escrit:Noi, tu mateix ho has dit, és estiu, la gent està relaxada i no escriu tant, no perquè tinguin més o menys ganes d'ofendre.
Tens raó Metring.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 20/08/2014 21:10

Quin es el túnel del Gornal?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 20/08/2014 21:29

gatvell ha escrit:Quin es el túnel del Gornal?
No és aquest que comunica l'Hospitalet amb Bellvitge?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 20/08/2014 21:50

Renfe445 ha escrit:
gatvell ha escrit:Quin es el túnel del Gornal?
No és aquest que comunica l'Hospitalet amb Bellvitge?
Exacte.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 20/08/2014 22:45

Suposo que és aquell túnel anulat per les obres de l'AVE?
Si, fora bo que es pogués reobrir....


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 20/08/2014 23:04

gatvell ha escrit:Suposo que és aquell túnel anulat per les obres de l'AVE?
Si, fora bo que es pogués reobrir....
No està anulat que jo sàpiga. Diria que encara resta conectada una via.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 21/08/2014 1:24

oriolp13 ha escrit:
gatvell ha escrit:Suposo que és aquell túnel anulat per les obres de l'AVE?
Si, fora bo que es pogués reobrir....
No està anulat que jo sàpiga. Diria que encara resta conectada una via.
Està tot fet, l'infraestructura. Tot i que la via no conecta una amb altre, només s'usa per a desar-hi trens (1) al costat Hospitalet.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 21/08/2014 14:41

Potser es podria fer una reconnexió en via única...?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 21/08/2014 15:18

Yo pienso que cuando el dinero vuelva a fluir, se podría reformar el túnel del Gornal y poner la segunda vía en ese túnel.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 21/08/2014 20:57

Em sona d'haver llegit, que algu em corretgeixi si m'equivoco, que aquest túnel és de doble via. De fet, funcionaria com a tal per la boca que dona a l'estació d'Hospitalet de Llobregat però, en canvi, per l'altre boca estaria anulat degut a les obres que es feren per l'AVE. Jo això no ho acabo d'entendre massa ja que en planta, i vist mitjançant google maps, seria túnel del Gornal, vies actuals de RENFE direcció Bellvitge-Sants i AVE.
Si estan tallades o es per una incompatibilitat en el radi de la corva ¿? o per diferència de cota...? Doncs en principi no hi ha un obstacle que ho faci impossible.

Experts en el tema?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/08/2014 21:17

gatvell ha escrit:Experts en el tema?
Si utilitzeu el cercador, trobareu més d'un fil on es parla el tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Divendres 22/08/2014 13:41

Ni es una proposta meva ni tinc plànols ni res, he trobat això a la web del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT-UPC), campus situat a Castelldefels. A la web indica les diferents formes d'arribar i curiosament, comenta aquesta:
Accés amb metro:
Projecte de la nova línia de metro del delta del Llobregat: Cornellà-Castelldefels. Té una longitud de 18,38 quilòmetres i 12 estacions, de les quals cinc seran intercanviadors, i preveu una freqüència de pas de cinc minuts en hora punta.
La línia parteix de l’actual estació de Cornellà, on es preveuen dues noves vies soterrades, i es dirigeix cap a:
• Sant Joan Despí Centre, intercanviador C3, L3 i C4
• La Falguera, a Sant Feliu de Llobregat
• Molí Nou, Plaça Generalitat i Plaça Catalunya, a Sant Boi de Llobregat. A la primera estació connectarà amb la línia Llobregat-Anoia dels FGC, i a la de Plaça Catalunya, amb el perllongament de la L1 del metro
• Viladecans Oliveretes i Viladecans Centre
• Gavà Centre i Gavà Ponent
• Canyars, Parc Mediterrani de la Tecnologia i Castelldefels Platja, al municipi de Castelldefels, on conflueix la C2
El traçat d’aquesta nova línia serà completament soterrat, llevat del tram més proper a l’estació de Castelldefels Platja. En l’execució s’utilitzarà una tuneladora. Aquesta solució permetrà als usuaris viatjar de manera directa, sense transbordament, des de Castelldefels Platja fins al centre mateix de Barcelona i cap al Vallès.
Algú sap alguna cosa sobre aquest suposat projecte de metro?

La web d'on ho he trobat és http://www.pmt.es/ubicacio/accessos-al-pmt



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/08/2014 14:03

És una cosa que ha canviat un munt vegades de traçat i modalitat (metro, tren-tram, rodalia), per acabar a la paperera. Ja fa uns quants anys que no se'n sent a parlar. Fins i tot, buscant pel cercador, els fils que parlen sobre el tema estan molt fragmentats, precisament a causa de la brutal indefinició del projecte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 22/08/2014 16:55

No quedó esa historia luego en la línea Cornellà-Castelldefels proyectada para Rodalies? Porque esta sí aparece en el PDI.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/08/2014 20:53

El PDI està mort i enterrat. Això sí, abans de deu anys, ens en presentaran un de reescalfat, venent-lo com la panacea amb la que el geni de torn ens il·luminarà a tothom.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 22/08/2014 22:31

Totalmente de acuerdo, y ojalá que esté bien muerto el PDI como lo conocemos, pero siquiera es la referencia más reciente que tenemos a lo que son (o eran hasta hace poco) los proyectos más... "prioritarios", digamos.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dissabte 23/08/2014 14:50

És clar, servirà de base per a fer una proposta nova i millor...o no.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

adria
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: adria » Divendres 29/08/2014 11:02

Crec que es la línea 12.
No?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/08/2014 11:32

Era la línia 12. Era la nova línia de rodalia de Cornellà a Castelldefels. Era un projecte de tren-tram.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 12/09/2014 16:58

Aquesta és la meva proposta per a la xarxa de tramvia un cop executada l'obra d'unió a través de l'Av. Diagonal. La reestructuració a la zona del Baix Llobregat es podria aplicar abans d'aquesta obra.

Imatge

Cliqueu a la imatge per a més resolució.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”