Insisteixo: quant a potència, cap problema. L'impediment és l'adherència.Adolescent barceloní ha escrit:Clar, a simple vista les pujades són pronunciades... potser si posem als Trams més tracció sí podrien pujar això (si el problema és la tracció). En el tema adherència, no crec que hi hagi massa problemes.
I en relació a la teva proposta de xarxa tramviària:
-Entre les parades de Rambla de Sant Just i Esplugues Centre, només es justifica una de nova, no dues.
-Els noms de "Rambla de Sant Just" i "Rambla Modolell" fan referència al mateix carrer.
-La prolongació de la T3 a través de Sant Feliu ha de ser sobre les actuals vies del tren, no pel barri de Falguera. El barri de Falguera (el nom és sense el "Can") es troba a un extrem de la ciutat i a més no hi ha cap possible traçat sense múltiples revolts de 90º. En canvi, el traçat previst sobre l'espai que actualment ocupen les vies d'Adif passa pel mig del nucli urbà, és rectilini, i hi hauria enllaç amb rodalies i metro.