Possibles connexions internacionals des de Barcelona
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Possibles connexions internacionals des de Barcelona
Tengo una propuesta es crear un servicio diurno de Thello entre Barcelona - Marsella - Ventimiglia - Milano Centrale, serian dos servicios diarios que tendrían su salida de Barcelona a las 6:00 y llegaría a Milan 12:50 (Milan 7:10 - Barcelona Sants 13:30).
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
- Fitxers adjunts
-
- Thello Barcelona - Milano Centrale.png (15.54 KiB) Visualitzat 5588 cops
Buenas,trensmat ha escrit:Tengo una propuesta es crear un servicio diurno de Thello entre Barcelona - Marsella - Ventimiglia - Milano Centrale, serian dos servicios diarios que tendrían su salida de Barcelona a las 6:00 y llegaría a Milan 12:50 (Milan 7:10 - Barcelona Sants 13:30).
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
A mi me encanta pienso que nos toman el pelo con el tunel del perthus ya que mas que conectarnos a Europa nos desconecto con Suiza e Italia (se que me repito pero es la verdad)
Siempre saldra el valiente a decirte que lo puedes hacer con transbordos pero es mucho mejor con Trenes directos.
Saludos.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Tienes mucha razón, se tiene que recuperar las conexiones con Italia, Suiza y mirar de crear alguna otra conexión con Frankfurt.ortegote ha escrit:Buenas,trensmat ha escrit:Tengo una propuesta es crear un servicio diurno de Thello entre Barcelona - Marsella - Ventimiglia - Milano Centrale, serian dos servicios diarios que tendrían su salida de Barcelona a las 6:00 y llegaría a Milan 12:50 (Milan 7:10 - Barcelona Sants 13:30).
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
A mi me encanta pienso que nos toman el pelo con el tunel del perthus ya que mas que conectarnos a Europa nos desconecto con Suiza e Italia (se que me repito pero es la verdad)
Siempre saldra el valiente a decirte que lo puedes hacer con transbordos pero es mucho mejor con Trenes directos.
Saludos.
Sea con Thello, Italo o con TGV Lyra se deben de recuperar las conexiones perdidas con Italia y Suiza..
Per quin any proposes això?trensmat ha escrit:Tengo una propuesta es crear un servicio diurno de Thello entre Barcelona - Marsella - Ventimiglia - Milano Centrale, serian dos servicios diarios que tendrían su salida de Barcelona a las 6:00 y llegaría a Milan 12:50 (Milan 7:10 - Barcelona Sants 13:30).
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
Perquè el Thello actual ja triga 7h23 per anar de Milà a Marsella, i d'aquí a 2030 no crec que canviï gaire la cosa. Amb la qual cosa un trajecte Barcelona-Milà per Ventimiglia no trigaria menys de 12 hores.
El més simple seria recuperar l'antic nocturn Salvador Dalí, via Lió i Torí. Guanyaríem almenys una hora respecte l'antic tren, en circular per la LAV entre Barcelona i Perpinyà i evitar el canvi d'ample.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ho he fet avui el temps que trigaria el tren i mirant els horaris de la línia Thello Marsella - Milà.Sagrerenc ha escrit:Per quin any proposes això?trensmat ha escrit:Tengo una propuesta es crear un servicio diurno de Thello entre Barcelona - Marsella - Ventimiglia - Milano Centrale, serian dos servicios diarios que tendrían su salida de Barcelona a las 6:00 y llegaría a Milan 12:50 (Milan 7:10 - Barcelona Sants 13:30).
Yo pienso que estaría recuperar los servicios entre España y Italia desaparecido después de entrar el servicio de los TGV, es mas estaría bien que se pudiera incluir en la red de trenes internacionales Eurocity.
Espero que os guste mi propuesta.
Perquè el Thello actual ja triga 7h23 per anar de Milà a Marsella, i d'aquí a 2030 no crec que canviï gaire la cosa. Amb la qual cosa un trajecte Barcelona-Milà per Ventimiglia no trigaria menys de 12 hores.
El més simple seria recuperar l'antic nocturn Salvador Dalí, via Lió i Torí. Guanyaríem almenys una hora respecte l'antic tren, en circular per la LAV entre Barcelona i Perpinyà i evitar el canvi d'ample.
Completament d'acord amb en Sagrerenc, recuperar els antics TH seria la opció més viable fent-los anar per la LAV. No seria tan costós i amb unes lleugeres adaptacions a les branques Talgo es podria realitzar aquest servei. També s'hauria de recuperar el Pau Casals a Zürich HB i d'aquesta manera connectar Catalunya amb Suïssa novament. El problema és que la SBB CFF FFS ja fa temps que no vol saber res de relacions internacionals amb Espanya...Sagrerenc ha escrit: El més simple seria recuperar l'antic nocturn Salvador Dalí, via Lió i Torí. Guanyaríem almenys una hora respecte l'antic tren, en circular per la LAV entre Barcelona i Perpinyà i evitar el canvi d'ample.
-
- N1
- Entrades: 9
Jo sí que vull anar a tot arreu en tren. No ens hem de limitar. A Rússia des de sempre s'ha promocionat l'ús del metro i el tren per a tothom. Quantes més línies i més freqüent més persones es deixaran endur per viatjar en tren en molts dels seus desplaçaments. A més, jo trobo molt agradable viatjar en tren, sense les presses i la poca accessibilitat de l'avió. No has de reservar amb gaire antelació els bitllets. Si fos per a mi, m'agradaria que arribés una branca de l'Orient Exprés a Barcelona. Pels qui no ho sapigueu, l'Orient Express és una línia regular que anava de París a Istanbul, passant pels Balcan i la Vall del Danuvi. Depenent de l'època el traçat es feia per Itàlia o Alemanya, ja que Alemanya era la gran enemiga en les guerres mundials del segle XX i van modificar el traçat per Itàlia. Alguna cosa semblant a això ens faria falta: una combinació entre tren turístic històric, tren de viatgers i mercaderies. No sé si el Corredor Mediterrani ho contempla això o només ens portaran a Cerbera de la Marenda, jajaja
En la mateixa línia... Creieu que es podria ampliar a BCN el Moscou-Niça?
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
En el futur escenari d'hablitació única europea, i tant.
Un simple canvi de locomotora a Perpinyà o Figueres Vilafant i llestos
Un simple canvi de locomotora a Perpinyà o Figueres Vilafant i llestos