Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Re: Línies de bus afectades x culpa de maratons, cabalgates,etc.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 05/03/2008 9:09

Una manca de civisme, no justifica una altra...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/03/2008 12:01

Fran-Ikarus ha escrit:Una manca de civisme, no justifica una altra...
Però passa que l'animal humà compta amb força exemplars que no saben aprendre si no és a base de garrotades. Altrament, si imperés el bon rotllo i tothom fos conscient de que no es pot aparcar en llocs prohibits, tampoc caldria la grua municipal, oi?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 05/03/2008 12:51

Aparcar cotxes a les voreres de la Diagonal els dies de partit del Barça, ens pot semblar bé o malament, però és obvi que es tracta d'una pràctica permesa per l'Ajuntament. És aquí on caldria posar el dit a la llaga. Ratllar un cotxe, pel motiu que sigui, és ser un vàndal i prou. Qualsevol altre mitjà de prendre's la justícia per la pròpia mà, ídem.

Jo no vaig al Camp Nou (i menys en cotxe), però si ho fes, ja us dic que no seria l'únic imbècil que es posaria a donar voltes infructuosament, mentre la resta de cotxes van ocupant la vorera, fruit de la permisivitat esmentada.

De fet, durant l'any passat vaig fer un màster allà, i no em quedava cap altre remei que anar-hi amb cotxe des de la feina (i gràcies a que tinc cotxe). No vaig haver d'aparcar sobre la vorera, però probablement algun dia ho hagués hagut de fer (va coincidir amb partit europeu). Jo només sé que si em trobo algú ratllant-me el cotxe gratuitament, estigui a sobre de la vorera o no, probablement acabaríem a comissaria (i ell primer a la infermeria)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 07/03/2008 18:49

Fran-Ikarus ha escrit:Aparcar cotxes a les voreres de la Diagonal els dies de partit del Barça, ens pot semblar bé o malament, però és obvi que es tracta d'una pràctica permesa per l'Ajuntament. És aquí on caldria posar el dit a la llaga. Ratllar un cotxe, pel motiu que sigui, és ser un vàndal i prou. Qualsevol altre mitjà de prendre's la justícia per la pròpia mà, ídem.

Jo no vaig al Camp Nou (i menys en cotxe), però si ho fes, ja us dic que no seria l'únic imbècil que es posaria a donar voltes infructuosament, mentre la resta de cotxes van ocupant la vorera, fruit de la permisivitat esmentada.

De fet, durant l'any passat vaig fer un màster allà, i no em quedava cap altre remei que anar-hi amb cotxe des de la feina (i gràcies a que tinc cotxe). No vaig haver d'aparcar sobre la vorera, però probablement algun dia ho hagués hagut de fer (va coincidir amb partit europeu). Jo només sé que si em trobo algú ratllant-me el cotxe gratuitament, estigui a sobre de la vorera o no, probablement acabaríem a comissaria (i ell primer a la infermeria)
+1 :plas

Només afegir que ja és hora que l'Ajuntament i el Barça, que tenen molts calerons, construeixin aparcaments per la zona, que en falten.

Però abans d'això, més transport públic, per descomptat.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 15/03/2008 12:08

EL PRAT DE LLOBREGAT. LÍNEAS PR1, PR3, L10, L78. DESVÍOS POR culpa de la (...) PROCESIÓN DE SEMANA SANTA. >:(


EMT ha escrit:Durante el próximo domingo 16 de Marzo de 2008, debido a la celebración de procesiones de Semana Santa, a partir de las 11 de la mañana, las líneas PR1, PR3, L10, L78 se verán afectadas a su paso por las calles de Moreres, Miquel Martí i Pol, Av. Verge de Montserrat y carretera de la Marina



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 26/03/2008 10:52

GAVÀ. LÍNEAS L80, L81, L82, L85, GA1. DESVÍOS POR culpa de la (...) PROCESIÓN. >:(


EMT ha escrit:Durante el próximo día 21 de Marzo, de 19 a 22 horas, debido a la procesión de Semana Santa que se celebrará principalmente en las calles de Colomeres, Joan Carles I, Eramprunyà y Rambla de Pompeu Fabra, las líneas L80, L81, L82, L85 y GA1 serán desviadas de su recorrido habitual, quedando anuladas las paradas situadas en las calles afectadas.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/03/2008 11:31

Ecomobisostrans ha escrit:GAVÀ. LÍNEAS L80, L81, L82, L85, GA1. DESVÍOS POR culpa de la (...) PROCESIÓN. >:(
Et deu haver afectat moltíssim si ho anuncies a pilota passada... :tranqui


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 26/03/2008 13:39

Ho anuncio quan ha sortit a la web de la EMT. L'anterior vegada que la vaig mirar, el dia 20, no constava. Aixo demostra la incompetencia del servei d'informacio de la EMT.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/03/2008 9:23

Probablement per culpa de les (...) vacances >:(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 28/03/2008 22:11

O dels (...) informàtics, que sempre som uns (...) :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 29/03/2008 16:05

Per cert, "..." vol dir "S" en Morse.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/03/2008 20:19

Fran-Ikarus ha escrit:Per cert, "..." vol dir "S" en Morse.
Ah, aleshores l'amic Ecomobietc. volia dir la "santa processó". Així sí que es guanyarà el cel... :sant


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 30/03/2008 11:04

Ecomobi(...)o(...)tran(...) :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/04/2008 0:16

SELECT * FROM autobusos WHERE desviacio_provisional=true;



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/04/2008 15:48

Seria més elegant:

SELECT * FROM autobusos, desviacions WHERE autobusos.id_bus = desviacions.id_bus AND desviacions.estat = 'provisional'


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/04/2008 19:40

DROP DATABASE autobusos; i avall que fa baixada :)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 30/04/2008 12:17

SANT FELIU DE LLOBREGAT. LINEAS SF1 y SF2. MODIFICACIÓN DE RECORRIDO POR CULPA DE LAS (...) FIESTAS Y FERIA DE LA PRIMAVERA >:( .


EMT ha escrit:A partir del próximo día 28 de Abril y hasta el día 16 de Mayo, debido a la celebración de las Festes i Fira de la Primavera de Sant Feliu de Llobregat, la plaza de la Estación estará cortada al tráfico, afectando al recorrido de la línea SF1, quedando anulada la parada de Origen-Final de la pl. de la Estación.

Se instalará una parada provisional en la Pl. Catalunya, tal y como se indica en el plano inferior:

http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2315


A partir del próximo día 28 de Abril y hasta el día 16 de Mayo, debido a la celebración de las Festes i Fira de la Primavera de Sant Feliu de Llobregat, la plaza de la Estación estará cortada al tráfico, afectando al recorrido de la línea SF2, quedando anulada la parada de Origen-Final de la pl. de la Estación.

Se instalará una parada provisional en la Pl. Catalunya, tal y como se indica en el plano inferior.

http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2316
Supongo que ademas las líneas de Soler y Sauret y Autocorb que pasan por Sant Feliu tambien quedaran afectadas. >:(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/04/2008 16:42

Què és això, gent que es vol divertir! A pencar i deixar que la rutina us engolexi a tots, colla de sorruts!

:enfado


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 14/05/2008 12:08

Kaos a Pl.Espanya el dijous passat a les 9 del matí per culpa de la (...) fira MotoOh instalada a l'av. Maria Cristina >:(

No hauria costat res posar-la a l'Av.Rius i Taulet entre Lleida i Av.Ma.Cristina que no hi passa cap bus, i no que tal com estava posada el 13, 50 i 61 havien de parar a Gran Via-Ctra.Bordeta, com si aquella parada no estigues prou plena, el O-F del 193 i de l'especial de Biocultura a la mateixa Pl.Espanya, entre Ma.Cristina i Paral·lel, i el O-F del 23 al Paralel, just abans de la parada del 37, 57 i 157, obligant aquests a rodejar-lo per fer la parada, havent-se d'esperar a que el semafor es poses vermell per que deixessin de passar cotxes i poder usar el 2n carril. >:(



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 14/05/2008 21:43

I si soterrem els autobusos? :D :martell1



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”