Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Re: Línies de bus afectades x culpa de maratons, cabalgates,etc.

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 16/08/2008 0:39

Em rectifico a mi mateix, ja que si hi ha festa major al cerrer Providencia, encara que en el planell publicat a El Periodico no hi constaba.
Tambe dir que l'escenari de la festa a la Pl. Rovira es al bell mitg del carrer.

Aixi doncs es imposible el pas del 39 per la seva ruta habitual.

Salutacions.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 10/09/2008 16:04

A causa de la festa major de Castellar, les línies C1 i C6 tenen variacions:

-Són desviades per Carrer Prat de la Riba i carrer Balmes (el qual és en doble direcció aquests dies), i segons la nota de dins dels busos hi ha una parada provisional a la Ronda Llevant al costat de la rotonda. Aquesta a la pràctica no es fa ja que els conductors han rebut la ordre de no parar atès que tenen entès que és anul·lada.

També es veu afectada la línia Castellar-Sentmenat-Caldes de Sagalés, però no els seus punts de parada.

Les línies C3, C4 i N65 no es veuen afectades.



bianka
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: bianka » Dijous 11/09/2008 16:29

M'agradaria saber d'on vé tanta mania (jo diria ja obsessió) perquè els busos no es puguin desviar 4 o 5 dies a l'any del seu recorregut, a canvi d'unes activitats culturals que importen a una gran part de la població.florentina :plas :hola



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 11/09/2008 18:09

bianka ha escrit:M'agradaria saber d'on vé tanta mania (jo diria ja obsessió) perquè els busos no es puguin desviar 4 o 5 dies a l'any del seu recorregut, a canvi d'unes activitats culturals que importen a una gran part de la població.florentina :plas :hola
Això és el que ja estem preguntant des de fa una bona pila de temps a l'originador del fil, i encara no ens n'ha sabut donar una resposta plausible.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

estir
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: estir » Divendres 19/09/2008 16:47

Algú em pot informar dels canvis durant les festes de la Mercé? Sobretot on es podrán agafar el autobusos a pl/Cataluña...

Més que res perque l'any passat anava amb el temps justet y fins arribar a la parada no vaig caure en que la cambien de lloc y ja hem veus corrent fins Universitat com un boig... per no saber on t'estaven les "noves" (encara que ara que ho penso l'any passat no devia ser perque el nit bus tenia una freqüencia de pas bastant dolenta)



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/09/2008 17:23

estir ha escrit:Algú em pot informar dels canvis durant les festes de la Mercé? Sobretot on es podrán agafar el autobusos a pl/Cataluña...
http://www.tmb.net/common/premsa/Muestr ... e2008.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 16/12/2008 12:59

SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA N13. CORTE EN LA CALLE BALDIRI ALEU TORRES POR culpa de la (...) LA FIRA DE LA PURÍSSIMA

A partir del día 30 de Noviembre de 2008 i hasta el día 11 de Diciembre aproximadamente, debido a la Fira de la Puríssima, se cortará la calle de Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea N13 se desviará por la avenida Onze de Setembre, tal y como se indica en el plano siguiente:


Imagen:

http://www.emt-amb.com/links/img/07-11- ... 20ALEU.jpg



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 16/12/2008 13:01

SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CORTE EN LA CALLE BALDIRI ALEU TORRES POR culpa de LA (...) FIRA DE LA PURÍSIMA



A partir del día 30 de Noviembre de 2008 y hasta el día 11 de Diciembre aproximadamente, debido a la Fira de la Purísima, se cortará la calle de Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea L72 se desviará por Riera Basté, tal y como se indica en el plano siguiente:



Imagen:

http://www.emt-amb.com/links/img/07-11- ... 0-%202.jpg



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 16/12/2008 14:08

Ecomobisostrans ha escrit:SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CORTE EN LA CALLE BALDIRI ALEU TORRES POR culpa de LA (...) FIRA DE LA PURÍSIMA
La Fira de la Pu(...)ísima?

:x


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 17/12/2008 13:23

Sembla que tornarà a haver (...) vaga d'autobusos >:(
He trobat això al foro dels autobusos:
Y NUEVO PARA DE 5 HORAS EL 23/12 DE AUTOBUSES, PARA PROTESTAR POR EL CONVENIO

AYER EN EL 20 MINUTOS SALIO PUBLICADO QUE EL PROXIMO MARTES 23 DE DICIEMBRE SUFRIRA UN PARO DE 5 HORAS. SEGUN PUBLICA ESTE DIARIO ES POR LA LENTA MARCHA QUE SE LLEVA LA NEGOCIACION DEL CONVRNIO PARA LOS 2 DIAS DE DESCANSO, A MAS TAMBIEN PEDIAN QUE SE HICIERAN ELECCIONES PARA LA NUEVA MESA NEGOCIADORA, YA QUE SEGUN ESTE PERIODICO, LOS SINDICATOS NO HACEN NADA
¿CUANDO ACABARA YA LAS HUELGAS?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/01/2009 11:06

Barcelona quedarà avui "paralitzada" per culpa de la (...) cabalgata de Reis >:( >:( >:(
TMB ha escrit:Transports públics per a la Cavalcada de Reis 2009





Amb motiu de la celebració de la Cavalcada de Reis 2009 a Barcelona, així com d’altres cavalcades i actes similars a diversos barris de la ciutat, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana la utilització del Metro en els desplaçaments als llocs on es portaran a terme les diferents activitats programades.



A causa de l’esmentat esdeveniment, es restringirà el trànsit als vehicles privats i diferents línies d’autobús veuran afectat el seu recorregut per algunes zones. És per això que el suburbà és el transport idoni per facilitar la mobilitat dels ciutadans.



La Cavalcada de Reis 2009 començarà al Parc de la Ciutadella i passarà per l'avinguda del Marquès de l'Argentera, Via Laietana, plaça d’Urquinaona, Fontanella, plaça de Catalunya, Pelai, plaça de la Universitat, ronda de Sant Antoni, Sepúlveda, Vilamarí, Lleida, avinguda Rius i Taulet i arribarà a la Font Màgica de Montjuïc. Com que el recorregut travessa majoritàriament el centre de la ciutat, es recomana la utilització del Metro per accedir-hi.



Reforç del servei de metro



A més, per garantir la fluïdesa, es reforçarà el servei de les línies 1, 2, 3 i 4, les més properes a la desfilada de Reis. La freqüència de pas dels combois anirà de tres a quatre minuts, segons les línies.



Igualment, us informem que està previst reforçar l’atenció al públic a les estacions més concorregudes durant la celebració de la Cavalcada, com Ciutadella – Vila Olímpica (L4), Barceloneta (L4), Jaume I (L4), Urquinaona (L4/L1), Hostafrancs (L1), Drassanes (L3), Catalunya (L3/L1), Universitat (L1/L2), Paral·lel (L2/L3), Sant Antoni (L2), Rocafort (L1), Urgell (L1) i Espanya (L1/L3).



D’altra banda, a aquest increment d’atenció al públic i a l’augment de trens en circulació, cal sumar-hi un reforç dels equips de neteja i de les mesures de seguretat.



Transports Metropolitans de Barcelona participa activament, com ja és habitual, en aquest esdeveniment que tanca la campanya nadalenca, aportant personal conductor a les carrosses i un Bus Turístic de dos pisos.







Barcelona, 31 de desembre de 2008



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/01/2009 11:16

A Manresa encara es pitjor: No circularà cap bus de 18 a 21, i a sobre aqui no tenim metro >:( >:( >:( >:( >:( >:(

-Linies urbanes: No en pot circular cap per que totes es troben en algun punt amb el merder i no hi ha desviament possible.

-Linies interurbanes:
·Manresa-Xup (Sagalés): passa per pl.Valldaura i va a girar a Pl.Infants, com que aquesta ultima estara tallada haura de limitar el recorregut a Pl.Valldaura, com que va amb busitos de 6 o 7 m. suposo que podrà girar de qualsevol manera a Pl.Valldaura.
·Manresa-St.Joan de Vilatorrada (Sagalés): passa per pl.Valldaura i va a girar a Pl.Infants, com que aquesta ultima estara tallada haura de limitar el recorregut a Pl.Valldaura, però com que va amb midis o standards veig molt dificil que giri a Pl.Valldaura, es a dir que probablement no pugui circular durant aquesta estona.
·Manresa-Calaf (Sagalés), Manresa-Cardona per St.Joan (ALSA), Manresa-St.Salvador de Guardiola (Masats): Hauran de sortir de l'estació d'autobusos i anar per l'eix transversal, saltantse les parades del centre de Manresa.
·Manresa-Santpedor i Manresa-Berga (ALSA): Hauran de sortir de l'estació d'autobusos enlloc de Pl.Espanya o Pl.Valldaura.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/01/2009 11:45

Gencat ha escrit:[05/01/2009 10:00]
Resta interrompuda la circulació al corredor del Passeig de Gràcia de Renfe Rodalies;modificacions al recorregut de la C-2 i C-10. Aquest vespre, les diferents cavalcades de la nit de Reis provocaran restriccions i desviaments en algunes línies d'Autobusos, així com al Trambesòs al seu pas per Sant Adrià. Per aquest motiu us recomanem que feu servir el metro sempre que us sigui possible. L'estat del transport públic és de normalitat, sense incidències.
Fins i tot el tramvia estarà afectat per culpa de les (...) cabalgates! >:( >:( >:(



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 05/01/2009 16:11

Ecomobisostrans ha escrit:Barcelona quedarà avui "paralitzada" per culpa de la (...) cabalgata de Reis >:( >:( >:(
Fes-t'ho mirar, perquè això de ser talibà no pot acabar bé.

Salutacions d'un (...) que hi anirà amb una filla de (...).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 05/01/2009 17:25

Guigui ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Barcelona quedarà avui "paralitzada" per culpa de la (...) cabalgata de Reis >:( >:( >:(
Fes-t'ho mirar, perquè això de ser talibà no pot acabar bé.

Salutacions d'un (...) que hi anirà amb una filla de (...).
Apiada't... deu haver tingut una infància traumàtica des que li van dir que els Reis eren els pares... potser d'aquí li ve aquesta vena anti-social.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dilluns 05/01/2009 23:06

Tenint en compte que la fira de la puríssima té lloc cada any que és una data que tothom coneix, que aquesta fira té una molt important repercussió al municipi, no podries fer una excepció?

I sobre la cabalgata de reis et dic més o menys el mateix.
Ecomobisostrans ha escrit:SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CORTE EN LA CALLE BALDIRI ALEU TORRES POR culpa de LA (...) FIRA DE LA PURÍSIMA



A partir del día 30 de Noviembre de 2008 y hasta el día 11 de Diciembre aproximadamente, debido a la Fira de la Purísima, se cortará la calle de Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea L72 se desviará por Riera Basté, tal y como se indica en el plano siguiente:



Imagen:

http://www.emt-amb.com/links/img/07-11- ... 0-%202.jpg


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 06/01/2009 1:57

Ecomobisostrans ha escrit:Barcelona quedarà avui "paralitzada" per culpa de la (...) cabalgata de Reis >:( >:( >:(
Fins quan permetran els administradors aquest to? :nono

Perquè em sembla que contradiu les normes del fòrum...

I seriosament Ecomobisostrans, tens un problema: ets un sociòpata acabat...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 07/01/2009 19:41

JaMiRo! ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Barcelona quedarà avui "paralitzada" per culpa de la (...) cabalgata de Reis >:( >:( >:(
Fins quan permetran els administradors aquest to? :nono

Perquè em sembla que contradiu les normes del fòrum...
El meu to no contradiu cap norma d'aquest fòrum. Jo expreso les meves opinions d'una manera respectuosa, la qual cosa no significa que no les pugui expresar clarament, que es el que tu voldries.
De la mateixa manera que uns critiquen a la RENFE, d'altres a l'ajuntament tal o qual, o als polítics, o a "Renfomentadif", o unes obres, o el que sigui, jo puc criticar el que em sembla que haig de criticar, i ningú ha de sentir-se ofès per això.
JaMiRo! ha escrit:I seriosament Ecomobisostrans, tens un problema: ets un sociòpata acabat...
Aquesta es la teva manera de dir que no estas d'acord amb mi? Em sembla que insultar un company si que contradiu les normes del fòrum, i les de la més mínima educació.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/01/2009 20:18

Ecomobisostrans ha escrit:El meu to no contradiu cap norma d'aquest fòrum.
(...) té tota la pinta de ser aquell sinònim tan usat de meuca i bagassa. Per tant, si no és aquest l'epítet que dediques a les festes populars, et pregaria que fossis més explícit.
Ecomobisostrans ha escrit:De la mateixa manera que uns critiquen a la RENFE, d'altres a l'ajuntament tal o qual, o als polítics, o a "Renfomentadif", o unes obres, o el que sigui, jo puc criticar el que em sembla que haig de criticar, i ningú ha de sentir-se ofès per això.
Les crítiques a Renfomentadif, l'ajuntament, els polítics, el 3%, el cotxe oficial, etc. són degudes a un mal funcionament del transport públic, mentre que la teva obsessió amb les (...) pretén eradicar quelcom que hi és molt abans que qualsevol mitjà que circuli. D'altra banda, també m'agradaria saber quants cops t'has vist afectat directament per línies desviades a causa d'aquestes suposades carrincloneries inútils o quantes persones coneixes que ho hagin patit.

Una cosa és informar d'alteracions de serveis, i una molt diferent és acompanyar-ho tot de bilis perquè sí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 07/01/2009 20:35

Hola!
Ecomobisostrans ha escrit:El meu to no contradiu cap norma d'aquest fòrum. Jo expreso les meves opinions d'una manera respectuosa, la qual cosa no significa que no les pugui expresar clarament, que es el que tu voldries.
De la mateixa manera que uns critiquen a la RENFE, d'altres a l'ajuntament tal o qual, o als polítics, o a "Renfomentadif", o unes obres, o el que sigui, jo puc criticar el que em sembla que haig de criticar, i ningú ha de sentir-se ofès per això.
Evidentment que pots expressar les teves opinions, però sense insultar. No és el mateix dir "la Renfe sempre va malament" ó "es un desastre" que "els de Renfe són això i això altre". Que a tu et sembli malament que se celebrin festes majors al carrer i cabalgates de reis, doncs diga-ho però no parlis de "(...) festes majors" perquè ja s'endevina que (...)=bilis com diu el Guigui.

Això si, si busquès un món sense celebracions al carrer (bé, amb poques) potser que recul·lis 50 anys enrere...
JaMiRo! ha escrit:Aquesta es la teva manera de dir que no estas d'acord amb mi? Em sembla que insultar un company si que contradiu les normes del fòrum, i les de la més mínima educació.
Et dono la raó en aquest punt, i et demano disculpes però...

Que sàpigues que parlar de "(...) Cabalgates de Reis" quan alguns hi participem (com a públic, estic parlant) també és insultant. Això és el que t'estic intentant dir no només jo, sinó altres companys del FoTraCat.

Dit això, si vols viure feliç i per molts anys et recomano no idealitzar les festes i celebracions al carrer com si fossin (...) perquè aquest pensament és més propi d'èpoques passades, amb allò del "circulen, circuleeen...".

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”