Les zones i la validació al sortir.

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Re: Les zones i la validació al sortir.

Entrada Autor: George85 » Dijous 15/01/2009 14:07

:roll:

A mi, avui, se m'ha plantejat un dubte:

Si jo compro una T-Dia d'1 Zona a Barcelona i faig la primera validació a la zona 1. Hem desplaço fins a una ciutat d'una altra corona amb Renfe i amb bitllet de la Renfe i un cop allà faig servir la T-Dia validada a Bcn per viatjar per la seva xarxa de bus urbà, hem deixarà?

Se suposa que només es vàlida per a la zona de la primera validació?

La validadora del autobús urbà es queixarà perquè veurà que jo vinc de la Z1 i que estic a la Z2, 3, ... ?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 15/01/2009 15:07

Sí, i només et serà vàlida dins de la zona 1.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 15/01/2009 18:44

Ok! :ok

Gràcies, ja m'ho suposava...

Així doncs hauria de gastar un viatge de la T10 a Bcn, el bitllet de Renfe i la T-Dia allà on vagi.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 18/01/2009 19:46

Parlant de les validadores de Terrassa... aqui us deixo amb una anècdota:

*A mi una vegada que anava amb els meus avis, i germana, vam agafar un bitllet desde Segur fins a Terrassa-Rambla. Al fer el transbordament a Sants, que estava tot un kaos amb lo del AVE, el meu avi li va preguntar a un de la Renfe si tenia que marcar el bitllet allí, ja l'haviem marcat a Segur, i el meu avi va dir que ja l'haviem marcat a Segur, el de la Renfe li va dir que el marques. Total quan anavem a tornar a Segur, anem a passar el bitllet a Terrassa i no ens deixava, ficava títol esgotat. Li vam dir al segurata i no ens creia, sort que en aquell moment vaig caure en que havia grabat com ho deia que passesim el bitllet, el home de la Renfe a Sants, i li vaig ensenyar, llavors ens va deixar passar, el problema era que quan tornessim a Sants no ens deixarien passar. El meu avi ja enfadat, dins del tren, va trucar al meu tiet per a dir-li que ens passes a buscar amb el cotxe per l'estació de Cornellà, just darrere l'oficina de treball del meu tiet, i portar-nos fins a Segur.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/01/2009 23:08

Una altra pregunta: posem per cas que una persona té un abonament per una zona, però fa un viatge a una altra a partir de l'original. En un cas concret, algú que té una T-Mes per la zona 1 i vol anar a Terrassa. Obligatòriament, ha de validar un bitllet de tres zones o pot validar-ne un de dues si també duu la seva T-Mes?

Sé d'altres llocs on aquesta combinació de títols és permesa, però no sé si a la RMB.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Diumenge 18/01/2009 23:25

Els títols ATM en cap cas, permeten prolongació de viatge, val a dir que en els autobusos per ser la validació a bord, es tolera emetre un bitllet des del final de la validesa del títol fins a destinació o una validació anàloga, i des del final de validesa d'una T-Mes fins a Terrassa són 3 zones igual que des de Barcelona.
Guigui ha escrit:Una altra pregunta: posem per cas que una persona té un abonament per una zona, però fa un viatge a una altra a partir de l'original. En un cas concret, algú que té una T-Mes per la zona 1 i vol anar a Terrassa. Obligatòriament, ha de validar un bitllet de tres zones o pot validar-ne un de dues si també duu la seva T-Mes?

Sé d'altres llocs on aquesta combinació de títols és permesa, però no sé si a la RMB.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”