Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 13/01/2009 19:04

La llista de col·laboradors seria molt llarga...



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 15/02/2009 8:55

estic ben tip dels graffitaires,avui el tren llanÇadera de la linia R5 de FGC anava graffitejat als seu pas per olesa a les 8:35,no hi ha dret.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 18/02/2009 23:17

pedrofgc ha escrit:estic ben tip dels graffitaires,avui el tren llanÇadera de la linia R5 de FGC anava graffitejat als seu pas per olesa a les 8:35,no hi ha dret.
Se'm fa estrany, mai he vist cap tren d'FGC amb gargots. :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 18/02/2009 23:31

Per sort amb el nou sistema d'enganxines segurament el treuran aviat.
En comptes de pintura directa al "xasis" del tren, ara totes les 213 estan coberts amb una capa d'enganxines que li donen color, brillantor, i són fàcils de canviar en cas de pintades...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 18/02/2009 23:41

Més que enganxines és una capa de pintura especial que fa que el grafiti se'n vagi amb una capa d'aigua.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 20/02/2009 23:40

JaMiRo! ha escrit:
pedrofgc ha escrit:estic ben tip dels graffitaires,avui el tren llanÇadera de la linia R5 de FGC anava graffitejat als seu pas per olesa a les 8:35,no hi ha dret.
Se'm fa estrany, mai he vist cap tren d'FGC amb gargots. :o
donscs si,anava el coxe intermig graffijetat,i a maortorell enllaç a prinicpis de gener vaig veure la 213.28 amb el cotxe motor tot pintat,per sort ja estava preparat per passar pel tunel de rentat. :ok per sort a FGC es extrany veure algun ten pintat i a mes,tots els graffitis que hi havien en el recorregut entre abrera i martorell enllaç els han tret :plas



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 20/02/2009 23:43

victorcasta ha escrit:Més que enganxines és una capa de pintura especial que fa que el grafiti se'n vagi amb una capa d'aigua.
son enganxines,i la pintura gris dels baixos es mes fosca que kuan van sortir de fabrica,es una bona opcio pero prefereixo la pintura original perque aixi les 213 queden mes curioses i brillen una barbaritat :(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/02/2009 0:10

No m'agrada, i crec que comparteixo el gust amb la majoria de foraires, que es faci publicitat d'aquests actes de barbàrie. En tot cas, mirant-me aquesta web, he trobat un cert punt de gràcia en l'apartat de les normes que diu que no es publiqui res d'il·legal. Aleshores, a què es dedica tot allò sinó?

Fins on arriba l'estupidesa humana...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/02/2009 20:18

Aquí no s'ha publicitat el fet de que fan pintades, només hem comentat el tema, en cap moment s'ha mencionat ni com era el graffiti, ni que deia ni el seu autor. ;)
D'altra banda, a mi allò de les enganxines a FGC em sembla bé, els trens estan sempre nets, i m'agrada la brillantor que els dona, ara, no m'agraden els plecs que es veuen al costat de les finestres. :?


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/02/2009 21:20

Lluita1714 ha escrit:Aquí no s'ha publicitat el fet de que fan pintades, només hem comentat el tema, en cap moment s'ha mencionat ni com era el graffiti, ni que deia ni el seu autor. ;)
D'altra banda, a mi allò de les enganxines a FGC em sembla bé, els trens estan sempre nets, i m'agrada la brillantor que els dona, ara, no m'agraden els plecs que es veuen al costat de les finestres. :?
Cert, el que passa és que si publiquem l'enllaç web, en certa manera, evidentment involuntària, és com donar-lis ales, i en aquest fòrum, més d'un cop hem parlat del tema, de no posar cap enllaç de grafitaires. Com ets un membre recent, és normal que no ho sabessis, però ara ja t'ho hem explicat ;)



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/02/2009 22:29

metring ha escrit:
Lluita1714 ha escrit:Aquí no s'ha publicitat el fet de que fan pintades, només hem comentat el tema, en cap moment s'ha mencionat ni com era el graffiti, ni que deia ni el seu autor. ;)
D'altra banda, a mi allò de les enganxines a FGC em sembla bé, els trens estan sempre nets, i m'agrada la brillantor que els dona, ara, no m'agraden els plecs que es veuen al costat de les finestres. :?
Cert, el que passa és que si publiquem l'enllaç web, en certa manera, evidentment involuntària, és com donar-lis ales, i en aquest fòrum, més d'un cop hem parlat del tema, de no posar cap enllaç de grafitaires. Com ets un membre recent, és normal que no ho sabessis, però ara ja t'ho hem explicat ;)
Prego disculpes pel comentari, doncs, des de la meva ignorància en respecte al tema, però és que jo no he vist cap enllaç enlloc. Potser no he mirat bé, he repassat les pàgines del fil i no n'he trobat cap. Així doncs, demano disculpes, i sí, en el cas de que fos una URL trobo que si que és publicitat. :oops:


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/02/2009 22:39

Lluita1714 ha escrit:Prego disculpes pel comentari, doncs, des de la meva ignorància en respecte al tema, però és que jo no he vist cap enllaç enlloc. Potser no he mirat bé, he repassat les pàgines del fil i no n'he trobat cap. Així doncs, demano disculpes, i sí, en el cas de que fos una URL trobo que si que és publicitat. :oops:
El missatge que contenia l'URL ha sigut degudament esborrat, per evitar més "mal" (no per part teva, evidentment). ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/02/2009 22:57

Guigui ha escrit: El missatge que contenia l'URL ha sigut degudament esborrat, per evitar més "mal" (no per part teva, evidentment). ;)
Millor així. Teniau raó, jo no ho veia com a publicitat perquè no vaig veure l'enllaç.
El que es una vergonya és trobar webs on s'exposen actes vandàlics. Aquestes pàgines haurien de ser tancades, o prohibides a l'Estat espanyol o a Catalunya, per incitar a cometre aquests delictes.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dissabte 21/02/2009 23:33

Guigui ha escrit:No m'agrada, i crec que comparteixo el gust amb la majoria de foraires, que es faci publicitat d'aquests actes de barbàrie. En tot cas, mirant-me aquesta web, he trobat un cert punt de gràcia en l'apartat de les normes que diu que no es publiqui res d'il·legal. Aleshores, a què es dedica tot allò sinó?

Fins on arriba l'estupidesa humana...
no ho sabia guigui,era per que veieu com pot ser que hi hagi una web aixi,es normal pintar trens pero no es pot publicar res il.legal,que estrany oi guigui?jo vaig trucar renfe i a fgc pero encara estan malauradament els videos i les fotos,no hi ha dret



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 28/02/2009 17:47

Havia vist civies, 440, 470, 448..., pintats amb graffitis però això es el que em faltava per veure.
Avui m'he sorprés veient unes fotos d'Euromed's 101, 130 i 120, grafitejats.
canalcole l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 28/02/2009 18:18, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/02/2009 18:08

Em sembla que havíem quedat que publicar aquestes coses, ni que sigui els enllaços, era apologia del terrorisme transportil.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 28/02/2009 18:17

Guigui ha escrit:Em sembla que havíem quedat que publicar aquestes coses, ni que sigui els enllaços, era apologia del terrorisme transportil.
Perdó, ho feia perquè veiesiu aquests (...) el que fan als trens.
Ara mateix edito i borro els links.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 22/03/2009 12:12

fa aproximadament un mes van treure tots els graffitis del recorregut dels FGC entre abrera i olesa i va quedar la mar de macu :plas doncs ja torna a estar pintat que trist :emprenyat no hi ha manera,crec que els mossos en lloc de multar als conductors sense motius(per recaudar,esta clar) podrien vigilar en els transports publics perque realment es on passen moltes coses.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 22/03/2009 14:13

pedrofgc ha escrit:fa aproximadament un mes van treure tots els graffitis del recorregut dels FGC entre abrera i olesa i va quedar la mar de macu :plas doncs ja torna a estar pintat que trist :emprenyat no hi ha manera,crec que els mossos en lloc de multar als conductors sense motius(per recaudar,esta clar) podrien vigilar en els transports publics perque realment es on passen moltes coses.
Avui a l'acomiadament de les 211, vaig veure a martorell una 213 tot graffitejada al frontal, desconec quina, una llàstima.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Diumenge 22/03/2009 18:19

Lluita1714 ha escrit:
pedrofgc ha escrit:fa aproximadament un mes van treure tots els graffitis del recorregut dels FGC entre abrera i olesa i va quedar la mar de macu :plas doncs ja torna a estar pintat que trist :emprenyat no hi ha manera,crec que els mossos en lloc de multar als conductors sense motius(per recaudar,esta clar) podrien vigilar en els transports publics perque realment es on passen moltes coses.
Avui a l'acomiadament de les 211, vaig veure a martorell una 213 tot graffitejada al frontal, desconec quina, una llàstima.
Doncs jo, fa temps, vaig veure una 592 en que no es veia RES de vermell. Fins i tot, per dins (no tenia portes) , estava el terra també grafitejat. Si puc ja os pasarè una foto, peró, os posareu a plorar. :'(


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”