Grafitis als trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Ara es mouen!

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/04/2010 11:46

Vaja, Renfe es mou quan toquen el crostó de la nina dels seus ulls. En canvi, no els fa res que el passatge hagi d'anar de Barcelona a Puigcerdà sense ni tan sols poder veure a través de la finestra.

Un capítol més en l'evolució cap a l'operadora: "AVE y parásitos".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 10/04/2010 23:45

O sigui, als que anem amb rodalies que ens fotin!! Molt bé, aquests de Renfe ja s'ho trobaran, ja. Mà dura amb els grafiters.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 02/05/2010 0:05

Avui passant pel cinturó de litoral a l´altura de l´estació de mercaderies de Can Tunis he vist quatre civies,un dels quals estava tot graffitejat,el més bó és que diria que són nous de trinca,acabats de sortir de fabrica.Ja fa un temps que veig varies unitats civies a Can Tunis.Algú sap quin és el motiu per què les estacionen a Can Tunis i sense cap mena de vigilància????



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 0:44



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 02/05/2010 8:57




suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Diumenge 09/05/2010 23:16

A Vic hi ha una 440 apartada. Avui he pasat i fa pena veura-la.
I si jo tambe he vits un Civia, nou de trinca, totalment grafitecat a Moncada Bifurcaçio.
Jo no ser com no posan mes vigilancia, o me facil, vallan i aislan bé el recinto de material.
De totas maneres hem de pensar que els ultims responsables son el grafiters, que demostren ser un incivics totals, i que es mereixen que la llei els hi caigui damunt, i si port ser la catenaria tambe.
A vegades me pregunto perque les associacions d´amics del ferrocarril, no fan campanyes conciençant a la societat del mal que fan aquests porcs.No tot s´ha de confiar a les autoritats. Fa un anys, per eixemple es va acabar amb les tonteries del moteros, en un popla aprot de Barcelona , a base de que tot el poble, i per torns, els hi fessin la vida impossible, a base de fer-lis fotos, possar-lis denuncies, etc.. Al final van aconseguir que no anessin per alli.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 10/05/2010 23:52

suiza1957 ha escrit:A Vic hi ha una 440 apartada. Avui he pasat i fa pena veura-la.
I si jo tambe he vits un Civia, nou de trinca, totalment grafitecat a Moncada Bifurcaçio.
Jo no ser com no posan mes vigilancia, o me facil, vallan i aislan bé el recinto de material.
De totas maneres hem de pensar que els ultims responsables son el grafiters, que demostren ser un incivics totals, i que es mereixen que la llei els hi caigui damunt, i si port ser la catenaria tambe.
A vegades me pregunto perque les associacions d´amics del ferrocarril, no fan campanyes conciençant a la societat del mal que fan aquests porcs.No tot s´ha de confiar a les autoritats. Fa un anys, per eixemple es va acabar amb les tonteries del moteros, en un popla aprot de Barcelona , a base de que tot el poble, i per torns, els hi fessin la vida impossible, a base de fer-lis fotos, possar-lis denuncies, etc.. Al final van aconseguir que no anessin per alli.
Es el pa de cada dia,prefereixen netejar els trens que evitar que els pintin,així anem :avall



Avatar de l’usuari
nilruiz
N4
N4
Entrades: 46
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: nilruiz » Dimecres 12/05/2010 16:45

Més ma dura per els graffiter aquests i que es pintin la casa...


Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimecres 12/05/2010 23:28

nilruiz ha escrit:Més ma dura per els graffiter aquests i que es pintin la casa...
Estic totalment d´acord!!!!!!



suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Dimecres 12/05/2010 23:52

Aixo començara a camvia quan pintin cotxes. Avui a prop de la meva casa, hi havia una furgoneta i dos o tres cotxes grafitejats.
Estic convençut que si segueixen pintat cotxes particulars, sera el començament del seu fi.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 13/05/2010 23:26

suiza1957 ha escrit:Aixo començara a camvia quan pintin cotxes. Avui a prop de la meva casa, hi havia una furgoneta i dos o tres cotxes grafitejats.
Estic convençut que si segueixen pintat cotxes particulars, sera el començament del seu fi.
Serà igual,els camions i les furgos van ben pintades i els transportistes estan fins els nassos.Ja no només es tracta de que pinten trens,pinten monuments,cases particulars,edificis històrics,etc.Jo personalment em sento impotent,crec que la ciutadània hauriem de fer alguna cosa perquè les autoritats no faan ni faran res :blah .Ells en lloc d´evitar que pintin prefereixen netejar i netejar.No se on vasig llegir que Renfe es gasta quasi 30000 mil euros diaris en netejar els garabats i pintades,amb això està tot dit :avall



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 13/05/2010 23:27

Hauríem de canviar el títol del fil, ja que es va iniciar amb unn notícia concreta. Cap suggeriment?



suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Divendres 14/05/2010 1:44

Una sugerencia : Graffitis i Graffiters: La creu d´aquests temp.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 14/05/2010 7:08

Graffittis: fets i opinions.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/05/2010 10:17

"Die Graffitimacher, diese unter-Menschen".


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/05/2010 11:59

metring ha escrit:Hauríem de canviar el títol del fil, ja que es va iniciar amb unn notícia concreta. Cap suggeriment?
Una de molt simple: Graffiti als trens


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 14/05/2010 23:43

Guigui ha escrit:
metring ha escrit:Hauríem de canviar el títol del fil, ja que es va iniciar amb unn notícia concreta. Cap suggeriment?
Una de molt simple: Graffiti als trens
Estic d´acord!!!!Bon tema per què es el tema de mai acabar :nono



Avatar de l’usuari
nilruiz
N4
N4
Entrades: 46
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: nilruiz » Divendres 21/05/2010 16:14

Haveure si algún dia podem fer que s'acabi tot aixo del Graffiti. Primer haurien de tancar les empreses que comercialitzen aquest producte...
Aquí a Andorra gracies que no hi ha tant graffiter suelto...


Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 21/05/2010 22:55

nilruiz ha escrit:Haveure si algún dia podem fer que s'acabi tot aixo del Graffiti. Primer haurien de tancar les empreses que comercialitzen aquest producte...
Aquí a Andorra gracies que no hi ha tant graffiter suelto...
Tampoc tenen gaires trens per grafitejar...



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Diumenge 23/05/2010 14:58

Pere ha escrit:
nilruiz ha escrit:Haveure si algún dia podem fer que s'acabi tot aixo del Graffiti. Primer haurien de tancar les empreses que comercialitzen aquest producte...
Aquí a Andorra gracies que no hi ha tant graffiter suelto...
Tampoc tenen gaires trens per grafitejar...
xD , aquesta es bona.


Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”