Velaro D

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Velaro D

Entrada Autor: aim » Diumenge 02/05/2010 19:19

Navegant per Flickr he trobat un parell de fotos del que serà el nou Velaro D. Estan fetes a la fàbrica de Siemens de Uerdingen:

Frontal: http://www.flickr.com/photos/wrightfami ... 566453775/
Caixes en contrucció: http://www.flickr.com/photos/wrightfami ... 566450265/
Més fotos: http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotos ... 54335.html

Va ser presentat aquest mateix abril i pel que sembla la DB ha ordenat un total de 15 unitats. Pel que sembla entrarà en servei a finals d'any i s'utilitzarà per a connexions internacionals (a la notícia de l'últim enllaç mencionen Espanya).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 02/05/2010 20:38

El tindrem aquí per a l'AVE quan arribi a França? Per reforçar, clar.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 02/05/2010 20:51

El tren està dissenyat per fer serveis més enllà d'Alemanya, però tot dependrà de la intenció que tingui la DB de fer arribar serveis a Barcelona.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 04/05/2010 13:14

O sigui, que són els ICE3 multitensió?


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimarts 04/05/2010 14:59

Que xulos són. M'agradaria veure'ls per aquí Barcelona aquests. Millors que els que els seus germans grans. :o


Imatge

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimarts 03/08/2010 13:34

Més amunt d'Alemanya?? :o :o

Que arribaran a Polònia i Rússia??

Per cert, sobre això de que arribaran més amunt i que seran multitensió... Vol dir que faran trajectes internacionals. Però això és possible?, perquè tenen la decoració de la DB, i suposo que haurien de tenir una decoració diferent, recordem el Thalys i l'Eurostar, fan trajectes internacionals i no tenen ni la decoració de la SNCF, ni de la DB, ni de la NS, ni cap d'aquestes.

Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:47, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/08/2010 15:01

Jacob.CH ha escrit:Més amunt d'Alemanya?? :o :o
Diu "més enllà", que no és exactament el mateix.
Jacob.CH ha escrit:Per cert, sobre això de que arribaran més amunt i que seran multitensió... Vol dir que faran trajectes internacionals?
Però crec que no pot ser, perquè tenen la decoració de la DB, i suposo que haurien de tenir una decoració diferent, recordem el Thalys i l'Eurostar, fan trajectes internacionals i no tenen ni la decoració de la SNCF, ni de la DB, ni de la NS, ni cap d'aquestes.
Amb la liberalització, cada operador pot circular on vulgui a tota la UE, sempre que compleixi els requisits imposats pel corresponent administrador d'infraestructures. I la decoració hi pinta ben poc. Com a exemple, hi ha ICE alemanys que arriben a Àustria i TGV francesos que arriben a Suïssa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimarts 03/08/2010 15:52

És cert, no ho havia pensat.

Tot i això, els ICE se'n van una mica més enllà de la frontera, com tu has dit fins a Suïssa i Àustria, però seria ben diferent que creués TOTA frança i arribés a Espanya

Bé, gràcies per la informació



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 03/08/2010 16:37

Jo he arribat a veure una locomotora de la SBB Cargo (amb la decoració típica blava/vermella) a Bremen o el ICE de la NS a Freiburg, així que no hi ha cap problema.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimarts 03/08/2010 16:47

Quasi que ja m'heu convençut :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 04/08/2010 0:30

aim ha escrit:Jo he arribat a veure una locomotora de la SBB Cargo (amb la decoració típica blava/vermella) a Bremen o el ICE de la NS a Freiburg, així que no hi ha cap problema.
L'últim com que vaig estar a Perpinyà vaig veure passar per enmig de l'estació un mercaderies en sentit Portbou amb una locomotora de la SNCB -ferrocarrils belgues- al front.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 04/08/2010 1:05

L'ús indinstint de màquines de la DB i ÖBB a ambdós països és un fet des de fa almenys tres dècades. I la Taurus de l'ÖBB (tot i que altres companyies també la tenen, però en nombre inferior) és tritensió, de manera que està pensada per a circular per bona part d'Europa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Andrakko » Dissabte 21/08/2010 16:08

El frontal del velaro D sembla menys allargat i puntiagut que el velaro "normal" seran les fotos... em recorda una mica al oaris de caf, nomes una mica xd.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”