Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 19/10/2010 22:29

Pregunta per tothom en especial per la gent de Tarragona.

Per anar desde Tarragona ADIF fins a el Corte Inglés(de Tarragona s'entèn)hi ha autobús?I en cas que no hi hagui,quina és la parada de bus més propera per agafar un bus que em deixi al costat o molt a prop d'El Corte Inglès?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 19/10/2010 22:47

Tindries aquesta informació a la web de la EMT de Tarragona tot i que a mi ara no em deixa baixar els mapes, per sort me'ls vaig baixar fa temps, si trobes els mapes i no estan actualitzats no sortirà potser el Corte Inglés però sí que sortirà la presó que hi ha just davant, per un temps se suposa.

La millor forma d'anar-hi és el 24 que el tens a l'estació de Tarragona et deixa a la plaça Imperial Tarraco a 5 minuts a peu o bé esperant unes parades més la parada dels 4 Garrofers una mica més a prop, els autobusos tenen megafonia i et van cantant les parades.

També t'hi porta el 2 però la parada de Renfe és de pas i hi paren en els dos sentits l'has d'agafar sentit Joan XXIII parada Plaça Generalitat.

De les dues línies el 24 és notablement més directe.

De tota manera el recorregut a peu és un quart d'hora potser 20 minuts sense forçar, tens una mica de pujadeta això sí, però potser hi vas més ràpid que en autobús entre que l'esperes i tal.

Si per d'aquelles coses volguessis anar a Tarragona amb l'Avant per estrenar-los o perquè un dia és un dia l'autobús que des de Camp de Tarragona va a la ciutat té una parada molt a prop del Corte Inglés
Mako448 ha escrit:Pregunta per tothom en especial per la gent de Tarragona.

Per anar desde Tarragona ADIF fins a el Corte Inglés(de Tarragona s'entèn)hi ha autobús?I en cas que no hi hagui,quina és la parada de bus més propera per agafar un bus que em deixi al costat o molt a prop d'El Corte Inglès?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 20/10/2010 23:14

Mako448 ha escrit:I també pel que fa al tarifació de Rodalies,jo eliminaria l'absurda zona "3a"de Castellbisbal que nomès sevrix per qué el trajecte Martorell-Cerdanyola Universitat siguin 3 zones.
Són dues zones, ja que travesses les zones 3 i 3a, en cap moment trepitjes la zona 2.

Sí seria el que dius si fos un Cerdanyola (Centre)-Martorell, on s'et cobra tres zones independentment de per on vagis (amb tarificació ATM no: si vas per la R7 tres zones, per Barcelona quatre zones).



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 21/10/2010 0:02

josep_serre ha escrit:Tindries aquesta informació a la web de la EMT de Tarragona tot i que a mi ara no em deixa baixar els mapes, per sort me'ls vaig baixar fa temps, si trobes els mapes i no estan actualitzats no sortirà potser el Corte Inglés però sí que sortirà la presó que hi ha just davant, per un temps se suposa.

La millor forma d'anar-hi és el 24 que el tens a l'estació de Tarragona et deixa a la plaça Imperial Tarraco a 5 minuts a peu o bé esperant unes parades més la parada dels 4 Garrofers una mica més a prop, els autobusos tenen megafonia i et van cantant les parades.

També t'hi porta el 2 però la parada de Renfe és de pas i hi paren en els dos sentits l'has d'agafar sentit Joan XXIII parada Plaça Generalitat.

De les dues línies el 24 és notablement més directe.

De tota manera el recorregut a peu és un quart d'hora potser 20 minuts sense forçar, tens una mica de pujadeta això sí, però potser hi vas més ràpid que en autobús entre que l'esperes i tal.

Si per d'aquelles coses volguessis anar a Tarragona amb l'Avant per estrenar-los o perquè un dia és un dia l'autobús que des de Camp de Tarragona va a la ciutat té una parada molt a prop del Corte Inglés
Gràcies per la resposta.Si no hi tant caminant de l'estació al Corte Inglès(uns 20 i pocs minuts)segurament tornarè caminant depenent de l'hora que sigui,peró per anar si qué aniré en bus,pel que he vist a la web el millor com dius és el 24 fins a Pl.Imperial Tarraco,és el que faré,els horaris tot i ser una mica horroroses no em van malament,a les 17.20(hi arribo si agafo el CEX que surt de Sants a les 16.06)mi a les 17.50(arribo amb el CEX de Tortosa de mitjà hora més tard que el Saragossa),i el bus triga 7-9 minuts de l'estació fins a Imperial Tarraco.En teoria a la web d'EMTTarragona hi ha un plànol general amb totes les línies peró e dóna error,peró si fas la consulta per línies,és pot veure el recorregut de la línia amb el google maps,cosa que està força bé.TMB hauria de fer el mateix,que per consultar el recorregut dels busos de TMB a la web tela!

I ja que hi sóom,solen ser puntuals el servei d'autobùs urbà a Tarragona?El servei sol ser bo?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 21/10/2010 1:45

Des de que estic treballant a Tarragona he agafat en algunes ocasions l'autobús, val a dir que quan ho he fet ha estat en general sense una excessiva pressa per tant no puc valorar massa objectivament, però quan ho he fet el servei ha estat bo, puntual i en general tot i que depén de les línies.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 04/11/2010 12:21

Que es millor per anar de la L6 a L1 Fabra i puig ?

Jo abans anava fins a Pl.Catalunya i alli transbordaba a la L1 fins a Fabra i Puig, però em xupava un llarg transbordament.

Ara baixo a Provença, enllaço amb la L5 a Diagonal, transbordo a La Sagrera cap a la L1 i faig una estació fins a Fabra i Puig.

Que Opineu : Quina opció es mes rapida i senzilla ? :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/11/2010 14:31

Transbord a Pl. Catalunya. Surts per Bergara i en un minut ets al vestíbul de l'L1/Renfe.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 04/11/2010 14:32

A mi me'n calen 3 i no camino precisament a poc a poc.
Guigui ha escrit:Transbord a Pl. Catalunya. Surts per Bergara i en un minut ets al vestíbul de l'L1/Renfe.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/11/2010 14:56

Em referia al trajecte en superfície.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 04/11/2010 15:46

En superfície me'n calen més de dos entre final d'una escala i inici de l'altre.
Guigui ha escrit:Em referia al trajecte en superfície.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 22/11/2010 21:06

Bona tarda;

¿Algú em podría dir com arribar al centre comercial del Baricentro amb transport públic?


Mil gràcies!



pandev92
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: pandev92 » Dimarts 23/11/2010 12:38

M'agradaria poder saber les possibiltats per anar de manresa a tarrega, molestas gràcies



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/11/2010 12:47

Javi M ha escrit:Bona tarda;

¿Algú em podría dir com arribar al centre comercial del Baricentro amb transport públic?


Mil gràcies!
Em sembla que encara surt l'autobús de l'estació de Fabra i Puig cap allà.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 23/11/2010 14:00

La millor forma que conec és anar a Barberà del Vallès en tren i d'allà en autobús urbà fins al centre comercial, l'autobús no circula els diumenges, més informació a la pàgina web de l'ajuntament de Barberà del Vallès.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

pandev92
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: pandev92 » Diumenge 12/12/2010 15:24

pandev92 ha escrit:M'agradaria poder saber les possibiltats per anar de manresa a tarrega, molestas gràcies

ningú m'ajuda?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 12/12/2010 23:54

Tens el servei de bsu substitutòri de la renfe. Sinó, per Manresa diria que passa l'Eixbus, que va de Girona a Lleida, i suposo que tindrà parada a Tàrrega. Aquí en tens la web: http://www.teisa-bus.com/default.asp?c=2


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 30/01/2011 18:38

Hola!

Voldria anar demà a Perpinyà amb el TGV des de Figueres-Vilafant. He entrat a la web de la SNCF i he vist que hi ha l'oferta Loisir per 11,70 €/trajecte, però no puc comprar els bitllets, ja que no resideixo a França. Algú sap si hi ha alguna manera de comprar els bitllets a través d'Internet o a les guixetes de Renfe? No voldria arribar a Vilafant sense bitllet i que em cobrin una clavada a les guixetes. Gràcies per avançat!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/01/2011 19:39

La web de Voyages-Sncf.com et permet comprar els bitllets des de fora de França, sense cap problema i imprimir-te'l des de casa. Almenys, fa un temps era així.

Edito: Veig que només hi ha dues opcions: retirar-lo en màquines SNCF o en taquilla o botiga SNCF, i no dóna opció d'imprimir-lo. Sí que es poden comprar a les taquilles de Renfe de Sants.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 30/01/2011 19:46

victorcasta ha escrit:La web de Voyages-Sncf.com et permet comprar els bitllets des de fora de França, sense cap problema i imprimir-te'l des de casa. Almenys, fa un temps era així.

Edito: Veig que només hi ha dues opcions: retirar-lo en màquines SNCF o en taquilla o botiga SNCF, i no dóna opció d'imprimir-lo. Sí que es poden comprar a les taquilles de Renfe de Sants.
Vaja, doncs si he d'anar a Sants a comprar el bitllet, gairebé que em surt més a compte anar a Perpinyà en cotxe :(

De totes maneres, gràcies per la resposta!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/01/2011 19:56

Sagrerenc ha escrit:
victorcasta ha escrit:La web de Voyages-Sncf.com et permet comprar els bitllets des de fora de França, sense cap problema i imprimir-te'l des de casa. Almenys, fa un temps era així.

Edito: Veig que només hi ha dues opcions: retirar-lo en màquines SNCF o en taquilla o botiga SNCF, i no dóna opció d'imprimir-lo. Sí que es poden comprar a les taquilles de Renfe de Sants.
Vaja, doncs si he d'anar a Sants a comprar el bitllet, gairebé que em surt més a compte anar a Perpinyà en cotxe :(

De totes maneres, gràcies per la resposta!
A Sants o a l'Estació de França, que són els únics punts de venda internacional. Suposo que a Figueres-Vilafant també els podries comprar. El bitllet per a l'enllaç internacional Sants-Vilafant sí que els pots comprar per la web de Renfe, amb descomptes Estrella o Web, si n'hi haguéssin.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”