Quin bus passa per Ronda Guinardó entre Lepant i Cartagena?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Quin bus passa per Ronda Guinardó entre Lepant i Cartagena?

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 13/12/2010 9:45

De fet la pregunta és, en passa algun? Perquè ara amb la reforma hi ha un carril bus que s'acaba a Cartagena (després hi ha dos carrils per a la circulació només) i encara és hora que hi vegi un autobus, em sembla que és el 92 que gira per Lepant, però a partir d'allà?


ES PELIGROSO ASOMARSE

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 13/12/2010 10:27

Bona pregunta, jo em vaig plantejar el mateix divendres pasat quan vaig anar-hi a fer una volta. L'unic bus que podria ser és el 92, pero com be dius no és aixi. Segurament deu ser pel futur RetBus, que pel que he vist per alla hi pasara


De nou al FTC

Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Dilluns 13/12/2010 17:23

Aquest carril bus, sera el que utilitzara el bus express que ara es diu 74 i va per Mare de Deu de Montserrat pero al Gener al ferse express el faran passar per tota la Ronda del Guinardo, i ja no fara el gir tancat de camélies.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 14/12/2010 1:24

Pero al final desdoblaran el 74 en dues linies quan el facin expres o com ho feran? i el que mes interessa quines parades pensen suprimir :nose


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/12/2010 2:40

Abans no s'enceti un debat que no correspon a aquest fil: les qüestions sobre el Retbus en els seus diversos aspectes (traçat, parades, característiques, etc.) corresponen al fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=5651.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 14/12/2010 10:21

SI millor parlem del tema. Un detall, com es que hi ha carril bus nomes en una direccio? és una pregunta que em faig, i a mes el carril bus es en la dirrecció menys util al meu pensar, ja que crec que seria mes util en direcció lesseps, pes semafors del nus del tunel de la rovira, pero suposo que algun motiu hi deu haver :nose


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 28/09/2012 12:26

2 anys després han allargat el carril bus (que segueix sense autobús, robant un carril al trànsit privat que podria ser molt més fluid) uns pocs metres més, just passat cartagena

val a dir que no s'ha aprofitat per reformar la perillosíssima (incloent mur de pedra esmolat trencaclosques de motorista) i inútil chicane contraperaltada que han de fer els vehicles sentit besòs a l'intersecció amb cartagena, que l'única raó de ser que tenia era l'antic viaducte direcció besòs


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 28/09/2012 17:26

El proper dilluns el bus H6 (antic 74) passarà per aquest tram de la Ronda del Guinardó. Desapareix el forçat gir de Camèlies però apareix el forçadissim gir de Cartagena; ja veurem com s'ho fan amb el gir per la petita rotonda lateral de La Ronda amb Cartagena i enfila la dura pujada de Cartagena (en mullat he vist bussos escolars relliscant, sí surten aturats del semàfor). Jo crec que s'ha perdut la oportunitat de continuar el H6 (74) per la Ronda fins arribar als Quinze, donant un enllaç amb el nou Hospital de Sant Pau i servint de pas un tram de La Ronda; val a dir que quan l'any 1998 es van iniciar les obres de la obertura d'aquest tram de la Ronda del Guinardó, l'Ajuntament va apuntar la idea de desviar (en sentit Els Quinze) el 74. Han passat 14 anys, i res; en tot aquest tram només hi ha el Metro L4 i el bus del barri, a part del 192 es clar. Salut!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 28/09/2012 17:41

Mortadel·lo ha escrit:2 anys després han allargat el carril bus (que segueix sense autobús, robant un carril al trànsit privat que podria ser molt més fluid) uns pocs metres més, just passat cartagena

val a dir que no s'ha aprofitat per reformar la perillosíssima (incloent mur de pedra esmolat trencaclosques de motorista) i inútil chicane contraperaltada que han de fer els vehicles sentit besòs a l'intersecció amb cartagena, que l'única raó de ser que tenia era l'antic viaducte direcció besòs
El trafic privat fa temps que hi pasa, nomes cal mirar-ho cada dia.

La "chicane" em sembla que es per les difernetes cotes, aquest punt ja s'hauria de haber fet diferent pero suposo que requeriria algo com el que hi habia abans, el trams que creuen grans desnivells a traves tenen aquestes coses.



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Divendres 28/09/2012 19:28

Jo visc a tocar la Ronda del Guinardó, per aquella zona de l'hospital, i és clar ho conec bé. Fa com 3 anys vaig suggerir a TMB que la línia 74 (no s'havia publicitat llavors la nova xarxa express) que anés sentit Nord per la Ronda Guinardó ja que per Mare de Déu de Montserrat ja hi havia altres línies, a banda iria més ràpida. Ja feia notar que iria bé per les persones que de la zona de Lesseps i més enllà volguéssin anar a l'hospital nou de Sant Pau (normalment la gent no va aquest lloc ni per gust ni per anar a passeig i sovint no té la millor mobilitat), per tant seria molt útil, sense transbords. La línia 4 que també hi ha allà prové d'una altre banda i la línia 9 qui sap quan. També vaig suggerir llavors que la línia s'allargués per Ramon Albó/ Piferrer/ Rio de Janeiro fins a Rosselló i Porcel per tornar per Andreu Nin cap a Fabra i Puig reprenent allà el camí actual direcció Sud. Això permetia connectar amb el centre comercial Heron City /El Corte Inglés, un gran edifici d'oficines, el barri de Porta, el complex deportiu de Can Dragó i fins i tot el cementiri de Sant Andreu. Resposta de TMB, que en prenien nota. Suposo que la nota va anar a la paperera... Penso que tot el suggerit segeuis essent interessant.
Ara la parada "Cartagena/Hospital de Sant Pau" és un acudit de lluny que queda de l'entrada de l'hospital (300 m amb desnivell). Marrada Cartagena/ Ronda a banda. Pot ser espectacular!

Per cert, dintre de 3 mesos serem al 2013. Tindríem de conmemorar el desé aniversari de l'inici de les obres de la línia 9 al barri. El barri segeuix empantanegat. Si ja funcionés (ciència ficció), tindria gaire sentit l'H6?



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”