Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Redistribució de sèries a TMB
Redistribució de sèries a TMB
S'estàn començant a veure ja els canvis d'assignacions, avui la 73 estava plagada de 79xx i dic bé, 79xx. A veure si veig més variacions per la tarda.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Hi han rotacions de material a les línies.
He vist la línia 27 únicament amb 2400 i algun 2700, i la línia 55 amb els 1300 que portaven els 27.
Tot això des de ahir Dilluns.
No se de quina línia han tret els 2400.
He vist la línia 27 únicament amb 2400 i algun 2700, i la línia 55 amb els 1300 que portaven els 27.
Tot això des de ahir Dilluns.
No se de quina línia han tret els 2400.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
de la 50, que ara funciona amb busos a gas.
Busos nous, o provenen d'una altre línia?foronda 141 ha escrit:de la 50, que ara funciona amb busos a gas.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
Teòricament las novas series 1200 i 1400 eran per las línias 50 i 55 que anirían servidas desde ara per busos a gas, i a la vegada per donar de baixa definitiva las series 8200, 8300, 8700 i 8800.
La realitat es que la majoría dels 1400 s'han estrenat a la 6, i algun a la 16 i 66. Dels 1200 no n'hi vist cap. La 50 i 55 ja funcionan amb GNC.
En quand als que tenen que donar de baixa, al día d'avui encara estan corrent per la 40 i 42, 8200 i 8300, i també hi vist un 8800 ahir a la 109.
Suposo que aniran posan en servei i retiran poc a poc, doncs deuen estar reorganitzan las cotxeres, i caldrá esperar un temps per veure com queda tot.
La realitat es que la majoría dels 1400 s'han estrenat a la 6, i algun a la 16 i 66. Dels 1200 no n'hi vist cap. La 50 i 55 ja funcionan amb GNC.
En quand als que tenen que donar de baixa, al día d'avui encara estan corrent per la 40 i 42, 8200 i 8300, i també hi vist un 8800 ahir a la 109.
Suposo que aniran posan en servei i retiran poc a poc, doncs deuen estar reorganitzan las cotxeres, i caldrá esperar un temps per veure com queda tot.
I els BKB mantenen l'aberració del "Roquetas". Es veu que a TMB no demanen saber escriure, o potser no ho demanen a batxillerat.Miquel ha escrit:He vist la línia 27 únicament amb 2400 i algun 2700, i la línia 55 amb els 1300 que portaven els 27.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo encara no ho he vistGuigui ha escrit:I els BKB mantenen l'aberració del "Roquetas". Es veu que a TMB no demanen saber escriure, o potser no ho demanen a batxillerat.Miquel ha escrit:He vist la línia 27 únicament amb 2400 i algun 2700, i la línia 55 amb els 1300 que portaven els 27.
Avui he vist el 1101 a la Via Favència direcció Llobregat sense servei i amb uns quants homes de personal a bord. Eren les 11:30h.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Es que els Citaro també tenen el "Roquetas" jajaja recordo un dia que vaig veure un 11 amb un 24xx i que al BKB portava "Roquetas" i la resta també, no sé si va ser al principi només i després els van canviar tots per Roquetas, o bé només van ser uns quants vehiclesGuigui ha escrit:I els BKB mantenen l'aberració del "Roquetas". Es veu que a TMB no demanen saber escriure, o potser no ho demanen a batxillerat.Miquel ha escrit:He vist la línia 27 únicament amb 2400 i algun 2700, i la línia 55 amb els 1300 que portaven els 27.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Més canvis:
78XX a la 31.
78XX a la 76 (desconec si era cap substitut)..
82XX a la 92 (desconec si era cap substitut).
24XX a la 20 i a la 45. (o 26XX, els he vist seguit però no ho recordo exactament).
13XX a la 39.
El 1101, ahir feia servei a la 47.
78XX a la 31.
78XX a la 76 (desconec si era cap substitut)..
82XX a la 92 (desconec si era cap substitut).
24XX a la 20 i a la 45. (o 26XX, els he vist seguit però no ho recordo exactament).
13XX a la 39.
El 1101, ahir feia servei a la 47.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Avui he tornat a casa amb el 54 (després de no fer-ho durant unes setmanes ja que tornava en metro) i no m'ha tocat el Mercedes de mitjans anys 90 habitual sino un Mercedes Citaro amb els teleindicadors matricials (no em feu dir sèries ja que als autobusos que no sigui Sarbus m'hi perdo amb els models), cosa que m'ha sorprès. Sé que és habitual que els caps de setmana el 54 porti Citaro's amb teleindicadors de LED (els veig per el carrer quan vaig a peu de casa a l'estació de Passeig de Gràcia), però no pas els feiners. Han canviat els autobusos també a la 54?
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
Desde la entrada de la nova serie 1400, varias línias han cambiat els busos habituals:
Lo que hi vist es el seguent:
. Linia 6 funciona majoritariament amb els nous 1400. La 66 també en porta algun.
- Línias 50 i 55 funcionan amb busos de gas, pro dels que ja hi havia avans.
- Línia 27 ha heretat els Cítaros que portava la 50, majoritariament els 2400
- La 54 en feiners porta 2300
- La 62 amb 6600
- La 40 i 42, la majoría son 6500, si bé encara es pot veure algun 8200 i 8300
Tot aixo amb las oportunas excepcions.
De la nova serie 1200, ni rastre.
Lo que hi vist es el seguent:
. Linia 6 funciona majoritariament amb els nous 1400. La 66 també en porta algun.
- Línias 50 i 55 funcionan amb busos de gas, pro dels que ja hi havia avans.
- Línia 27 ha heretat els Cítaros que portava la 50, majoritariament els 2400
- La 54 en feiners porta 2300
- La 62 amb 6600
- La 40 i 42, la majoría son 6500, si bé encara es pot veure algun 8200 i 8300
Tot aixo amb las oportunas excepcions.
De la nova serie 1200, ni rastre.
La 27 lleva mayoritariamente los 24s de la 34. La 34 ahora lleva los que llevava la 50.foronda 141 ha escrit:Desde la entrada de la nova serie 1400, varias línias han cambiat els busos habituals:
Lo que hi vist es el seguent:
. Linia 6 funciona majoritariament amb els nous 1400. La 66 també en porta algun.
- Línias 50 i 55 funcionan amb busos de gas, pro dels que ja hi havia avans.
- Línia 27 ha heretat els Cítaros que portava la 50, majoritariament els 2400
- La 54 en feiners porta 2300
- La 62 amb 6600
- La 40 i 42, la majoría son 6500, si bé encara es pot veure algun 8200 i 8300
Tot aixo amb las oportunas excepcions.
De la nova serie 1200, ni rastre.
La 50 lleva los 13s que llevava la 27.
Avui he vist un 2400 a la 32, i un 8200 a la 11.
Però crec que no són del bloc de canvis.
Però crec que no són del bloc de canvis.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.Miquel ha escrit:Avui he vist un 2400 a la 32, i un 8200 a la 11.
Però crec que no són del bloc de canvis.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.pau5321 ha escrit:El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.Miquel ha escrit:Avui he vist un 2400 a la 32, i un 8200 a la 11.
Però crec que no són del bloc de canvis.
I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu
El metro de Barcelona amb motoristes!
Diumenge passat vaig veure un 1400 a la 40 No m'ho podia creure, pensava que era imaginació meva. El vaig avistar al c/ Almogàvers. Venia de Pere IV, així que no l'he confós amb cap 1400 de la 6 (que gira de Roc Boronat).
Qué feia un bus de gas (i el més important, de Zona Franca), a una línia de Triangle?
*Això ho podia haver comentat també a Avistaments curiosos d'autobusos.
Qué feia un bus de gas (i el més important, de Zona Franca), a una línia de Triangle?
*Això ho podia haver comentat també a Avistaments curiosos d'autobusos.
Salvem l'Estació de França!
Doncs no ho sé, pero com a curiositat, en el 2005 em vaig trobar amb un 26xx (261x) (que era de ponent en aquells temps) a la línia 11 Triangle), no sé com es va ficar per allà, o sigui que m'ho crec que hagis vist un 14xx a la 40m.h.t. ha escrit:Diumenge passat vaig veure un 1400 a la 40 No m'ho podia creure, pensava que era imaginació meva. El vaig avistar al c/ Almogàvers. Venia de Pere IV, així que no l'he confós amb cap 1400 de la 6 (que gira de Roc Boronat).
Qué feia un bus de gas (i el més important, de Zona Franca), a una línia de Triangle?
*Això ho podia haver comentat també a Avistaments curiosos d'autobusos.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Això diuen, que quant s'inauguri la serie 1200, aniran fora els 82xx i 83xx restants, a més amb l'arribada dels articulats, també aniran fora els 37xx (la primera part) i els 38xx els que queden. També un conductor de Horta va dir que als 29xx els donarien de baixa que per això van tan malament.Miquel ha escrit:No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.pau5321 ha escrit:El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.Miquel ha escrit:Avui he vist un 2400 a la 32, i un 8200 a la 11.
Però crec que no són del bloc de canvis.
I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Avui he vist:
8229 al 47.
8242 al 31, 47 o 71.
2508 i 2513 al 27.
7904 al 31
65XX al 11.
8229 al 47.
8242 al 31, 47 o 71.
2508 i 2513 al 27.
7904 al 31
65XX al 11.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El 8200 del 11, pot ser el 8219? En teoria és l'unic que queda al Triangle.[/quote]
No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.
I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu[/quote]
Això diuen, que quant s'inauguri la serie 1200, aniran fora els 82xx i 83xx restants, a més amb l'arribada dels articulats, també aniran fora els 37xx (la primera part) i els 38xx els que queden. També un conductor de Horta va dir que als 29xx els donarien de baixa que per això van tan malament.[/quote]
Hola:
No creo que se carguen los 82XX de Horta, o cuanto menos los últimos. Si os fijáis, son coches que exteriormente están bien (muuuuucho mejor que los priimeros 26XX). La sensación que da es que los 83XX se los quitarán de en medio, y atención a los primeros 65XX.
Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???
Saludos
No tinc ni idea, sols et puc dir que ara per ara, la línia 11 és multicultural, té tantes sèries diferents, que ja no sé si són habituals o canvis.
I avui he vist un 8200 fent servei a la línia 73, això de retirar les 8200, és cert??? les veig cada dia per tot arreu[/quote]
Això diuen, que quant s'inauguri la serie 1200, aniran fora els 82xx i 83xx restants, a més amb l'arribada dels articulats, també aniran fora els 37xx (la primera part) i els 38xx els que queden. També un conductor de Horta va dir que als 29xx els donarien de baixa que per això van tan malament.[/quote]
Hola:
No creo que se carguen los 82XX de Horta, o cuanto menos los últimos. Si os fijáis, son coches que exteriormente están bien (muuuuucho mejor que los priimeros 26XX). La sensación que da es que los 83XX se los quitarán de en medio, y atención a los primeros 65XX.
Y si es verdad que se quitan los 29XX (se supone que los 10 primeros)tiene miga el asunto. ¿por qué van tan mal???
Saludos