Regional Barcelona <-> Port Aventura

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Què opines del servei Barcelona <-> Port Aventura?

Excel·lent
4
13%
Notable
9
29%
Regular
18
58%
 
Vots totals: 31
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 19/11/2007 18:45

jordidr ha escrit:Els caps de setmana els regionals van directes?
Aquest últim acabaven o començaven a Martorell.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 25/06/2011 0:38

M'agradaria saber quin preu tenen els regionals perquè m'agradaria anar des de Sant Feliu de Llobregat a Port Aventura i no sé quin bitllet he d'agafar si bitllet fins a Sants i desprès agafar un altre bitllet per a Port Aventura. Un segon dubte, el bitllet d'anada i tornada s'ha d'agafar expressament des de Sants o pot ser des de Sant Feliu mateix?

Gràcies
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 27/06/2011 1:25, en total s’ha editat 1 vegada.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 25/06/2011 0:43

De Sants a Port Aventura són 6,95 euros amb tarifa general. Però si treus el bitllet a la taquilla de Sant Feliu t'haurien de poder donar un sol bitllet fins a Port Aventura, tot i que la diferència de més no la sé.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 25/06/2011 1:01

Gràcies victorcasta ;) i per la rapidesa en que has contestat. :)



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 25/06/2011 11:52

Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 25/06/2011 12:43

PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.
Amb la targeta no bancària del Carnet Jove et fan algun descompte o alguna cosa per l'estil?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 25/06/2011 12:53

Sí.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 25/06/2011 14:54

albert28 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.
Amb la targeta no bancària del Carnet Jove et fan algun descompte o alguna cosa per l'estil?
I tant :) El descompte en el preu del bitllet és del 20%



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 26/06/2011 1:25

PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explícitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allà bitllet del regional fins a la destinació, amb la tarifa que correspongui, òbviament.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 26/06/2011 3:21

Ho haurem de parlar amb Rodalies de Catalunya, a veure què en pensen d'això que cada línia apliqui les seves normes, segons "el gust" de cadascú.
UT596001 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explícitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allà bitllet del regional fins a la destinació, amb la tarifa que correspongui, òbviament.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 26/06/2011 21:33

liniadelRipollés ha escrit:Ho haurem de parlar amb Rodalies de Catalunya, a veure què en pensen d'això que cada línia apliqui les seves normes, segons "el gust" de cadascú.
UT596001 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explícitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allà bitllet del regional fins a la destinació, amb la tarifa que correspongui, òbviament.
O de cada cap de línia/supervisor comercial...



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 27/06/2011 0:50

El viatge ha anat bé, però no entenc com per viatges d'1h30 posin unitats 447 amb lo incòmodes que arriben a ser durant molta estona seguida. Quina diferència de capacitat de passatgers hi ha amb les 448 o 470?
Que jo sàpiga les 447 arriben fins a uns 120km/h però tant les 448 o 470 em sembla que arriben als 140-160km/h, perquè hi ha part del tram que es pot anar fins a 140km/h i per tant es reduiria una mica el temps de viatge per aquesta diferència de velocitat, no?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 27/06/2011 1:48

Posen 447 perquè no hi ha més material disponible de regionals.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Divendres 01/07/2011 19:51

Les 6 vegades que he anat a Port Aventura, totes en tren i sense cap problema.

Fa cosa de 10 anys, hi anava amb el CE anterior (8:03 a Sants, que després passà a ser 7:44 a Sant Andreu Comtal, quan el van enllaçar amb un CE de Figueres). D'aquests serveis, anada i tornada, i d'algun altre cap a Cambrils, vingué el meu gust per les 444.
Els últims cops agafava el regional del que parlem, dos o tres cops servit per 440R, i l'últim, el novembre passat, per 448. De tornada, depèn de l'hora de tancament (ara que a certes èpoques tanquen a les 19h) i de si circula el tren de les 21 h o l'últim és el de les 20:40, el provinent de València.



Avatar de l’usuari
lovetrains
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: lovetrains » Dijous 15/09/2011 23:31

Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matí y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es així a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...

Bueno si algú s'ho havia preguntat aixó i ho sap agraïria la seva resposta, si no jo la setmana que be tinc uns dies lliures pel matí i podré anar a comprovar-ho! Així que sabrem la resposta jejejeje salut a tothom!



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 17/09/2011 11:54

lovetrains ha escrit:Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matí y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es així a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...

Bueno si algú s'ho havia preguntat aixó i ho sap agraïria la seva resposta, si no jo la setmana que be tinc uns dies lliures pel matí i podré anar a comprovar-ho! Així que sabrem la resposta jejejeje salut a tothom!
Exacte, el porten de buit a Tarragona, i d'allà no tinc ni idea d'on deu anar :?



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 17/09/2011 14:29

Quina mania de moure trens de buit! El podrien aprofitar perfectament per fer un servei Port Aventura - Tarragona, de manera que es pugui enllaçar amb els regionals que venen de Reus, per poder anar a Barcelona sense haver d'esperar un regional que vingui de Salou.



Avatar de l’usuari
lovetrains
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: lovetrains » Dissabte 17/09/2011 20:25

Javi M ha escrit:Quina mania de moure trens de buit! El podrien aprofitar perfectament per fer un servei Port Aventura - Tarragona, de manera que es pugui enllaçar amb els regionals que venen de Reus, per poder anar a Barcelona sense haver d'esperar un regional que vingui de Salou.
És el que penso jo! Sería molt útil el servei. De totes maneres em té bastant intrigat el tren fantasma de Port Aventura jejeje Per més que miro no deduieïxo quin servei fa a continuació aquell tren..



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 17/09/2011 20:44

PoLeTe124 ha escrit:
lovetrains ha escrit:Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matí y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es així a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...

Bueno si algú s'ho havia preguntat aixó i ho sap agraïria la seva resposta, si no jo la setmana que be tinc uns dies lliures pel matí i podré anar a comprovar-ho! Així que sabrem la resposta jejejeje salut a tothom!
Exacte, el porten de buit a Tarragona, i d'allà no tinc ni idea d'on deu anar :?
Si no recordo malament, el de Port Aventura va de buit fins a Salou, no Tarragona, i tot seguit s'acobla amb un Catalunya Exprés Tortosa-Barcelona.



Avatar de l’usuari
lovetrains
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: lovetrains » Dissabte 17/09/2011 22:34

Pere ha escrit:Si no recordo malament, el de Port Aventura va de buit fins a Salou, no Tarragona, i tot seguit s'acobla amb un Catalunya Exprés Tortosa-Barcelona.

Caram això no ho sabia jo...Suposu que amb el que fa parada a les 10:13... pero i que fan l'acoplament a Salou amb passatgers y tot..? :? Es bastant curiós tinc ganes d'anar a veure-ho!



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”